KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 29 August 2015

APAKAH TUJUAN MAHATHIR TURUN BERSIH 4.0 CUBA NAK "HIJACKED" BERSIH 4.0 DEMI KEPENTINGAN POLITIK DENDAMNYA?????


Sebentar tadi selepas berucap di Pasir Gudang Tun Mahathir dan isterinya Tun Hasmah Ali turun di Dataran Merdeka sebagai memberikan sokongan moral kepada para peserta Bersih 4.0 yang dikatakan masih berkampong disana sehingga esok.

Tun Mahathir semasa zaman pemerintahannya cukup anti dengan budaya demonstrasi terutamanya zaman reformasi '98 ini tetiba sudah membuat pusingan U menyokong padu cara turun kejalanraya sebagai suatu cara untuk mengubah kerajaan semata-marta dilihat kerana sifat politik dendam kesumat yang cukup pekat .. memberikan sokongan moral dengan ada niat dan hasrat mau mempergunakan himpunan raksasa rakyat ini untuk desak Najib Razak turun tetapi masih mau kekalkan kerajaan UMNO/BN sedangkan penganjur Bersih 4.0 sudah pun diketahui umum satu dunia adalah pro pembangkang.

Namnpak sangat Tun Mahathir ingin ambil kesempatan dari penat lelah dan usaha pemimpin-pemimpin pro pembangkang semata-semata mau memastikan hasrat dan egonya terisi dan tercapai.

Sebab itu rakyat yang waras dan tidak mudah lupa sejarah pemerintahan Tun Mahathir tidak akan mudah ghairah dan tersilau serta terpukau dengan gelagat beliau yang terbaru ini.

Sementara itu, ketika Tun Mahathir ditanya pemberita apakah tujuannya hadir pada hari ini, beliau hanya berkata: "Just to look around (saja nak melihat-lihat).

95 comments:

  1. Selepas Omakkau Hijacked Bersih 4, tetiba Omakkau nak pertikaikan kehadiran Tun. Cukuplah dendam kesumat Omakkau pada GHB PKR dan Dap, jgn nak hasut rakyat benci Azmin Ali..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podacit hooligan GHB. Fook you

      Delete
    2. omak ketinngalan zaman....mrmilih kotor dpd bersih

      kesian....kerana cinta omak turutkn

      Delete
    3. Turun !

      Esok hari ahad khas untuk ahli umno dan perkosa ...

      Jgn malu malu... Presideng umno 30 tahun pun dah turun

      P.s pakai baju biasa pun ok..

      Delete
    4. kalau bulan bisa ngomong,tak lama lagi pas akan masuk lombong,ulamak2 pas yang sombong,otak ada tapi kosong,kasihannya
      .

      Delete
    5. MACAMANA HADI NAK JADI PM LEPAS NAJIB KALAU DIA BERSIKAP KERA SUMBANG?
      NAK HARAP UMNO SOKONG?
      NAK HARAP ROSMAH SOKONG?
      NAK HARAP RAKYAT BANYAK SOKONG?
      NAK HARAP ANUAR MUSA SOKONG?

      HARAP WALAON DAN JIN AJE LA...
      KENA AJAR JIN CARA NAK PANGKAH...

      Delete
    6. Kenapa Pas tak ikut BERSIH 4.00?

      Sbb Pas pong dah x bersih. Pemilihan hari tu pong x bersih sbb penuh barus-membarua, ada senarai kat kertas. Ni dah ada pulak kena tangkap kes balak lagi. Pas tu boleh beli kereta 200K drp 300K. Pah tu masalah mangsa banjir x bersih2 lagi.

      Pendek kata, memang tepatlah kalau Pas tak sokong BERSIH 4.00. Sebab dalam Pas pun dah tak berapa bersih. Org yg kurang bersih memang mustshil sokong BERSIH 4.00

      Delete
    7. Rosmah pasti bangga kpd Hadi kerana tidak menyertai demo ini. Sesuai dgn tema "sehati sejiwa"

      Delete
    8. Peserta bersih hanya 200 ribu.
      Kalau derma 2.6B dibahagikan sama rata kepada 200 ribu itu, berapa sorang boleh dapat?

