Friday 27 November 2015

AZWAN ALI MAKI HAMUN LAGI ... KALI INI HOSPITAL GLEANEAGLES INTAN KL JADI MANGSA KEBIADAPAN MELAMPAUNYA.



Selebriti Azwan Ali yang sudah semakin dipinggirkan terkenal dengan nama Diva AA dalam laman sosial naik angin dengan sebuah hospital swasta di Jalan Ampang, Kuala Lumpur yang menawarkan layanan buruk tetapi mengenakan caj tinggi.

Ketidakpuasan itu dikongsi Azwan dalam laman Instragramnya.

“Kerana tangan inilah Gleneagles kow kow dihamun ! But this lovely Plastering bandage done by Ampang Puteri!

Sakit apa?

Sindrom meraba yg kronik !” katanya dalam muat terbarunya.

Sebelum status itu, adik kepada Menteri Besar Selangor, Azmin Ali itu dipercayai meluahkan secara panjang lebar mengenai pengalamannya di hospital itu yang menyebabkan dia menunggu lebih 30 minit di bilik ’emergency’ selain terpaksa menahan jeritan kanak-kanak yang tidak dikawal oleh pengawal hospital tersebut.

Dia juga menyampaikan kemarahan dipercayai terhadap jururawat yang menyuntiknya selain dua doktor yang merawatnya.

Tidak ketinggalan, tentang bil yang dikenakan, Azwan menulis, “Cekik darah the sucking bills? U gone! This to Gleaneagles Intan KL the gampangsss Services!”

Dalam status Instagramnya itu juga Azwan memuji tahap perkhidmatan Hospital Ampang Puteri, Kuala Lumpur.

14 comments:

  1. Walaupun azwan ali mulut mcm buntut ayam tetapi abangnya azmin ali ramai yg suka kerana wibawanya dlm mentadbir selangor dan sungguh prihatin kpd permasalahan rakyat. Yab azmin juga matang dlm sepak terajang politik dan mampu membuat saingan sama ada musuh atau kawan yg behasrat nk pecah belahkan kerajaan pimpinannya jadi terkedu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha....memang dah perangainya pelik pondan katakan. Kalau dia tak perangai gila2 mcm tu siapa nak peduli dia ,nanti senyap terus sensasinya tua begitu sj. Walaupun adik beradik pasti berbeza, kita pun ada abang adik takkan sama gelagat masing!

      Delete
  2. http://theyouthjob.com/?ref=46426

    ReplyDelete
  3. DEWAN BAGASA DAN PUAKA27 November 2015 at 13:47

    Mencabar maruah melayu ni..bab mahal mahal ni kalau tak terbayar atau terbeli..mencabar maruah melayu...boleh bawak perang ni..yolah dah maruah melayu dicabar.....kakakakakaka..puik...buat sepital sendirilah.....

    ReplyDelete
  4. Nak dapat layanan vvip buat hospital sendiri. 30 minit meunggu dah kira baik. Org lain ke hospital berbayar menunggu lebih satu jam pun tak ada masalah krana tiada hospital menyediakan sorang doktor utk sorang pesakit.
    Jeritan kanak2 ke org dewasa ke perkara biasa di mana2 hospital. Kita pun jika di mana2 asyik menjerit je kerjanya, org lain pun naik bosan dan meluat juga. Sikit punya hal terus maki org. Lain kali pergi mana2 tolong bawak cermin muka gantung kat leher.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yoo laa.bab bawa cermin tu aku setujuuu.kahkahkah

      Delete
    2. yoo laa.bab bawa cermin tu aku setujuuu.kahkahkah

      Delete
  5. azwan ngan taik same jer,dua2 busuk dn buruk.

    ReplyDelete
  6. Pengelaman aku pergi mana2 spital swasta emergency memang macam itu. Kalau tidak pun ambik BP and Temp. Lepas tu tunggu la sampai berjanggut. Melainkan kalau ko masuk hospital betul2 emergency macam jantung ke itu cepat sikit dia layan, Itu pun kalau ko boleh cakap steady je dia pun slow juga. So dalam masa menunggu proper rawatan kita kan didendangkan oleh nyanyian kanak2 dan pesakit2 lain yang tengah enjoy dengan kesakitannya. Adakala kita naik pening kerana terlampau banyak lagu dan gurindam didendangkan oleh sekalian pesakit. Tapi buek camno....kalau kita cerdik sikit cubala zikir sementara menunggu rawatan.
    Nurse misi dan doktor memang dah tak boleh buat apa. Mereka pun dah terkengkang-kengkang nak melayan ramai pesakit yang perlu immediate attention. Cuma tauke hospital ja....mereka nak ontong banyak.

    ReplyDelete
  7. Pedulikan orang mcm ni.buang masa saja admin muat masuk cerita dia ni.

    ReplyDelete
  8. Tuan Haji Azwan walaupun mulut lazer tapi hati terbaik, sya dan keluarga tetap sokong.

    Jeff Ulu Bernam
    PKR Reform (PAS rakan seperjuangan)

    ReplyDelete
    Replies
    1. melayu kata kerana mulut badan binasa...

      hati dn mulut serta perbuatan semua kena baik.... tidak boleh tidak

      takkanlah kata org tolol tapi hati kata org itu cerdik.... immmposible

      Delete
  9. Dia ni bukan apa, saja nak tunjuk aku sakit pergi hospital swasta. Kau sakit pergi hospital kerajaan je. Saja nak tunjuk2 bukan apa2. Eksyen.

    ReplyDelete
  10. kasi jab otak itu budak... masalah neurologi tu

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...