KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 12 November 2015

MENGUPAS ISU ISTERI HUSAM MUSA KENA UGUT BUNUH ..... LOGIK DAN MASUK AKAL KE YANG BERSUARA HUSAM YANG KENA UGUT ISTERI.


Kenapa perlu ugut isteri, lebih baik ugut Husam terus???? ... kira tepat kepada sasaran .. macam dah gersang, muflis dan kering idea bagaimana nak raih simpati rakyat dalam masa yang sama cuba memburukkan lawan... ini dinamakan politik bangkrap pupus tarikh zaman purba.

Media akhbar pro pembangkang yang kini sedang aktif, giat dan ghairah menyerang PAS dan laskar siber PAN berhempas pulas bertungkus lumus mau menjadikan isu kononnya isteri Husam Musa diugut bunuh.

Yang tukang cerita dalam ceramah ialah Naib Presiden PAN sendiri Sdr Salahuddin Ayub. Dia berkata beliau dimaklumkan oleh Husam bahawa isterinya diugut bunuh.

Salahuddin berkata ugutan itu dibuat melalui SMS dan laporan polis sudah dibuat pada hari yang sama.

Rakyat yang cerdik berfikiran waras yang selalu sebelum menerima dan hadam sesuatu cerita akan berfikir  kenapa dan mengapa perlu ugut isteri Husam????? Tidakkah lebih baik dan afdal lagi tepat   ugut Husam sendiri. Apalah dengkel sangat daya pemikiran tukang ugut. Dah sebiji seketul macam perangai Along. Tidak dapat suami maka diburunya isteri.

Ini tidak lebih dari sebuah cerita fantasi yang penuh dengan imaginasi yang langsung tidak realistik dan termakan oleh akal logik.

Kalau nak perang saraf yang ada memberi kesan dan impak paling ampuh,  kena guna perempuan. Macam DAP guna perempuan Melayu untuk tarik perhatian. Seolah-olah puak-puak PAN belajar dengan DAP dalam hal ini.

Dulu kereta Dr Hatta Ramli dikatakan kena bakar. Yang pelik lagi menghairankan ialah kawasan terbakarnya hanya tepi tayar sahaja. Kenapalah "arsonis" begitu bodoh tak bakar keseluruhannya.

Dulu kejadian menimpa Dr Dulkifli Ahmad pun sama juga kononnya kena pukul ketika pulang daripada solat subuh. Dia takbir sahaja yang nak pukul terus lari. Cuba cuitkan minda dan bayangkan ada orang datang nak pukul atau bunuh kita, bila kita takbir atau bertempik si tukang pukul atau pembunuh upahan terus lari lintang pukang mencicit sampai tidak cukup tanah. Logik dan masuk akal ke???? ... bukankah ini jelas cerita karut dan kartun.

Bukan nak mengata atau kutuk mengeji kerana terdapat segolongan orang Melayu akan mudah percaya dan simpati dengan jalanan cerita-cerita seperti ini. Dan inilah yang cuba diambil kesempatan dan peluang keemasan oleh tukang karut cerita.

Akhirnya PAN akan membodohkan ahli-ahli mereka dengan pelbagai andaian dan momokkan cerita khayal fantasi supaya mereka terikat dengan lebih kemas atas simpati dan jahat PAS. Kerja memburukkan PAS sebijik macam laskar siber UMNO dulu yang kini sudah mereka lempar jauh-jauh tetiba yang mengaku Amanah, Progresif, Peduli, Profesional dan Inklusif datang kutip untuk dijadikan senjata dan modal menyerang musuh hakikinya iaitu PAS.

Silapnya yang kaki percaya cerita karut tidak logik dan masuk akal ini ialah mereka yang enggan menganalisis dan tapis setia isu dan berita yang disampai dan dihidangkan kepada mereka disebabkan daya pemikiran telah dibekukan dengan otak yang tepu lagi jumud kepartian yang dianuti.

Sebab itu selagi ada yang jenis telan dan hadam cerita bulat-bulat selagi itu fitnah dan penipuan akan dianggap sebagai isu dan cerita sahih.

Apa-apa pun laporan polis sudah pun dibuat maka perlu berikan ruang dan masa secukupnya untuk pihak polis menjalankan siasatan secara terperinci kerana ugutan ini diberitakan dari SMS maka agak mudah untuk kesan dan cekup situkang ugut.


36 comments:

  1. apasal x logik pulak..dah isteri dia..

