KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 24 August 2015

RAKAMAN GAMBAR PELAJAR CINA DAN INDIA SEDANG MEMAYUNGI PELAJAR ISLAM SEDANG BERSOLAT DALAM HUJAN RENYAI MENJADI VIRAL DI MEDIA SOSIAL.


SEHATI SEJIWA SATU MALAYSIA.

Pelajar Cina dan India sedang memayungi pelajar Islam yang sedang menunaikan solat dalam hujan renyai.

“Sehati sejiwa hubungan etnik bertepatan Bulan Kemerdekaan.

Perbezaan bangsa dan agama tidak membataskan hubungan apabila pelajar berbangsa Cina dan India memayungi pelajar beragama Islam yang sedang menunaikan solat dalam hujan renyai di Kem PPMS UniMAP di Kaki Bukit, Perlis. Syabas anakanda pelajar UniMAP!” — Datuk Prof Dr Kamarudin Hussin

69 comments:

  1. Yang kuat perkauman ialah umno dengan pas sahaja.......yang lain semua baik sehati sejiwa.....Sifat hipokrit ini timbul masa inilah....konon nya perhubungan baik tapi bolih kita lihat sambutan merdeka di PP pun tak benarkan murid2 ambil bahagian......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elehhhhhj tuduh perkauman. GHB kaki fitnah. Hasul GHB fitnah TSKI tak solat.mana 4 saksi

      Delete
    2. Mana ada PAS racist, wahai GHB penipu. Adakah menolak DAP itu racist???????

      Ahli Parlimen DAP Kota Kinabalu Jimmy Wong @ Wong Sze Phin yang telah menang dikawasannya pada PRU13, sebelum ini telah bertindak dengan tidak memberi kebenaran serta melarang pembinaan masjid dibuat di kawasan Bandar Sri Indah Batu10, Sabah

      Delete
    3. Wahai Reformist, jaga baik2 disini ramai macai GHB yg hendak merosakkan PKR dan PAS demi nafsu Penang Mareiiiiiiii

      Delete
    4. Bukti Macai Exhaust Roket Malaysiawaves d Tokan Fitnah. Berdasarkan fitnah tanpa saksi untuk melakukan fitnah. Hasnul GHB fitnah TSKI tak solat. Tulang Besi jadi loudspeaker fitnah. SIla baca dibawah.


      http://www.malaysiawaves.net/2014/08/majlis-syura-ulama-sokong-khalid.html

      Hasnul dgn Saari Sungib nak payungkan orang bukan GHB solat, silaplaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Delete
    5. Islam bukan kaum tetapi Agama. Islam dianuti oleh pelbagai kaum malah Islam telah lama bertapak di China dan India sebelum sampai ke Tanah Melayu. Yang rasis bukan Pas tetapi DAP bukan setakat rasis malah anti Islam.

      Delete
    6. HANG YG RASIST SGT2
      MCM MNA KAPIR NAK MASUK ISLAM KLU BYK SGT RASIST MCM KO

      Delete
    7. Basar....ko dah nasuk jawi ker blom?

      Delete
    8. INI SEMUA TIPOO. INI SUMA MAU KITA LUPA GST PUNYA HAL

      Delete
    9. pasug memang tk rasict tp dungu....suka halau org islam kluar parti...dap pun xpernah halau ahli islam keluar parti.

      anyway agak2 tahun bila pas nk buat hudud ye....

      tkkan nk tunggu dap laksana hudud. besarlh kemaluan ulamak pas nnti.

      Delete
    10. Yg rasis DAP dan pkr yg jadi agen yahudi....yg jahanam kan islam.....anjing anwar aljuboori harus dimusnahkan trus dari mslaysia...

      Delete
  2. Pas tidak pernah memusuhi org cina mahupun India dan sesiapa sahaja. Ajaran islam yg menjadi pegangan ahli pas mengajar demikian. Pas memutuskan hubungan dgn Dap kerana kebiadaban Dap menyuruh Pas menolak hukum hudud yg merupakan salah satu ajaran islam. Adakah memutuskan hubungan dgn dap pas boleh dituduh perkauman? Harap macai2 ghb boleh berfikir. Kenapa pimpinan Dap biadap sekali mendesak pas tolak hudud? Demokrasi ka Dap?

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAP memaki hamun TSKI, tengok apa Azmin buat dgn DEIG.
      DAP membelakangi democracy dgn menempelak DUN Kelantan, walhal PAS, UMNO dan PKR menerima hudud disana.

