Monday 24 August 2015

PEMANDANGAN PERHIMPUNAN ISTIQAMAH HINGGA KEMENANGAN DI MELAKA


Tarikh:  23hb Ogos 2015 bersamaan hari Ahad

Lokasi: Pejabat PAS Kawasan Kota Melaka Taman Seri Telok Mas Melaka

Program: PIHAK 7.0 Perhimpunan Istiqamah Hingga Kemenangan

Sambutan: Lihat sendir beberapa gambar yang dimuat naik ... lihat, fikir dan nilai ... amat jelas perjuangan PAS jika ditekan, diasak, diperlekeh dan difitnah ... sokongan akan melonjak .. pendirian ahli tidak berganjak ... tidak sesekali mengizinkan parti diinjak-injak.

12 comments:

  1. Anda seorang Loser???????? Anda kalah pemilihan, tak naik pangkat, kena ludah, mak bapak tang mengaku anak, kalah judi dll loser style, sila hubung GHB.

    Kami NGO yg berdasarkan loser, kami Faham anda kecewa dan kami Inclusive

    Tak lama lagi kami akan ada Pati Cap Roket Kebawah, namanya Hamana, dalam bahasa Italy yg bermaksud LOSER.

    Apa kami lakukan tak berpandukan betul atau salah, sebab kami mengharapkan Ihsan Uncle Bukit Penang.

    SIla hubungi Mat Shampoo, Mariah Kari, Ha-Nipah dan Qolet Smart untuk butir2 selanjutnya

    Hidup Loser

    Boy GHB
    Gerak Harap Boy

    ReplyDelete
  2. Statement Finatul AKhirul Zaman dari Pemimpin GHB

    Mat SHampoo (Mat Sabu)

    Berjuang dlm PAS kerana demokrasi dan bukan kerana Islam
    Bersetuju dgn kata Karl Marx yg Ugama itu candu masyarakat

    Qoled Smart (Khalid Samad)

    Bersetuju yg golongan Kristian boleh guna nama Allah dalam Bible
    di Selangor

    Hasnul GHB

    Hasnul GHB menfitnah TSKI tak solat tanpa 4 saksi. SIla baca malaysiawaves (meloyawaves) so that korang boleh confrim fitnah ini. Link kat bawah.

    http://www.malaysiawaves.net/2015/08/hadi-sokong-mb-yang-tinggal-solat.html


    Jadi Abang2, adakah anda semua mahu jadi orang rosak akhlak dan pencacai GHB. Kalau tak ada nak buat baik layan Rani Kukup lagi best

    Jesse Labu
    Keadilan N9ers

    ReplyDelete
  3. Kami ahli Keadilan akar umbi khususnya Dari Ulu Bernam, Kalumpang, Serendah, SG Buaya, Bukit Beruntung, Baang Kali dan Kuala Kubu masih beristiqamah dgn perjuangan keadilan

    Kpd rakan2 kami dlm PAS.

    You will Never Walk Alone

    You support us during TSKI days, we support you now when DAP and their Coolie GHB is plotting to destroy PAS

    Jeff Ulu Bernam
    Keadilan Reform

    ReplyDelete
    Replies
    1. GHB TUKAR NAMA JADI "PARTI AMANAH"!!!

      Hahaha!!! Inilah berita yang paling lawak kita dengar setakat hari ini. Dengar katanya, Geng Haprak Baru yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu dah tukar nama. Diorang tak nak guna GHB lagi.

      Kalau dulu, diorang nak jadi 'Harapan Baru' kepada rakyat. Tapi kali ini, dari sumber yang dilaporkan, Geng Haprak Baru tu akan menggunakan nama "Parti Amanah Rakyat" atau AMANAH.
      KUALA LUMPUR - Parti Amanah Rakyat atau “Amanah” dijangka menjadi nama rasmi parti Islam baharu yang ditunggu-tunggu, ditubuhkan daripada kumpulan serpihan pemimpin PAS dan ahli badan bukan kerajaan Islam.

      Dijangka dilancarkan pada Hari Kemerdekaan, menurut sumber, parti yang berteraskan Islam itu akan menggunakan warna Gerakan Harapan Baru (GHB) sekarang iaitu oren sebagai warna tema partinya.