      2600 000 000 ÷ 200 000 = RM13,000

      Sorang dapat RM13 ribu !!!!


      Delete
    9. Kalau 2.6 bilion tu dibahagikan kpd orang melayu yg kena banjir hari tu, berapa orang boleh jadi jutawan?

      2,600,000,000 ÷ 100, 000, 000 = 2,600 orang

      Senang cerita, semua mangsa banjir melayu di Kelantan boleh jadi jutawan.....

      Delete
    10. Sekurang2nya 30% yg datang bersih ialah orang melayu. Berapa jumlah mereka?

      30 ÷ 100 x 200,000 = 60, 000 orang

      Delete
  2. si bugis bangsat anak haram jadah!

    ReplyDelete
  3. hijack kepala bana ape? dia datang nak tunjukkan sokongan. itu pun tak paham ke? bengong macam pas dan pis tu? janganlah jadi macam si bangsat tu?

    ReplyDelete
  4. Sebelum hijek macai jubo ... esok mlm ni bole la ratib ya hana ya jubo juboo 257.074kali...bila dah baca ratib tu macai jubo bersih 4 bole miang satu badan...ahaks...masa ni la nak buat demonstrasi ...90% kaum babi cina yg hadir bersih 4...bersih 1...90% kaum melayu.....harapan baru boleh tukar harapan haramjadah.....DAP dah gali kubur orang
    cina....hikmah bersih 4 gagal menarik kaum melayu...esok semua babi macai juboo bole la naik free black maria...seronok nk tgk babi masuk lokap....nnpk nya harapan sang kepala jubo jadi PM makin haramjadah.....esok nk demo malan ni ratib jubo jubo dulu.....kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teruknya kau ni .sakit apa.nak kata gila ,macam gila ,nak kata tak siuman tapi gila,nak kata lupa diri macama gila ,kau ni gila agaknya atau memang betul2 sikit jiwa ,berubatlah sbelum jubur kau dan jubur mak kau bernanah

      Delete
    2. Hari pertama tadi, demo cukup berjaya aebab tiada pas. Ada pas kalu, demo misti gado. Nasib baik pas tak ikut.....aman demo tanpa pas

      Delete
  5. Tahniah Mahathir kamu telah dibeli oleh DAP. Sekarang boleh dudu sebaris dengan Lim Kit Siang, Mat Sabu, Ambiga dan Lim Guan Eng.

    Bolehlah isi borang DAP atu GHB.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu je kau boleh tulis? Ha ha....

      Delete
    2. dap sgt hebat layak perintah malaysia.

      apa nk kt dh umnu n pas bodoh...kita sokongla dap. melayu pun ramai dlm pas.

      Delete
  6. Negarawan, tahniah. Ahli umno lain bila nak turun, ini perhimpunan rakyat. Pas jangan haraplah, pemutar belit atas nama islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS MANA ADA ISLAM?
      KALAU PIS BARU BETOL.

      PAS - PARTI ASLAM SAJA

      Delete
  7. Mahathir tak pernah fikirkan siapa pun, kecuali dirinya dan anak beranak nya saja.
    Dia mahu UMNO kekal berkuasa, pasal takut pembangkang berkuasa. Habis tembelang dia berpuluh tahun di bawak ke mahkamah.
    DAP pulak hanya nak cina berkuasa. Biar ada melayu jadi PM. Tapi melayu munafik yg jadi boneka DAP.
    Hanya PAS menjamin Islam dan melayu di Malaysia ini.
    Tuhan akan tanya siapa yg kamu pilih dari kalangan kamu sendiri sebagai ketua kamu??
    Jawapan yg Allah nak dengar satu saja. "Aku pilih dari kalangan aku sendiri Ulama pewaris Nabi sebagai pemimpin aku".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poraaaah..... melayu kena banjir di Kelantan tak terbela lagi ooooo... kerajaan PASCAI Kelantan buat apa? TARAH BALAK SAMPAI GONDOL.... sekarang ada sudah kena tahan sebab rasuah balak.

