KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 24 November 2015

VIDEO .... 3 LELAKI INDIA , CUBA NAK MEROGOL PEREMPUAN MELAYU GAGAL .... DIBELASAH DENGAN KAUM INDIA ... KEJADIAN DI KAJANG.


Difahamkan 3 lelaki bangsa India telah ditangkap secara berjemaah oleh orang awam bangsa India juga kerana cuba merogol seorang gadis Melayu ... ketiga suspek telah diserahkan kepada pihak polis untuk tindakan selanjutnya.

Berita selanjutnya akan menyusul.


37 comments:

  1. Replies
    1. Hahaha....skrg br tahu ke??? Tulah jgn berat sebelah, jgn kira bangsa apa asal salah kita tolak bukan pertahankan kerana sebangsa. Ini bukan negara india yg boleh merogol sesukahati tetapi tidak diambil tindakan yg sewajarnya.

      Delete
  2. Kita pandang semua dari sudut perkauman. Tajuk artikal sendiri membuktikan. Orang yg baik dan jahat ada dlm semua masyarakat, tdk kira bangsa, agama dan kedudukan. Manusia berfikiran sempit shj memandang semua perkara dari sudut perkauman dan agama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jauhi umno yg terbukti rasis. Pandai bermuka-muka. Lihat saja himpunan baju merah.

      Delete
    2. Termasuk DAP racist yg anti Melayu, Islam Dan kaum india

      Delete
    3. Dalam DAP ada ramai Melayu Islam. Kalau ada India Melayu dan Cina itu rasis ke?

      Delete
    4. Anon 20:09, bohonglah. Mana ada ramai.

      Mungkin seramai wanita PAN Imayam al kualitok.

      Delete
    5. Menjawab kenyataan Anon 20:09 dan pada masa yg sama menghargai masyarakat majmuk, memang sah DAP racist

      Hanya orang racist dari DAP akan memaki kaum lain

      TONY PUAKA TERKEDU DIMAKI AHLI PKR!!!

      Tony Pua yang melakukan satu kunjungan di bazar di Sungai Way melahirkan rasa kesal dengan tindakan peniaga India yang melemparkan kata-kata kesat kepadanya baru - baru ini.

      Malah Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara itu juga turut terkejut dengan kelakuan samseng yang dipamerkan oleh peniaga dikawasan berkenaan ekoran diarahkan berpindah ke tapak yang baharu.

      Tambah memalukan ialah apabila menurut Tony Pua, peniaga - peniaga India yang berkelakuan samseng disekitar kawasan tersebut telah dikenal pasti dan merupakan ahli PKR.

      Oleh itu, beliau akan membuat aduan kepada PKR untuk mengambil tindakan tegas kepada peniaga India yang merupakan ahli PKR ini dan beliau yakin PKR akan mengambil tindakan terhadap aduannya itu.

      Pua berkata, tindakan peniaga di situ sememang kurang ajar dan beliau berharap aduan beliau kepada PKR itu akan diambil serius memandangkan peniaga disitu rata-ratanya ahli PKR.
      "Sesetengah daripada mereka adalah ahli PKR... Saya akan menulis surat aduan kepada menteri besar," kata Pua.
      Pua dalam masa sama menjelaskan keputusan untuk memindah tapak bazar lama ke tapak baharu dibuat berdasarkan kepada aduan mengenai kesesakan lalu lintas dikawasan tersebut.

      Selepas digertak oleh peniaga - peniaga bazar disitu, Pua tetap menegaskan bahawa keputusan untuk memindahkan bazar tersebut kekal dan ia perlu dipindahkan dengan segera.

      Sememangnya, jika selama hari ini, pemimpin DAP sering kali menuding jari dan menyalahkan parti lain apabila sesuatu isu yang dibangkitkan itu tidak dapat diselesaikan oleh mereka.

      Kali ini, DAP menuding jari kepada PKR dengan mengatakan peniaga bazar di Sungai Way yang bertindak gangster itu merupakan ahli PKR dan beliau mahu PKR menyelesaikan perkara tersebut.

