KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 13 August 2015

KEADAAN DEPAN KEMENTERIAN PERDAGANGAN ANTARABANGSA DAN INDUSTRI (MITI) YANG DILANDA RIBUT SEBENTAR TADI.


KEADAAN di depan bangunan di Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI), Kuala Lumpur yang dilanda ribut sebentar tadi.

34 comments:

  1. Hai tok pa dah tak lama nampaknya.#tangkap najib.#pray for msia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bengong ker hapa?

      Delete
    2. Bila pemimpin dan keluarganya dah tamak harta dunia, inilah jadinya

      Delete
  2. Malaysia banyak di timpa malapateka seperti Kapal terbang hilang, banjir besar di Kelantan, gempa bumi Di Sabah, masalah lanun, penculikan di Sabah, nilai matawang jatuh, ekonomi merundum, pendapatan rakyat kurang, kadar inflasi tinggi dan sekarang ribut. Ini adalah amaran daripada allah untuk puak puak babi dapig. Jangan besar kepala di dalam Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bangang..istilah yg najib bg utk org mcm kau

      Delete
    2. Hahaha.......balasan dunia inilah akibatnya. Tiada hari sentiasa cerah begitulah rumrah kehidupan ingat hari mendtg.

      Delete
    3. Salah satu tanda hari kiamat hampir tiba ialah bertambahnya bencana alam dan golongan ulamak yg semakin pupus. Yang banyak tinggal ialah ularmak.

      Delete
    4. Kenapalah teruk sangat anon18:41, kenapa dap dipersalahkan. Kita diturunkan bala kerana pemimpin islam pemermainkan islam.

      Delete
  3. Adakah sebab kedatangan Ahmad Maslan tidak direstui?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adakah kamu kira hadi lebih baik drp najib?

      Delete
    2. DS Najib seribu kali lebih baik drp hadi

      Delete
    3. Tidak siapa nafikan DS Najib ada sedikit kelemahan. Tapi beliau jauh lebih baik drp hadi, nuar dan lim guan eng

      Delete
    4. Bayangkan klu hadi jadi pm.
      Tonggang terbalik negara jadinya

      Delete
  4. AHMAD MASLAN ke sana????PATUT POOONNN

    ReplyDelete
  5. Skrg mmg musim ribut sampai ada pokok tumbang kat area komuter KL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana taknya.....
      Yg mengaku ulamak pun kaki fitnah
      Bala la tu

      Delete
  6. errrr...yg dlm gbr tu mat maslan ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila ulamak dah buat macam2 perkara mungkat, kita tunggu aje la bala datang bertimpa2

      Delete
    2. Dlm gamvar tu bapak kau dengan hadi, nuar, mahpus gan guen eng

      Delete
    3. Bencana alam adalah lumrah dunia. Sekarang ini bencana terjadi kerana kita tak jaga alam semula jadi. Janganlah tuduh bala seolah allah kerjanya memusnahkan ciptaanya. Ini semua putaran alam.

      Delete
  7. Bala pasal ada yg declare ada bini...jantan sesama jantan....bala yg diperjuangkan aljuboori dah jadi krnyataan....ari ni declare dah ada bini...esok declare bini dah ngandung.??...ahakssss ...bala dari pejuang jubo.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah turunkan bala bukan kpd pemimpin yg zalim sahaja. Semua akan turut kena tempiasnya.

      Delete
    2. Mana tsk kena bala.
      Duit amanah rakyat pun dia sapu rata

      Delete
  8. Bala tu Balasundaram ke?
    Ke Najisdrum...

    ReplyDelete
  9. 1. Mayat tanpa kepala dijumpai dalam belukar
    2. Mayat dikerat-kerat dijumpai di kawasan semak
    3. Nelayan jumpai mayat perut terburai
    4. Mayat dibungkus dalam selimut dijumpai dalam longkang
    5. Dua mayat berbungkus dijumpai

    Warga asing mengganas! Balasan tuhan kerana keadilan tidak ditegakkan. Adil ertinya meletakkan sesuatu pada tempatnya. Malaysia tidak perlukan warga asing, rakyatnya cukup untuk menggerakkan negara ini setiap rakyat boleh kerja mengikut kepandaian masing-masing. Hentikan bawa masuk warga asing. Hentikan pelacuran degree.hee

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya, biar bodo buat kerja bodo, pandai buat kerja pandai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila pihak berkenaan sibuk berpolitik, penjenayah pun bermaharaja lela.

      Delete
  10. Omak kau.....ini mlm jumaat. Tolong jgn pisting isu mlm jumaat mcm ni. Kami kaum lelaki yg dah beristeri ada tugas dan misi yg perlu dilakukan. Omak kau duduk diam2 yer.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rugi la OK
      Musim hujan pulak tu

      Delete
  11. Jangan lupe bace bismillah...klu tak bace takut anak ikut perangai anwar aljuburi....nnti satu malaya kecoh lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti jadi ketua penyamun pulak
      Tak pun jadi lanun negara

      Delete
    2. Kaum nabi lut - dibalikkan negerinys.
      Haman - ditenggelamkan hartanys
      Ahli agama 200 tahun - kafir matinya.

      Semua sbb mengingkari suruhan Allah.

      Delete
    3. aku x pikir nuar ada buat salah apa2 kat kau...kecuali kau ini sebenarnya saifol yg kononnya kena taruk kat jubor ari tu...kan2. sebut bismillah mcm alim...fitnah dan aibkan org lebih teruk drp dap cina kapir mkn babi...bodoh serupa ayoh chik marang

      Delete
  12. Omakkau nk kutuk maslan la tu.xda modal ke omakkau... Kalau berani bdebatla ngan maslan...tau kecut.hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lawan ngn maslan xde guna sbb maslan ckp px pakai akal .. budak2 pn reti pikir logik . Klu nak lawan ckp mcm budak2 bek hantar dok tadika je .gaduh2 pastu nangis.

      Delete