      Sapa yg racist. Jgn spin cerita!wahai GHB dan DAP.

      Delete
    2. SHAH ALAM – [DIKEMASKINI] Sekumpulan pemimpin dan akar umbi Cabang PKR hari ini sebulat suara menyatakan sokongan terhadap Enakmen Kanun Jenayah Syariah II 1993 (Pindaan 2015) yang diluluskan pada sidang Dun Kelantan, Khamis lalu.

      Naib Ketua Cabang PKR Rasah, Norizam Yassin berkata, walaupun sedar keputusan menyokong enakmen Pas Kelantan itu sebagai tindakan yang membelakangkan parti, namun ia dibuat kerana agama Islam.

      “Sebagai umat Islam tanpa mengira ras keturunan perlu bangkit untuk sama-sama mempertahankan kesucian Islam daripada diasak bertubi-tubi oleh beberapa pihak yang melihat isu ini sebagai agenda politik.

      “Kami menyokong penuh apa yang dilakukan dalam Dun Kelantan bukan sekadar alasan agenda politik sempit semata-mata tetapi ianya berlandaskan kesedaran bahawa agama Islam jauh merentasi sempadan politik kepartian,” katanya pada sidang media, di sini, hari ini.

      Selain beliau, 15 lagi adalah pemimpin dan ahli PKR dari Selangor, Kuala Lumpur dan Negeri Sembilan.

      Delete
    3. Tengok Youtube Ahli PKR Sokong Hudud

      https://www.youtube.com/watch?v=H8RmiETlTSQ

      Delete
    4. http://abnmulya.blogspot.com/2015/03/akar-umbi-pkr-sokong-hudud.html

      Sementara itu, ahli PKR Cabang Kota Raja, Anthony Dass menyifatkan tindakan menyelar pihak yang menentang pelaksanaan hudud khususnya daripada kalangan bukan Islam disifatkannya memberi implikasi negatif kepada hubu­ngan serta rasa hormat-menghormati antara penganut pelbagai agama di negara ini.

      Menurutnya, walaupun me­nganut Kristian Katholik, dia menyokong pelaksanaan hukum hudud yang dikenakan hanya ke atas umat Islam.

      “Mana-mana parti politik khususnya daripada kalangan pe­mimpin bukan Islam tidak boleh campur tangan, apatah lagi memberi nasihat supaya jangan sokong hukum melibatkan agama orang lain.

      Delete
    5. Minta Maaf,

      Saya orang Keadilan, tapi saya juga orang Islam. Saya malu dengan orang yg menjual ugama macam GHB utuk sedikit imbuhan duniawi.

      TSKI orang yg mulia, dia dipecat tapi tidak mengkhianati parti
      TSMY orang yg mulia - dia dipecat tapi tidak mengkhianati parti
      GHB????? Tepuk dada tanya selera

      GHB tak mau minta maaf kepada kami ahli Keadilan ka ????? Dgn mensabotage dan menfitnah pemimpin yg adil. Dah sah sah Saifuddin Nasution dan PKR meminta maaf

      Sori Omak Kau, Juak2 GHB ni bagi saya manusia amat khianat!!!!!!!


      Jesse Labu
      N9ers

      Delete
    6. Saya masih ingat lagi dua adun pas yg lari menyokong pkr dan membelakangkan parti sendiri sebabnya kerana pada pendapat mereka berdua, pas mencampuri urusan parti kawan. Sebenarnya pas bertegas menyatakan adalah zalim mendesak tski letak jawatan mb sedangkan segala pertuduhan belum dibuktikan. Nah,,sekarang sudah terbukti 91 halaman pertuduhan pkr terhadap tski adalah fitnah dan mainan jijik pkr utk paksa tski letak jwtn. Siapa yg benar dan siapa pengkhianat pakatan rakyat sebenarnya?

      Delete
    7. Duk jilat DAP sangat, tapi tak nak belajar, amik manfaat ilmu.

      Duk takut hilang kelayakan bertanding PRU/PRK untuk 5 tahun. Napok sangat jenis kemaruk jawatan, kemasyhuran. Mai ambo nok ajar supaya tak hilang kelayakan.

      Nilah mende Kajei move (Kajang Move) dgn Ji HesBeiiiii (GHB)

      Delete
    8. Bagi setengah pihak, MUNGKIN mereka melihat Geng Haprak Baru tu sebagai sebuah parti yang mampu menyelamat "Jiwa" Pakatan Haramjadah tu. Mereka anggap GHB tu sebagai "Last Resort".

