KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 20 November 2015

KESESAKAN TERUK APABILA LEBUHRAYA PERSEKUTUAN DARI SUBANG MENGHALA KE KUALA LUMPUR DI TUTUP SEJAK 4 PETANG TADI SEMPENA KETIBAAN PRESIDEN OBAMA.




Kesesakan teruk berlaku, apabila Lebuhraya Persekutuan dari Subang menghala ke Kuala Lumpur ditutup sejak jam 4 petang tadi.

Menurut jurucakap Bilik Gerakan Trafik Kuala Lumpur, lebuh raya berkenaan ditutup bagi memberi laluan kepada Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama yang tiba di Pangkalan Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM), di Subang, bagi menghadiri Sidang Kemuncak Asean ke-27 dan sidang kemuncak berkaitan.

“Lebuh raya akan ditutup sehingga perjalanan Obama ke Pusat Konvensyen Kuala Lumpur (KLCC) selesai,” katanya kepada Bernama.

Beliau berkata, jalan di sekitar Kuala Lumpur yang turut terjejas ialah Jalan Imbi, Jalan Kinabalu dan Jalan Sultan Ismail.

Jurucakap itu menasihatkan pengguna jalan raya supaya menggunakan jalan alternatif bagi mengelak daripada terperangkap dalam kesesakan lalu lintas, dengan mematuhi peraturan serta arahan polis.

33 comments:

  1. Padan muks korang
    Sapa suroh obama mai sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaaaaa....tak la byk sgt klu dibanding dgn 2.6 bilion tu

      Delete
    2. Ulamok giler jimok dari rusila20 November 2015 at 19:57

      Obama tu orang baik. Banyok tulong oghang islang. Dia dah banyok katok mapuh orang oslang teroris. Oleh itu wajib bagi oghang islang seluruh dunie bantu diw bunuh orang islang hak dok macang kite. Kalu saye sebagai timbalang omakkau... ehh.. silap.. timbalang ulamok sedunia buleh cium punggung obama mako lebih2 wojik bagi islang yang lain turut cium punggung obama untuk dapat berkat.

      Delete
    3. best betul jem semalam, kalaulah selamannya (senang nak lintas jalan)

      Delete
  2. Kat kelantan duit cikgu yik pun tengah jem sesak jugak. Tak tau la sbb apa dia jem

    ReplyDelete
  3. Mengapa unit Amal x berguling atas jalan yg obama lalu?adakah tiada wahyu dr tuang presideng sotong kurita?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg dh xde guling2, sbb yg guling2 tu dh masuk PANimayam

      Delete
  4. Alahai bodonya komeng mengalahkan lembu NFC... Ha... Ha... Ha...

    ReplyDelete
  5. Geng pandirkutty x progresif x peduli tak kesah semua ni.geng pkr mereka menangispun mereka buat pekak je.itu sbb mereka sudah dpt arahan dr sifu bukit pinang untuk ratib ug ug sampai pilihanraya.sambil tu boleh tepuk tepuk tgn atas lori gaya badut tamil imayam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hadimaru maksn sotong. Otak dia kosong. Selalu ponteng kelas ambik pil kuda. Dia bekawan dgn org2 bengao

      Delete
  6. Penyokong umno bodoh. Pas terbaik. Pembela Islam dan Melayu sebenar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penyokong dap bangang, mca & gerakan yang membela nasib org cina

      Delete
    2. Ooi bodoh, mca & gerakan yg bangang, dap yang membela nasib org cina

      Delete
    3. Dap membela melayu- melayu yang dapat dibeli dengan pangkat dan harta asalkan terus menyokong ideologi chauvanisme rasis cina Dap. DAP menganggap ahli ahli pan setaraf dengan anjing belaan mereka di rumah serta babi babi belaan mereka di kandang babi di pulau pinang. Itulah hinanya PAN disisi dap dan abuya sifoo bukit penang.

      Delete
  7. Amerika syarikat ada presiden Obama.
    PAN imayam ada presiden Obamat Sabu selfie amoi.
    Mana ada amoi yang nak berselfie dengan obama, tapi tidak dengan Obamat sabu, siap laga dada lagi.
    Hidup ObaMat Sabu, presiden PAN imayam!
    Hidup abuya sifoo bukit penang! Pandirrr!!!!

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah. Perjuangan pas akhirnya akan di iktiraf oleh amerika dan sahabat karibnya di seluruh dunia. Pas akan famous. Bolehlah bersama2 dgn pemimpin dunia lain termasuk israel utk menentang keganasan .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai perli nampak.... Kita meninggalkan PR bukan sebab dia kafir tetapi sebab dia kurang adab dlm hubungan sesama insan...