      Sungguh mudah menjadi pemimpin DAP kan... dahulu Pas sering menjadi mangsa DAP apabila DAP tidak dapat menyelesaikan satu masalah. Kini DAP mula menjadi PKR sebagai mangsa baharu mereka dalam insiden peniaga India diarahkan untuk berpindah. - (Sumber Asal: UtaraNews)

      Delete
    6. Hahaha....yg suka kata dap resis itulah si resis kerana dap punyai perbagai bangsa agama malah kenapa melihat secara luaran semata2. Suka mengata itulah si jahat yg cuba putarbelitkan fakta. Dia kata dap resis kau pula kata pas resis engkau pula kata umno resis anu pula kata mrk tu berat sebelah kamu pula kata ini tanah melayu negara melayu yg punya islam agama yg paling suci yg lainnya kafir adakah ini ajaran agama islam pada penganutnya.

      Delete
  3. Mana pergi wakil adun kajang........tak abis abis nok berlakon air mata pasal beruk jantan di sg buloh tak dapat rawatan ( baca:melancong)ke luar nrgara....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu yg nak kena rogol....apa kaitan dgn berok kajang? OMK tolong delete komen spt ini.

      Delete
    2. 1949...omak dah maklum akan delete komen x berkaitan jika mengata umnu, pas dan khalid saja. jika mengata, mencarut, memaki anwar, mat sabu dan dap omak sgt suke...lg tebal komisyen masyuk...

      Delete
    3. Dan bermulalah perang politik dr keyboard2 warrior disini yg kononnya bijak berhujah tp gagal menganalisis punca berkaitan..kasihan

      Delete
  4. Betul tu ...setiap ugama ajar benda betul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malaysia mempunyai masyarakat majmuk dan berbilang kaum tapi ada api dalam sekam yakni DAP RACIST

      http://www.ismaweb.net/2015/09/kata-pedang-bukti-bukti-dap-anti-islam-semakin-viral/




      Bukti-bukti DAP anti-Islam semakin viral





      APABILA parti rasis dan cauvinis DAP mengancam akan menyaman Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP), beberapa bukti DAP menentang Islam sebagai tanda sokongan kepada JAIP menjadi semakin viral. Antara bukti-bukti yang diperkatakan:

      Bukti 1: Dalam Perlembagaan parti DAP, disebutkan dasar perjuangannya adalah demokrasi sekular. Ini bercanggah dengan Perkara 3 Perlembagaan negara, Islam adalah agama Persekutuan dan makna Islam sendiri yang mencakupi keseluruhan cara hidup.

      Bukti 2: Prinsip sosialis sekular yang mengundang kebebasan individu tanpa kawalan agama. Ini bercanggah dengan Perkara 3, yang memberikan hak beragama dan kebebasan beragama atas hak individu serta menghormati Yang DiPertuan Agong sebagai ketua agama.

      BACA: Khutbah Aidiladha: Kita tak akan mohon maaf daripada DAP, kata Mufti Pahang

      Bukti 3: Siri penentangan terbuka terhadap hak demokrasi majoriti rakyat Kelantan untuk melaksanakan Kanun Jenayah Syariah (Undang-undang Hudud), sekaligus menentang keputusan Sultan Kelantan dalam titah Baginda dalam sidang DUN Kelantan Mac 2015. Bab ini ramai saksi hidup yang sanggup tampil ke mahkamah jika berlaku saman, termasuk dalam taklimat tertutup, ramai pemimpin DAP bersuara terus terang tidak bersetuju dengan kanun itu.

      Bukti 4: DAP bersikap tidak menghormati malah bertindak songsang dengan prinsip Perlembagaan negara tatkala cubaan private member bill untuk meminda Akta 355 bagi meminda kadar hukuman jenayah Islam agar selari dengan hukum Islam sebenar. DAP tegar menganggapnya bercanggah dengan Perlembagaan sedangkan Parlimen adalah satu proses perundangan berlandaskan Perlembagaan.