    ReplyDelete
  2. Nk promo isteri dia la tu.. klu x kang org x kenal plk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha ha .tahap kering idea la tu sama cam geng pan kueh tatnya juga.semoga tak mati kering sudah.kesian je diaorg ni.kata progresif lokomotif tp motif nya sekadar untuk ikut cakap dap.

      Delete
    2. Kah Kah Kah PAN Imayam dengan cerita Khurafat macam isi dan kuku. Semuanya demi DAP racist yg tercinta.

      Jangan ni ada insiden zip "ANU" sendiri lepas tu claim ada jembalang cantas "anu" mereka kat tandas awam.

      Kah kah kah balik laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lover boy PAN IMayam Karapule

      Delete
    3. PAN Imayam adalah simbol cinta gila orang kecewa terhadap DAP d Racist

      Bukti DAP Racist- Halang Masjid Menjadi viral di laman-laman sosial hari ini apabila cadangan pembinaan sebuah masjid di sebuah taman di Kota Kinabalu, Sabah telah dihalang oleh Ahli Parlimen Kota Kinabalu yang mewakili DAP, Jimmy Wong sehingga menimbulkan sedikit ketagangan disana.

      Video yang berdurasi 2 minit 46 saat ini telah dimuat naik semula oleh orang ramai berikutan kritikan berterusan Jimmy Wong berhubung laungan azan yang mengganggu penduduk bukan Islam di Kota inabalu sejak akhir-akhir ini. 

      Kejadian yang dipercayai berlaku sekitar tahun 2014 ini sememangnya menimbulkan kemarahan umat Islam di Kota Kinabalu berikutan Jimmy yang sering kali menemplak umat Islam disana dengan kata-kata yang disifatkan sebagai menghasut dan melanggar kontrak sosial yang telah di perakui sejak zaman berzaman. Tidak kira apa pun parti ikutan kita, hak beragama di negara ini tidak pernah dipersoalkan sejak sekian lama, namun selepas DAP berjaya meraih banya kerusi pada Pilihanraya Umum yang ke 13 lalu, mereka dilihat semakin biadab dan kini berani mempertikaikan hak mutlak Islam di Malaysia.

      Delete
  3. kalu tak bodoh bukan pan-amoi barua dap aka barua syaiton la...

    org bodoh jah jadi pak hangguk guan end kit sial!

    kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. REJIM DAPigs HENTIKAN BANTUAN SEKOLAH AGAMA!!!

      Hah! Kan orang dah kata. Puak - puak DAPigs tu semuanya memang Anti Islam dan memusuhi Islam. Perkara tu memang terang lagi nyata dan ianya tak perlu dipertikaikan lagi dah.

      Bukan setakat perlaksanaan Hukum Hudud je yang puak - puak DAPigs ni bantah. Dan bukan setakat pengisytiharan Malaysia sebagai sebuah Negara Islam je yang buat diorang Gila Meroyan.

      Bahkan apa sahaja yang ada kaitan dengan Islam pun tetap akan mereka perlekehkan secara terang - terangan. Takkan itu pun masih ramai lagi yang tak faham dan cuba nak menafikannya?

      Cuba bagi tau, pernah tak puak - puak DAPigs tu anjurkan program solat Hajat, Tilawah Al-Qur'an, atau pun doa selamat oleh ahli mereka yang beragama Islam bagi meneruskan penghayatan Islam dikawasan mereka?

      Jawapannya, TAK PERNAH! Tak kira la sama ada dia ADUN atau Ahli Parlimen sekali pun, benda macam tu tak pernah dibuat oleh pemimpin - pemimpin DAPigs yang beragama Islam ni.

      Sedangkan khutbah yang menyeru agar umat Islam menyatukan Perpaduan Ummah pun puak - puak DAPigs yang beragama Islam ni sendiri bantah dan ugut nak ambik tindakan undang - undang.

      Jadi, apa nak heran kalau Rejim DAPigs yang dipimpin oleh Si Tokong DAPigs tu nak hentikan sebarang bantuan kepada Sekolah - Sekolah Agama, terutama sekali yang dimiliki oleh PAS.

      Sedangkan dengan rakan sekutu sendiri pun puak - puak DAPigs tu sanggup khianati dan tikam dari belakang secara terang - terangan. Inikan pulak kita yang takde kaitan lansung dengan diorang. Takkan itu pun kita masih lagi nak biarkan diorang pijak kepala kita!!!
      SHAH ALAM - Pas menuntut Kerajaan Negeri Pulau Pinang menjelaskan dakwaan berhubung penarikan balik bantuan tahunan kepada beberapa sekolah agama milik ahli-ahli Pas di negeri itu.

