KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 15 November 2015

PAS SUDAH LUMPUH DAN TIDAK RELEVAN LAGI DI SELANGOR ... CERAMAH PERDANA SEMARAK HIJAU KAWASAN SERDANG LANGSUNG TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN??????


Tidak hairan mengapa DAP beriya-iya nak bertanding di lapan DUN yang dimenangi PAS pada PRU ke-13 lalu ... nak serahkan kepada parti budak suruhannya PAN mungkin tidak yakin kot ..... memang PAS di Selangor sudah lumpuh dan lingkup habis!!!!

Kalau tidak percaya lihat sahaja gambar-gambar suasana dan sambutan Ceramah Perdana Semarak Hijau Kawasan Serdang malam tadi 14hb November 2015 bersamaan hari Sabtu bertempat di Padang Desa Surada, Seksyen 8, Bandar Baru Bangi, langsung tidak ada orang yang sudi datang mendengar.

Begitu teruk sekali penangan PAN di Selangor rupa-rupanya.

Punya lagi teruk sampai ada majlis penyerahan borang mohon menjadi ahli baru PAS lagi ... kesian sungguh PAS Selangor sekarang ini semenjak PAN ditubuhkan.

74 comments:

  1. Takda la ramai sangat. Aku kira2 tak sampai 200 pun. Cuma dikumpul dlm tempat kecik, nampaklah ramainya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boring. Macam dah tak ada isu besar. Depa nak berhimpun ke nak ceramah ke biaq pi...yg penting pd pru14 nnt dapat kah pas pertahan kerusi yg dimenangi atas tiket PR?

      Delete
    2. Amanat Hj Hadi yang dibuat pada tahun 1981 dalam ceramahnya pada 7 April di Kpg Banggol Peradong, telah berlaku isu kafir mengkafir. 

      Amanat Haji Hadi itu berbunyi: 

      Saudara-saudara sekelian percayalah, Kita menentang UMNO, bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang Barisan Nasional bukan kerana dia lama memerintah kerajaan. Kita menentang dia ialah kerana dia mengekalkan perlembagaan penjajah, mengekalkan undang-undang kafir, mengekalkan peraturan jahiliyah. Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah 

      kita menghadapi mereka. Oleh itulah kita cuba berlawan dengan mereka. 
      Percayalah saudara-saudara sekelian, Perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, derma kita adalah jihad. Bergantunglah kita kepada Allah dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir dengan mengamalkan ‘politik suku, agama suku’.

      Delete
    3. Apa ni, ko nak menjaja dan menjual benda yang dah basi. dah masuk muzium pada tahun 2004 dulu. Benda ini dah tak lagu, org tak beli benda basi. Tak percaya tanya Tok2 Mufti.

      Delete
    4. Macai pas pis pus dah marah. Sekadar renungan. Biar generasi muda dapat lihat wajah Hadi sebenar. Jangan dok buat u turn saja. Dulu tuduh umno kafir. Kini pelok umno bagai kekasih gelap. Dasar munafik.

      Delete
    5. Membiarkan masjid2 dan surau2 beransur kosong. Boleh menjuruskan diri kita kearah kafir kecuali rahmat ALLAH.

      Delete
    6. Hoi tulang besi berkarat apa bodoh sangat kamu ni kan artikel dah kata takada orang yg datang ceramah pas. Bodoh ada otok tarik kat bontot.

      Delete
    7. Hahaha.....kalau berani tidak takut kerana benar kenapa masih mahu ceramah acap kali!! Lainlah pan masih baru belum byk yg tahu maka patut mrk ceramah tiap2 mlm satu malaysia agar semua rakyat malaysia tahu kewujudannya. Pas nampak sgt takut kekuatannya menjadi lemah kalau lah berkuasa yakin sokongan masih kuat berapi berasap usahlah omak kau menjaja setiap masa dlm sesawang..kenapa nak bandingkan pas dgn pan!! Sepatutnya dgn umno mrk lawan kalau pas begitu. Kuat sokongannya kalahkan umno usah perlu bergabung sebab dap pkr pan party kecil je... tak mampu jatuhkan umno sebab tu bergabung demi satu perubahan bukan agung2 kan bangsa dan agama sdr.

      Delete
    8. PAS tak perlu/boleh buat ceramah, biar PAN jer buat dan lempar fitnah? anon 12.24 ni otak dia tersumbat ek...ada juga org mcm ni kat msia....kalu kat bangla kira ok la sket...

