KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 27 November 2015

APA MOTIF DAN TUJUAN SEBENARNYA "PENDEDAHAN" DIBUAT OLEH ABANG KEVIN MORAIS??????



Setelah hampir dua bulan berita mengenai pembunuhan Kevin sepi tidak dilapor oleh media susulan kejayaan Polis Diraja Malaysia dalam menyelesaikan kes itu, negara tiba-tiba digemparkan kembali dengan pendedahan yang dibuat oleh abang mendiang, Charles Morais apabila mengaitkan seorang personaliti politik ternama bersama isterinya di dalam kes pembunuhan adiknya itu.

Meskipun, teka-teki mengenai pembunuhan Kevin itu telah terjawab apabila polis mengesahkan bahawa kematian Kevin sebenarnya didalangi oleh seorang bekas doktor tentera bersama beberapa individu lain, namun, pendedahan terbaru daripada abang mendiang itu telah menimbulkan spekulasi baru.

Jika benar dakwaan yang dibuat oleh Charles itu, kes kematian Kevin akan terus berlarutan dan pastinya menjadi tajuk paling hangat dalam laporan berita media atas talian, cetak mahupun elektronik.

Apa pun, semua itu bergantung kepada kerjasama yang harus diberikan oleh Charles kepada pihak berkuasa kerana padanya terdapat rahsia yang boleh menjawab satu persatu kes pembunuhan adiknya itu.

Terdahulu, pendedahan yang dibuat oleh Charles kepada media pada Rabu apabila menyatakan menerusi akuan bersumpah bahawa adiknya telah dibunuh ekoran sebab melakukan siasatan membabitkan seorang pemimpin tertinggi kerajaan bersama isterinya.

Perkara itu diketahui setelah Kevin menceritakan segalanya ketika mereka berbual menerusi telefon tiga bulan sebelum mendiang dibunuh.

Pendedahan Charles kepada media mengenai perkara itu telah dibidas oleh Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar apabila mahu dia bekerjasama dengan pihak polis tanpa menyembunyikan maklumat yang dimiliki.

Perkara sama turut dibangkitkan oleh Timbalan Menteri Dalam Negeri, Datuk Nur Jazlan Mohamad yang mahu supaya Charles membuat laporan polis terlebih dahulu sebelum membuat tuduhan kepada individu-individu seperti yang didakwa.

Perkara itu perlu dilakukan segera bagi memudahkan pihak polis menyiasat sekaligus mendakwa individu-individu lain yang terlibat dalam pembunuhan itu sebagaimana dakwaannya.

Charles harus memberikan pemacu USB yang ada padanya kepada pihak polis untuk disiasat terlebih dahulu bagi mencari kesahihan dakwaannya itu.

Langkah itu perlu dilakukan kerana jika dia tidak berbuat demikian pendedahan yang dibuat sebelum ini akan lenyap atau mungkin akan bertambah panas lagi apabila ia sampai ke tangan pihak-pihak tertentu.

Charles perlu membuktikan perkara itu demi mencari pembelaan ke atas kematian adiknya dengan mengheret mereka yang turut sama bertanggungjawab kemuka pengadilan seperti dakwaannya itu.

Sungguhpun begitu, sesuatu yang menimbulkan persoalan dalam hal ini ialah mengapa mendiang yang merupakan seorang tahu tentang selok-belok undang boleh menyerahkan maklumat yang dimiliki kepada abangnya yang merupakan orang awam.

Bukankah mendiang sepatutnya menyimpan rahsia yang ada padanya daripada pengetahuan umum meskipun ahli keluarganya sendiri kerana ia bersangkut paut dengan amanah dan tanggungjawab sebagai seorang pendakwa?

Apakah motif dan kewajaran mendiang berbuat demikian hingga menimbulkan tanda tanya kepada umum ekoran dirinya yang merupakan seorang penegak undang-undang dan pencari kebenaran?

Semua itu hanya akan terjawab berdasarkan siasatan oleh pihak berkuasa dengan kerjasama daripada Charles, individu yang kini menjadi tumpuan dalam kes pembunuhan Kevin Morais.

Mayat Kevin sebelum ini telah ditemui didalam tong dram berisi konkrit di satu kawasan di Subang Jaya pada 16 September lalu selepas suspek yang terlibat dengan pembunuhannya menunjukkan tempat mereka membuang mayat mendiang.