      Ketua Penerangan Dewan Ulama Pas Pusat, Datuk Mohd Khairuddin Aman Razali turut mendakwa surat tawaran bantuan yang telah dihantar juga ditarik balik.

      "Kami ingin meminta penjelasan kerajaan Pulau Pinang yang diterajui oleh DAP dan PKR berhubung dakwaan bantuan kepada sekolah agama rakyat yang ditarik balik daripada beberapa buah sekolah rakyat milik persendirian ahli-ahli Pas.

      "Beberapa buah sekolah agama persendirian ini telah mendapat bantuan tahunan sejak beberapa tahun yang lalu. Tetapi akhir-akhir ini bantuan mereka telah dihentikan. Bahkan surat tawaran bantuan yang telah dihantar ke beberapa buah sekolah terbabit didakwa telah ditarik balik," katanya dalam satu kenyataan, hari ini.


      Beliau juga menyifatkan, tindakan DAP dan PKR itu seolah-olah memberi mesej bahawa apabila berkuasa, mereka juga menjadi zalim dengan sesiapa yang berbeza ideologi politik.

      Delete
    2. hahahaha....

      14:02 dan 14:05 ialah Omak Kau...dah berpulu kali tepek benda yang sama....buat letih jer takdak sapa yang baca.

      Delete
  4. Musyidul am PAS pun tak percaya Najib terima derma 2.6B masuk account peribadi..hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagi Contoh DAP Anti Islam.

      Yang Dibenci orang yg sayang ugama, yg disanjung orang anti Islam. Itulah perangai PAN Imayam

      KOMEN KHUTBAH JUMAAT, EXCO KERAJAAN PULAU PINANG DISIASAT.

      Ketua Polis Negara, Tan Sri Dato' Seri Khalid Abu Bakar menyatakan siasatan akan dijalankan terhadap Exco kerajaan Pulau Pinang berikutan komennya terhadap khutbah Jumaat mengenai aurat wanita. Beliau menambah bahawa exco tersebut akan disiasat dibawah seksyen 298 Kanun Keseksaan.

      Beliau juga menasihatkan orang ramai supaya berhati-hati apabila membuat komen yang sensitif sehingga boleh menyentuh sensitiviti agama. Perkara tersebut disahkan oleh Tan Sri Khalid melalui Twitter rasmi beliau sebentar tadi. Seorang Exco Pulau Pinang mengkritik khutbah Jumaat Jais yang menyentuh mengenai isu tutup aurat bagi mengelakkan daripada dirogol.

      Chong Eng berkata, mesej khutbah Jumaat Jais itu memberi maklumat silap mengenai rogol, menyalahkan mangsa rogol dan menunjukkan berat sebelah lelaki dalam kepimpinan agama. “Malangnya, khutbah Jais memberi maklumat mengelirukan, tidak bertanggungjawab, kurang hormat dan jelas berat sebelah lelaki.

      “Mesej tutup aurat langsung tidak membantu mangsa wanita dari segi serangan seksual dan penderaan. “Sebaliknya, ia mengalihkan kesalahan dan tanggung jawab mencegah jenayah seksual ke atas mangsa dan bukannya orang yang menyerang,” kata Chong yang juga pengerusi Perbadanan Kemajuan Wanita Pulau Pinang (PWDC) dalam satu kenyataan hari ini. Jumaat lalu, Jais menukilkan khutbah Jumaat bertajuk “Aurat: Antara Kebebasan dan Maruah Diri.”

      Dalam khutbah itu, Jais berkata, wanita Muslim wajib menutup aurat bagi mengelakkan daripada diganggu secara fizikal atau mental, bagi mengelakkan fitnah, pandangan jahat dan perkara yang buruk. Kejadian seperti rogol, zina dan sumbang mahram boleh dielak jika wanita menutup aurat, menurut khutbah itu.

      Chong berkata, penekanan Jais terhadap aurat wanita dan menyalahkan mangsa menunjukkan kepimpinan agama Malaysia tidak sensitif gender atau memahami isu wanita. Beliau menyeru usaha konkrit dilakukan bagi meningkatkan perwakilan wanita dalam semua sektor, terutama kepimpinan agama. Chong yang juga wakil rakyat DUN Padang Lalang dan bekas Ahli Parlimen Bukit Mertajam berkata, rogol membabit perkara lebih rumit daripada kegagalan wanita untuk menutup aurat.