      Delete
  2. OMK ketandusan idea. Paparlah apa2 cerita menarik ttg akt pas respon tetap negatif. Pengundi dah jemu dgn sendiwara pas. Dpd pangkah pas lbh baik pilih umno. Umno terang2 tak minat pemerinrahan uslam tp pas jd islam sbg platfom cari makan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Respon negatif tuh drp anon yg sama jer ato drp kapir..komen merapu, makian etc..seolah2 drp budak belum baligh

      Delete
  3. Anak muda tetap istiqamah dgn kepimpinan ULAMA!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 06:41..Kepimpinan PAS, Kepimpinan ULAMA? Itu dulu masa zaman Ustaz Fadhail Nor dan Tuan Guru Nik Aziz. PAS zaman Hadi Awang Kepimpinan ULAMA SONGSANG.

      Delete
    2. Ramai ulamak jadian dlm pas sekarang..ulamak cari makan..

      Delete
    3. Hahaha....ulama ulamak terlalu tinggi di angkat kalau berkenaan dgn agama bolehlah!! Kalau pasal politik ekonomi undang2 pemerintahan boleh ke tahap gaban atau longkang!!!

      Delete
    4. kami ttetap istiqomah dgn PAS...satu2 wadah yg berjuang utk islam, parti PAN tak ada arah..perlembagaan parti pun tak ada..ker guaner

      Delete
  4. Pemikir UMNO sedang ligat atur strategi untuk tumbangkan DAP. Mereka cukup takut dengan pentadbiran DAP . Semua bandar besar dikuasai DAP. Dengan memecahkan Pakatan Rakyat dan kucar kacirkan PAS strategi mereka hampir menjadi. Hj Hadi mereka dah dapat beli. Kini TITM sahaja yg masih liat dan kuat berpegang amanat TGNA. Kita lihat PRU14 nanti kesudahan skrip UMNO ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ape bendenye amanat TGNA tu bro? Ko tahu ke,,ko penipu dan nak tunjuk tere. Org mcm ko ni, jgn jual le nama TGNA,, nanti TGNA ludah ke muka ko dlm tidur, kah kah...

      Delete


  5. Demokrasi ada berkaitan dg numbor, siapa banyak dia menang ... kawasan majoriti cina cuma ada 25% dp jumlah kawasan di parlimen....
    1 nak lawan 3 siapa menang ... budak tadika pun boleh faham logik ini.


    ReplyDelete
  6. Bekas ahli Parlimen PAS, yang kini menyertai parti baharu Parti Amanah Negara (Amanah), sedia mengundi menolak rang undang-undang hudud di Dewan Rakyat, sekiranya ia sampai ke peringkat itu, kata pengerusinya Mohamad Sabu

    ReplyDelete
    Replies


    1. 38 + 29 + 1 lawan dg 133 siapa menang-- budak sek. rendah sudah dapat mengira siapa yg menang.
      (38 jumlah kerusi DAP)
      (29 jumlah kerusi PKR tolak bebas 1 , asal pkr dapat 30)
      (1 kerusi "pengkhinat" itu)


      Delete
    2. TQ anon 7:10, sanggup mat sabu dan geng PAN jual islam utk dpt restu drp DAPigs...tuggulah laknat Allah kpd korang

      Delete
  7. Kalau PAS masih hendak bermengelamun dengan mimpi perhimpunan itu dan ini sana dan sini memang lah tidak boleh dinafikan ramainya para pengunjung bagi menampakkan sambutan pada perhimpunan itu tapi adakah pemimpin dan penyokong PAS sedar bila PRU penyokong bukan datang dari semua penyokong yang datang dalam perhimpunan tersebut sebaliknya pemilih undi datang dari setiap sudut DUN dan MP kawasan jadi usah buat propaganda pada rakyat dan ahli PAS yang buta dengan fakta kelak calun PAS akan hilang wang pertaruhan saja apakah dengan memaparkan gambar yang begitu ramai akan menjamin PAS akan mendapat sokongan bagi memmenangkan calun PAS yang bertanding dalam PRU 14 nanti kita tunggu dan lihat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau macam tuh BERSIH 4 dulu pun ramai2 dari kalangan cina mca iaitu 90 peratus yg hadir dan yg balance nya DAP dan melayu PAN PKR dan DAP..

      Delete


    2. Demokrasi adalah berkaitan dg no. sebab itu DAP sudah tanya PAN "' where is your no." . atau dlm bahasa melayu mudah "mengapa ciput saja ni"

      Delete
    3. Kalu ceramah PAS ramai mcm ni pun kalah PRU, agak2 mcmana parti PAN PRU14 nnt? hilang deposit? ato terus lenyap...

      Delete
    4. Kalau macam tuh BERSIH 4 dulu pun ramai2 dari kalangan cina mca iaitu 90 peratus yg hadir dan yg balance nya DAP dan melayu PAN PKR dan DAP..

      Delete
  8. Ha tu bdk TADIKA mana pulak d kerahnya.. Kesian btl

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..kesian..denial sindrom..