      Bukti 5: Apabila Perdana Menteri ke-4 Tun Dr Mahathir Mohamed mengisytiharkan Malaysia sebagai sebuah negara Islam pada 29 September 2001. DAP berkeras bahawa Malaysia bukan sebuah negara Islam dengan memperkenalkan kempen menentang “Deklarasi 929” sekalipun Tun Dr Mahathir menerangkan tiada perubahan pada perlembagaan Malaysia. Malah, DAP menentang sebarang perlumbaan antara UMNO dan PAS untuk menjadi parti yang lebih Islamik pada sidang media 22 September 2002.

      Bukti 6: DAP menolak pengenalan subjek TITAS (Islamic and Asian Civilisation Studies) di Institut Pengajian Tinggi Swasta.

      Bukti 7: DAP menganggap amalan agama Islam seharusnya terhad untuk amalan peribadi sahaja sedangkan hakikat amalan Islam menjangkau bukan sahaja amalan peribadi tetapi mencakupi keseluruhan aspek kehidupan.

      Bukti 8: DAP pada 22 Ogos 2012 mengatakan Hudud dan Negara Islam bukanlah polisi dalam Pakatan Rakyat lantas menolak sebarang usaha yang berkaitan dengan agenda Islam walaupun terhadap rakan pakatan mereka sendiri.

      Bukti 9: DAP tegas mempertahankan pendirian mahu menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara sekular dan berusaha supaya syariat Islam seperti perundangan hudud tidak dilaksanakan di negara ini.

      Bukti 10: Pimpinan DAP yang “islamophobic” seringkali menyindir dan campurtangan dalam isu-isu seperti kod etika berpakaian yang dituduh sebagai usaha islamisasi, isu sambutan Halloween dan Valentine bagi umat Islam, mengadakan pesta Oktoberfest dan konsert secara terbuka, isi khutbah Jumaat dan pelbagai lagi perkara sama ada di dalam status FB atau twitter yang mengundang kemarahan umat Islam.

      Terpulanglah kepada para pembaca untuk menilai bukti-bukti tersebut. Hakikatnya, Islam adalah suatu sistem cara hidup yang mencakupi amalan rohani peribadi sehingga kepada sistem keadilan, sosial, ekonomi dan politik.

      DAP tidak boleh mengehadkan Islam hanya kepada amalan peribadi dan paling tinggi ekonomi sedangkan menolak juzuk-juzuk Islam yang lebih menyeluruh yang menyentuh isu kenegaraan, perundangan, politik dan pelbagai aspek dalam kehidupan.

      Delete
    2. Oh Mak tolong delete komen di atas. Keldai ini suko ulang cut&paste ceritar sama.Dah muak baco ceritar yang sama

      Delete
  5. Tahniah.. selagi bukan DAP, pasti tiada rasis yg ditunjukkan oleh rakyat malaysia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam PAS ada Cina Islam.
      Dalam DAP ada Melayu Islam
      Dalam PKR ada Melayu Cina India
      Tapi...
      Dalam UMNO hanya ada Melayu rasis mcm Jamal Pak Tongkol.

      Delete
    2. Dalamn DAP ada Melayu pengkhianat

      Delete
    3. Semua parti ada pengkhianat...

      Dalam PAS..

      Hadi bersungguh2 nafikan ada UG dgn umno. Tp hakikatnya Hadi khianat dgn pengundi pas.

      Dalam UMNO..

      Dah 58 tahun perintah. Habis tanah rezab Melayu digadai. Pengkhianat Melayu.
      Bohongi PAS dlm soal hudud. PAS punyalah gembira tp bila diasak olh MCA, Gerakan terus membisu.

      PKR sama jugak.

      Masih berkawan dgn PAS sedangkn PAS cuba guling kerajaan PR di Selangor.

      Delete
    4. Macai PAN Imayam mahu berkasih dgn DAP yg anti melayu
      http://www.alifbaata.com/2015/08/26-kampung-melayu-penang-hilang-dari.html


      Kampung Melayu Penang Hilang Dari Google DAP


      Menang SORAK Kampung Tergadai

      Rasa terpanggil untuk mencoretkan tentang perjuangan ISLAM dari sebuah parti di Malaysia ini dengan dasar-dasar ISLAM serta kebajikan yang dijanjikan.

