KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 24 August 2015

MOHON JANGAN KETAWA KUAT SANGAT ..... PKR PERTAHANKAN AZMIN DALAM ISU DEIG TETAPI MASIH BELUM MEMUTUSKAN PENDIRIAN RASMI PKR KATA PENGARAH KOMUNIKASI PKR.



PKR hari ini mempertahankan tindakan Menteri Besar Selangor Mohamed Azmin Ali yang menubuhkan Kumpulan Darul Ehsan Investment Group (DEIG) bagi menguruskan aset RM30 bilion milik negeri terkaya itu.

Naib Ketua Pemuda PKR Fahmi Fadzil berkata, keputusan menubuhkan DEIG ada dimaklumkan Azmin kepada pimpinan PKR sebelum ini.

"Kita masih berusaha untuk dapatkan maklumat lanjut mengenai isu DEIG tapi kita sudah dimaklumkan dalam pertemuan sebelum ini bersama menteri besar," katanya pada sidang media di Ibu Pejabat PKR di Petaling Jaya hari ini.

Bagaimanapun beliau mengakui setakat ini, PKR masih belum memutuskan pendirian rasmi mengenai isu tersebut namun menyerahkan kepada Azmin untuk meneruskan usaha memberi penjelasan dan pencerahan kepada rakyat dan anggota parti .

"Kalau kita lihat dalam perjalanan sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) ada Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) yang membangkitkan isu itu dan sudah dijawab semua persoalan tersebut, saya lihat ini perkara positif menunjukkan kerajaan Selangor bersifat telus dalam semua isu termasuk DEIG," katanya.

Bekas menteri besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim pada minggu lalu di sidang DUN mempersoalkan tindakan Azmin menubuhkan DEIG... TMI

Apakah ini suatu jawapan dan kenyataan menyokong membuta tuli dan semborono???? ... bagaimana pula mempertahankan sesuatu isu sebesar ini sedangkan masih kabur dan belum jelas sehingga memerlukan lagi jawapan????? ..... sokong tetapi masih belum buat keputusan muktamad???? ... bukankah pelik dan ganjil bunyinya itu????? ... bukankah ini sesuatu kenyataan dan respon yang jelas ingin memperlekeh dan memperleceh kebijaksaan dan kemampuan rakyat berfikir secara normal dan rasional?????

Kalau sungguh bagai dikata sudah dimaklumkan serta diberikan taklimat tentang penubuhan DEIG oleh Azmin Ali kepada saf kepimpinan tertinggi PKR mengapa PKR masih belum buat keputusan muktamad sama ada merestui dan menyokong atau pun tidak???? ... apakah Azmin sudah mendahului keputusan secara kolektif PKR dalam membuat keputusan????? ... atau sememangnya pimpinan tertinggi PKR  tidak dimaklumkan terlebih dahulu niat dan hasrat Azmin menubuhkan DEIG???? ... nama tepatya Azmin memandai-mandai sendiri sahaja.

Hentikan membuat kenyataan badut sarkas berbelit-belit yang jelas menghina kebijaksanaan rakyat!!!!!

84 comments:

  1. Ada MB amanah dipecat. ITU masalahnya

    ReplyDelete
    Replies

    1. Pendokong Gerakan Harapan Baru (GHB) terpalit dengan perbuatan fitnah kerana mereka turut bersekongkol menjaja fitnah yang membawa kepada kejatuhan bekas Menteri Besar Tan Sri Khalid Ibrahim.
      Pengarah Jabatan Penerangan PAS Pusat, Ahmad Amzad berkata, penyelesaian secara baik saman fitnah Khalid terhadap PKR dan bekas setiausaha agungnya Saifuddin Nasution mendedahkan laporan 91 muka surat memburukkan prestasi Khalid sebagai MB adalah fitnah semata-mata.

      Ahmad Amzad berkata, dalam hal ini pendokong GHB juga terbabit secara langsung menjadi agen penyebar fitnah berkenaan yang membawa kepada kejatuhan Khalid sebagai MB.

      "GHB ini sedikit pun tidak merasa bersalahkah dengan perbuatan mereka bersekongkol menjaja fitnah kepada Tan Sri Khalid Ibrahim yg melibatkan sampai berjela-jela fitnah yang disenaraikan sehingga 90 muka surat?

