KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 13 November 2015

VIDEO .... PENINJU BERLAGAK BAGUS TAPI TUMBANG DALAM MASA 9 SAAT SAHAJA.



Maka benar kata-kata orang bijak pandai .... jangan sesekali pandang rendah dengan kebolehan orang lain dan jangan berlagak, silap-silap nanti malu yang dapat!

Itulah yang berlaku kepada seorang peninju Mixed Martial Art (MMA) ini selepas muncul dengan lagak ‘poyo’ di hadapan orang yang hadir.

Jason Solomon, 29 tahun, yang mewakili Delhi berjaya ditumbangkan dalam masa 9 saat selepas perlawanan itu dimulakan.

Menurut jurucakap perlawanan itu, Jason masuk dengan gaya berlagak, menyanyi rap dan sambil mengorat wanita yang hadir di situ.

Namun aksi tersebut tidak menjanjikan apa-apa kerana dengan satu tumbukan padu oleh pihak lawan, Amitesh Chaubey, 23 tahun, dari Mumbai berjaya menjatuhkan Jason.

Memang mengejutkan, namun itulah padahnya kalau suka menunjuk-nunjuk pada orang ramai serta perkecilkan kebolehan orang lain.



20 comments:

  1. punca nya sebb dapat tuan penasihat yg bodoh dungu tolol dan barua dn beri pil kuda... sepatutnya dia diberi vitamin yg sihat n kuat

    tak sebut nama...tk sebut nama.... so jgn ada yg gila nk bangkang ok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Helehhhhhhj Ambiga Bersih pun boring dgn PAN. APA lobang


      Pagi ini ruang whatsapp di beberapa groups yang saya hadir telah dipenuhi dengan cerita Ambiga. Parti-Parti Politik dan NGO telah dijemput untuk Persidangan Meja Bulat di Hotel Empire, Subang. Malangnya PSM tidak pula diundang (sila baca di sini) atas sebab yang hanya boleh dijawab oleh mereka yang menjadi perancang Pakatan Baru nak ganti pakatan lama.

      Dikatakan Ambiga mempersoalkan persidangan meja bulat ini kerana wujudnya 'hidden' agenda disebalik persidangan tersebut. Ambiga mempersoalkan kenapa NGO dijemput sedangkan penubuhan PAKATAN HARAPAN telah pun dibuat sebelum itu.
      Saya difahamkan bahawa kenyataan Ambiga ini adalah merujuk kepada pertemuan sebahagian pimpinan PKR, DAP dan serpihan PAS.




      Pakatan Harapan sebenarnya telah dirancang awal. Anda boleh baca artikel Malaysiakini bertajuk "Pakatan leaders informally discuss Pakatan 2.0?" Jadi bagi Ambiga apa guna panggil NGO? Atau NGO sekadar alat sahaja untuk politik murahan ini?



      Ambiga juga mempersoalkan kenapa persidangan ini bersifat tergesa-gesa seolah-olah sengaja untuk menepikan PAS. Kenyataan dikuatkan apabila PAS berkata tidak akan sertai terus AMANAH menunjukkan sikap sebenarnya yang memang tidak mahu PAS.

      Delete
    2. Waktu Bersih 4, GHB/PAN kena Tanya dgn DAP, where is your number ( Lebih Kurang mana orang hangpa). Berbuih Din Pudu dgn Click Smart nak jawab. Jgn lupa wokey. Hari PAN Jadi muka tebal.

      Bye bye

      Delete
    3. Anon 1958 yg bodo...
      Sewaktu bersih 4 PAN baru ditubuhkan. Mmg lah x ada peserta. Benda yg simple cam tu pun nak kena ajar ke? Klu pas tak ada mmg kita heran. Tp dlm perhimpunan Merah ada wajah2 penyokong pas. Kita tak kisah sbb pas mmg minat dgn umno.

      Delete
    4. Terdedah lagi keburukan sifat pemimpin Pas yang tidak boleh ditegur.

