KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 8 November 2015

EDISI BIAR GAMBAR BERBICARA ..... SUASANA SAMBUTAN CERAMAH PARTI SERPIHAN PAS, PAN DI KUANG, SELANGOR HARI INI.


Tidak perlu ulas dan kupas panjang lebar sekadar membiar gambar-gambar berbicara sebagai bahan bukti kukuh padu adakah parti serpihan PAS, PAN mendapat sambutan dan sokongan dari rakyat jelata terutamanya dari Bani Melayu/Islam dinegara ini.

Apakah suasana sambutan diberikan oleh penduduk Kuang, Selangor ini sebagai bukti kukuh menyokong padu kenyataan Setiausaha Agung PAN baru-baru ini yang PAS Selangor kini sudah lumpuh?????

Benarkah warga Selangor sudah menolak PAS dan mendakap PAN sebagai galang ganti????

84 comments:

  1. Adoi.....banyak la pulak activity pakatan. Tak Penat ke dia orang Ni?
    Sha, Elaun yb Kelantan dah naik. Tahu tak?
    Kena naikkan cepat sebab dah nak bungkus next PRU.
    Kalau Ada apa2 kontrak yang belum sign tu kena segerakan. Betul Sha. Serious Ni, menang lungkup next PRU.
    Petsoalan nya sama Ada BN atau Amanah.
    Kita Cuba yang terbaik okay?
    Cheers!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ceramah politik ke rombongang mokcik pokcik felda tuggu bas...kah kah

      Dah la berapa kerat je...yg dtg nak angkat muka pun malu2...buat2 tengok tpon...kah kah

      Pupus la pan-amoi kalu mcm nih...adekah sema ni tanda2 d makan lahanat krn mrk khianat bai'ah kpd parti yg bawak islam?...

      Delete
    2. Kami grassroot Keadilan kat Hulu Bernam dapat basuh budak PAN mangkuk sorang. Kami suruh dia tobat
      Kah kah kah

      Jeff Ulu Bernam
      Keadilab Reform

      Delete
    3. Kami nak hudud. Kenapa Hadi senyap je sejak dapat upah dr umno?

      Delete
    4. Pakar Yahudi upahan umno begitu berjaya menghancurkn PR. Mula2 strategi penjara Anwar. Kemudian gula2 PAS dgn isu HUDUD. Dalam mukhtamar semua yg cerdik dihalau keluar. PAS putus hubungan dgn DAP sbb tak setuju cara hudud dilaksanskan. Hadi begitu sombong bila umno berlakon konon sokong hudud. Akhirnya Hadi kecundang. PAS jd huru hara. PR berkubur. Umno bernyawa kembali.

      Delete
    5. Ckp jer nk hudud...hulur hudud bertempiaran lari...senyum umno x pyh bangkang sbb dah ada geng bangang...ngeh3

      Delete
    6. Dulu berapi-api PAS nak laksana hudud. Bila dah kenyang semua senyap. Spt anjing salak bukit...dah dapat makan taik terus senyap.

      Delete
    7. Hahaha....hudud melayu takut sebab suka hina kutuk apalg jahat hati budi tak sedar diri. ..hanya melayu soleh je berani ikut sebab mrk benar segala kebenaran bukan pakai songkok songla tudung itu. Membuktikan melayu itu soleh solehi sambil berkata mrk islam ikut yg benar sedangkan hakikatnya byk yg berbuat jahat disebalik islam itu. Jadi melayu tetap melayu islam tetap islam usah serabutkan antara keduanya.

      Delete
    8. Omak aiiii...
      Ada jawatan jurugambar khas utk ambik gambar aktiviti Amanah kot?
      Ada kosong lagi ker?

      Delete
    9. MPKJ DAN MB DAH BUTA KOT?

      KO PERGI BANDAR BARU BANGI TRY. KO TENGOK TEPI2 JALAN SEHALA TU. KO AKAN TENGOK BYK GERAI JUAL PISANG GORENG, DURIAN, AIR, BEAR BESAR, CENDOL, NANGKA, LANGSAT DLL. TEPI JALAN ADA LESEN KER? BOLEH KE PACAK KEMAH TEPI JLN UTAMA JUAL BENDA2 TU? BAPAK SAPA DLM MPKJ BAGI KEBENARAN? PENGUATKUASA MPKJ MAKAN GAJI BUTA KER? BANYAK MASYUKK POKET KOT? MB SIBUK SANGAT KER JAGA EXCO PAS SAMPAI TAK BOLE NAK TERJAH. ITU HARI KATA 80% NAK BUAT KERJA LUAR. DAH BUTA KE?

