KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 11 November 2015

KOLEKSI GAMBAR KEJADIAN TANAH RUNTUH DI KILOMETER 52.4 LEBUHRAYA KL-KUANTAN (KARAK)



Satu kejadian tanah runtuh telah berlaku di Kilometer 52.4 Lebuhraya KL-Kuantan (Karak) kira-kira jam 7 petang tadi berikutan hujan lebat.

Perkara ini dihebahkan oleh Lembaga Lebuh Raya Malaysia (LLM) melalui laman Twitternya di mana menurut mereka semua laluan terhalang.

41 comments:

  1. Bala naikkan TOL
    Pukimak punya hajib
    Pukimak punya ajmin
    Korang ni semua sial
    Menyusahkan rakyat

    ReplyDelete
  2. Ni semua sbb banjir kat kelantan sampai melimpah kat karak .......... statement malar segar bahlol mahlol balaci Dap dan PAN de tat !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni bengap la. Ikut bengap bapak ko yek?

      Delete
    2. Ni semua sbb tok lebai sapu balak sampai licin. Bila dah licin tanah mudah runtuh. Tak lama lagi kerajaan tok lebai pun ikut runtuh dgn amno sekali.

      Delete
    3. Umno taak pernah runtuh lagi...yg pasti ssgt PAS yg dah ssgt runtuh....bala pasal ego lebih tebal dari iman....bala pasal hukum dipermain mainkan.....FAKTA tu.....

      Delete
    4. UMNO tak pernah runtuh. Tp dgn pendedahan wang kutipan ini pasti UMNO tumbang.  Pendapatan bulanan yang diperolehi oleh pengerusi adalah RM73,000 sebulan. Pengerusi adalah balaci UMNO.


       Pendapatan bulanan yang diperolehi oleh timbalan pengerusi dan keluarganya yang telah dikenal pasti pula adalah sebanyak RM81,700.00 sebulan. Terima kasih NOW yg membuat pendedahan ttg penyelewangan duit yapeim. Kesian rakyat Kelantan yg masih tinggal dlm khemah.

      Delete
  3. Pukimak punya DAP PAN de tat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suwey sbb tol dinaikkan.
      Masa tol tak naik, tak runtuh kan???

      Delete
  4. Bala pasal amalan pluralist dari aljuboori....syiah dan libralis dari PAN mat sabu dan SIS....paling bala assmin cakap kenaikkan tarif air di Sgork tak bebankan rakyat Sgork.....dari air percuma era TSKI ke assmin ...belum abis 1 penggal perintah Sgork dah berubah ubah.....bala...bala...mungkin bala pasal bang non menipu pasal sakit bahu tu.....kukiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bala sbb bersekongkol dgn pas.

      Delete
    2. Doa cikgu2 yik dimakbulkan.

      Delete
  5. Kerja budak2 nakal dah bermula di kelantan. Isteri Husam terima sms ugutan. Tayar depan kereta salahudin kena toreh. Jenis budak2 tak ada otak. Otak beku bungkus lama sangat dlm serban. Budaya taliban nak dibawa dlm politik malaysia. Hampas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa punya budak2. Tak boleh nak berbeza pendapat langsung. Perangai samsing tu tak ubah2. Woiii...duduk dlm gua la woiii...

      Delete
    2. Samseng tahi kucing.
      Berani buat curi2.
      Aku ulang lagi sekali, samseng tahi kucing.

      Delete
    3. SAMSENG TAIK HANJING MENYALAK BABI DALAM BUKIT.

      Delete
    4. Ikut perangai sapa la jadi samseng taik kucing tu agaknya yerr?

      Delete
    5. Kalau ngan aljuboori sudah tentu budak2 tu tak berani..kalau berani jugak tu maknanya tak sayangkan jubo..kihkihkih

      Delete
    6. Dengar khabar aljuboori tengah sakit, kurus kering lagi. Kalau dapat lubang juboor mungkin akan sihat balik

      Delete
    7. Haha...leh pinjam minyak kelapa kat dapur penjara wat pelicin...aljuburi tunggu je sape tengah mandi nak kutip sabun jatuh...kah3

      Delete
    8. ramainya penjilat jubo mat sabun...pan tat puiiihhh...
      kat blog greenboc aku maki puak2 amanah xsiarkan langsung pun komen aku...klau xbest sikit open mcm sini...kihkih

      Delete
  6. Tak lama lg Kelantan pun JD camni la... Rembat balak je keje.. Agama ke mana..hudud ke mana... Janji mashyuuuukkkkk...