      "Sekarang PKR dan Saifuddin Nasution sudah mengaku memfitnah dengan mengaku kesemua 90 muka surat berkenaan, tidak ada satu pun yang betul.

      "Sudah membuat ikrar bersumpah di depan Pesuruhjaya Kehakiman di dalam mahkamah bahawa beliau (Saifuddin) tidak akan lagi mengulangi dan menyebut fitnah itu lagi," kata beliau dalam satu kenyataan.

      Malah menurut beliau, fitnah yang dibuat GHB ini menjadi punca kepada kemarahan umum terhadap PAS terutamanya kepada Presiden Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

      "Kerana fitnah ini orang marah pada Presiden PAS, DS TGHH, para ulama dan PAS yang tidak menyokong perbuatan ini dengan membabi buta.

      "Kerana fitnah bukan sahaja rakyat Selangor, malah rakyat seluruh negara terpalit najis dosa mengumpat keji (Tan Sri) Khalid Ibrahim, kerana percaya kepada mereka yang bersungguh menjaja cerita. Ke sana ke mari dengan roadshownya.

      "Demi fitnah ini, ada ADUN PAS yang mengkhianati ketetapan parti sendiri. Sekarang sudah nyata sifat mereka dengan mengisytihar keluar PAS," katanya kecewa.

      Di sebalik cerita itu, Ahmad Amzad turut mendedahkan GHB kini giat menjaja fitnah bahawa PAS bersengkongkol dengan Umno demi kelangsungan parti.

      "Mereka menyerang PAS yang sekarang teguh bersatu dengan lebih 80 peratus ahli yang memilih kepimpinan sekarang dengan proses demokratik yang tidak mampu dipertikaikan.

      "Mereka memfitnah PAS konon akan masuk Umno," katanya lagi.

      Malah beliau juga yakin GHB disokong oleh DAP bagi mencapai cita-cita menyingkirkan PAS dalam Pakatan Rakyat 2.0 yang akan dibentuk kelak.

      "Mereka ini disokong kuat oleh DAP dan mustahil mereka sanggup mengeluarkan kenyataan yang bertentangan dengan kepentingan DAP," ujar Ahmad Amzad lagi.-19/8/2015

      Delete
    2. Hahaha......skrg bising pasal geig tetapi dah lupa pasal 1mdb adakah rakyat melayu pelupa. Ahli umno bising pasal deig kenapa tak berani bising pasal 1mdb???? Jadi bising bukan pada masalah lebih pada party semata2!

      Delete
    3. Kira rembat duit Selangor okeylah. Take payah sebut.

      Delete
    4. Kah kah kah.
      PR dengan CAT nya lagi teruk dari BN. 1MDB baru RM2.6 billion. Azmin ambil lagi banyak RM30 billion.
      7 keturunan tak habis pakai.

      Delete
    5. 16:13.....
      Belum jalan lagi la...
      Tahun 2016 bru nak mula operasi
      Skang bru bawak sidang negeri la...

      Delete
    6. Yg baru nak operasi tahun depan dah kecoh 1 dunia. Yg dah byk hutang pening kepala nak bayor

      Delete
  2. Kesian Omak Kau ,kalau bolih Omak kau nak Azmin tak jadi MB Selangor sebab dia harap Khalit ibra jadi MB semula,agar banyak lagi duit Selangor dibahagi smarata dengan geng2 dia..Omak kau ajaklah Jeff kau sama mohon pada kalit agar cepat2 jadi MB Pulau Jerejak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SKANDAL 30 BILLION: MB CAP AYAM TERUS DISERANG "BARUA" SENDIRI!!!

      Jika pada Selasa, Azmin berdepan ibarat buku bertemu ruas dengan bekas MB yang juga ADUN Bebas Pelabuhan Klang itu berdebat mempertikaikan tindakannya sengaja ‘mengubahsuai’ MBI melalui penubuhan DEIG.

      Pada Rabu, ADUN Hulu Klang, Saari Sungib yang digantung keahlian Pas selama setahun bangun mengusulkan agar operasi DEIG yang penuh misteri dan keraguan integriti itu langsung dihentikan dengan serta-merta.

      Bercakap dalam sidang DUN, beliau menegaskan sekali lagi bahawa kebimbangan hampir majoriti wakil rakyat Selangor adalah berkenaan keperluan untuk menubuhkan satu lagi entiti baharu sama fungsi seperti MBI.