      Delete
    2. Dijemput presiden Obama singgah di penjara sungai buloh tempat kediaman rasmi bakal perdana menteri ke 7 pak sheikh anwar aljuburi. Para pelobi zionis neocon di white house dan capitol hill pastinya amat merindui kelibat pak sheikh sedang bertapa di sana akibat tak dapat kawal nafsu kepala bawah.

      Delete
    3. 2214...contoh manusia yg rosak otak akibat terlebih sedut kentut jibbies dan hardies...kalu nuar baham juborpun bukannya dok jd kudis gatal ko rakyat to kalu doh tibai billion2 tu masaloh sbb pitis rakyat. punaisehat gi sokong pulok alasang tak dok saksi tengok...mu sodor ang pulok kkabo tok logik...berat 66 set2 walaung nih...

      Delete
    4. Bertambah meroyan lah nuar aljuburi dlm penjara sebab angan2 nak bertemu obama tak kesampaian, kalau aljuburi tak menjubur lubang bontot sesama jenis dah lama dia jadi pm dan sudah pasti dia dpt berjumpa dngn obama, dulu pemimpin negara2 barat sokong aljuburi tpi sekarang takde siapa lgi yg percaya dngn si kaki jubur dan kaki kelentong tu, padan muka..kehkehkeh

      Delete
    5. 22.51 sila hantar resume anda ke istana bukit segambut, jangan lupa password mokhtar. Nurul izzah dah lama menjanda, maka apa salahnya menjadi calon suami mithali puteri aljuburi. Dengan ketotokan anda terhadap aljuburi yang mengkagumkan maka peluang nak tekel nurul izzah amatlah cerah. Kalau tak dapat pun takpa jakel kiram kan ada...

      Delete
    6. 0122...mokhtar tu mokhtar arsenik ularmakkao drp pahang ke?

      Delete
  9. Abang Jeff mana Abang Jeff, Ina rindu sama Abang. Kisah Abang Jeff intai Mak Long tengah mandi, Ina dan ayah telahpun maafkan. Tolong balik Abang Jeff, Ina merayu ini......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abg jeff tgh servis kelentit

      Delete
    2. Abang Non tak mahu ka dekkk...nun ada kat penjara sungai buloh sebab kepala bawah tak boleh kontrol. Boleh tala lubang kunyit kat abang non, kesian dia dah lama mengidam kemutan keliling.

      Delete
  10. Budak basar kote kecik dgn ostad biri2 dah tidor ke?

    ReplyDelete
  11. Keluarga penyamun ambik beg tgn tak mau bayor.. obama senyum sokmo

    ReplyDelete
  12. Taipingmali blogger haprak penyokong UMNO, tak ada sapa teringin nak komen dlm blog dia, tak caya pergi check. Omak kau punya blog juga best...!!!

    ReplyDelete
  13. Bila la aku nak jadi presideng amerika? Ni kena tanya Haji Hadi....

    ReplyDelete
  14. Pas menawarkan perkhidmatan sebagai penasihat Amerika/obama. Tugas penasihat diperakui oleh jibbie sbg paling baik/ampuh hasil kerjasama ostad bagi menutup mulut2 longkang. Bila ostad kedepan membela dgn sentimen agama ramai akan terpengaruh dan percaya. Tahniah ostad berjaya cover skandal najib....isu najib dah nak pecah...pak ostad tutup riuh rendah bab islam,hudud dan perkauman. Pak ostad boleh hantar resume pada obama dialamatkan ke rumah putih. Terbaik bagus perancangan politik najib dan pak ostad.

    ReplyDelete
  15. Obama dan Vladimir putin pun datang ke Malaysia atas Asean Summit dan G20.....Malaysia kena keluar dari cengkaman USA dan mengugurkan pengunaan Dollar USD dan menghindari IMF dan World Bank....Malaysia patut rapatkan diri dng Pakatan BRICS...Brazil..Russia..India..China..South Africa pakatan tsb mrnubuhkan AIDB (Asian Infrastructure Dev Bank) beroperasi di Shanghai mengantikan peranan IMF fan World Bank yg dikuasai yahudi Bankers Rothchild...Pakatan ini tudak mrnggunakan dollar USD sbgi transaksi perdagangan antara anggota BRICS. Matawang anggota BRICS naik dan tidak terjejas dari serangan penyangak matawang yahudi ...kesan dari BRICS Russia bebas dari hutang IMF dan Workd Bsnk ...undur najib undur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua manusia bepotensi menjadi penyangak matawang sekiranya mereka jutawan dan tak percaya balasan baik & balasan jahat.

      Delete
  16. Kata besan najib support kenduri kat kazastan tempohari. ..alih alih besan najib ambil beg mahal x bayar pula.beg tu dengar cerita hadiah kat kak ros serta vip ronbongan najib.. .tup tup dengar pulak kaki putar belit besan depa.depa cerita pulak menantu najib masuk u guna sijil tipu,menantunya tu pmr pun x lulus.. kah kah

    ReplyDelete