      Dinahari ini banyak perkara yang berlaku dengan kerakusan kuasa milik sementara akan tetapi suara-suara penenggak Agama, Bangsa untuk rakyat Malaysia.

      Semalam kecoh disebelah utara tanah air iaitu di Pulau Pinang telah berlaku menghalau rakyat dikampung Mutiara Batu Feringgi macam pelarian oleh kerajaan DAP.

      Ini senarai kampung yang telah DAP lenyapkan di Pulau Pinang dan terdapat 26 kampung melayu Pulau Pinang sudah dilenyapkan apabila krisis kepercayaan kepada pemimpin Melayu di salah gunakan.

      Sekarang PAS dan PKR Pulau Pinang tidak dapat membuat apa-apa kerana mereka telah ditutp dengan wang dan kuasa sementara.

      Apakah nasib yang akan berlaku dengan anak cucu di Penang ini dan masih ada yang menyanjungi mereka (DAP) untuk terus menguasai Malaysia dalam PRU14 nanti.

      1. Kg Permatang Tok Subuh
      2. Kg Buah Pala
      3. Kg Pokok Assam,Jelutong
      4. Kg Dodol
      5. Kg Binjal
      6. Kg Batu Uban
      7. Kg Tanjung Tokong
      8. Kg Bagan Dalam
      9. Kg Permatang Tepi Laut
      10.Batu Maung
      11.Kg Pulau Jelutong
      12.Kg Lima Kongsi,Sungai Bakap
      13. Kg Teluk Kumbar
      14.Kg Dalca
      15.Kg Sungai Nibong Kechil
      16.Kg Tengah Jelutong
      17.Kg Terang Balik Pulau
      18.Kg Genting,Balik Pulau
      19.Kg Pondok Upeh, Balik Pulau
      20.Kg Padang Benggali, Permatang Pauh
      21.Teluk Air Tawar
      22.Kg Gagah, Bagan
      23.Kg Nelayan, Teluk Kumbar
      24.Kg Selut Sg Pinang
      25.Kg Siam, Pulau Tikus.
      26.Kg Mutiara, Batu Feringghi

      Pengusiran melayu sama seperti PAP buat terhadap melayu singapore tahun 60an atas dasar Urban Development Program.

      Dah tak ada kawasan majoriti melayu lagi seperti Pasir Panjang, Geylang Serai, Bedok, Pulau-Pulau Selatan. Sesetengah nama ghaib terus dari sebutan seperti Tangjung Keling, Pulau Semulun, Pulau Berani, Instead kita ada marina bay sand.

      Luahan rasa rakyat,
      Aku Anak Penang

      Delete
    5. 1959 jgn perasan...dlm umno ramai yg makan babi jugak tau...x cayo? pi sabah tengok...

      Delete
  6. Slogan 1Malaysia dah lama hilang. Hilang bila umno merestui himpunan baju merah. Habis peneroka dibawa ke KL semata2 nak bunuh cina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://inibloghuruhara.blogspot.my/2015/10/dap-makin-celaka-melayu-dilayan-macam.html

      DAP Makin Celaka, Melayu Dilayan Macam Kera!

      Bukan lagi rahsia, malah mimpi ngeri yang menjadi nyata. DAP makin besar kepala, DAP makin celaka, Melayu hilang kuasa, hilang suara. Kalau tak sedar lagi, kalau tak mahu ambil iktibar, bagilah DAP perintah negara. Melayu akan di layan macam kera!

      Larangan penggunaan pembesar suara di masjid dan surau di Pulau Pinang telah mencerminkan agenda sebenar DAP yang terkenal dengan sikap chauvanist melampaunya. DAP mahu tadbir negara ini ikut suka hati mak bapa mereka sahaja. DAP takkan pernah berhenti untuk mendapatkan kuasa di negara ini.

      Dulu lagi dah bagitahu, kalau DAP diberi kuasa memerintah mereka akan tindas orang Melayu dan bumiputera. Malah DAP sebenarnya juga akan menindas India dan Singh. Yang dapat segala-galanya nanti adalah orang Cina yang sokong DAP. Cina yang anti DAP nanti akan dibuli.