Mayat yang sudah berbau itu dicampak di parit yang tersumbat dan pasukan mencari terpaksa menggunakan teknik menyelam untuk mengeluarkan mayat mendiang.

67 comments:

  1. APA sangatlah pengakuan bersumpah jika kita sandarkan kepada idealogi PAN Imayam Kuali.


    Mengikut PAN Imayam, sumpah boleh dubatalkan dgn belanja 10 Anak yatim makan nasi Arab lauk kambing. Cuba Tanya Click Smart.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaon PAS ISIS tak sudah2 menyerang Amanah. Tak lama lg akan keluar fatwa BUNUH AHLI PAN ADALAH HALAL. Pelik sungguh .....PAS dah jd agama.

      Delete
    2. Dah jd kelaziman di malaysia, yg buat laporan/dakwaan akan disiasat. Blogger haprak pula jd hakim. Kahkahkah

      Delete
    3. Mujahid dan Kamarul Bahrin yang mengadakan sidang media di Parlimen pada 24 November 2015 lalu menyerang PAS kononnya PAS adalah parti ekstremis, mengalakkan cerai isteri talak 3, mengkafirkan orang Islam lain.

      Corak pemikiran inilah yang membentuk gaya Isis dan seumpamanya yang amat membahayakan masyarakat katanya pada sidang media tersebut.

      Mujahid Yusof Rawa menghina PAS, menghina pemikiran dan corak serta aliran pemikiran PAS. Sama dengan Faiz Fadhil yang banyak mempertikaikan tarbiyyah PAS. Mereka semua sebenarnya menghina dan mencerca ayahanda=ayahanda mereka sendiri.

      Mereka lupa bahawa berapa lama aliran pemikiran PAS dipengaruhi oleh pemikiran Dr Yusof Rawa dan Ustaz Fadhil Mohd Nor.

      Sama juga mereka lupa sebenarnya mereka juga menghina Tuan Guru Nik Abdul Aziz yang kononnya AMANAH mengambil penghayatan perjuangaan TGNA.

      Apa yang berlaku adalah sinar kebenaran yang ingin mencerita kepada masyarakat bahawa Mujahid dan Faiz ini adalah mereka yang tidak bersama dengan Ayahandanya dalam perjuangan Islam PAS semasa hayat ayahanda mereka hidup. Mereka ada penyeleweng gerakan Islam.



      Nordin Bin Ali
      nordinbinali@gmail.com
      http://nordinali.blogspot.com/

      Delete
    4. Hahahaa.....bagaimana mayat di jumpai dlm parit dgn menyelam kalau bukan ianya timbul kalau tak bagaimana pihak berkenaan tahu ianya dlm parit itu!!! Bukan ke pelik walaupun berbau pasti parit tu dibersihkan baru terjumpa mayat itu secara kebetulan. Kenapa mayat ditanam begitu sekali dgn simen agar tengelam tidak akan dijumpai tetapi tuhan maha kuasa mayat itu timbul utk dijumpai!!! Pasti ada muslihat tersirat dibunuh dgn kejam bukan calang2 org melakukannya. Dan adakah begitu mudah sekali pihak berkuasa menyelesai kes ini ,dlm masa begitu singkat sekali!! Sedangkan kes thieo beng hock dah berapa tahun??? Abuk pun tiada. Tidakkah kau org berasa pelik dgn kes ini??? Berfikir secara waras dlm bukan percaya mrk kata bulat2 sebab mrk bukan nabi tuhan rasul utk menyakinkan kita percaya kata2 mrk.

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Kluar dah iklan judi....adoiii....tak sedor2 lagi ...puas omak bg warning....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byk sgt mkn belacan ni..

      Delete
  4. Omak....
    Tak kena adik beradik ko bole la cakap....
    Kena batang hidung ko baru tau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. APA sangatlah pengakuan bersumpah jika kita sandarkan kepada idealogi PAN Imayam Kuali.


      Mengikut PAN Imayam, sumpah boleh dibatalkan dgn belanja 10 Anak yatim makan nasi Arab lauk kambing. Cuba Tanya Click Smart.