      Dalam masa sama, Saari bimbang akan kurangnya keseimbangan kredibiliti dalam proses urusan pentadbiran apabila DEIG dan MBI secara kebetulan pula kini ‘dikuasai’ oleh orang yang sama iaitu Azmin sendiri.

      Keadaan ini nyata jauh berbeza daripada Khazanah dan 1MDB yang walaupun langsung dimiliki oleh kerajaan Pusat, tetapi masih telus melantik individu berlainan bagi segala urus tadbir korporat secara profesional.

      Delete
    2. Skandal apa bendanya?
      Baru nak operasi tahun 2016 laa..
      Awat mengong sgt2

      Delete
    3. Kpd azmin.
      Jangan nak tiru perangai tak senonoh.
      Batalkan cadangan tu.
      Kang hutang banyak ko nak bayar pakai duit sapa? Tolong dengar nasihat kengkawan.
      Jangan mintak rakyat tanggung hutang bilion2.
      Dah tak larat nak bayar hutang.
      Kita rakyat dah tak ada duit dah. Semua dah kena tibai. Cukup2lah. Jgn tambah beban. Jgn tak ada beban batu digalas. Perangai tak elok jangan tiru.

      Delete
  3. Kenapa PAS sibuk ceramah sana sini.

    Apa isu yang menguntungkan rakyat yang ingin dibawa oleh PAS.

    Yang pasti memang tiada isu yang menguntungkan rakyat.

    Lihat lah nasib sebahagian mangsa banjir yang masih terabai hingga kini.

    Dan lihat juga isu Hudud yang sudah tiada kedengaran lagi setelah utusan chai selesainya muktamar.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh punya Sham TM, orang cerita pasal MB Selangor. Dia cerita PAS.

      Taula kao ni taik fitnah. Supporter Hasnul GHB yg fitnah TSKI tak solar. Tuduhan tanpa Saksi.

      Aku rasa Sham TM ni sepol adoii sebab kaki fitnah

      Delete
    2. Sham TM lagi hina sebab dia bukan sepol tapi GHB. Sedut Exhaust rocket

      Delete
    3. Bior sedut ekzos. Jangan sedut duit tabung haji.

      Delete
    4. Jessie....
      Pukulb12:37 tengah hari belom masuh waktu zohor tau. Sembahyang jumaat belom mula. Ko jangan sembahyang jumaat sorang2 pukul 12:37 pulak....

      Delete
  4. 14:07 Komen bangang...lain kali komen tajuk...bukan komen omakkau.
    Kononnya Khalid tak cukup telus...nak tukar mb yang lebih bagus....dapat azmin tak guna...nasib kaulah labu! Gd by PKR

    ReplyDelete
    Replies
    1. APA YANG BANGANG? KAO PUNYA KOMEN LAGI BESAR BANGANG... ANON 1407 TAIP MEMANG BETUL. OMAK HANYA GILAKAN KOLIT SAJA, LAIN ISU X PENTING. POKJIB NAK AMEK BERAPA BELIUNGPUN OMAK MANA PERNAH KOMEN...JANJI KOTE KOLIT OMAK PUNYE, TUANG JEPONG BOLE MAKANG SUSHI, OMAK BANYAK HAPPY...NGEH3

      Delete
    2. Memang x telus kalu buat kerja sorang2. Ini bukan negeri bapak dia sorang

      Delete
  5. Sham TM lagi bangang...tidur sekelambu dgn DAP...Ada dna babi.
    Sekian t.kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. babi ada pernah jebongkan kau? babi ada pernah halau kau buat jemaah lain? babi ada pernah baruakan kau? babi ada pernah tuduh lu munafik? kau ada dna babi?...babi ada makang sushi?
      Sekian, sama2...

      Delete
    2. Anon 14:54 kecewa ang pow bukit bendera belum masyuk. kena hisap exhaust rocket lagi tuuuuu

      Delete
    3. Bukti Macai Exhaust Roket Malaysiawaves d Tokan Fitnah. Berdasarkan fitnah tanpa saksi untuk melakukan fitnah. Hasnul GHB fitnah TSKI tak solat. Tulang Besi jadi loudspeaker fitnah. SIla baca dibawah.


      http://www.malaysiawaves.net/2014/08/majlis-syura-ulama-sokong-khalid.html

      Delete
    4. Anon 14:59 kecewa sushi jepong belum sampai?. kena hisap kote kolit lagi tuuuuu

      Delete
    5. Tak apa. Asal jangan tido sekelambu dgn ketua lanun. Nanti jadi lanun.

