Thursday 19 November 2015

GAMBAR NURUL IZZAH BERSAMA DENGAN PUTERI SULTAN SULU PEGANG PLAKAD "RELEASE ANWAR IMMEDIATELY" CETUS TANDA TANYA


Gambar menunjukkan Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar bersama Puteri Sultan Sulu, Puteri Jacel Kiram yang menjadi tanya selepas ia diviralkan di media sosial.

Sehubungan itu, Naib Presiden PKR itu didesak menjelaskan gambarnya bersama Puteri Sultan Sulu untuk mengelak pelbagai spekulasi.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Shahidan Kassim berkata, perkara itu merupakan isu sensitif dan Izzah sewajarnya tidak membiarkan orang ramai membuat membuat spekulasi yang tidak betul.

“Benda itu (bergambar dengan Puteri Sultan Sulu) memang sensitif. Nurul Izzah perlu sahkan gambar itu dan memberikan penerangan. Jangan bagi orang tidak membuat spekulasi yang tidak betul.

“Dia kena jelaskan sebab benda ini dah jadi viral,” katanya di Parlimen pada Khamis.

Dalam pada itu, Setiausaha Agung PKR Rafizi Ramli enggan mengulas lanjut mengenai gambar Izzah dan Jacel tersebut.

“Kena tanya dia (Izzah)..saya tak tahu apa-apa mengenai perkara itu, saya tidak berada di sana. Saya bukannya suami dia,” jawabnya ringkas.

Gambar Izzah dan Jacel bertarikh 9 November lalu yang kelihatan mesra mencetuskan tanda-tanya orang ramai.

Kesultanan Sulu menjadi sensitif kepada negara ini selepas peristiwa berdarah melihatkan pencerobohan bersenjata kumpulan dari Selatan Filipina di Lahad Datu pada 2013 yang mengorbankan beberapa anggota keselamatan negara.

13 comments:

  1. Mujur nurul iZzah, kalau gang PAN Imayam mau diajak Anak kiram tu selfie langgar Dada. Ialah mengikut style President PAN Imayam yg selfie dgn Amoy tu.

    Macai PAN Imayam boleh selfie dgn BANGLADESH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat blog Malaysiawaves ada foto mamat Bangladesh posing sorang2 pakai baju hijau- cap CHANGE. Zaman muda la tu. Bila tua badan naik macam Badak kena kasi

      Delete
  2. Apasal dua komen je nurul izzah ni.nuruk izzah ni cuba la sensitif sikit pd agama bangsa n negara.byk perbuatan mengelirukan ingin memikat hati siapa.muhasabah ok

    ReplyDelete
  3. Sedara dia tu...itu yg mintak tawan sabah tu..
    untong2 blh jadik sooltan sabahan...hehehe

    ReplyDelete
  4. Kalau bergambar dengan Puteri Sultan Bangladesh dan Puteri Sultan Israel dibenarkan.

    ReplyDelete
  5. nurul izzah taik..ngeh3

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Pas dah KO, PAN dah gila babi, kau pulak babi gila.

      Delete
  7. anon kat mcm babi hi hi hi

    ReplyDelete
  8. Like father like daughter.

    Bapaknya kamceng dengan nur misuari, siap boleh nyanyi lagu sabah nak goyang sebelum bandit kiram ceroboh sulu.

    Anak perempuannya pulak tengah nak kamceng dengan anak bandit kiram semata mata untuk cuba bebaskan bapaknya peliwat jubor anak muda tinggal dna 4cm.

    Betul betul parti anak beranak. Macam DAPig dan pecacainya PAN imayam cangkul kuali tayar traktor pemuja abuya sifool bukit penang. Pan pan pandikutty chit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. semoga nurul dan anak bandit haramjadah kiram tidak buat kerja jubur menjubur suka sama suka dengan mengunakan dildo.

      Delete
  9. cantik jg minah kiran nih...lg pun bukan dia perabis duit sumbangan ypeim atau pelari pitis guru yik

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...