      MEH LA TURUN BANDAR BARU BANGI SEKSYEN 4, 5, 7 DAN 8. BAWAK CAMERA SEKALI UTK TENGOK GAMBAR KAW SESAK GILER SBB GERAI TEPI JALAN...

      MEH LA TERJAH KLU ADA PUNAI...

      Delete
    10. Oiii....kau tak tau ke kat bangi memang boleh pacak khemah jual goreng pisang tepi jalan? Kau tengok la sapa mb dia.

      Delete
    11. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  2. Jgn terlampau yakin masa berlalu lanskap politik boleh berubah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg terlebih pan%$#...100ribu...50%...lingkup pas...mmg sah berubah...lain ckp lain yg menjadi...mmm...silap...semua x menjadi

      Delete
  3. Yg perempuan tu tunggu bas nak lari ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak beli aircond second hand kot.
      Nak beli panasonic inverter tak mampu.

      Delete
  4. Aku hanya pegang pada fakta.

    Faktanya - Pas yang mendakwa sebuah parti besar yang memunyai lebih sejuta ahli hanya mampu raih undi sebanyak 1,633,389 saja pada PRU 13.

    PKR yang dikatakan hanya mempunyai ahli tak sampai 100,000 pula mampu meraih undi 2,254,328 iaitu lebih banyak dari Pas 620,939.

    DAP pula dapat 1,736,267 undi, melebehi Pas sebanyak 102, 878.

    Persoalan dan juga fakta, kenapa parti yang lebih kecil berjaya menarik pengundi lebih ramai dariada parti Pas yang kononnya lebih besar, lebih ramai ahli dan lebih ramai penyokong, lebih besar serban, lebih labuh jubah lebih-lebih lagi bila dilihat kepada jumlah kehadhiran pada ceramah-ceramahnya mencecah ratusan ribu orang yang hadhir.

    Beberapa persoalan muncul:

    1. Adakah manusia yang hadhir berdedai-dedai di ceramah Pas itu tidak terpengaruh langsung dengan kempen Pas?

    2. Kalau tidak terpengaruh langsung, apa tujuan mereka hadhir ceramah Pas?

    3. Adakah Pas gagal menyediakan penceramah berkualiti sebaliknya hanya mampu menampilkan penceramah kelas Raja Lawak?

    4. Adakah orang yang hadhir ceramah Pas itu sememangnya sudah pasang niat untuk datang menikmati hiburan Raja Lawak Pas sahaja dan bila angkat punggung balik, semua yang ditempik sorak oleh penceramah itu dicampak ke longkang saja?

    5. Atau yang hadhir ceramah itu manusia yang sama saja yang akan mengikut kemana saja tempat Pas berceramah.

    Persoalan diatas sukar dinafikan berdasarkan angka undi yang diraih oleh Pas terlalu sedikit pertambahanya pada PRU 13 berbanding PRU 12.

    Pada PRU 12 Pas dapat 1,140,676 undi. Bermakna pada PRU 13 undi Pas hanya bertambah 492,713 untuk tempuh 5 tahun.

    Manakala untuk PKR pula pada PRU 12 berjaya mendapat 1,509,080 undi, bermakna untuk PRU 13 PKR mendapat tambahan 745,248 undi.

    Bagi DAP, pada PRU 12 meraih 1,118,025 undi dan mendapat pertambahan sebanyak 618,242 pada PRU 13. Kedua-dua parti PKR dan DAP jauh meninggalkan Pas dalam meraih tambahan undi walau pun kedua-dua parti ini tidak sehebat Pas dari sudut jumlah keahlian berdaftar ahli mereka.

    Fakta diatas tidak boleh dinafikan lagi bila dibuktikan lagi dengan jumlah kerusi yang dimenangi oleh Pas hanya 21 berbanding 30 PKR dan 38 DAP.