      Delete
  6. Sham TM pukimak haramjaddah, nama pon dah melayu sial macai Dap komunis.

    Wooi sham pukimak, komen kau lari drp tajuk, bebal, baghal, pundek, macai bodoh giler babi, pergi guling gulingvatas jalan, hidup memahal barangan kat malaysia ajer kau nie.

    Mak bapak antor sekolah tak nak blajor, besar jadi bodoh, benggong, orang cakap A dia cakap Z terus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan hina pukimak.
      Ko pun lahir dr pukimak ko.
      Kan?

      Delete
  7. 1458 pukimak haramjaddah, nama pon dah pakai nombor sial macai Dap komunis. Wooi 1458 pukimak, komen kau lari drp tajuk, bebal, baghal, pundek, macai bodoh giler babi, pergi guling gulingvatas jalan, hidup memahal barangan kat malaysia ajer kau nie. Mak bapak antor sekolah tak nak blajor, besar jadi bodoh, benggong, orang cakap A dia cakap Z terus.

    he2 copy paste kau punya maki aje...anda seronok? teruskan...

    ReplyDelete
  8. tak risau, tak risau...gumbira...gumbira...waaa...demo tubik sungguh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mari kita londeh Mat Sabu d Khianat Interview dgn Mat Sabu, SIla baca link kat bawah ni

      Malaysiakini http://www.malaysiakini.com/news/166723 "

      Jadi saya balik lepas PAS kalah teruk, tinggal dua kerusi sahaja. Saya terus ke pejabat PAS ambil borang jadi ahli pas. Jadi saya sertai PAS bukan sebab dasar Islam atau bukan Umno – atas demokrasi. " "

      Mohamad berkata beliau menyetujui petikan dalam satu teks tersohor oleh pengasas sosialisme moden – Karl Marx – bahawa agama merupakan candu bagi rakyat." Komen Aku: Dah la bukan kerana Islam, pakai Karl Marx plak sebagai pedoman. Nampak gaya Ibrahim Ali jauh lagi suci dari Mat Sabu.

      Elooo Mat Bertaubatlah kamu. Aku harap Majlis Agama seluruh Malaysia boleh ambil tindakan kepada Mat Sabu

      Jesse Labu
      Keadilan N9ERS

      Delete
    2. tak,....tak risau...gumbira...gumbira!

      nak tuduh piem amek duit mau ada 4 saksi yang tengok...

      tak logik...tak logik piem nak amek masuk akaun sendiri...

      Delete
    3. Jessie....
      Pukul 13;37 belum masuk zohor tau...
      Ko jangan sembahyang jumaat sorang2 pulak.
      Tak sah sembahyang jumaat ko tu tau
      Tunggu masuk zohor dulu yer....

      Delete
  9. Terserlah sudah sikap Melayu yang mengaku beriman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mari kita londeh Mat Sabu d Khianat Interview dgn Mat Sabu, SIla baca link kat bawah ni

      Malaysiakini http://www.malaysiakini.com/news/166723 "

      Jadi saya balik lepas PAS kalah teruk, tinggal dua kerusi sahaja. Saya terus ke pejabat PAS ambil borang jadi ahli pas. Jadi saya sertai PAS bukan sebab dasar Islam atau bukan Umno – atas demokrasi. " "

      Mohamad berkata beliau menyetujui petikan dalam satu teks tersohor oleh pengasas sosialisme moden – Karl Marx – bahawa agama merupakan candu bagi rakyat." Komen Aku: Dah la bukan kerana Islam, pakai Karl Marx plak sebagai pedoman. Nampak gaya Ibrahim Ali jauh lagi suci dari Mat Sabu.

      Elooo Mat Bertaubatlah kamu. Aku harap Majlis Agama seluruh Malaysia boleh ambil tindakan kepada Mat Sabu

      Jesse Labu
      Keadilan N9ERS

      Delete
    2. Ko londehkan ketua lanun ko tu lagi baik.....