      Delete
  5. INPUT:


    Keluar daripada Parti Pas dilabel sebagai pengkhianat dan munafiq, betul atau retorik.

    1. Sh Said Hawa, menantu menantu imam hassan al banna dan pengarang buku 'Jundullah' keluar Ikhwan Muslimin dan menubuhkan Parti Ikhwan Qutri tidak pernah dilabelkan
    pengkhianat dan munafiq.

    2. Sh Said Syaaban keluar Ikhwan Muslimin kerana berseliseh faham dengan Mustafa Masyhur tidak pernah dilabel pengkhianat dan munafiq.

    3. Dato Asri, Presiden Pas keluar Pas menubuhkan Hamim dan kemudian menyertai UMNO tidak pernah dilabel sebagai pengkhianat dan munafiq.

    4. Ustaz Nakhaei Ahmad keluar Pas dan menyertai UMNO tidak pernah dilabel pengkhianat dan munafiq.

    5. Hassan Adli 'Panglima Jihad Pas' keluar Pas pada 1974 tidak pernah dilabel pengkhianat dan munafiq.

    6. Abu Bakar Hamzah, Ketua Pemuda Pas Ke-3 tinggalkan Pas pada 1974 tidak pernah dilabelkan pengkhianat dan munafiq.

    7. Muhammad Nasir keluar Pas dan tubuh Parti Berjasa pada 1977 tidak pernah dilabel pengkhianat dan munafiq.

    8. Puan Khatijah Sidek, Ahli Parlimen Wanita Pas pertama, Ketua Kaum Ibu Pas 1950an keluar Pas dan menyertai UMNO 1972 tidak pernah dilabelkan pengkhianat dan munafiq.

    9. Hj Ahmad Fuad YDP Pas Pertama 1951-53 keluar Pas pada 1953 dan menyertai Parti Negara tidak pernah dilabelkan pengkhianat dan munafiq.

    10.Hj Ahmad Badawi tinggalkan Pas dan bersama UMNO pada 1954 tidak pernah dilabelkan pengkhianat dan munafiq.

    11. Hj Ahmad Maliki pernah menjawat sebagai Setiausaha Agung Pas tinggalkan Pas menyertai UMNO pada 1954 tidak pernah dilabelkan pengkhianat dan munafiq.

    12. Hj Hussein Che Dol pernah menjawat Naib YDP Pas (Utara) tinggalkan Pas pada 1954 dan menyertai UMNO tidak pernah dilabelkan pengkhianat dan munafiq.

    13.Apabila KUMPULAN PROFESIONAL tinggalkan Pas pada 2015 terus dilabelkan sebagai PENGKHIANAT dan MUNAFIQ. Apa sudah jadi?

    PAS dibawah Hadi sememangnya merosakkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab mereka tak keluar jadi Balaci DAP racist la ngok. So dari kau buat alasan baik kao pi baca surah Yassin, paling kurang dapat pahala

      Mari kita londeh Mat Sabu d Khianat

      Interview dgn Mat Sabu, SIla baca link kat bawah ni Malaysiakini

      http://www.malaysiakini.com/news/166723

      "Jadi saya balik lepas PAS kalah teruk, tinggal dua kerusi sahaja. Saya terus ke pejabat PAS ambil borang jadi ahli pas. Jadi saya sertai PAS bukan sebab dasar Islam atau bukan Umno – atas demokrasi. "

      " Mohamad berkata beliau menyetujui petikan dalam satu teks tersohor oleh pengasas sosialisme moden – Karl Marx – bahawa agama merupakan candu bagi rakyat."

      Komen Aku: Dah la bukan kerana Islam, pakai Karl Marx plak sebagai pedoman. Nampak gaya Ibrahim Ali jauh lagi suci dari Mat Sabu. Elooo Mat Bertaubatlah kamu. Aku harap Majlis Agama seluruh Malaysia boleh ambil tindakan kepada Mat Sabu

      Jesse Labu Keadilan N9ERS

      Delete
    2. DAP Racist- mahu camput Khutbah Aidl Adha di Pahang (Agenda Daily) –

      PAS menggesa agar DAP tidak campur tangan dalam urusan jabatan mufti bersabit teks khutbah Aidiladha yang dikeluarkan Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip), bulan lalu.

      Timbalan Presiden PAS, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, pihaknya menyokong pendirian Mufti Pahang, Datuk Seri Dr Abdul Rahman Osman yang enggan tunduk dengan ugutan DAP agar pihaknya meminta maaf.