      Delete
    2. Walaon PAS ISIS berangapan mereka dah cukup kuat dan sempurna. Orang lain semua jahat. Dalam kitab mereka hanya PAS ISIS yg suci.

      Delete
    3. Dah terbukti PAN ialah balaci DAP, sekarang PAN tengah reka fitnah baru. Kah Kah Kah

      Delete
  5. Initial dpp tu yg jd tanda tanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. APA sangatlah pengakuan bersumpah jika kita sandarkan kepada idealogi PAN Imayam Kuali.


      Mengikut PAN Imayam, sumpah boleh dibatalkan dgn belanja 10 Anak yatim makan nasi Arab lauk kambing. Cuba Tanya Click Smart.

      Delete
    2. Kalau korang nak kaya, korang buat katering makanan Arab contact opis PAN Imayam. Hari2 ada ahli PAN order nasi Arab kambing 10 bungkus sebab langgar Baiah, langgar sumpah dan langgar janji

      Delete
    3. Sila contact Tulang Besi macam mana nak buat Bihon Sop PASMACHA

      MULAKAN PERNIAGAAN KATERING DI RUMAH TANPA MODAL:

      Bila Mamak mula menulis tentang, “ingin mulakan perniagaan katering dari rumah”, perniagaan katering yang dimaksudkan adalah khas untuk suri-suri rumah yang sepenuh masa yang menganggap masak sebagai hobi dan ingin mencari pendapatan tambahan untuk keluarga. Ia juga maksud untuk meringankan tanggungan hutang rumah tangga yang semakin meningkat

      Delete
  6. Ongkos man ongkos, dapat dua tiga ratus ribu, boleh saja buat apa yang org suruh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takkan nak buat nasi Arab katering pun mau 200kk ???

      Delete
  7. Ingat bisnea tekini! Supply nasi Arab 10 bungkus untuk PAN Imayam. Buat mereka bayar kifarah langgar sumpah, Baiah Dan janji.

    Sila e mail Tulang Besi, Greenboc, Kedahlanie, Addin dan MSO untuk maklumat lanjut

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku Post kat Greenboc, tapi as usual aku rasa dia tak jawab. PAN Imayam

      Delete
    2. Greenboc sudah habis idea cerita budak 13 tahun pun nak masuk.kering tunggu nak luruh je.hilang idea tak apa lg jgn hilang akal sudah.ini sajak utk greenboc.kamu ini bagaimana.kami sokong dap kamu kata pengkuinat.kami sokong cina bukit utk tolong org melayu maa.tp kami tak faham kenapa adun pkr menangis di pulau pinang maa.hua hua.tp kami tak kisah sbb kami geng tokong.

      Delete
    3. Budak sekolah pon kira ok. Janji PAS dapat kumpul 1.6 juta ahli. Sebab yg dewasa dah berduyun2 tingalkan PAS. Patutlah PRU 13 dulu PAS tak dpt 1 juta undi pon. Yg ramai dtg dengar ceramah rupanya budak sekolah.

      Delete
  8. MauLAYU tak abis dgn politik hasad dengki...sudahnya politik tak kemana, ekonomi juga ketinggalan, yang untuk ulama POKET dan menteri ! Kita mau jatuhkan seseorang dikatakan merampas kuasa. Mau keluar dari parti musrik (umpan hudud) tapi dikatakan penderhaka....apa mau jadi dengan MauLAYU?

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAN IMAYAM Kah Kah Kah. Kao tu loaded ka? kah kah kah. Minta Sedekah kat Abuya Sifoo Bukit Penang tapi perasan Loaded.

      Balik la

      Delete
    2. Bawah ni ada komen PAN Imayam kah kah kah

      Delete
    3. Aku takut nak baca komen PAS ISIS. Nampak macam GANAS.

      Delete
  9. Bila baca part jumlah keahlian Pas 1.6 juta, saya lantas merujuk semula rekod pencapaian Pas pada PRU 13.

    Jumlah undi yang diperolehi Pas pada PRU itu ialah 1,633,389. Bila dibandingkan dengan angka bilangan ahli Pas seperti yang didedahkan oleh Takiyudin, bermakna Pas tidak berjaya mendapat undi daripada pengundi bukan ahli. Hanya ahlinya sahaja yang mengundi Pas.