    Daripada fakta diatas ternyata perasaan bangga diri ahli dan pemimpin Pas diatas jumlah kehadhiran manusia di ceramah-ceramah Pas tidak membawa apa-apa manafaat pada saat yang diperlukan iaitu pada PRU.

    Sebagai bekas penyokong PKR, Omak Kau tidak perlulah memperkecil-kecilkan jumlah kehadhiran pada ceramah-ceramah Parti Amanah. Bukti-bukti telah termaktub bukan setakat PRU 12 dan 13 sahaja malah sejak PRU 10 dan PRU 11 lagi trend kehadhiran pada ceramah Pas sangat kontra dengan jumlah undi yang berjaya diraih oleh Pas.

    Jadi adakah masih relevan Omak Kau berkelakuan sinis seperti ini terhadap parti yang lebih kecil, lebih baru dan lebih miskin dari parti Pas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abis tu ikut fakta kau sah la pan%$% ke longkang

      Delete
    2. Klu ikut fakta, 2018 ialah tahun terakhir pas memerintah kelantan.
      Bukan aku cakap. Profesor Abdul hamid mat Dom yg cakap.

      Delete
    3. MPKJ NI MEMANG CAM CELAKA.

      DULU AKU NAK SAMBUNG RUMAH SIAP DIAORG BG AMARAN. KLU BUAT SAMBUNGAN LEBIH 5 KAKI JARAK DR PAGAR DEPAN, DIA UGUT NAK TARIK KASI ROBOH.

      SEKARANG AKU TENGOK BYK RUMAH KAT BANDAR BARU BANGI BUAT SAMBUNGAN DEPAN SAMPAI RAPAT PINTU PAGAR, TAK PULAK KENA ROBOH....ADA MASYUKKK KER BANG?

      POKIMAKKK BETOL LA.

      Delete
    4. Analisa yg kurang cerdik.. parti PAS PKR dan DAP bertanding atas bilangan kerusi yg sama ke?.. Bilangan ahli x boleh diambil kira kerana pihak yg mengundi bukan utk yg berparti shj..

      Delete
    5. Analisa yg kurang cerdik.. parti PAS PKR dan DAP bertanding atas bilangan kerusi yg sama ke?.. Bilangan ahli x boleh diambil kira kerana pihak yg mengundi bukan utk yg berparti shj..

      Delete
  5. DAP PARTI BABI, PAS PARTI HANJING, PKR PARTI JUBO, PAN PARTI KUALI MAT SABUN...HIDUP UMNO MAPUIH OMAK KAO KUI3
    sya,hudud bila nak bentang? tanya la sama itu hardy boys

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih dr kami warga krn menolak hudud bg pihak kami...xlah org melayu tuduh umno benci hudud..senang nk jwb kt oeg melayu...sesama mereka pun ramai yg x setuju....thank you thank you

      Delete
  6. DAP TOLAK HUDUD. HUKUMNYA DAP KAPIR.

    UNNO TOLAK HUDUD HUKUMNYA UMNO KAPIR

    HADI BERSENGKOKOL DGN UMNO MSKNANYA HADI BETUL-BETUL BARUA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ginila jer tahap pemikiran barua dap...tu pun harap skrip dap bg...lompat mat...melompatla...buat2 mati mat...tergolek dog...janji dap.kasih

      Delete
    2. “Kaki sebelah duduk dalam Pakatan Rakyat, yang kaki lagi satu duduk dalam UMNO. Itulah tuan guru kita, Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

      “Kalau nak bekerjasama pun, beritahulah, biar jelas. Panggil muktamar dan kawasan dan maklumkan kepada semua ahli bahawa Pas kini sudah bekerjsama dengan UMNO,”

      Delete
    3. Dap tak tolak hudud pun mmg dah kafir dah. Cuma klu mereka kacau agama kita wajib perangi mereka. Golongan ni dipanggil kafir harbi..

      Delete
    4. Dulu Hadi kata UMNO kafir. Semua yg UMNO buat PAS tak terima. Bab kawin pon kena nikah semula. Kenapa sekarang Hadi dok jilat umno?. AMANAT HJ HADI dah buang laut ke? Dasar lidah bercabang.