      “Khutbah yang berupa nasihat agama bagi umat Islam yang terikat dengan syarat dan rukun merupakan peringatan baik bagi umat Islam. “PAS mempunyai pengalaman bersama dengan DAP, (PAS) sangat memahami bagaimana sikap DAP terhadap penghayatan dan amalan Islam,” katanya dalam satu kenyataan.

      Pada 26 September lalu DAP Pahang menggesa Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) memohon maaf berhubung teks khutbah sempena Aidiladha yang mendakwa mereka menentang Islam.

      Dalam teks khutbah solat sunat Aidiladha dikeluarkan Jaip itu, umat Islam dinasihati bersatu padu walaupun berlainan ideologi politik bagi mengelak perpecahan di kalangan orang Melayu.

      Dalam pada itu, PAS menggesa seluruh institusi agama Islam turut berperanan menentang sebarang kemungkaran yang turut dilakukan oleh parti pemerintah.

      “Pas gesa DAP tidak campur tangan dalam urusan Jabatan Mufti yang mempunyai hak bagi mengeluarkan fatwa dan nasihat agama dalam pelbagai medium sama ada kuliah, ceramah atau khutbah. Nasihat agar umat Islam bersatu menentang kemungkaran agama dan syariat juga menjadi dasar dan matlamat perjuangan Pas.
      Komen Aku

      PAN Imayam Kuali tak berani berkata APA APA tentang petikan2 diatas. Orang Melayu Dan India du tindas.oleh DAP, malangnya PAN Imayam menepuk tangan gembira demi Abuya Bukit Penang Dari sini pembaca2 PAN Imayam adalah pengkhianat. Satu sokongan kpd PAN adalah satu sokongan kepada golongan RACIST DAP

      Delete
  6. aku ingat tak mau komen dh...
    nampak sgt blogger nie tak tgk cita hindustan...
    bole kot kenen skit , tu la asyik tgk cita melayu yg byk hasad tu....

    #DoaUntukKebebasanAnwar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita memang mahukan Anwar Bebas, Yg kita tolak adalah Khianat dan Fitnah yg dibawa oleh DAP d racist dan balaci d hamba Aabdi mereka PAN IMAYAM Kuali Tayar Traktor

      Delete
  7. aku percaya ugutan dibuat sepertimana aku percayakan bukan orang pas yg melakukan. aku bkn ahli pas tapi aku kenal orang pas mcm mana. ada pihak ketiga yg sengaja nak menangguk di air keruh dlm memburukkan pas. hentikanlah budaya politik perangai yahudi ni.

    ReplyDelete
  8. Dah ada panas tu dpt tender balak 1ribu hektar tp yang tebang 2ribu hektar.mari membalak bersama ulamak..ngeh3

    ReplyDelete
  9. sorry... maklumat selanjutnya sulit darihal anggota...

    #DoaUntukKebebasanAnwar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau boleh jamin ke Anwar tak akan meliwat lagi selepas dibebaskan nanti?

      Delete
    2. Atas dasar apa en kata DSAI meliwat...
      mintak tlg sgt2 bg pencerahan....

      #DoaUntukKebebasanAnwar

      Delete
    3. Saya tidak tahu pening kepala lagi bingung bagaimana anwar boleh berada dalam rakaman cctv di Trivoli kondo, macamana air pelincir anwar hinggap 4cm dalam punggung sepul serta disahkan secara saintifik sebagai milik anwar. Saya juga bingung mengapa anwar yang maksum bersifat pengecut di dalam dan luar mahkamah, memecahkan rekod dunia tangguh kes mahkamah serta berusaha menyingkirkan hakim, dpp dan saksi.mohon penjelasan

      Delete
  10. Apa-apa pun kalau marah sangat kat sini, tak kira anda ahli parti apa, cuba tengok gambar omak kau. Bibir merah yang menawan!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bolih buat indok tu......pasti cepat membiak....

      Delete
  11. PAN ni memang tidak berakhlak sebab ikut telunjuk parti tokong ...

    ReplyDelete
  12. PAN ni memang tidak berakhlak sebab ikut telunjuk parti tokong ...

    ReplyDelete
  13. ha3 omak ni dah memang mereng...asal pas hanjing semua baik. asal yg tegur hadimaru semua jahat. hadimaru barua tukang label orang. pas kelantan kaki kelentong sampai duit guru yik pun depa kebas. so x pelik le kalau setakat ugut bini husam sbb tuang jepong yg ajar...kah3 jgn kata aku dap sbb dap babi...