      Delete
  10. Ayoyo kadawalie ! Apa sudah jadi ? Itu putar belit macai sama balaci Dap tarak laku lagi ka ? Ini macam kalo putar alam banyak kecewa ! Sia2 saja blogger macai menyalak sana menyalak sini tapi banyak suwey juga ada ! Die to Mountdweller ! Die to adding dong ! Die to General As-Sisi Bukit ! Die to Abuya albuaya Al Hussyen ! Die to Tulang Besi ! Die to Yong Puaka Kuning ! Die to Greenboc ! Die to Gendang Perang Porno ! Die to Libang Libu blogger lucah !.................Yannei dei thamby cit cit poooraaah !........... kami dari parti Ameena Curry son of MIC, anak saudara of PPP and kawan punya kawan punya saudara of IPF sanggup menjadi macai dan balaci Dap. Oleh itu restu dpd tuan guru LKS dan LGE sangat kami cari2 dan kami sanggup membuat fitnah dan tohmahan demi survival politik kami dan sekiranya kami disaman kami akan pohon maaf utk selesaikan masalah sbgmana yg dilakukan oleh mentor kami Saifuddin Nasution.......Dusyum ! Dusyum ! PKR Parti Kelentong Rakyat = GHB Geng Hipokrit Barua = sama2 Kaki Auta !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bior jadi kaki auta
      Jangan jadi ketua lanun

      Delete
  11. Bodoh punya omakkau.. Dieg belum ada hilang Apa2 duit nk kecoh2..1mdb hilang 42bilion omakkau senyap. Dasar bodoh xtau diajar.kahkahkahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang kata Omak Kau Bodoh???
      Kalau macam tu GHB Saari Sungib pun bodoh kerana mempersoalkan azmin
      Exhaust Rocket pun bodoh jugak la sebab grill azmin

      Aparaaaaaaa

      Delete
    2. 16:38 otak sembab maslan.kahkahkahkah

      Delete
    3. Biar otak sembap
      Jangan otak kaki lanun

      Delete
  12. Bagi Omak isu 1MDB tak penting...sebab khalit bukan nak jadi PM...yang penting bagi Omak ialah apa saja yang berkaitan dengan Azmin. Sebab Azmin dah ambik kerusi MB dari khalit.

    Oleh kerana Omak ada kepentingan peribadi dengan khalit, maka apa juga yang dilakukan Azmin semuanya hodoh dalam mata Omak.

    Akan dicari apa juga keadaan bagi menghalalkannya mencaci Azmin.

    Bagitulah Omak yang kunun berjuang menentang Umno dulunya tetapi atas kepentingan peribadinya telah bertukar kulit, wajah dan warna menyerang team sendiri.

    Keintiman Omak kau dengan khalit terserlah melalui -gambar yang terpapar didalam facebooknya tanpa mengambil kira posisi bergambar itu selayaknya munasabah atau tidak disisi hukum syarak diantara dua jantina bukan muhrim.

    Dia tidak peduli itu semua, asal ada peluang mencelah di sisi khalit, di situlah dia menyelit untuk menonjolkan diri bahawa dialah insan yang paling rapat dengan khalit untuk dirakamkan gambarnya dan kemudian dimuatnaik ke fb supaya 5000 frendnya tahu bahawa dialah yang mendapat perhatian yang amat istimewa khalit.

    Pada satu ketika dia sanggup beraksi mengusap-usap poster khalit sebagai manifestasi betapa dia begitu amat teruja, tak dapat usap tuan badan, usap poster pun dah terubat hati.

    Itulah Omak Kau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaooo jaga meloyawavea kao tu betul2. Hippies pyn tak mau baca Meloyawaves

      Delete
    2. 16:42 barua hadi p jual pil kuda sudahla.otak lembab jgn tunjuk bodo
      Kahkahkahkah

      Delete
    3. Biar jadi barua pil kuda
      Jangan jadi ketua lanun

      Delete
  13. Balik La macai GHB. Pi aedut exhaust rocket idaman kau Penang mari tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. 16:40 macai UG bebal xda modal ke.p kelaut nun tangkap sotong ngan hadi.kahkahkahkah

      Delete
    2. Baik sedut exzos drp jadi ketua lanun

      Delete
  14. Sekarang ini Omak Kau sedang menghimpit pemimpin Pas untuk jawatan media. Sebab itu "kiblat politik" dia dah berpusing memuji-muja Pas pula.