      Delete
    2. Pas - Parti Aslam S***
      Mana islamnya?
      Patutnya tukar PIM (parti islam malaysis)

      Delete
    3. Umno - mana melayunya?
      Semua ingelis.....
      Patutnya tukar PMM (parti melayu malaysia)

      Delete
  8. Samdol ape yg kaitkkan pas bagai... pas xlarang pun penyokongnya turun ikut bersih 4.0 ni..tengok la sape yg jd imam zohor bersih kt tepi dataran td. YB Pasir puteh. Xkn nk mtk guan eng jd imam plak..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye eleh... semua org tahu kalau guan eng jadi imam.... solat tak sah..... masalahnya apabila PAS tidak bersama ketika kebangkitan rakyat.... ITULAH YANG JANGGALNYA.

      Delete
    2. omak yg cuba laga2kn pas dgn bersih

      Delete
    3. umno tetap bangsat!

      Delete
    4. Klu pas kuat sangat, cuba tukar khemah mangsa banjir kat kelantan tu dengan rumah papan sebelum hujung tahun ni....
      Boleh???

      Delete
  9. Melayu yg join bersih 4 oramg syiah dan pluralisme......macam aljuboori dan kroni syarikat 2 hengget kawal 74 glc bernilai 30 billion.....ratib jangan tak ratibb....ahaks...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni jubur lagi ,agakanya mak kau dak kena jubur olah bangla kot

      Delete
    2. Dia kata kat DSAI.... tapi sebenarnya 2122lah peminat setia jubur.... ratib jubur.... sejak dari kecil rasa.

      Delete
    3. mengikut sd bala, bangsat tu kuat main jubur! cakap diri sendiri ke 21:22? kah! kah! kah! apa punya sohai blogger bangsat umno taik haram jadah nie?

      Delete
    4. Perniagaan burger aku meletup2 hari ni...
      Gerai bukak 24 jam
      Keuntungan naik mencanak2
      Hari ini nak sponsor 1500 biji kpd peserta
      Keuntungan dibahagi bersama

      Delete
  10. Puak umno haram jadah tali barut yahudi kaki rasuah penyamun duit hak rayat.

    ReplyDelete
  11. Omak kau jangan susah hati ,saya baru call khalid dan Hadi suruh turun nanti .mereka dah bersetuju./jadi Omak kau tunggulah .

    ReplyDelete
  12. Pengganti Tun M yang dibentuknya sendiri hanya ada seorang. DS Anwar Ibrahim.

    Ramai hanya nampak mereka ini musuh tetapi lupa bahawa DS Anwar Ibrahim adalah apprentice Tun M. Beliau dibentuk untuk menggantikan Tun M.

    Mengenai salahlaku moral beliau. Ia ialah hak peribadi DSAI.

    Mahathir dan DSAI memacu Malaysia ke arah negara maju. Ciri ciri negara maju, 1. Degree berasaskan kepandaian. 2. Graduan tidak minat sektor awam. 3. Seperti di negara maju pekerjaan am seperti buruh, kilang, petani, sektor pembersihan dilakukan sendiri oleh rakyatnya. 4. Tukang ajar ialah pembina bangsa yang terdiri daripada 30% yang terbaik SPM sahaja (sebelum Najib menteri pelajaran). 5. Nilai matawang Malaysia ialah RM1.60 = USD 1.

    Pak Lah dan Najib mengundur masa. Di zaman mereka, 1. Degree seperti puntung rokok bersepah tiada nilai sebab bodo pun boleh ambil. 2. Graduan hanya mahu kerja di sektor awam. 3. Pekerjaan am dianggap low class justeru perlu kepada warga asing. 4. Pekerja sektor awan terlampau dimanjakan, cuti berlebihan, jumlah terlampau ramai- teramai di dunia!, disiplin rapuh -ramai yang buat bisnis luar, minta balik negeri sebelum 5 tahun, masuk keluar kerja ikut suka hati. 5. Tukang ajar tidak cemerlang SPM mahupun UPSR graduan Kolej pun diambil maka jadi seperti ketam mengajar anak. 6. Nilai matawang RM3.80 = USD 1.

    Dan lain lain.heee

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A < degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh, amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya. Biar bodo buat kerja bodo, pandai buat kerja pandai.