      Delete
    5. Mengikut Imam Shafie org munafik spt Hadi ini lebih bahaya berbanding kafir harbi.

      Delete
    6. Kalau perjuang hudud kau kata munafik.. apa pulak tahap geng2 tolak hudud kalau DAP tolak hudud..?

      Delete
    7. 14.11....
      1. Dap kapir. Mereka kacau agama kita wajib psrangi. Kapir harbi.
      2. Mca pun kacau agama kita. Wajib perangi tak? Kapir harbi tak?
      3. Gerakan pun kacau agama kita. Wajib perangi tak? Kapir harbi tak?
      4. Umno pun tak nak sokong hudud. Wajib perangi tak?

      Delete
    8. Senang jer nk jawab nih..
      Kalau hudud utk semua muslim dan non muslim, jika ditentang kafir boleh dianggap kafir zimmi..
      Kalau hudud hanya utk muslim, jika masih juga ditentang kafir boleh dianggap kafir harbi..

      Delete
  7. Hadi jangan jadi syaitan bisu~MSO..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Logikla sbb mso ni teringin nl jadi bidadari anuwar...kiok3

      Delete
    2. Anon 1355 napa x sebut Hadi nak jd barua umno?

      Delete
    3. Hadi nak jd barua umno.
      Puas hati ko?

      Delete
    4. Eh.. bukan ke parti XXX tgh seronok jd barua DAP ke?

      Delete
  8. Anon 1314..Kalau PAN yang dah terang2 barua DAP tu makna nya apa pula...Eii tak faham aku politik orang melayu sekarang ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS ALA HADI YG MESRA UMNO TU APA HAL PULAK. PAS JD BARUA BN/UMNO. DLM BN ADA MCA, ADA GERAKAN, SEMUA TU KAFIR HARBI YG TERANG2 TOLAK HUDUD.
      KALAU KHALIFAH HADI BUAT SEMUA BOLEH. PATURLAH BALAK KELANTAN HABIS DISONGLAP OLH LEBAI2 PAS.

      Delete
    2. Klu pas nak jadi barua bn mca gerakan, kira kafir harbi tak? Dua2 tu lawan hudud mcm dap jugak tu

      Delete
  9. Dulu aku dah kata pas akan kena tipu dgn umno. ..hudud akan di bakul sampahkan olih umno,umno kelantan pandai berlakon sampai menangis teresak esak nak sokong hudud... ..hj hadi dah kena tipu hidup hidup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kene tipu dgn umno ke kene tipu dgn geng sendiri atau mmg pas sengaja push hudud utk bongkar mereka2 yg bermuka2...

      Delete
    2. “Kaki sebelah duduk dalam Pakatan Rakyat, yang kaki lagi satu duduk dalam UMNO. Itulah tuan guru kita, Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

      “Kalau nak bekerjasama pun, beritahulah, biar jelas. Panggil muktamar dan kawasan dan maklumkan kepada semua ahli bahawa Pas kini sudah bekerjsama dengan UMNO,”

      Delete
    3. Seorang tokoh sejarahwan bernama Dr. Kamisan johari ada kata:

      BODO AJE MISTI PAS.
      PAS AJE MISTI BODO.

      Delete
    4. Keputusan muktamar membuktikan ahli2 PAS akan menerima apa shj rancangan TGHH selagi tidak menolak hudud jika parti DAP menolak hudud.. ehhh..

      Delete
  10. Kenapa kau sakit hati ke.Sebenarnya itu 100 kali lebeh baik dari jadi barua DAP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlm DAP ada Islam, tp dlm MCA dan GERAKAN tidak ada Islam. Boleh pulak Hadi jd barua kapir nih?

      Delete
    2. Dap, mic, mca dan gerakan suma menentang hudud wslaupun x berkaitan mereka. Mereka tu kafir harbi.

      Cuma.....bila umno atau pas dah bela, mereka dah tak jadi harbi. Umno tentang hudud pun tak bole panggil harbi tau....

