KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 19 August 2015

WALAUPUN DI BOO AHMAD MASLAN CUKUP YAKIN MASIH MENDAPAT SOKONGAN PADU DARI AHLI-AHLI UMNO BAHAGIAN PONTIAN.



Ketua Penerangan Umno Datuk Ahmad Maslan menegaskan dirinya masih mendapat sokongan dari kawasannya di Pontian dan mendakwa "diboo" orang luar semasa mesyuarat bahagian minggu lepas.

Timbalan menteri perdagangan antarabangsa dan industri itu mempertahankan dirinya daripada insiden "diboo" perwakilan di Pontian semasa dirasmikan Timbalan Presiden Umno Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Menulis dalam blognya, Ahmad berkata beliau masih lagi mendapat sokongan kerana setiausaha dan pegawai khasnya menerima undi kedua dan ketiga tertinggi antara 15 calon yang tersenarai untuk menghadiri perhimpunan tahunan Umno.

"Sekiranya perwakilan Pontian menolak saya, jadi secara logik 2 pembantu saya ditolak oleh mereka," katanya dipetik daripada blognya.

Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri itu menjelaskan, dakwaan beliau di ‘boo’ banyak kali dan meninggalkan majlis lebih awal juga tidak benar.

Katanya, maklumat yang diterimanya bahawa ‘boo’ itu dimulakan oleh dua orang hadirin dari luar Pontian yang bukan perwakilan.

“Saya menerima episod “boo” itu sebagai satu hikmah dan cabaran dalam perjuangan. Ia suatu pembelajaran politik yg penting dalam kerjaya dan khidmat saya untuk agama, bangsa dan tanahair. Bak kata pepatah, jika takut dilambung ombak, jangan berumah di tepi pantai.

“Pada saya setia dan sepakat dalam perjuangan adalah penting. Seorang sahaja nakhoda dalam perjuangan juga penting. Nakhoda itu perlu dibantu dalam susah dan senang untuk mengemudi kapal meredah gelora lautan agar selamat sampai ke pelabuhan,” katanya.

13 comments:

  1. Take pa kalau kena reject boleh masuk GHB. Mat Sabu dah buat dahhh. Janji kalah pemilihan dgn teruk Dan kuciwa

    Jeff Ulu Bernam
    Keadilan Reform

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gumbira.....gumbira....
      Aku selaku ahli pad Ulu Bernam senada dengan Tuan Guru Presiden pas berasa gembira...gembira kerana hari ini sahaja ada lebih kurang 400 orang ahli pas di Selangor meletakkan jawatan dalam pas. Ini bermakna ada banyak jawatan kosong boleh kami isi. Dijangka selepas ini banyak lagi ahli pas akan meletakkan jawatan dan ini bermakna lebih banyaklah lagi jawatan kosong ysng noleh kami isi. Aku sangat gembira....gembira.

      Aku tidak takut kerana selagi ada umno, selagi itulah sokongan kepada parti pas semakin kukuh dan kuat. Sokongan padu umno memang serasi dengan kami. Kami tidak memerlukan Abang Non, pkr, dapigs dan geng halau babi. Keluarlah ahli pas sebanyak manapun ksmi tak takut. Kami tak kisah walaupun tinggal 10 orang. Ini adalah proses pembersihan parti. Lagi banyak yg keluar maknanya lagi bersihlah parti kami. Sebab sekali bah, sekali pantai berubah. Keluarlah ramai2 pun kami tak takut sebab kami dikelilingi kawan kami yang ikhlas iaitu umno. Keikhlasan ini daoat dilihat daripada kenyataan Ahmad Maslan.

      Nak keluar silalah keluar. Kami gembirs.........gembira sebab umno setia kepada kami.

      Kepada Anon 18;07 janganlah buat fitnah clone orang. Jangan fitnah aku sebab aku di masjid seri petaling dekat stadium bukit jalil. Marilah ikut aku keluar 1 hari. Jangan cuma rahu clone orang saja.

      Jeff Ulu Bernam
      Keadilan Reform

      Delete
  2. Hidup Tok Mat.

    Jangan peduli dengan Macai Murahan Mahathir MahaCelaka Pukimak Haramjaddah.


    Macai Mahathir Celaka tak payah pakai otak nak berbahas dgn kau orang kau orang cuma nampak Mahathir Pukimak saja yg betul,

    Pada aku Mahathir Haramjaddah Celaka memang anak pukimak sial Pariah Yahudi drp Kerala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko pun anak pukimak jugak

      Delete
  3. Najib dah panggil pakr ekonomi..

    Badut wahid omar dah kena pecat ker???,balik kerja gaybank?

    Najib dikelilingi badut maslan badut wahid badut apa lagi.... Tolong sambung..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gembira....gembira.
      Hari ini saja lebih 400 ahli pas selangor letsk jawatan.
      Esok lusa ramai lagi akan letak jawatan dan keluar pas.
      Gembira......gembira. ini pembersihan parti. Lagi banyak yang keluar bermakna lagi bersih parti pas.
      Kalu tinggal 10 orang maknanya paling bersih. Lagi sikit lagi bersih.
      Kami tak susah. Umno ada di sisi kami memberi sokongan dan pujian.
      Abang Non boleh blah la....

      Jeff Ulu Bernam
      Keadilan Reform

      Delete
  4. Yang sokong Ahmad mazlan yang masih setia ialah Oamak Kau dan khalit ibrohim hadi dan kumpulanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 18:56..
      Aku selaku ahli pas Ulu Bernam amat kecewa dengan mulut kau yg lancang itu. Tahukah kau siapa Ahmad Maslan itu? Dia adalah ahli umno idola kami ahli pas Ulu Bernam Timur. Menghina Ahmad Maslan sama juga spt menghina kami ahli pas Ulu Bernam Timur. Umno adalah rakan seperjuangan kami sehidup dan semati. Kami ahli pas Ulu Bernam Timur berdiri teguh di belakang Ahmad Maslan.

      Jaga mulut kau yang lancang.
      Jangan clone aku dan fitnah aku.
      Aku sedang keluar satu hari di masjid seri petaling.

      Jeff Ulu Bernam
      Keadilan Reform

      Delete
    2. tengok muka mat maslan ni langsung terbayang muka Omak Kau.

      Sama-sama bodo aka bangang

      Delete
  5. Datuk Ahmad Maslan hansem.

    I luv Ahmad Maslan.

    Kotak amal,
    di goyang-goyang.
    Kemarin aku di ramal,
    jodohnya sama abang maslan.


    Jeff Ulu Bernam

    Keadilan Reform

    ReplyDelete
  6. Rosmah berjalan membeli cincin,
    Cincin dibeli di luar negeri,
    kalau tuan otak tak pandai,
    Najib boleh memberi degree.

    Membeli undi guna pensiswazahan,
    Duit yuran ada yang gomen bayar,
    Apakan daya otak tak pandai,
    Beramai ramai berjumpa lecturer.

    Beramai ramai jumpa lecturer ,
    konon banyak kerja tidak terhingga,
    walhal dah tua tapi tak insaf,
    Assignment pula upah orang.

    ReplyDelete