    ReplyDelete
  13. Kesian kat PAS, terus berseorangam. Jgn takut, masih Ada 26 jam lagi utk tukar fikiran. Kita orang tak marah, akan terus bagi moral support. Apa rancangan srkarang? Terus sendiri, gabung dgn Umno atau bubar, join Amanah. Sebahagian dah join tau.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan PAS la....
      PAS - PARTI ASLAM SEMALAYSIA
      PIS - PARTI ISLAM SEMSLAYSIA

      PIS baru betul

      Delete
  14. Nilah masalah nya.. apa salahnya dia dtg Bersih? Niat dia pun sama mcm Rakyat Malaysia. Suruh Najib berambusss. Takde motif lain. Kalau nak pikir yg buruk apa paedah dia nak susahpayah dtg laki bini berasak2 dgn org ramai?. Takde hasil pun. Lebih baik dia duk rumah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia dtg sbb nak suruh BANGSART beramboooooss

      Delete
  15. Apa pulak nak marah kat Tun M.

    Ayoh Hardy pon kata Umno tak sejahat Firaun walaupon suatu ketika dulu tuduh UMNO ni kapir semuanya.

    Kesian kat OK, PAS dan yang sekutu dengannya yang kechewa BERSIH 4 berjaya.

    Lepas ni PAS boleh tambah dalam bulatan bendera PAS tu gambar kera.

    Baru sesuai jadi Parti PAS Kera Sumbang SeMalaysia dengan slogan baru Sapu Balak Beli Kereta Mewah SeMalaysia.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LEPAS BULAN OKTOBER NI OMAK DAN PAS AKAN BUAT DEMO SEJUTA WAJAH DESAK BN TUNAI JANJI SOKONG RUU HUDUD PAS DI PARLIMEN.

      SAMA2 KITA TUNGGU YE.

      JANGAN TAK CAYA PULAK INI ULAMAK PAS YANG CAKAP.

      TAK KAN ULAMAK PAS CAKAP BOHONG.

      Delete
    2. Lepas ni mau sawan dibuatnya ulamak dan walaun Pas tengok BERSIH 4 berjaya.
      Pas sudah semakin luput tarikh.

      Delete
    3. Pas akan buat demo dengan tajuk KOTOR 1.gambar depan Omak Kau .Hadi.Kalit.Haron .mesti bawa alat penyapu ,cangkul.bakul smapah untuk cuci Kuala Lumpur.

      Delete
  16. OMK dah spin lagi. Mula2 senada dgn Zahid kempen agar BERSIH 4 gagal. Bila tengok terlalu ramai yg berhimpun OMK spin lg kata Cina DAP turun ramai2. Bila Madet turun OMK spin lg kata Medet dah dibeli olh Cina. Tulisan OMK sebijik mcm Myku....

    ReplyDelete
  17. Pemimpin PAS ternganga mulut lihat begitu ramai yg turun dlm BERSIH 4. Mula2 Nik Abodoh dgn sombong berkata perhimpunan tak akan berjaya tanpa PAS. Malang sungguh nasib PAS.... GHB telah berjaya ganti PAS. Anak muda selesa bersama GHB. Kini PAS terpinggir... akibat kebodohan Hj Hadi dan Nik Abodoh berpolitik.

    ReplyDelete
  18. Strategy PAS silap lagi. Dia ingat bila tak join bersih. Kehadiran hanya 10k. Tup tup 300k, Padahal hari hari Doa semoga Bersih tak de sambutan. Sekarang PAS tengah fikir apa nak komen bila wartawan tanya. Dah tau kan apa jawabnya............Esok muhyidin dan bangsa johor nak turun, anggaran semua lebih kurang 600k.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia akan komen Pas semakin koat...
      Koat menipoo

      Delete
    2. DIA MACAM NI CERITA DIA...