      Mereka rasa apa yang dilakukan oleh Geng Haprak Baru tu adalah sesuatu yang dituntut dalam Islam. Maka sebab itu mereka sanggup bertindak untuk menjadi Pengkhianat kepada parti.

      Namun hakikatnya, Geng Haprak Baru tu hanya sekadar berjuang demi kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri dan juga kepada musuh Islam tu sendiri. Atas alasan itu jugak meletakkan Geng Haprak Baru tu kelembah kehinaan. Cuma diorang sendiri je yang tak sedar!!!

      Delete
    9. Sebagai org Islam,,kita sama2 tahu hukum seseorang yg mufaraqah ( melibatkan diri drpd mengikut imam) dalam solat berjamaah,, kemudian dia buat solat berjamaah baru dgn org lain pulak di dalam satu masjid dsbg. Hukumnya adalah haram. Solat sah,tetapi perubatan tersebut adalah haram krn menimbulkan perpecahan. Begitulah hukumnya lari daripada pas dan buat parti baru islam yang lain. Memang,,Dr Mariah betul dari satu sudut,,keluar pas bukan keluar islam. Tak heran la dia ckp mcmtu,,galak pendek,masakan boleh menjolok buah yg tinggi. Memang masih islam tapi kamu semuanya pengkhianat dan lari daripada jamaah islam.

      Delete
    10. Anon 11:55

      Weiiiii brader, Jadi halal fitnah orang tak solat (Hasnul GHB), Halal fitnah pemimpin yg adil (TSKI).

      Bukan mufaraqah brader tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, untuk sedikit pangkat demi kesejahteraan roket.

      Jual Ugamaaa kao aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Aku Keadilan pun tak jaul ugama tauuuuuuuuuuuu. Ramai orang islam keadilan sokong hukum hudud tauuuuuuuuuuuuu.
      Aku tak pi usrah macam kamu, tak lahhhh pakai hujah Karl Marx tauuuuuuuuuuuuu

      Okey Bye!!!!!!!!!!!!!!!!! Bye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Sat lagi aku copy paste baik punya source source aku.

      Rani Kulup jauh lagi Islamik dari GHB tauuuuuuuuuuuuu

      Delete
    11. Jawab jawab Anon 11:55, jgn Jadi bahlul tauuuiuuuuuii

      Statement Finatul AKhirul Zaman dari Pemimpin GHB

      Mat SHampoo (Mat Sabu)

      Berjuang dlm PAS kerana demokrasi dan bukan kerana Islam
      Bersetuju dgn kata Karl Marx yg Ugama itu candu masyarakat

      Qoled Smart (Khalid Samad)

      Bersetuju yg golongan Kristian boleh guna nama Allah dalam Bible
      di Selangor

      Hasnul GHB

      Hasnul GHB menfitnah TSKI tak solat tanpa 4 saksi. SIla baca malaysiawaves (meloyawaves) so that korang boleh confrim fitnah ini. Link kat bawah.

      http://www.malaysiawaves.net/2015/08/hadi-sokong-mb-yang-tinggal-solat.html


      Jadi Abang2, adakah anda semua mahu jadi orang rosak akhlak dan pencacai GHB. Kalau tak ada nak buat baik layan Rani Kukup lagi best

      Jesse Labu
      Keadilan N9ers

      Delete
    12. Nahhhh Anon 11:55 jawab2. Jgn Jadi khunsa tauuuuii

      Jesse Labu
      Keadilan N9ers

      Delete
    13. Bukti akar umbi PKR bersama Hudud ada di link2 youtube yg saya tarok di komen yg lebih awal.

      Apakan daya, mau berbicara mengenai Shariah kena tanya roket dulu. 5 tahun lagi, nak solat pun kena tanya izin juga. PTUIIIIIIII

      Delete
    14. Saya anon 11.15,,
      Perkara apa yg saudara suruh saya jawab tu? Kurang jelas maksud saudara Jesse dan saudara 2 yg lain.

      Delete
    15. Apa yg tak jelas woiiiiii. Jawab fitnah YB HasnulGHB tu yg tanpa saksi. Halal? Haram? Harus? Makruh

      Fitnah TSKI pau duit tu halal, haram, harus, makruh

      Pakai Kitab Karl Mrx tu baik????? Apasal tak pakai Imam Ghazali.