    Pada PRU 12 pula, Pas mendapat 1,140,676 undi manbakala pada PRU 11 Pas dapat undi 1,051,480 dan pada PRU 10 Pas dapat undi 994,279

    Pertambahan undi Pas nampak macam statik sejak PRU 10 - PRU 11 iaitu 57,201. Bertambah sebanyak 89,196 pada PRU 12 dan ada sedikit peningkatan sebanyak 492,713 pada PRU 13.

    Sekarang mari kita lihat prestasi parti PKR pula bagi tempuh yang sama.
    Pada PRU 10, PKR dapat 773,679 undi.
    Pada PRU 11, PKR dapat 617,518 undi - merosot 15,616.
    Pada PRU 12, PKR dapat 1,509,080 undi bertambah sebanyak 891,562.
    Pada PRU 13, PKR dapat 2,254,328 undi meningkat sebanyak 745,248.

    PKR seperti diketahui umum mempunyai ahli tidak sampai 1 juta tetapi mampu meraih sekali ganda undi daripada jmulah ahlinya bermakna orang yang tidak berparti dengan mudah mengundi parti itu.

    Tidak seperti Pas, hanya ahlinya saja yang mengundi.

    Kesimpulannya, jumlah ahli sesuatu parti tidak menjamin parti itu mendapat undi yang besar. Sebaliknya dasar parti, personaliti pemimpin parti, pendekatan parti serta penampilan dari segi akhlak pemimpin parti mampu menarik bukan sahaja ahli berdaftar malah pengundi bebas memilih dan mengundi parti tersebut.

    Oleh itu kita boleh abaikan perhimpunan mega yang penuh dengan retorik untuk mempamirkan kononnya ceramah parti itu dihadhiri berjuta-juta penontan menggambarkan parti itu kuat pada masa PRU. Fakta menunjukkan itu semua karut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi PAN Imayam nak lawan Azmin

      Delete
    2. Walaon PAS ISIS dah kontang idea. Last2 buka cerita Azmin. GANAS...GANAS...

      Delete
  10. pastinya kisah baru ini akan menghidangkan juadah yg penuh kontroversi .. apa hal pun, khas utk psychotic politicians ... kalimah "demi bulan & bintang & hamba darah bugis" semakin sayup & sepi ... petanda tempoh berirama berseloka sudah terhenti .. anak watan bangkit berdiri ... histeria hari demi hari .. tiada kata yg enak didengari .. rupanya ramai juga yg meluap memaki .. nadanya amat kesat lagi keji ... intonasinya penuh emosi ... meluahkan rasa menyirap dihati .. pemimpin datang & pergi ... tapi yg ini lain sedikit rentak & tari .. penuh dgn adegan ngeri lagi misteri ... ramai dikencingnya tanpa peduli ... inilah dilema rakyat hadapi .. dipimpin pemimpin yg tak mengenali diri ...rd5

    ReplyDelete
  11. Keling morais ni dah mula tunjuk gila kat rakyat Malaysia. Dia kata adik dia call dia 3 bulan sblum kena bunuh. Selepas adik dia kena bunuh knp tak buat laporan kpd polis cepat2, selepas dua bulan baru bising dgn SD, ini semua bodoh punya keling.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kelinting Mok engkau kafir

      Delete
  12. Cerita tamil kerala dr amarika sudah masuk bersaing dgn cerita tokong gila kuasa.keduanya dsokong oleh badut lori pandirkutty imayam.apa nak dikata sendiri buat haru disaat umno mengharu.tembak menenbak sesama sendiri sedang berlaku in the malaysia game of trone.yg berebut kuasa adalah pemimpin yg terhimpit adalah rakyat.mujahid u turn kona baring hampir berlaku kemalangan on pas adalah is.nampaknya puak pan kuali penjilat dap ini asyik terkena peluru mkn tuan.tunggu nak mati sj dgn permainan bodoh mereka.we keep cool omakkau.api mesti dilawan dgn air.

    ReplyDelete
  13. Siapa perintah kita selama 6 dekad...saja nak tau je....???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buka buku sejarah ting satu. Tak sangka kau sekolah takat drj 6 je.

      Delete
  14. Orang mcm lu lah najib suka...soalan jawap dengan soalan..tahniah.anda berjaya ke suku akhir...kakakkakaa..hampes.