      Husam diarahkan keluar Pas dan diarah masuk Parti Amanah.

      Apa hal ni? 

      Husam hanya minta presiden jawab YA atau TIDAK kepada soalannya. Itu pun menimbulkan kemurkaan kepada juak-juak Presiden.

      Memang kerja juak pencacai ni melindungi apa jua kesalahan Presiden.

      Sebijik serupa Umno. Tegur presiden, pecat.
      Klu melawan heret ke mahkamah.

      Oleh sebab bau pun dah sama hancing, baiklah cepat-cepat berUG. Pengundi pas pun dah naik meluat san loya dgn perangai presiden.

      Delete
    5. pas lbh bahaya dpd umnu

      sama mcm syiah dn khawarij IS

      bunuh org pun dia org anggap jihad dn buat kerja agama. taksub sesat.

      syiah dn khawarij xmasuk dlm parti yg xminat agama. mereka masuk dlm parti yg berasas agama sebb senang nk tiup semangat melampau atas nama agama.

      mereka sandarkn ketua dh mcm nabi. pengikut dh mcm sahabat nabi

      tk setuju dgn mereka sama seperti menentang nabi dn menolak islam

      sendiri yg perasan betul ..org lain semua tk betul tk islam

      ini sgt bahaya pd negara. klu kerajaan nk tangkap teroris sila cr dlm pas. pas dh jd sarang syiah dn khawarij

      islam yg indah rahmat akhlak lemah lembut sudah tiada dlm pas.

      mereka dh penat buat baik skrng seolah2 dh masanya utk mereka lbh ganas.

      hakikatnya mereka tk percaya pd cr Allah dn Rasul saw

      berdoalah supaya negara ini selamat dpd syiah dn khawarij....dua tanduk syaitan yg bertopeng agama

      Delete
  2. salam sehati serasuah 2.6,

    5 cara mudah tipu Melayu, guarantee success.

    1. jual buku buat duit guarantee penulis tu kaya dulu
    2. skim cepat kaya guarantee upline kaya dulu.
    3. buku cara mudah buat sesuatu guarantee penulis tu buat duit cara mudah.
    4. anjur seminar kaya cepat guarantee penganjur kaya cepat.
    5. melabur skim emas, forex atau apa ja yang cina kelentong, guarantee bos cina kaya dulu.

    susah payah tak nak, semua nak shortcut dengan harapan senang cepat.

    #KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian) spm > 5A degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh, amah dan pekerja am. adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya. biar bodo buat kerja bodo, pandai buat kerja pandai. heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mabuk todi ke?

      Delete
    2. Silap tu, mabuk tengok 40b, tapi belum dapat kebas lagi. duk tunggu masa yg sesuai saja

      Delete
    3. Cakap Besar style PAN Imayam


      Din Pudu yang menyatakan bahawa 60 peratus kepimpinan PAS sudah keluar dari parti. “60% dari 50,000 ahli Amanah adalah bekas pimpinan Pas? 60% bersamaan 30,000. Pas ada 193 kawasan dan ini bermakna Pas kehilangan 30,000 pimpinan. “Ini juga bermaksud secara purata, setiap kawasan kehilangan 155 pimpinan.

      Kalau berdasarkan dakwaan itu, semua kawasan Pas telah ditutup seluruh negara. Suatu kenyataan yang tidak munasabah,” katanya.

      Gila untut betullah Mat Sabu Selfie Amoy ni 60% ahli PAN KUALI Imayam, bekas pimpinan PAS. Maksudnya 40% lagi mesti bini depa. Kah Kah Kah. 60%-40% = 20% adalah bujang terlajak, betoiiiiii kaaaaaaaaaaaaaaaa. Mentang2 Mat Sabu kawan Abuyaaaaa Sifooooo Bukit Penang sampai beliau selfie dgn amoy tempoh hari............ Otak trussssssssss jadi senget. Kah Kah Kah Imayam Kuali2.