      Ni dia GHB Penipu

      Delete
    16. Ohh,,mudah sangat tu. Memfitnah,,,, nampaknya fitnah. Haram la. Sebab itu majlis syura pas berdiri tegur di belakang tski. Tapi, apa kan daya, dua adun pas khianati pas,, yg herannya,, buku karangan Saari sungib pernah diambil sebagai modul tarbiyyah pimpinan pas,, at last dia mengkhianati ilmu dia sendiri, bukan khianat kpd parti saja.

      Delete
    17. Patutnya saari sokong pas hantar nama hadi jadi mb selangor. Barulah walak

      Delete
    18. Hoiii Jessie... kalu ko tak puas hati ko pegi tanya kat kalid sendiri la.... jumpa dia kasi kompim.

      Delete
    19. INI SUMA TIPO MAU KASI KITA TIDO. MAU KASI KITA LUPA DERMA ARAB PUNYA WORANG...

      Delete
  3. Sejak bila umno sokong hudud,mabuk ketum jawa makan taik ulu yam..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenyataan Pasma mengenai G18 yang la ni namanya GHB dan akan tukaq nama lagi jadi Amanah (Amanah Saham Ka Amanah Husam kahh kah Kah)

      SIKAP "PERASAN BAGUS" G18 PUNCA MEREKA KALAH


      Sikap beberapa pemimpin kumpulan G-18 (pemimpin progresif PAS) yang 'perasan bagus' dan sering memandang rendah akan keupayaan pihak lain, akan menyebabkan mereka mengulangi sejarah 'tewas dengan cukup terhina' dalam pertandingan perebutan jawatan selepas ini, kata Presiden Persatuan Ummah Sejahtera Malaysia (PasMa), Datuk Phahrolrazi Mohd Zawawi.
      Kata bekas pemimpin PAS itu, sikap berkenaan nyata merugikan kumpulan berkenaan kerana parti politik baru yang ingin ditubuhkan perlu mendapat sokongan daripada pihak lain, khususnya NGO seperti PasMa.
      "Mereka kalah dalam muktamar lepas, di antara puncanya kerana meremehkan pihak lain.. seperti meremehkan keupyaan ustaz muda, lulusan muda.
      "Bila meremehkan dan ambil mudah maka kecundang dalam pemilihan.. Mereka ini tewas dan sekarang kena bina wadah baru, kita sokong. Mereka ada potensi, tapi mengambil pendirian meremehkan pihak lain, ini merugikan mereka sebab mereka perlu sokongan.
      "Kalau segelintir pimpinan dalam G18 yang meremehkan pihak lain, saya rasa mereka akan berulang, mereka akan gagal sebab mereka rasa cukup kuat.. Mereka pun dah tewas, tewas dengan cukup terhina dalam muktamar PAS," katanya kepada Antarapos ketika dihubungi hari ini.
      Beliau berkata demikian sebagai merujuk kepada kenyataan beberapa pemimpin G-18, seperti Dr Dzulkefly Ahmad dan Hanipa Maidin yang dilihat 'meminggirkan' PasMa dalam matlamat penubuhan sebuah parti baru.

      Delete
    2. Kalah, tak mengaku kalah. Buat cerita dongeng dihalau. Podacit. Hisap lagi exhaust rocket tuuuuuuuuuuuuu

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. PAS MEMANG TAK GUNA
      DEPAN AHLI DIA BUAT2 NAK JATUHKAN UMNO. BELAKANG AHLU DIA PUJI NAJIB DAN BAGI OKSIGEN. TALAM 6 MUKA BETUL LA...

      Delete
    5. Ini tipo punya cerita. Ini mau kasi kira lupa sama putra jolo.

      Delete
  4. Jawa makan taik dok sibuk pasal ghb sbb najis dah habis pusing pasal 1mdb,derma dan mama gemuk dpt 1 juta sebulan hasil saham judi genting..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. SKANDAL 30 BILLION: MB CAP AYAM TERUS DISERANG "BARUA" SENDIRI!!!

      Jika pada Selasa, Azmin berdepan ibarat buku bertemu ruas dengan bekas MB yang juga ADUN Bebas Pelabuhan Klang itu berdebat mempertikaikan tindakannya sengaja ‘mengubahsuai’ MBI melalui penubuhan DEIG.

      Pada Rabu, ADUN Hulu Klang, Saari Sungib yang digantung keahlian Pas selama setahun bangun mengusulkan agar operasi DEIG yang penuh misteri dan keraguan integriti itu langsung dihentikan dengan serta-merta.