      Delete
  11. Yang datang ceramah pas dulu2 bukan semua Ahli pas. Orang tak berparti pun datang, Ahli umno pun datang, SB pun datang (kadang2 Dok kat sebelah aku, tak perasan). Semangat berkobar masa tu la.....
    Sekarang dah Dok Rumah. Amanah pun tak pergi. Layan omak kau atau tengok pesbok

    ReplyDelete
  12. Apa kecoh2 Ni. Yang penting nanti undi untuk ke putrajaya. Kan dah bagi formula Hari tu. Mangkuk betul la korang Ni.
    BN, Amanah - undi Amanah.
    BN. Dap - undi DAP
    Pas, Amanah - undi Amanah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku setuju. Kira pakat2 humban PAS.

      Delete
    2. Dgn BN kawan pas sekali

      Delete
  13. Kenapa Ada BN tak de Pas atau Ada pas tak de BN. Ini tak Betul

    ReplyDelete
  14. Kerjasama bro. Penasihat dapat 20%.

    ReplyDelete
  15. Nak PAN kuat atau tidak, nak pasti PAS dah pupus atau belum, kita tunggu PRU14. Jangan #omakkau beri pendapat sendiri, anda bukan Allah swt, kamu hanya hamba yg lemah, faham?

    ReplyDelete
  16. Apa kecoh2 ni yang penting pru 14 nanti Pas dan BN humban ketiga-tiga parti tu ke laut

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu pas & bn menang, Hadi jd PM. Zahid jd TPM. Najib jd menteri kewangan cukup la utk kutip derma masuk ekaun.

      Delete
    2. Bahaya klu Pas menang
      Nanti dia pakat dgn PKR tendang umno pulak.
      Pas bukan bole percaya. Kepala aje pakai serban tapi hati busuk. Dia sorang aje betul. Org lain tak betul.

      Hati2 sikit dgn hadimaru al-japangi neh...

      Delete
    3. Pas menang dia hantar 3 nama jadi pm.
      3 nama tu org pas suma.
      Mamposss umno kena kelentong pas..

      Delete
    4. Pas x nak menang.
      Pas nak jadi pembangkang aje.

      Delete
    5. AGAK2 KORANG, SIAPA YG HADI AKAN LANTIK UTK JADI PENASIHAT kEJAAN UMNOBN DALAM MASALAH 1MDB & GST? TANTAWI KER NIK ABDOH?

      Delete
    6. PAS.. patutlah orang gelar Parti Ajaran Sesat.. dah mula nampak dah. Mudah mudahan PAS kalah teruk dalam.pilihanraya akan datang...jomkite kempen tolak PAS...

      Delete
  17. Yeahaaa ! ada ngak ada yg penting kita ketawa ! Yahanana ! Yahanana ! ........ Ya Amana ! Ya Amana ! ........ tak kemana ! Ya Bahana ! Ya Bahana ! ....... sudah jadi kapla bananana !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syiok betol ko ye.
      Maklom la tok lebai ko dah himpit tokey derma 2.6....

      Delete
    2. Tahun 2018 bila kelantan hancus, aju harap ko dpt nyanyi lagu yahanana ni yer....

      Delete
  18. Korang Ni Betul la. Hari2 hentam pas.
    Pas ok sebenarnya......cuma Hadi and the gang yang hancurkan pas.
    Kalau hari2 kutuk lama2 jadi Betul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau x ada hadi, pas akan pupus.
      Ko percaya la cakap aku

      Delete
    2. Klu hadi dah tak ada, pas mungkin akan ambil ketua dewan penyokong pas yg agama hindu tu jadi presden.

      Delete
  19. Parti baru memanglah begitu. Sikit sikit lama lama jadi bukit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu..lama lama jadi bukit..bukit taik..tu pasal tak laku..taik yg semakin membukit mengunong..kahkahkah..

      Delete
  20. Bukan begitu. Tindakan Tghh and the geng menyingkirkan mereka adalah kerana kempulan ini adalah barua dan sentiasa bersedia menjadi barua kepada DAP. Bukan itu saja kempulan ini membawa bersama mereka fahaman liberalisme,kominisme sosialisme bahkan plurallsme malah tidak segan2 untuk menyokong kaum LGBT dalam perjuangan.Mereka bertenggek dalam Pas dengan menyamar sebagai pejuang Islam sehingga kepada percubaan menguasai kepimpinan Pas.Kempulan ini bukan lah sayang sangat kepada agama dan bangsa mereka kerana perjuangan mereka adalah bersifat universal.Maka tindakan Tghh and the geng adalah tepat jika tidak Pas akan jadi kenderaan yang ampuh kepada kempulan ini untuk mencapai tujuan mereka.Itu saja tak payahlah pusing keliling kecuali anda juga adalah sebahagian dari mereka

    ReplyDelete
    Replies
    1. TIMBUL PERTANYAAN DLM OTAK AKU...

