KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 21 November 2015

KETUA-KETUA KERAJAAN SUDAH TIBA UNTUK SIDANG KEMUNCAK ASEAN KE-27 DENGAN PESAWAT PERIBADI MEREKA.


Antara pesawat peribadi ketua-ketua kerajaan sempat dirakam yang tiba di Kuala Lumpur hadir Sidang Kemuncak ASEAN ke27 dari 18 hingga 22 November 2015.

Nampaknya setiap ketua kerajaan diadakan pesawat khas untuk mereka adalah lazim dan lumrah dimana-mana negara pun atas alasan keselamatan, keselesaan dan menjimatkan masa.




12 comments:

  1. Obama pergi mana2 atas urusan rasmi tak bawak isterinya michelle..ini semua bukan alasan halalkan rosmah guna pesawat rasmi kerajaan mcm pesawat peribadi. Dahlah memalukan negara masa sidang apec..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tipu us president sentiasa Bawa first lady.. Ada protocol ada dinner ada jamuan dll. President Filipina bujang..

      Delete
    2. Tipu us president sentiasa Bawa first lady.. Ada protocol ada dinner ada jamuan dll. President Filipina bujang..

      Delete
  2. Aljuboori yg jadi hanjing DAP pun pakai pesawat walaupun x jadi pemimpin utama....ahakssss...puiiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama lah macam bapa tiri kau yg sekor tu, bro bro.

      Delete
  3. Rakyat malaysia yg bengap akan berpuas hati klw PM malaysia pusing satu donia naik beskal je..hehehe

    ReplyDelete
  4. Rakyat malaysia yg paling bengap juga akan gembira bila harta kerajaan dibawa keliling dunia bershopping main golf dan tak hiraukan banjir yg berlaku di kelate.. aku bayar cukai pendapatan, gst, yapiem apa.. ngko mana ada sumbangan pada kerajaan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcm gst ko sorang tu blh byr gaji PM...hehehe

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Najib memang ada saudara dia...tapi membazir tu saudara syaitan! huhu...

    ReplyDelete
  8. Ko ni bercakap macam main golf tu permainan pelik dan salah itu pun sukan... sukankan baik utk kesihatan kenapa klu kelantan banjir org malaysia kena berhenti bersukan sampai air surut ke... baru boleh bersukan balik.

    ReplyDelete