      PAS - PARTI ASLAM SEMALAYSIA
      PIS - PARTI ISLAM SEMALAYSIA
      PUS- PARTI ULARMAK SEMALAYSIA

      Delete
  19. Tun seorang yg bijak pdnuh muslihat...licik dan pintar...golongan ini yg paling benci pada tun dulu...golongan ini yg gelar mahafiraun dan lain2 lgi..mme tun nak najib turun sebab najib jadi libikiti pada umno dan org melayu...tun tahu najib dijajah oleh orang asing yahudi...tapi tun tak semudah
    tunjuk pada pujukan pakatan rakyat terutama skli
    DAP......najib klon Brother Anwar Bin Ibrahim....tahniah tun .... seorang yg bijaksana penuh muslihat ... tahniah tun mme genius ....mereka terperangkap dalam permainan yg mereka cipta sendiri...

    ReplyDelete
  20. MANAKAAM ! Berita terkincit mengenai Ameena Curry parti @ kawan punya kawan punya kawan punya saudara of Restoran Insaf yang tak insaf2 :
    1 Parti Ameena Curry telah mengeluar kan lagu rasmi parti @ gerakan GHB : Kici kici lembu jaga , sudah besar kaki Auta , sudah pencen (kalah pemilihan) jadi Barua , Satu pistol peluru tak da ! ............. kah kah kah puak2 GHB mana ada telur ............... sampai sekarang masih tak nak letak jawatan walaupun jadi pengkhianat dan bencikan PAS !
    2 Adakah patut blogger Abuya Albuaya AlHusyeen dok heboh satu Malaya video Mat Sabu bagitau DAP tak anti Islam tapi sayang Islam sbb peruntuk wang jutaan ringgit utk Islam di Penang. Awat hang ingat duit mak bapak dia ka atau duit toooookkkmu ka AlHusyeen dan Mat Sabu ooooooiiiiii ! Hanya mat bahlol ukur sayang kpd Islam dgn nilai wang ringgit ! Kalau ikut sumbangan wang .......... negara Amerika banyak sumbang jutaan malah billion dollar kpd negara2 Islam spt Mesir dsbnya. Apakah US sayang kpd Islam ? Tidak ! Tapi kerana negara tersebut sanggup jadi boneka dan Pak Turut US !
    3 Kah kah kah geng macai terdesak guna gambar arwah tgna pas tu bagitau wajib hadir demo bersih 4 .............. aku risau nanti dia kata wajib pula hadir untuk pesta arak dan langgan pelacur sbg aktiviti sampingan bersih 4 ngeh3 ............tak gitu tuan guru greenboc @ ulamak DAP.
    4 Kah kah kah GHB geng haru biru semakin terdesak setelah gagal dlm pemilihan Pas depa cuba pula nak hijack parti KITA tapi ditolak ahli KITA dan laporan polis telah dibuat ...........oooooiiii muka tak malu pi mana2 pun org reject .......... senang cerita pakat2 masuk DAP lah.
    5 Adakah patut Mat Sabu kata dia tubuh GHB kerana ajakan & pujukan kawan2 ............ tulah sbb terlalu mesra dan wala' kpd kafir dan munafik akhirnya jadi barua depalah maka lahirlah gerakan Geng Hipokrit Barua ! ngeh3 6 Adakah patut kerana terdesak depa minta Ust Haslin Bollywood berposing dgn depa dan sbg menghormati mereka Ust tu pun tunai hajat depa tapi tak semena2 depa putar cerita kata Ust sokong dan join GHB .......... bila dinafikan oleh ust Haslin ada macai dan balaci marah2 dan mula buat fitnah serta tohmah macam2 kat ustaz ............ jelaslah puak2 nilah suka jatuhkan maruah ulamak dan mungkin depa jugalah yg buat fitnah video lucah UAI !
    Nampak sgt puak2 ni mmg kaki video lucah & porno sbb bukan senang nak cari pelakon yg seiras UAI kalau bukan pakar video lucah & porno. Sebab tu ada org bagitau demo BERSIH bercampur baur dgn aktiviti maksiat spt minum arak, langgan pelacur dan lgbt sbb ramai mat2 gian seks pun terbabit !Ini juga mungkin sebab puak depa tolak hudud krn puak2 depalah yg banyak kena kesannya .............. sapa tak takut bontot berasap kena rotan 100x auuuwww ? atau rejam sampai mati ! .......... oohhh tidak oh tidak ! lupakannya !
    6 Adakah patut depa dok ratib UG ! UG ! kat PAS tapi tup tup depa pulak dok sok sek kat belakang nak buat kerajaan Baru dgn BN kah kah kah sekarang jelas siapa yang nak berUG dgn BN !
    7 Bersih 4 kurang dapat sambutan org melayu ? Tak pa .........melayu bangla dan nepal kan ramai ! Pakat2 jemput depa ni agar bersih 4 benar2 jadi awesome !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu tandanya pas dan umbo dah nak mamfussss