    ReplyDelete
  14. Heh! Siapa yang terdesak sebenarnya? Si Husam tu ke atau puak - puak Pengkhianat yang dipimpin oleh Si Mat Sabu dalam usaha untuk mendapatkan sokongan dari kalangan rakyat?

    Punya la diorang ni terdesak sehingga sanggup buat cerita kononnya isteri Si Husam Musa tu sebelum ini dilaporkan telah menerima kiriman mesej pesanan ringkas (SMS) berbaur ugutan.

    Yang herannya, sejak bila pulak bini Si Husam Musa tu jadi bini Si Din Pudu sampai tahap dia pulak yang buat pendedahan mengenai perkara tersebut kepada pihak media sebelum ini?
    PETALING JAYA: Isteri kepada bekas Naib Presiden PAS, Datuk Husam Musa menerima ugutan bunuh ketika ketegangan semakin memuncak melanda kepimpinan parti itu.

    Timbalan Presiden Parti Amanah Negara, Salahuddin Ayub berkata, Husam memaklumkan kepada beliau bahawa isterinya, Datin Rohana Abd Rahman menerima ugutan bunuh menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS).

    "Dua hari lalu, menerusi panggilan telefon, beliau maklumkan bahawa isterinya menerima mesej berbaur ugutan bunuh. Beliau (Husam) berada di balai polis untuk membuat laporan polis," kata Salahuddin.

    Salahuddin bagaimanapun enggan menjelaskan lebih terperinci mengenai insiden itu dengan berkata beliau kecewa dengan apa yang menimpa isteri Husam. Malah, beliau berharap pihak polis akan menyiasat perkara itu dengan segera.
    Kenapa bukan Si Husam tu sendiri yang tampil dan mendedahkan mengenai perkara itu kepada umum sedangkan sebelum ini dia banyak keluarkan kenyataan menghentam PAS dalam media?

    Dan sekiranya benar Si Husam tu ada pergi ke balai Polis dan buat laporan, dah tentu pihak media akan mengerumuni Bekas Naib Presiden PAS tu untuk mendapatkan cerita yang sebenar.

    Cuba korang fikirkan secara logik dengan menggunakan akal yang waras. Kejadian tu katanya berlaku DUA HARI yang lepas. Takkan pihak media lansung tak ambik tau mengenainya?

    Kan nampak sangat peliknya dakwaan yang dilakukan oleh Si Din Pudu tu sehingga membuatkan ianya menjadi satu persoalan dikalangan rakyat terhadap kesahihan dakwaan tersebut.

    Dan sekiranya perkara itu tidak benar, maka ianya membuktikan yang diorang benar - benar dalam keadaan terdesak nak mendapatkan sokongan Politik dan meraih Simpati Murahan dari kalangan rakyat sampai sanggup menggadaikan keselamatan isteri sendiri!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keluarga pemimpin parti Amanah boleh lakukan apa jua kerja kotor sekarang, kerana jika ada ugutan, Pas boleh dituduh melakukannya.

      Delete
  15. Hoi Orang Melayu Kayu Penyokong PAS & PKR semua seronok betul tenguk kau orang bergduh sesama sendiri laaaa.................lepas ni jangan lupa buat teater atau pementasan macam ..kau orang selalu buat pasal ."MEMALI BALING KEDAH " .......tapi jangan salahkan UMNO pulakkkk tau...hahahahahahahhahahh

    ReplyDelete
  16. Teater HADIMARU Anjing Manyalak Babi Bukit bahagian ke dua....

    ReplyDelete
  17. Ni kalau salah cakap ni kena saman. Jadi kawan2 yang suka belasah orang dan fitnah orang kena waspada dahlah kamu2 yang fitnah tu miskin.

    ReplyDelete
  18. Hanya Allah yg maha mengetahui. Berdosa kita kalau semua ini benar. Nauzubillah.

    ReplyDelete
  19. Kan ada bidalan Melayu.....tak dapat tanduk....telinga dipulas.....

    ReplyDelete
  20. Kalau betul DAP nak lawan ISLAM so perang sabil laa kenapa nak masuk politik dan nak bersetongkol plak dgn UMNO (2X5) dgn DAP.....PERANG LAAA BUAT APA LAGI TUNGGU

    ReplyDelete
  21. Admin, ko x ada laki mana ko rasa apa yg Husam rasa

    ReplyDelete