      Bercakap dalam sidang DUN, beliau menegaskan sekali lagi bahawa kebimbangan hampir majoriti wakil rakyat Selangor adalah berkenaan keperluan untuk menubuhkan satu lagi entiti baharu sama fungsi seperti MBI.

      Dalam masa sama, Saari bimbang akan kurangnya keseimbangan kredibiliti dalam proses urusan pentadbiran apabila DEIG dan MBI secara kebetulan pula kini ‘dikuasai’ oleh orang yang sama iaitu Azmin sendiri.

      Keadaan ini nyata jauh berbeza daripada Khazanah dan 1MDB yang walaupun langsung dimiliki oleh kerajaan Pusat, tetapi masih telus melantik individu berlainan bagi segala urus tadbir korporat secara profesional.

      Delete
    2. kao GHB kan. Komen kat atas tu GHB Saari Sungib. Cantik tu. Pembohong maki perompak

      Delete
    3. SKANDAL APA BENDANYA.....
      TAU DEPAN BARU NAK OPERASI LA...
      KAT MANE SKANDALNYA?
      BENDA BELOM JALAN LA WOIIII....

      KO NI CEPAT SANGAT PANCUT LA..

      Delete
    4. Ini tipo punya crita. Sana masuk, sini keluar, sana pirgi, sini kuluar, sini masuk jugakkk...
      Tara guna punya worang, sindri masuk, chitttt pooodah

      Delete
  5. Belum dapat lagi, dah depa dapat kuasa....Pulau Pinang 24 Ogos - Kira-kira 1,000 penduduk Kampung Mutiara, Batu Ferringhi di sini berkumpul secara aman dalam langkah terakhir menyelamatkan rumah dan kampung mereka daripada dirobohkan.
    Mereka yang berkumpul sejak malam tadi sehingga awal pagi ini, turut menutup laluan masuk ke kampung itu menggunakan bas, kereta dan tiang konkrit bagi menghalang kemungkinan kereta jentolak masuk dan merobohkan rumah mereka.
    Tindakan itu terpaksa diambil selepas notis pengusiran mereka dari kampung berkenaan yang diperoleh tuan tanah daripada mahkamah berakhir hari ini.
    Walau bagaimanapun, penduduk yang sudah mendiami kampung berkenaan lebih 50 tahun lalu enggan berpindah selepas tidak mendapat pembelaan sewajarnya selain tidak mempunyai hala tuju.
    Sehingga pukul 10 pagi ini, keadaan masih terkawal dan tiada kelibat jentolak kelihatan menghampiri kawasan kampung terbabit.
    Selain itu, difahamkan peguam yang mewakili penduduk sedang berurusan dengan mahkamah bagi mendapatkan tempoh lanjutan pengosongan rumah sekali gus mencari penyelesaian terbaik untuk penduduk dan pemilik tanah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patut la kena halau.
      Bukan tanah bapak dia rupanya.....

      Delete
    2. Berapa kalu nak cakap, nak buat rumah buatlah kat atas tanah sendiri. Haram tau buat tanah hak org lain mcm tanah mak bapak kira sendiri.

      Delete
    3. 50 taun duduk free bila kena halau lagi mau bising....hamlau punya worang

      Delete
    4. Klu tanah aku, aku terajang sekor2

      Delete
    5. Hoiiii ..... haram hoiii duduk tanah orang tanpa kebenaran. Beramboss la hoiii

      Delete
  6. Payung mcm tak iklas je tu.nampak mcm habis lencun juga tp kira ok la dr tak payung langsung.go malaysia.pray for malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaaaaaaaaaaaaaa. Apa lagi GHB, pakat beli payung tu, Moga2 hati DAP lebih bahagia

      Delete
    2. Payung ketua lanun lagi untung

      Delete
  7. dengan melihat situasi terkini politik Malaysia, hamba dengan ini keluar daripada menyokong GHB dan mendukung penuh PAS!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ikut suka ko la
      Aku x nak kena kincin

      Delete
  8. Korang ni memang bodoh, hentam sesama sendiri. Apa korang dapat? Tahi gigi pun tiada. Najib happy saja, hidup senang.. Najib bagi Panda hidup senang lebih dari koranglah.