      KALU PAS JOIN UMNOBN, AGAK2 SANGGUP KER UMNO, MIC, MCA DAN GERAKAN BAGI KERUSI KAT CALON PAS? SIAPAKAH YG AKAN BERMURAH HATI KPD HADI TU YER? KAH KAH KAH MAMPOSSS LA KO HADI.....

      Delete
    2. Tindakan hadi menyingkir mereka adalah kerana mereka menentang langkah UG. Bila mereka telah tiada senanglah hadi berUG dgn umni, mic, gerakan dan mca. Lepas tu pas mungkin akan berpakat tendang mic, mca dan gerakan serta memerintah bersama umno. Hadi akan jadi pm dan zahid jadi tpm. Jawatan menteri akan dibahagi 2 antara pas dgn umno. Al-Tontot V dan abduh akan jd menteri baru.

      Delete
    3. Pas parti suka buat taik.
      Mana pergi pun bau taik hardy.

      Delete
  21. Korang ada tak mengalami masalah macamni
    ~Duit kereta sangkut tak mampu bayar,kereta takut kena tarik nanti nama plak blacklist dengan bank.
    ~Niat nak beli kereta baru,tapi masih ada hutang lagi,nak tolak dekat use car rugi,harga market tak cover hutang kereta lama,kena topup lagi ada ler.
    ~Duit muka beli kereta baru da ada,nama pula blacklist nak buat loan dengan bank.Macamana nak pakai kereta idaman.

    Jika korang ada simptom2 kat atas jangan bimbang,kita cari jalan penyelesaian.saya sedia memmbantu anda.
    Pm saya 014 226 4506.amar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tak hutang kereta.
      Aku naik jet peribadi.
      Aku gi shoping negeri arab pun naik jet pribadi.
      Aku kawinkan anak aku pun aku angkut sedara mara aku guna jet peribafi.

      Delete
  22. ramai btol puak kuali dapig msuk kt sini...tahniah omak kau...lg rmai puak ni maki makin naik rating blog ni....biasala org dh nk kalah...maki hamun fitnah ratib harian mereka...tahniah gak kt puak kuali dapig dpt menganti tmpt puak umno yg suka maki mencarut ulama...apabila hati sudah hitam....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg ramai puak2 PAN dan Dapigs komen guna bahasa bdk2 rempit...diorg ingat org suka tapi merosakkan imej dan kredibiliti parti depa...teruskan...tak kan kemananya parti yg ada penyokong2 mcm tuh

      Delete
  23. Bertambah2 pahala yang Omakkau dapat untuk dibawa bekal bila mati nanti....

    ReplyDelete
  24. kah kah kah kelakar betul hujah puak2 dapig ni.

    ReplyDelete
  25. anom 1637 kau tak bangga ke kalau betul2 terjadi macam kau kata tu. pendapat akulah itu jauh lebeh baik dari impian kau untuk berketuakan dapig yang amat terkenal kiasu tu. aku pikirlah kau ni memang sahlah barua dapig.eh kau tak malu ke pada bangsa kau kecuali kau ni cina dapig yang menyamar.

    ReplyDelete
  26. Klau nakk ramai kat ceramahh..jemput laa OMAKkau meenacee sebagai penceramah..masa ceramah Omakkau jangann laa takat bukak mulot.. tapi bukak baju luar & baju dalamm..yg pentingg spenderr tuu misti made in Jepun & bendera jepun tapi warna hiijaauu .. hi hiii Ya baiah

    ReplyDelete
  27. Parti imayam cap kuali dan tudung saji je yg meroyan sbb gmbr kt kuang tu dh berbicara sndiri... kipidap n dongibab!!

    ReplyDelete