    ReplyDelete
  15. Mujahid Menghina Ayahnya Sendiri!



    Mujahid dan Kamarul Bahrin yang mengadakan sidang media di Parlimen pada 24 November 2015 lalu menyerang PAS kononnya PAS adalah parti ekstremis, mengalakkan cerai isteri talak 3, mengkafirkan orang Islam lain.

    Corak pemikiran inilah yang membentuk gaya Isis dan seumpamanya yang amat membahayakan masyarakat katanya pada sidang media tersebut.

    Mujahid Yusof Rawa menghina PAS, menghina pemikiran dan corak serta aliran pemikiran PAS. Sama dengan Faiz Fadhil yang banyak mempertikaikan tarbiyyah PAS. Mereka semua sebenarnya menghina dan mencerca ayahanda=ayahanda mereka sendiri.

    Mereka lupa bahawa berapa lama aliran pemikiran PAS dipengaruhi oleh pemikiran Dr Yusof Rawa dan Ustaz Fadhil Mohd Nor.

    Sama juga mereka lupa sebenarnya mereka juga menghina Tuan Guru Nik Abdul Aziz yang kononnya AMANAH mengambil penghayatan perjuangaan TGNA.

    Apa yang berlaku adalah sinar kebenaran yang ingin mencerita kepada masyarakat bahawa Mujahid dan Faiz ini adalah mereka yang tidak bersama dengan Ayahandanya dalam perjuangan Islam PAS semasa hayat ayahanda mereka hidup. Mereka ada penyeleweng gerakan Islam.



    Nordin Bin Ali
    nordinbinali@gmail.com
    http://nordinali.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai gang PAN Imayam, maki BAPAK sendiri tu no hal. Jangan maki DAP sudah. Memang dasar hamba abdi DAP.

      TERBAIK!!! BIARKAN MAT SABU MENYALAK BUKIT!!!

      Hahaha!!! Memang terbaik kenyataan yang dikeluarkan oleh Pesruruhjaya PAS Selangor ni. Memang itu yang sepatutnya dilakukan oleh PAS terhadap puak - puak Pengkhianat pimpinan Si Mat Sabu tu.

      Biar je diorang nak bercakap apa pun. Lantak diorang la kalau diorang nak jadi seperti 'Anjing yang Menyalak Bukit'. Takde faedah pun kalau dilayan keranah puak - puak Pengkhianat tu.

      Lagi pun kita semua dah sedia maklum. Puak - puak Pengkhianat yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu kalau bercakap pun bukannya diorang mewakili suara rakyat diperingkat akar umbi.

      Sebaliknya, puak - puak Pengkhianat tu bercakap hanya demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi 'Abang Besar' diorang, DAPigs je. Al-maklum la, BARUA Kafir Harbi la katakan. Jadi, memang patut sangat la kalau puak - puak PAS tu tak layan kenyataan yang dibuat!!!
      SHAH ALAM - Pesuruhjaya PAS Selangor, Datuk Iskandar Abdul Samad mengakui tidak mengambil peduli sebarang kenyataan Presiden Amanah, Mohamad Sabu mengenai kedudukan parti itu yang dikatakan tidak menumpang apa sahaja perkara berkaitan PAS.

      Jelasnya, ia dikira isu berlainan daripada perjuangan parti yang jelas misi mahu membela rakyat serta fokus terhadap pentadbiran khususnya dalam soal belanjawan negeri.

      "Saya tidak ambil pot (peduli) apa yang Mat Sabu hendak kata mengenai Amanah atau PAS. Misi dan fokus PAS jelas untuk merealisasikan harapan rakyat terutama selepas pembentangan bajet negeri baru-baru ini," katanya ketika ditemui di lobi Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor di sini hari ini.

      Dalam perkembangan berkaitan, Iskandar berkata tidak tahu mengenai sebarang pertemuan Mat Sabu dengan Menteri Besar Selangor, Mohamed Azmin Ali.

      "Banyak sangat spekulasi mengenai pertemuan itu. Kita juga tidak mahu layan perkara sedemikian yang boleh menjejaskan apa sahaja fokus parti," ujarnya.