      Nama dan logonya akan dihantar ke Pendaftar Pertubuhan (RoS) tidak lama lagi sebelum dilancarkan secara rasmi pada 31 Ogos.


      Keputusan mengenai nama, logo dan warna parti itu dimuktamadkan pada mesyuarat di Shah Alam semalam yang dihadiri pemimpin-pemimpin Gerakan Harapan Baru (GHB), yang merupakan sebahagian daripada ahli Parlimen dan pemimpin politik PAS yang paling menonjol.
      Itu yang buat kita rasa geli bulu ketiak. Sebab Geng Haprak Baru pimpinan Si Mat Sabu tu ingat, dengan menukar nama kepada 'Amanah' tu boleh buat sifat diorang pun berubah juga.

      Hakikatnya, perangai Haramjadah puak - puak tetap takkan berubah jugak. Setakat guna je nama 'Amanah' tapi diorang 'Tak Amanah' pun dalam menjalankan tugas yang diberikan oleh rakyat.

      Jika betul Geng Haprak Baru yang diketuai oleh Si Mat Sabu tu 'Amanah', sudah pasti diorang takkan menjadi 'Pengkhianat' kepada perjuangan PAS dan tetap beristiqomah dengannya.

      Kalau betul pemimpin - pemimpin Geng Haprak Baru macam Khalid Samad, Mujahid Rawa, Hatta Ramli, Dr. Dzul atau pun Siti Mariah tu 'Amanah', dah lama dah diorang letak jawatan.

      Tapi sehingga ke hari ini, bila didesak supaya diorang melepaskan jawatan sebagai Wakil Rakyat, sama ada ADUN atau pun Ahli Parlimen, sekor pun diantara mereka tak Berani nak buat.

      Jadi, bagaimana mungkin Geng Haprak Baru tu boleh mendabik dada dan menggelarkan diri diorang sebagai "Amanah" jika yang menjadi keutamaan diorang hanya setakat menjaga kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri je! Bukannya diorang AMANAH nak menjalankan tugas!!!

      Delete
  4. Tulang Beai Fitnah PKR takut dengan PAS. Sebenarnya Tulang Besi yg takut dgn Hassan Ali. Apasal, sila tanya mamat Nepal itu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulang besi mana otak dan akal, tulang besi hanya untuk robot yang telah diprogramkan untuk menganggukkan kepala apabila disuruh oleh tuannya. Yes Sir, Ok sir, itu saja.

      Delete
  5. Kesian macai-macai pas yang terpaksa copy paste beratus-ratus kali komen yang sama.

    Dah itu sajalah kebolehan yang ada. Tak layak dah...

    Macam Tuang Presideng juga dah sah tak layak jadi PM atau TPM hingga terpaksa menyembah Ku Li mohon perkenan utk dicalon jawatan PM. Masa kempen pru13, siang malam hentam Umno...alih-alih jika menang pru pegi cium kaki umno serah jawatan PM

    Tak tau berapa juta tingkat punya bodo lah Tuang Presideng ni

    ReplyDelete
  6. Tu lah...dahlah bodoh, sombong pulak tu...
    Barua-barua, pil kuda, serigala, jebon, tak risau....tak risau, gumbira....gumbira...

    Itu sajalah yang dia tahu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masih tunggu jawapan dari macai-macai DAP pasal tu la mereka ulang berkali-kali, tiada ulasan dari macai-macai DAP apabila diajukan soalan, tiada jawapan sebaliknya hanya makian saja yang diutarakan, itulah pemikiran golongan beriman acuan DAP.

      Delete
  7. Tahniah untuk semua penyokong GHB yang matang berpolitik. Aku tengok semua yang mencarut adalah troper UMNO dan PAS. Meroyan siang malam penuh dengan ketakutan. Kata kata kesat tak akan menang dalam pilihanraya nanti. Nak lawan, mesti guna fakta bukan fitnah.

    Orang ramai akan terpegun melihat kebodohan kalian jika terus berhujah dengan fitnah, ini termasuk OMak Ku juga...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa kurangnya DAP dan PKR ataupun GHB, semuanya fitnah.

      Delete
  8. Tapi yang lebih hairan parti yang kononnya menunjang Islam pun buat buat fitnah

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...