      MGR kalau hidup lagi mahu diludah muka budak2 PAN sebab terlebih Dusyum, kalah cerita Tamil Rowdy Ratore. Kah Kajh kah

      Jesse Labu
      N9ers

      Delete
  3. BETUL OMAK....

    OLEH ITU PAS JANGAN MEMPERKECIL DAN MENGHINA AMANAH YANG BARU, YANG KECIL.

    TAPI PAS SANGAT BESAR PELUANG MENGALAMI NASIB YAN SAMA ENGAN PENINJU YANG OMAK MAJSUDKAN ITU.

    DAN BUAT OMAK ..LU PIKR LA SENDIRI LU PUNYA PERANGAI SEKARANG, ADA SERUPA ITU PENINJU YANG BERLAGAK ITU KA?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uiiiioooo silap tu. Yg cakap gegar gegar gang PAN Imayam. Nanti aku copy n paste

      Delete
    2. Ketua Pengkhianat Amanah Kulai pula berkata, parti itu mempunyai peluang yang lebih cerah berbanding PAS di Johor jika berlaku pertembungan sedemikian ekoran demografi penduduk di negeri itu.

      PKR setakat hari ini masih lagi memberikan peluang kepada PAS untuk menjadi salah satu anggota Pakatan Haprak Baru yang telah diumumkan secara tergesa - gesa oleh Presidennya sebelum ini.

      Namun, pendirian parti itu dibantah oleh DAPigs dengan menyifatkan bahawa PAS tidak boleh dipercayai kerana sering mengkhianati kepentingan bersama dalam Pakatan sebelum ini.

      Bahkan, PAS juga tetap kekal dengan iatiqamah untuk tidak menjalinkan kerjasama dengan ultra khianat DAPigs kerana ditikam dan disabotage oleh puak - puak DAPigs yang didakwa tidak menghormati pendirian parti tersebut.

      Nampak Sangat Imayam jingga adalah mencari keredhaan Abuya Sifoo Bukit Penang Sajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Delete
  4. PAN Imayam ni cakap besar isi tak da. Cuba tengok macai PAN Imayam Tulang Loser. Badan Besar otak besar kismis

    ReplyDelete
  5. Wow ini sudah jadi berita besar lagi hangat. Sudah pasti ia akan disiarkan di dalam tv IMAYAM kegemaran ahli pan pemuja abuya sifoo bukit penang. Pan pandikutty yilekk

    ReplyDelete
  6. Simbolik... Yg tumbang tu pas..yg mng tu AMANAH.. Yg TNG menumbangkan yg sombong..

    ReplyDelete
  7. Yang bercakap besar itu adalah PAN macai dapigs. PAN dengan bongkaknya mengatakan bahawa dengan penubuhannya maka bani melayu akan berduyun duyun menyokongnya dan pas umno hanya tinggal sejarah. Namun realiti semasa memberikan pukulan KO kepada golongan loser dalam PAN dengan terkini PKR mula menjauhkan diri darinya. Sewajarnya PAN losers menimbang untuk menjadi sayap melayu rasmi DAP demi membuang puaka dan sial yang menimpa PAN sekarang.

    ReplyDelete
  8. Peninju 9 saat tu sebijik perangai mcm aljuboori...berlagak bagus...lagak pandai tapi bodoh 3rd classs degree dari UM.....berlagak hebat dpt trrpekik terlolong di luar mahkamah tapi nyorok bontot kapal yg dah sinking.....kikiki.....jgn bicara pasal perjuangan klu takot jamban cangkung...kikiki.....tahniah omak ko pasal video ni tinggi permainan omak kau ....tinggi maksud tersirat omak kau pasal video tu....tahniah OK......kikikiki....jamban cangkung oooo jamban cangkung....puiiii....ahakss

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku ingat dlm banyak2 ketua parti bos geng walaun yg cakap paling besar, siap mennyalak-nyalak lagi...

      Delete
  9. Minta OK post video yg mcm tu ....tersirat maksud yg terdalam....tahniah OK

    ReplyDelete