      Delete
  21. UMNO tetap UMNO. Biarlah kamu jadi bangsat tapi UMNO dan Najib tetap kekal.

    Jadi yang bebal ikut Bersih 4 atau Tun boleh terus bangsat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa kata kalau kita jangan bayar cukai, jangan pedulikan kerajaan bangsat nie dan tubuhkan kerajaan sendiri? biar habis telungkup umno dan bangsat sekaliannya! amacam? lepas tu kami akan tendang segala bangsat nie ke sebuah pulau biar mereput sampai mampus!

      Delete
    2. kita pun boleh buat macam mussolini! heret bangsat celaka tu macam anjing dan pukul sampai mati kedua-dua sekali? mau tak? lepas tu gantung mayatnya di tiang biar semua dapat tonton! gadaffi sudah! dia bila lagi?

      Delete
    3. RM BANGSART

      Delete
    4. Umno tetap kekal dengan kebangsatannya.

      Delete
  22. Besih 4.0 200K, 300K atau 500K, kami tak peduli. Yang penting PAS boleh bersama UMNO. Parti melayu bersatu di bawah Datuk Seri Najib, pemimpin yang progresif dan bijak.

    Bahagian pengurusan biar orang UMNO saja buat, orang boleh pegang potfolio agama sahaja. Yang penting Malaysia aman dan maju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. duit dah jatuh nilai, pasaran saham dah nak mampus. hutang dah bertimbun! Maju kepala butoh bapak kau ke? Asas ekonomi puki mak engkau kukuh sangat ke? umno dahlah bangsat malahan haram jadah jugak! ptuih!

      Delete
    2. Umno bangsart

      Delete
  23. hoiii pasug...tk dtg bersih tkpe...sebb malu muka penipu

    tp mana hudud

    mana hudud

    mana hudud

    kami nk hudud la....penipu pembohong
    munafik haraki....main2 dgn hudud

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia kata nak buat hudud
      Kita pun sokonglah sepenuh hati
      Tup tup time naj bentang dia gi jepun
      Dia hantar anak buah aje
      Manalah kita tak marah
      Dia tipu kita hidup2
      Dia buat kerja main2

      Ini apa punya manusia ni?
      Cakap betul2 la
      Dia nak buat hudud ke saja nak acah2
      Ni kalau kat zimvabwe mereka panggil pukimark

      Kat aprika org jenis main2 ni dia orang panggil bangsart

      Delete
  24. Ape salahnye die tumpang sekaki..die pun xhalang kalu omakkau poi..ada aku kesah?

    ReplyDelete
  25. Dah mereng Omak Kau....

    Tadi pertikai kunun kurang Melayu dan India dalam Bersih 4. Malam pertikai Tun Mahathir dan Siti Hasmah pulak.

    Bertambah lebar kemaluan Omak Kau.

    Besok bila tengok jutaan orang sertai Bersih...boleh gila terus Omak Kau...

    ReplyDelete
  26. Sha kesian kat you......I tak boleh nak buat apa untuk bantu. Kalau u ada masa, kita boleh jumpa face to face, boleh la I bagi nasihat atau coaching session. Tengok gaya berita, dah boleh join TV3 suku, Berita Hairan atau Utisan Meloya.

    ReplyDelete
  27. nah omak gg mcg nak meroyan lg kau...panggil sama tuang jepong dan sahak gugup kalau dah gian...boleh double doggy style

    ReplyDelete
  28. pa masalah korang sebenarnya???

    Biarlah Najib memerintah sehingga tempoh

    Nanti masa PRU 14 korang pangkahlah sendiri...