      Mungkin ayat ini lebih menjurus membakar sentimen kebencian kepada DAP, ayat ini ayat politik untuk menimbulkan fear factor di kalangan orang Melayu, terpulang kepada pembaca mentafsirkannya.

      Yang penting, larangan menggunakan pembesar suara di masjid surau bukan isu baru yang di bawa DAP mahupun puak-puak Melayu liberal bertokongkan DAP. Lama dulu lagi mereka sudah sibuk mahu memperlahankan azan yang kononnya mengganggu hak asasi mereka.

      Hari ini di Pulau Pinang mereka tanpa takut, tanpa hormat, tanpa sensitif kepada hak asasi orang Melayu Islam dan menggunakan sepenuhnya kuasa mereka untuk mengarahkan Majlis Agama Islam Pulau Pinang supaya mengeluarkan arahan kepada masjid surau agar tidak menggunakan pembesar suara selain tujuan azan dan iqamah.

      Mungkin sebahagian orang Melayu Islam masih mahu menyebelahi kerajaan DAP kesayangan mereka dengan hujah azan dan iqamah masih dibolehkan, yang tak boleh misalnya suara kaset mengaji Quran di awal subuh mahupun maghrib dan larangan itu tidak menjejaskan daulah Islamiyah di Malaysia. Benar! hujah anda ada benarnya.

      Barang di ingat, tindakan ini adalah pre-amp atau awalan kepada agenda besar mereka. DAP mahu uji tahap kemarahan dan sensitiviti orang Islam. Kalau adalah melayu bodoh yang akan mempertahankan mereka maka mereka akan tersenyum dan mengorak langkah gembira ke agenda seterusnya.

      Agenda mereka apa? Agenda mereka mahu menukar status agama bagi Persekutuan Malaysia ini. Kalau nanti mereka berkuasa, orang Melayu akan di'lenyap'kan dari muka bumi Malaysia ini, agama Islam bukan lagi agama persekutuan kalau mungkin juga nanti, Islam akan dipesong-pesongkan untuk tujuan penghapusan secara halus. Bangsa lain umpama sampah dan balaci mereka sahaja.

      Kalau orang Melayu tak berwaspada dan mahu terus percaya dengan DAP, itu hak anda untuk memilih kecenderungan politik anda. Jangan nanti kubur anda dikencingkan anak cucu kerana anda menyerahkan masa depan mereka kepada DAP.

      Delete
    2. Bagus ni ada peluang nak jihad dan mati syahid...

      Delete
  7. Ya ini lah kita malaysia tak kira bangsa tp cina bukit penang masih tak puas hati .suka nak melalak tak tentu pasal sbb berasa tak cukup berkuasa lg.biar nanti yg dikejar tak dpt yg dikendung keciciran.geng mat sabu mujahid pulak kering idea sudah merapu petik is segala.kata pas sesat sbb baiah dulu dia juga yg beria ia buat baiah dasar hipokrit pengkianat.terima kasih omakkau sbb membuka ruang diskusi ,melontar idea n kutuk mengutuk disini.biar dikutuk tak apa kita cool saja.semoga kita semua akan dpt kebaikan drnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlm pru13 parti DAP menang hampir 100% kwn yg tandingi. UMNO terkedu. JASA dan ejen Yahudi diupah utk lemahkan DAP, PAS dan PKR.
      Klu anda jumpa komen melalak dan menyalak DAP PAS PKR itu adalah cybertroop upahan UMNO.

      Delete
    2. Sekian luahan rasa macai PAN imayam kerala...

      Delete
    3. Rendah sungguh IQ macai pas. Tak boleh berhujah...sama seperti Cikgu Pa..kecut bila diajak berbahas.

      Delete
    4. TAKUT BERSUMPAH TALAK ISTERI, HUSAM LARI KE CHINA!!!

      Huh! Dasar "Cakap Tak Serupa Bikin" betul Si Husam Musa ni rupanya. Kita ingatkan bila dia bercakap berdegar - degar atas pentas sebelum ni, dia berani la nak tunaikan apa yang dia cakap.

      Rupanya, perangai Haramjadah Si Husam Musa ni lebih kurang sama je dengan Si Tony Puaka tu. Berani buat cabaran tapi Kecut Buah Kerandut bila nak memenuhi cabaran dia sendiri.