    ReplyDelete
  7. SEK BAGHAK MMG NGOK... SELFISH

    ReplyDelete
  8. Hebat sgt husam tu sama mcm pancai main tuduh tanpa bukti.kata kamcing tgna kenapa tgna tak lantik dia jd menteri besar.mesti ada sesuatu yg tak kena dgnnya.semua geng geng mat sudah melondeh kan diri sendiri.khalid semak nak berpakat dgn pas diselangor katanya mereka iklas dgn pas tp mat sabun nak lawan pas dikelantan.lidah lebih bercabang dr biawak.kalau dah kemana pergi bwk tahi dap org nampak mcm pandir badut sj la jwbnya.baik buat pegi latihan bergaduh sama sendiri ditamil nadu.bila dah nak mampuskan boleh tuduh salah tghh dan pas.sudah namanya pandikulek imayam apa nak kata lagi

    ReplyDelete
  9. Bala dari Allah SWT. Dunia sudah semakin tua. Alam sudah tidak lgi mahu bersahabat dan bersekongkol dngn manusia syirik, munafik, fasik, menyombong diri, rakus tamak haloba dan melewati batas. Semua yg dipinjamkanNya kpd makhluk akan ditarik dan diambiknya balik kerana semua yg konon dimiliki oleh makhluk itu adalah hak mutlak kepunyaan Allah SWT....Kemewahan, kekuasaan, kepintaran, keharmonian dll yg ada pada manusia hnya bersifat sementara bila2 masa shja akan hilang lenyap. Inilah jdinya bila tidak mengenal Allah dan tidak mengenal hakikat alam kerana Allah dan alam maya ini saling berkait rapat, apabila Allah murka maka alam(nature) pun ikut marah.

    ReplyDelete
  10. Tanah yang runtuh itu adalah ibarat runtuhnya perpaduan jemaah pas angkara katak katak oren abuya bukit penang yang berhijrah ke parti baru tajaan dapigs pan imayam kuali cangkul tayar traktor. Demi kemewahan survival politik serta jaminan undi bukan melayu maka tergamak katak katak oren ini mengkhianati amanah pengundi melayu yang memilih mereka atas tiket pas. Semoga kerjaya katak katak oren pan imayam ini juga runtuh pada masa hadapan seperti runtuhnya tanah di karak. Pan Pandikutty poodachitt

    ReplyDelete
    Replies
    1. moga2 parti hanjing runtuh sbgmana runtuhnya l.raya karak....boring le duit guru2 yik pun korang rembat, balak jgn cerita le...apa punya lebai. jahat2 dap parti babipun tak tipu pitih guru mcm nik amar n the gang

      Delete
    2. 23:11 bodo natang anak anjing nih

      Delete
    3. 23:37 bodo natang anak babi nih

      Delete
    4. Bodo natang anak anjing parti kuali Imayam putummayam pandikutty

      Delete
    5. natang 0019 bodor lagi...tipikal walaun parti hanjing. pitih yik bila nak bayar...btl2 lebai kkore, penipu.

      Delete
  11. woiiii omakkau bleh pakai ayat lain x kalu nak lapor beita ... asyik2 koleksi gamba ... ini bukan koleksi laaaa .... pastu ayat mohon jgn ketawa la .... blaja la profesional ckit ... harap jgn sentap taw

    ReplyDelete
    Replies
    1. komen banggang amanah pan tat dari anon 23:32...puiii..

      Delete
    2. Komen banghang passikulutut palat dari anon 23:34...phuiii

      Delete
  12. Omak, gambar Ni ceramah kat mana Ni? Siapa yang buat ceramah? Pas ke Harapan? Kenapa jumlah kehadiran tiada?

    ReplyDelete
  13. Tu gambar omakkau onani sambil intai khalid. Kahkahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodo natang anak anjing nih

      Delete
  14. Aku rasa tak de update tentang ceramah sampai hujung Minggu Ni. Hampeh Betul la omak Ni. Pelik la. Mesti Ada kat mana mana, Ni mesti omak pemalas Ni. Nak harap cedok berita Dari blog lain. Knp pas masih Dok diam tak buat ceramah? Buat ceramah perdana supaya Hadi boleh per jelas tuduhan husam. Ni diam tak terkata

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat apa layan org gila.
      Arwah TGNA dah tak beri kepercayaan kpd dia, sbb tu digugurkan dari TMB serta exco oleh TGNA dulu.

      Laa ni nak tunjuk dia baik, buat tuduhan macam2 pd org lain. Buat apa layan orang yang tidak dpt kepercayaan TGNA.

      Dah menopous.

      Delete
  15. duit yapeim hampa amik...
    astaghfirullahhalazim....
    duit rakyat kena amik , duit sedekah pun kena amik...
    mereka merancang kita pun kena nerancang...
    semoga Allah balas hampa kat dunia lagi...
    Amin...

    #DoaUntukKebebasanAnwar

    ReplyDelete
  16. Inilah bala yang ditanggung olih rakyat akibat dosa yang dibuat olih penguasa kerajaan.....Allah melaknat semua rakyat akibat kezaliman.....taubat lah....siapa yang memberi kejadian alam ini.

    ReplyDelete