    Yg BERSIH ni kata nak perjuangkan demokrasi..

    Tapi demokrasi apa yg dia nak??? Demokrasi maknanya, kalau dah habis PRU, semua kena bekerja dengan parti yg meemrintah.

    Nnati lepas 5 tahun, kalau rasa tak bagus , pilihlah yg lain pulak....Tak macam tu ke???


    Boodh lah BERSIH ni!!!! hipokirt, bias, double standard dan keldai tunggangan DAP

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang curi wang rm2.6 bilion tu bukankah bugis bangsat presiden kau tu? suruh dia bagi balik wang rakyat! umno dah bangsat! mencuri pun mengaku derma! ptuih!

      Delete
  29. BERSIH 4.0 ADALAH ASPIRASI KAUM CINA DIDALANGI DAP...90% ADALAH KAUM CINA DALAM BERSIH 4.0...TIADA YG LUARBIASA PUN...HIKMAH BERSIH 4.0 ADALAH KEMUNCAK KESEDARAN KAMU MELAYU PAS DAN UMNO BERSATU...SEMUA KAWASAN YANG MAJORITI MELAYU PERLU DIKEMBALIKAN SEMULA PADA KAUM MELAYU...KAUM CINA SEDANG MENGALI KUBUR SENDIRI.....MASA UNTUK MELAYU BERSATU DIBAWAH PANJI ISLAM DAN RAJA MELAYU...KAUM CINA TAK PERLU MENYESAL DENGAN PERMAINAN YG MEREKA SENDIRI CIPTA.. ...MASA UNTUK BERSATU WAHAI MELAYU....SEBAIK PERANCANG ADALAH DIA YG MAHA ESA...

    ReplyDelete
    Replies
    1. MELAYU 30% IAITU 60,000 DRP JUMLAH PESERTA. MEREKA DATANG SEBAB NAK MENGHALAU BANGSART

      Delete
  30. Tun Mahathir cina ke? Beruk bangsat mana yang terlepas nie?

    ReplyDelete
  31. la aku ingat ustaz azhar idrus tu cina mata sepet

    ReplyDelete
  32. Cuba nak "hijacked"??. Kalau baru nak tu tak boleh pakai past tense. Belum terjadi, itu namanya "nak hijack".

    ReplyDelete
  33. Tun Mahathir kita respek.

    Hadi Awang dan gengnya dok rumah khusyuk main teloq.

    ReplyDelete
  34. Abdul Hadi Awang dok main ngan burung dalam sarongnya

    ReplyDelete
  35. salah pak......Hadi Awang main teloq sama burung dalam sarong!!

    ReplyDelete
  36. silap beb.. Abdul Hadi Awang main dalam sarong dngan teloq burung ...

    ReplyDelete
  37. Tajuk Harakah - Hudud : UMNO buka tipu PAS, tapi tipu Allah.

    Ularmak PAS dan pengikutnya memang tolol, bangang, bangsat dan sesat.

    Mana boleh Allah kena tipu padahal mereka yang di tipu oleh UMNO. Allah itu maha tahu.

    Jangan main pusing bila yang bebal dan salah adalah kamu sendiri. Lain kali jangan guna agama untuk tujuan survival politik anda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LAGI SATU....
      DALAM SIBUK PAS NAK BUAT HUDUD KAT KELANTAN, SEMPAT JUGAK DIA ORANG SEBAT BALAK.......

      KASI HUDUD KAT YG SEBAT HASIL BALAK TU SEKALI BOLE KE, NIK AMAR?
      JGN CAKAP MCM BEROK CHE YEH AJE YER, NIK AMAR.... KASI POTONG TANGAN ORG YG AMBIK HASIL BALAK HARAM TU

      Delete
  38. Elok sgt dap jdi pm pru14. Nk tgok melayu2 yg demo skn tu dpt apa. Sronok dpt pemimpin mcm singapura. Kt penang pun sama. Syukur sgt2 dap perintah. Dh x dgr menang sorak kg tergadai. KipiD.A.P.