      Tapi perangai Haramjadah Si Husam ni lagi teruk. Lepas dia buat cabaran untuk angkat sumpah Talak Isteri bagi membuktikan yang dakwaan terhadap Hadi Awang tu benar, dia terus cabut lari.

      Sekarang ni, kata Si Husam dia berada di China. Rajin betul Si Husam tu ke China. Apa yang dia cari kat Negara China tu, kita tak pasti la pulak. Mungkin dia tengah cari buah kerandut dia kot.

      Tapi Si Husam tu dengan lagak sombongnya kata, dia sedia untuk berhadapan dengan Jawatankuasa Harian PAS Pusat seperti mana yang dinyatakan oleh Setiausaha Agung parti itu sebelum ini.

      Tinggal lagi, Si Husam tu kata, sehingga hari ini dia masih belum terima sebarang notis, surat arahan atau pun dihubungi oleh sesiapa untuk mendesak dia melakukan tindakan tersebut.
      "Kini saya di China tetapi jika benar notis itu dikeluarkan, saya tetap boleh dihubungi melalui sms, whatsapp atau e mail. Namun tidak satu cara pun saya dihubungi," katanya dalam satu kenyataan.
      Yang herannya, kenapa pulak Si Husam tu nak susah - susahkan diri mengadap Jawatankuasa Harian PAS Pusat sedangkan dia dah buat cabaran untuk angkat Sumpah Talak Isteri?

      Takkan Si Husam tu dah lupa dengan cabaran yang dia buat? Atau, adakah Si Husam tu saja je buat - buat lupa dengan cabaran tersebut? Adakah Si Husam tu ingat orang akan lupa apa yang dia cakap sebelum ini?

      Sekarang kenapa Si Husam tu tak buat je tindakan yang dia sebut sebelum ini? Kenapa sehingga hari ini dia masih tak bersumpah Talak Isteri dia seperti mana yang dinyatakan? Kalau dia setakat pandai bercakap je, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!

      Delete
    5. Pan imayam pandirkutty badut dap cam
      biasa cuit nama dap je terus melalak jd zombi keluar kenyataan syok sendiri.kenyataan yg syok dibaca geng sendiri di bloq penjilat dap.

      Delete
    6. Pembetulan komen anon 20:56 ditujukan kpd anon 20:05.harap maklum

      Delete
  8. Bagus orang india tolong wanita melayu daripada diperdajal bangsa sendiri tanpa mengharap balasan. Kalau mat sabu kat sana lepas tangkap mestilah selfie dengan wanita tersebut sambil laga dada. Bedenyut denyut balak abang mat bila berselfie jadi kena jaga jaga sikit

    ReplyDelete
  9. Aku kadazan..kalau ada dari suku kaum aku buat inayah kat orang.aku yang dulu pelangkung orang ni..tapi...tapi..kalau kaum aku tak salah dan saja je kena inayah..aku yang pertama ke depan untuk pertahanakan orang yang aku pelangkung tadi...kan sama je tu..jangan rasislah semua...siapa rasis..baik duduk di papua new guniea..jadi kanibal...ko tak suka je suku tu ..ko makan hidup2...dari ko cakap belakang tentang agama..bangsa dia...sedap ke makan daging sedara sendiri tak kira melayu..india cina..we are brother..not more than that..brother sampai kiamat.

    ReplyDelete
  10. Terima kasih kepada warga Malaysia yang baik, tanpa mengira bangsa , budaya Dan agama. Satu contoh warga Malaysia yang cintakan kedamaian ... Yang jahat Tak kira siapa perlu di hukum.

    ReplyDelete
  11. tengok tajuk cita lain, video cita yg ada kaitan dgn tajuk. last-last dalam ruang komen dah jadi cita lain pulak. anyway salute pada bro-bro yang tolong tak mengira bangsa dan agama. we are malaysian, proud to be malaysian dan walaupun berbeza agama dan bangsa, sifat kemanusiaan serta tatasusila kita tetap sama. tahniah bro. tabik spring bro.

    ReplyDelete