    Jadi jelaslah sekarang apa jua yang keluar dalam blog ini hasil tulisan Omak segalanya berpusar kepada CARI MAKAN. Sapa yang boleh sumbat temboloknya, puak itulah yang disokong dan di puja Omak Kau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umpama pelacur jela omakkau ni.hahahaha

      Delete
    2. Jgn hina omak kau. Hadi mungkin pilih dia ganti mariah nanti.

      Delete
  15. 16:38 Mempertikaikan xsama dgn menghukum.bodoh nya balaci UG ni.kahkahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sapa kata kena hukum. Bukan macam GHB Hasnul fitnah TSKI tak solat.

      Haiiiii dah dapat Ang Pow Bukit Penang kaaaaaaaaaa

      Delete
    2. 16:57 lg sekor bebal.solat tp rembat 43bilion pe cter plak.bangang mcm tauke pil kuda.hahahahaa

      Delete
    3. Omakkau pelacur kelas atasan

      Delete
    4. 16:57 mmg bangang.kes 1mdb apsal omakkau takut nk tulis.hahahahha.kalah ang pow bukit penang blh sapu 43bilion senang2 je.haha

      Delete
    5. Itu pasal la, kalu nak kawin carilah pompuan yg sederhana. Jgn cari pompuan jenis yg maintainance tinggi. Boleh botak kepala nak kasi maintain.

      Delete
  16. Kalau mb salah kenapa Ketua Penjilat Najib(KPN) masih diam,janda gg mancung pula dok menyalak.ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mancung ke gigi omakkau.. Naya gigit blh putus oooooo.hahhahahahaha


      Delete
    2. Putus xpe asal sedap.kata omakkau janji duit masyuk. Kikikikiki

      Delete
  17. Gumbira gumbira walau pun kuciwa kuciwa.

    ReplyDelete
  18. hadi bodo tak yah menyebok kat sini lah...berjuang sampai keluar taik cair, bila menang jawatan PM dijadikan persembahan kepada ahli Umno....

    Tu berapa juta tingkat punya bodo tu...????

    ReplyDelete
  19. GHB masing2 dah berumur 60 an...( takde yg muda)dah menopous..org tua menopous ni cepat merajuk, sensitive tak boleh menerima kekalahan....orang tua lah katakan...membebel macam mak nenek...tak lama lagi nyanyuk.heeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg tu macai2 GHB mauuuuuuuu. Yg lain2 tu semput, depa ambil jawatan.

      Sapa dok making hamun omak kau kat atas ni. Teruskan. Lagi maki hamun, lagi la GHB tak laku.

      Silap2 macai tu kena lempang dgn tokan GHB.

      Mudah mudahan

      Delete
    2. Ko sebut tebalik tu.
      Walaon yg byk 60 taon keatas

      Delete
  20. Apakah perbezaan antara Najib dan Hadi?

    a) Najib - Haram Jadah, Bangang dan Bangsat;

    b) Hadi - Barua, Jebon, sekular, anjing, serigala dan Nyamuk.

    Cuba teka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dua dua ulama kaki kencing ahli.

      Delete
    2. Penyamun Tarbus dan kaki terima derma. Derma tu halal dan rasuah adalah haram.

      Delete
    3. Najib minat menonton bola sepak MU.
      Haji Hadi minat memancing dan mencandat sotong. Dua dua hebat.

      Najib dua kali kahwin tapi satu isteri.
      Haji Hadi dua kali kahwin tapi dua isteri.

      Najib pahlawan bugis,
      Haji Hadi nelayan kebangsaan melayu.

      Najib bijak berpolitik.
      Haji Hadi bijak beragama.

      Najib pakar putar belit.
      Haji Hadi pakar u turn.

      Najib raja ponteng parlimen.
      Haji Hadi maharaja ponteng parlimen.

      Delete
    4. Najib suka Panda..
      Presiding Hadi suka sotong.

      Delete
    5. Dua dua kuat mencarut cuma Hadi ada kelebihan kerana selalu tengok rancangan Nasional Geographic. Itulah carutan Hadi ada pembayang binatang.