    Apa bodoh sangat hentam sama sendiri, Musuh adalah rejim UMNO/BN. Jatuh UMNO/BN baru rakyat dapat hidup senang.. Sekarang ringgit jatuh teruk, Rosmah dan Najib rilex saja tapi kita orang perit separuh mati. Tapi masih ada lagi yang mahu UG dan sokong UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. UG tak wujud. Cerita dongeng label melabel oleh GHB

      Delete
    2. Statement Finatul AKhirul Zaman dari Pemimpin GHB

      Mat SHampoo (Mat Sabu)

      Berjuang dlm PAS kerana demokrasi dan bukan kerana Islam
      Bersetuju dgn kata Karl Marx yg Ugama itu candu masyarakat

      Qoled Smart (Khalid Samad)

      Bersetuju yg golongan Kristian boleh guna nama Allah dalam Bible
      di Selangor

      Hasnul GHB

      Hasnul GHB menfitnah TSKI tak solat tanpa 4 saksi. SIla baca malaysiawaves (meloyawaves) so that korang boleh confrim fitnah ini. Link kat bawah.

      http://www.malaysiawaves.net/2015/08/hadi-sokong-mb-yang-tinggal-solat.html


      Jadi Abang2, adakah anda semua mahu jadi orang rosak akhlak dan pencacai GHB. Kalau tak ada nak buat baik layan Rani Kukup lagi best

      Jesse Labu
      Keadilan N9ers

      Delete
    3. Memang kita marah dgn 1MDB, tapi GHB dan DAP pun sama perangai. tak da apa2 fitnah. Dapat Putarjaya GHB akan merompak juga

      Delete
    4. Cai PAS ni terlalu banyak ambil Pil Kuda atau minum air ketum. Itulah sebabnya mereka tak dapat membezakan keadaan. Yang penting wala kepada ketua yang juga penyokong Najib secara senyap. Korang hentam apa saja tapi yang susah adalah rakyat juga pasal aku pasti PAS akan pastikan UMNO akan terus memerintah secara rakus dan rasuah... Rakyat tinggal dlm khemah saja dan Panda boleh tinggal dalam bilik yang berhawa dingin. Selamat menjadi bodoh selama dalam UMNO dan PASUG.

      Delete
    5. Nahhhh Anon 12:20 jawab2. Jgn Jadi khunsa tauuuuii

      Statement Finatul AKhirul Zaman dari Pemimpin GHB

      Mat SHampoo (Mat Sabu)
      Berjuang dlm PAS kerana demokrasi dan bukan kerana Islam Bersetuju dgn kata Karl Marx yg Ugama itu candu masyarakat

      Qoled Smart (Khalid Samad)
      Bersetuju yg golongan Kristian boleh guna nama Allah dalam Bible di Selangor

      Hasnul GHB Hasnul GHB menfitnah TSKI tak solat tanpa 4 saksi. SIla baca malaysiawaves (meloyawaves) so that korang boleh confrim fitnah ini. Link kat bawah.

      http://www.malaysiawaves.net/2015/08/hadi-sokong-mb-yang-tinggal-solat.html

      Jadi Abang2, adakah anda semua mahu jadi orang rosak akhlak dan pencacai GHB. Kalau tak ada nak buat baik layan Rani Kukup lagi best

      Jesse Labu
      Keadilan N9ers

      Delete
    6. Jessie...ko tanya TSKI sendri la

      Delete
  9. Jawa makan taik DEIG belum jalan lagi dah auta mcm2,jgn di ikut perangai janda gg mancung tu..dah dapat ic biru pun nk jilat pun agak2 la..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasa lahhhh GHB tak boleh jawab. Maki Hamun.

      FOOK You

      Delete
    2. Baru nak operasi 2016 nanti pun dah kecoh..
      Tu yg 43 bilion tu ko x kecoh...

      Delete
  10. Jwp mcm pm najis ka,1 soalan 10 jawapan berbeza,pendatang haram mcm ko la dok rosakan keturunan melayu ni.mamak keling dgn indon makan taik..ngeh3

    ReplyDelete
  11. foto tu omak nk bgtau dap adalah cina adalah baik sanggup payung org islam solat.

    ghb terus mara mcm tsunami meruntuh 2 tembok buruk sekali....umnu dn pasug

    ghb....allahuakbar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woiiii.....
      Kang nangis hadi kang...

      Delete
  12. yang kata pas pasal perkauman tu jenis otak gila babi..aku juga org pas..tapi aku sayang bangsa msia yg baik tak kita cina india dan semua suku bangsa. di serawak dan sabah..jgn tuduh sembarangan kalau otak hang tak bersambung dgn akal..islam tulin tidak bermusuh dgn berlainan agama.melainkan otak lembah dan permikiran jahiliah.. faham ke dok..

    ReplyDelete
  13. haji hadi tak bodoh macam anda berfikir. bodoh taik..

    ReplyDelete