    Alvin Tun
    KipiD.A.P & kariP.A.P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku nak tengok
      1. Najib jadi pm lagi ker?
      2. Umno berapa kerusi jatuh?
      3. Pas pergi mana lepas hilang kelantan?
      4. Hadi buat kerja apa lepas kalah pru14

      Delete
  39. Bukan hadi main burung tetapi burung main hadi dengan telur2nya.

    ReplyDelete
  40. Astaghfirullah... pas juga dikaitkan, hj hadi gk jd bahan umpatan. Pas dh kuas statement smggu awal lg x melarang ahlinya turun join bersih 4.0. Tengok la yb PAS pasir puteh gk yg jd imam solat zohor bersih 4.0 kt sogo... ust azhar idrus pun turun gk... semoga Allah ampuni kita semua menentang kezaliman!!! Allahu Akbar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini semua tipoo.
      Ini semua mau kasi oksigen kat hadi yg dah tercungap2 kelemasan.
      Hadi memang dah warning tak bagi pergi.
      Sapa pergi akan ambil tindakan.

      Hadi memang dah UG. Saja nak bagi Pas pupus sbb dah ada UG. Hadi buat pelan2 sampai walaon tak sedar.....
      Tapi walaon yg dah kena baiah akan tetap ngong sbb telo dah kena ikat. Takut hilang bini.....takut x dpt cipap bini

      Delete
  41. Kasian sama itu bapak najib. Sebagai pengikut tuan kiyai haji hadi sama itu harun din kita walak sama mereka. Kata mereka jangan bisa tuduh tuduh. Kita mesti punya saksi. Merekanya sama ibu rosmah jangan difitnah kok gak baik begitu. Jangan sekali ingin pergi kebersih kerana disitu banyak maksiat. Ingat pesan tuan guru bapak kiai haji hadi dan bapak kiai tuan guru harun din. Assamualaikum.

    ReplyDelete
  42. Tun Dr M hari ini pulak cakap.....bersih 4.0 adalah kerja bodoh ..... tun seorang bijak dan licik....semalam hadir bersih 4 untuk reversed saikologi....90% bersih 4.0 adalah cina....melayu yg hadir adalah melayu syiah dan pluralisme yg sokong lgbt dan gay... lepas ni melayu demo besar besaran di bukit bintang....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Madey sokong bersih 4.00.
      Dia kata "teruskan....jatuhkan orang itu"

      Tapi itu tun punya pasal
      Semalam 30% atau 60,000 org melayu datang. Hari ini hari ahad, ramai lagi akan berani datang.

      Terima kasih encik polis sbb tak kacau.
      Mintak tolong jangan buat road block la.. jalan jem sangat la..
      Tolong la encik.....

      Delete
  43. Alahai apek2 yg demo nak ajar kita hidup BERSIH konon. Berniaga pun dok menipu tu tak nak BERSIH pulak ya.

    ReplyDelete
  44. Lu sume comment Kat atas nih LANCAU!!!!

    ReplyDelete
  45. cina tipu melayu dlm bnyk perkara x nak lak kita bersihkan. jual brg yg sama pd melayu RM2 kat bangsa dia jual RM1 shj.

    Melayu tipu melayu lak kita kenakan tindakan drastik...hmmmm jom lah kita ikut cina bersih ni jatuhkan semua melayu dlm Malaysia ni. Bosan la dgn pentadbiran melayu skrg ni. Kita lantik je la cina penipu dan pembelit ni jd PM kita yg seterusnya. Klu x ngam kita tukar la masa PRU akn dtg yer tak? itu pun klu PM cina tu tak tukar apa2 perlembagaan atau undang2 menyekat melayu mengundi. tak pun DAP bg kerakyatan kat pendatang dr China utk kurangkan majoriti melayu mcm yg jd kat Singapore satu masa dulu.

    Alaaa....yg tu kita pikirkan kemudian lah, jom jatuhkan kuasa melayu....yeehaaa

    ReplyDelete
  46. Sekarang nie umno ka pas ka pkr ka kena bersatu atas dasar islam dan bangsa melayu..Jangan bergaduh sesama sendiri tu yg cina tepuk tangan tengok melayu berpecah ..Jangan kerana politik, duit, kuasa kita berpecah sesama sendiri ..

    ReplyDelete