      Delete
    6. walaupun dua2 bodoh dan kaki tipu tapi mereka berdua tak pernah buat keje jubur menjubur lubang bontot jantan mcm peliwat tua kutuk yg dlm penjara tu.

      jef babi tua

      Delete
    7. 22:23 suka main jubur mak dia

      Delete
  21. Ketua penyamun bagi nasihat supaya jangan menyamun,cakap kt indon dpt ic biru boleh lerrr..ngeh3

    ReplyDelete
  22. NASIHAT SEORANG KAWAN KEPADA OMAK KAU:

    UNTUK SEMENTARA WAKTU TUTUPLAH DULU BLOG OMAK KAU INI. DAH JADI TEMPAT MEMAKI, MENCELA DAN MENJATUHKAN MARUAH ORANG LAIN. JANGANLAH BIARKAN BLOG OMAK KAU INI SEBAGAI TEMPAT MENGHIMPUN DOSA DAN OMAK KAU MENYEDIAKAN TEMPAT UNTUK ORANG RAMAI BERBUAT DOSA. OMAK KAU JANGAN AMBIL DOSA FREE. TUTUPKAH BLOG OMAK KAU HINGGA KEADAAN KEMBALI TENANG

    SAYA BERHARAP SANGAT.
    TERIMA KASIH.

    ReplyDelete
  23. Pura puranya
    gumbira gumbira
    Rupa rupanya
    kuciwa kuciwa
    Pelakon terbaik 2015 piala party ularmak semalaysia jatuh kepada eji hardy ahWANG.

    ReplyDelete
  24. Kebolehan luar biasa ularmak Sushi

    1. Kertas chai.
    2. Melancong ke Jepong.
    3. Tenjun dlm Tasik Kenyir.
    4 Label melabel sesama ahli.
    5. Ponteng mesyuarat.
    6. Letak calon sendiri masa Prk/Pru.

    ReplyDelete
  25. tak risau2...gumbira2

    ReplyDelete
  26. Bini najib tak tutup aurat.
    Bini Hadi tutup aurat
    Najib dapat derma 2.6b
    Hadi tak dapat
    Najib tak tau najis mughallazah
    Hadi tau najis mughallazah
    Najib minat ziana zain
    Hadi tak minat ziana zain
    Najib kata peneroka felda haramjadah
    Hadi tak kata macam tu
    Najib pergi mekah ajak camera man
    Hadi tak ajak camera man
    Najib Kawan dengan Altantuya
    Hadi tak Kawan dengan Altantuya
    Najib takut Bini
    Hadi tak takut Bini
    Bini najib suka shopping
    Bini Hadi tak suka shopping
    Bini najib Ada cincin jota jota
    Bini Hadi cincin belah rotan aja...
    Banyak lagilah....penat la


    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana ko tau hadi xminat ziana zain woi walaon?Phuiii.. Cuba kasi tonggeng sikit depan hadi.cabut serban die.makruh.katanya.hahahahahaha

      Delete
    2. 2245 nanti tuang jepong akan kata " tak risau...tak risau...gumbira...gumbira" kemudian....waaaa...stopa tulong aku!

      Delete
  27. Tolong lah.
    Jangan hina ulamak2 keterlaluan
    Mereka sahajalah manusia yg dpt kita jadikan panduan
    Berpada2 lah
    Jangan malampaui batas

    ReplyDelete
  28. Ularmak donia kita tentang;
    Ulama tulen kita sanjung dan hormati.

    Banyak bezanya... Ramai ulama PAS adalah Ularmak Donia terutama Hardy, Haron Dingin, Rasman Kapas, Tontowi Lutut, Doremar Mat Balak, Mat Taliban, Tar Snake lidah bercabang, Beduh cakaran harimau bintang, Tuan Ibrahim pakar fitnah, Iskandar Jawatan, Din Ayam togel dan Ideris Keris.

    Ulama yang di sanjungi dan amat di hormati ialah Allahyarham Ustaz Dato Fadhil Nor, Allahyarham Tuan Guru Dato Nik Aziz dan Ustaz MAZA.

    Jadi Walaun walaun harrus faham. Bukan hinaan cuma satu peringatan, jangan bodohkan ahli selamanya.

    ReplyDelete
  29. Najib raja ponteng parlimen.

    HADI MAHARAJA PONTENG PARLIMEN

    ReplyDelete