      Sementara itu tegasnya, PAS Selangor melihat sebarang spekulasi yang melibatkan parti itu dengan Amanah atau DAP bukan keutamaan yang perlu didahulukan.

      "Kita tidak layan spekulasi atau cakap-cakap orang mengenai apa sahaja bentuk kerjasama PAS dengan Amanah atau DAP. Biarlah apa orang kata mengenai Pas dengan pakatan pembangkang baharu. Kita komited untuk meneruskan pentadbiran negeri ini sebagaimana yang telah diamanahkan oleh rakyat kepada parti itu pada pilihan raya umum (PRU) lepas," katanya.

      Delete
  16. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  17. kadang2 masalah berpunca dr tangan kita...
    kita tau demokrasi nie taghut tapi kita sungguh2 dengannya...
    kita tau Nabi Nuh a.s membina bahtera utk banjir besar tapi kita tak bina apa2...
    lemaih habis semua...
    apa pun cukup kot khutbah pasai perpaduan , naik termuntah aku...
    pemimpin UMNO bukan sorang...

    ReplyDelete
  18. MELAYU...OH....MELAYU....KAYU....LAYU......LAIN TAJUK LAIN YANG DI KOMENKAN.......MELAYU....DAH TERLEBIH MAKAN DAGING LEMBU....JADIKAN MELAYU ITU BUTA KAYU.........PATUTLAH UMNO MELAYU MUDAH MENIPU MELAYU KAYU........HAHAHAH...HIDUP UMNO...HIDUP UMNO.....HIDUP NAJIB....HIDUP NAJIB .......PRU14 KEMENANGAN BAKAL KITA MENANGI....SELAGI ADE LAGI MELAYU KAYU YANG OTAK LEMBU...........KAHKAHAKAHAK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kawan kalo nak komen, pertama tak usah guna caps lock. Kalu tak tahu caps lock kat mana sila lihat sebelah kiri keyboard anda.

      Dua Tajuk lain tapi komen ko komen bantai Melayu.. baca tajuk dulu sebelum komen

      Delete
    2. Itu cina bukit geng tokong sesat.bodoh tak boleh nak diajar.cerdik tak boleh nak diikut.biar je mereka dah nak terjun lombong tu.ceramah pas didengar oleh budak sekolah katanya.tak apa la budak sekolah apa doa mereka tak didengar Tuhan.dr ceramah geng pan imayam yg lebih byk kerusi dr org itu.

      Delete
    3. Tajuk pasal morais
      Komen hentam pan, copy paste
      Mental....

      Delete
    4. Sebab morais ahli kehormat pan imayam.

      Delete
  19. Nak komen kena buat cara nak komen jangan dok buat meracau-racau macam tu. Macam2 melayu ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tgk bahasa yg buat cam tu org yg sama. Konen copy paste ulang2. Tujuan supaya pas, amanah bermusuh dan mudahlah umno teruskan perintah malaysia. Kita pulak yg bodoh ni ikut rentak macai umno tu.

      Delete
    2. Omak pulak gebang aje lebih.
      Habuk tarak.
      Yg hentam pas aje omak delete.

      Pempuan......
      Cakap aje lebih

      Delete
    3. Saya tidak tahu yang semai negrito pun pandai letak komen.
      Dah pergi urut kepala abuya sifoo bukit penang. Abuya tengah pening sekarang dengan pkr.

      Delete
  20. Jeff ulu babi nk cakap tgnz dan yang lain tu penah jilat najib ke,mcm ulamak makan gaji haram dok jilat najib..ngeh3

    ReplyDelete
  21. Pas dah kecut telur.. Skrg 13 th.. Lps ni bdk2 taska pun rembat.. Kluk klek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu umno buat, parti ni la yg paling kuat menyalak. Patut la dap penang hentikan bantuan sar pas.....

      Delete
    2. Pas dah tak ada maruah.
      Budak bawah umur pun ajak berpolitik.
      Menggadai masa depan org melayu.
      Budak tengah nak belajar pun pas kacau.
      Lebih teruk drp umno.

      Kementerian pendidikan dah buta ker?

      Delete
  22. aljuburi cucu keling
    aljuburi suka akuan bersumpah
    ni adik keling
    keling ni bukan kat malaysia

    ingat min heli, bala, raja petra? ni semua drama keling....

    hello mana manifest flight bangla dari sabah/sarawak?
    pi bala akuan bersumpah cakap altantuya boleh anal, fact dari jibby?

    jijah boleh anal?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni kapir ker islam?

      Delete
    2. anon 20:24 suka dijubor tu pasal dia mengelabah kepanasan bila ada org komen pasal aljuburi peliwat tua kutuk idola kesayangan dia.

      Delete
  23. Motif nya 1 je...mencabar maruah melayu...maruah melayu telah tercabar..harga rumah mahal..harga kereta mahal...yang mahal mahal dan tak terbeli tu semua mencabar maruah melayu....ingat si jelina lesby doggie kaum lain mampu beli....puik....dio punya taik suruh budak K.B...PASIR SALAK..KUALA SELANGOR yang cucik...itu sebab soalan siapa perintah kita 6 dekad muncul....cara kemurang kritik melambangkan 6 dekad punya pembosaian...tahniah semua..semua layak ke suku akhir....kakkakakakkakak..puik

    ReplyDelete
  24. .....buisness terbaru di Malaysia ...buat fitnah pasti masyukkk banyak.....asalkan sanggup jgi kaldai dan sanggup kena saman...pastu minta maaf....business yg menguntungkan.....taktik paling lekeh lapok dan bangang....taktik aljubooori

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak kens kat bapak ko
      Cuba kena kat bapak ko

      Delete
    2. Klu kena kay bapak ako....terprkik yerlolong dlm mahkamah....bukan luar mahkamah terprkik terlolong kat lam ksndang mahkamah nyorok bontot kapal sink.....tu taktik bodoh aljuboori dan baka aljuboori...

      Delete
    3. 20:27..kau dn bapak kau suka buat keje jubo menjubo ngan aljuburi sbb tu kau dan bapak kau bodoh mcm aljuburi..kehkehkeh

      Delete
  25. NASIHAT KPD BUDAK2 PAS:
    Keluarlah drp Pas. Tengok dunia luar. Kat luar tu hal2 tentang Islam luas terbentang. Janganlah jadi katak pas bawah tempurung. Kat luar tu yg baik melambak2. Duduk bawah tempurung boleh jadikan otak beku....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul. Berhijrahlah kepada parti pan imayam, nescaya anda dikurniakan pangkat dan keredhaan abuya sifoo bukit penang dan mat sabu selfie amoi laga dada. Saya musti pileehhhhhh pan pandikutty poodachit

      Delete
    2. barua dah keluar lagi...
      pergi main butuh guan eng dan mat sabun...

      Delete
  26. Ketahui saiz, bentuk badan dan aliran period anda. Pilih tuala wanita yang sepadan dengan anda

    Ketebalan. Tuala wanita maxi biasa mempunyai ketebalan yang sesuai untuk aliran banyak. Ada orang yang sukakan tuala wanita lebih nipis yang mampu menyerap untuk hari aliran banyak. Ini kerana ia membuatkan mereka lebih selesa. Jadi pilihlah tuala wanita yang selesa dipakai.

    Sayap atau tanpa sayap. Sayap boleh menghalang darah daripada terbocor ke seluar dalam anda. Semasa hari aliran banyak ataupun anda ingin melakukan aktiviti luar, pakailah tuala wanita bersayap.

    Apabila membeli tuala wanita, anda boleh pelbagaikan jenisnya. Jadi, bolehlah anda pakai tuala wanita mengikut aliran dan tempoh haid dan jenis aktiviti yang akan anda lakukan.

    Bahan lapisan pelindung. Tuala wanita dijual dengan sama ada lapisan kapas atau jejaring/jalinan. Ada gadis yang sukakan kelembutan ekstra dan keselesaan yang terdapat pada lapisan kapas manakala ada yang sukakan rasa kering yang boleh didapati menerusi lapisan jejaring. Terpulang pada anda.

    ReplyDelete
  27. Kring..kring........kring .....kring....yallo.siapa ni........" Richard..charles...make sure you two make the biggest isu of the century about of your family problem as hot as it can so the stupid malaysian can forget about 1MDP and me.pls help me.....later...me and my hubby know how to reward you.....!!"......tut...tut...tut....

    ReplyDelete