      Delete
  9. HADI & U TURN TAK DPT D PISAHKAN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tghh bknnya u thurn dia tetap dgn perjuangan pas untuk tegakkan undang undang islam yg u thurn adalah mat sabu n the geng.pas boleh menang dgn pertolongan Allah.jika Allah tak ingin menolong ambiklah cina dr seluruh negara cinapun pas tetap tak akan menang

      Delete
  10. anom 0750 kesimpulannya ialah...parti PKR(melayu+cina+india) + parti PAN(100% barua DAP) + DAP(100% chauvenise cina) bersatu secara sama rata nak tumbangkan kuasa muslim melayu+bumiputera adakah logik melayu nak sokong ...kecuali melayu yang sejak azali lagi sememangnya lahir utk jadi bodoh

    ReplyDelete
  11. istiqamah bersama pas. kami anak muda serdang tetap bersama ulamak.

    ReplyDelete
  12. Bgus anon 0828.smangat yg mcm ni kita nk.hidup pas.pan akn jdi sejarah lps pru 14.sejarah x mng stu krusi pn.kah kah kah

    ReplyDelete
  13. Che Gu Bard SAMM maki PAN Imayam. Serakat Tulang loser ru kira tong sanpah la

    Badrul Hisham yang lebih dikenali sebagai CheguBard berkata majoriti pimpinan Amanah menentang kerjasama PAS-UMNO, sebab itu mereka keluar parti dan menubuhkan parti baharu.
    “Hampir keseluruhan geng-geng Amanah keluar dari PAS sebab tak percaya pada kepimpinan PAS yg dikatakan berbaik dengan UMNO…
    “Tetapi bila baca kenyataan Amanah lepas jumpa Azmin yang mana mereka setuju dengan PAS dalam kerajaan Selangor… Sikap mereka lunak bila Azmin buka beberapa pintu jawatan…,”katanya dalam Facebook hari ini.
    Menurutnya, rentetan daripada itu, tuduhan pimpinan Amanah terhadap Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang juga boleh dipertikai kerana Amanah kini dilihat bukan berpaksikan prinsip tetapi jawatan.
    “Orang besar Amanah pula buat kenyataan minta PKR jadi orang tengah rundingkan Amanah dengan PAS… ini lagi mengundang tawa atau nak nangis pun tak pasti…
    “Kalau dah kata Hadi dan majoriti pemimpin PAS tu nak join UMNO dan PAS tak boleh selamat maka hangpa keluar tubuh Amanah maka nak cari orang tengah nak runding jadah apa ? Lawanlah susun masej perang PAS = UMNO…
    “Kalau boleh runding dan kerjasama maknanya hangpa keluar sebab kalah pemilihan maka propaganda geng Hadi akan berjaya… Bila Azmin buka pintu sikit lantikan jawatan hangpa kata ok PAS dalam kerajaan selangor ermm..Letih juga hangpa ni….,” katanya lagi.
    Kesimpulannya, memang letih melawan perangai Haramjadah puak - puak Pengkhianat tu. Diorang setakat berjuang demi menjaga kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri je. Bukannya diorang berjuang untuk rakyat!!!

    ReplyDelete
  14. Betul betul..pan kuali imayam bikin panas saja..mnyusahkan org..hari2 ajak org pas jilat bontot dap..pegi la ajak org umno bn..nmpak sgt dendam ksumat

    ReplyDelete
  15. Pas bercita cita kecik. Nak menang Kelantan JE. Itu pun tak tentu lagi. Negeri lain Dan Kawasan parlimen lain dia akan jadi pengacau. Asal Amanah kalah, janji hati puas. Ini lah sihat hasad dengki yang paling busuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awak sj yg kata gitu pas sama je cam gitu juga.org muda dulu n sekarang tetap bersama pas yg tak sama adalah geng pan kueh tat sbb dah jd balaci dap.istiqamah sampai menang.dap lg busuk nak bertanding kerusi pas di selangor ada korang bising.dasar penjilat

      Delete
  16. Ceramah pas dah tak Semeriah dulu. Dulu ramai sebab aku selalu pergi, siap bawa tikai bagai. Sekarang dah layu. Tu la......jangan bongkak sangat. Jaga la hati Dan perasaan Ahli Dan penyokong. Bila pemimpin dah senang sikit dia akan lupa daratan Dan tak hirau orang sekeliling lagi

    ReplyDelete
  17. tu lah betapa hebat nya ,pan panau kurat ni,kjaan kelantan pun nak di sapu nya..

    ReplyDelete
  18. tu lah betapa hebat nya ,pan panau kurat ni,kjaan kelantan pun nak di sapu nya..

    ReplyDelete
  19. Maklumat awal Dari bilik gerakan Amanah kota baru. Next PRU pas 20, BN 18, Amanah 7. Anggaran setakat bulan 12. Komposisi mungkin berubah menjelang PRU.

    ReplyDelete
    Replies
    1. inshallah selepas PRU14, kita tgk PAN akan pupus..itu maklumat yg aku dpt...

      Delete
  20. Pas kena salahkan diri sendiri. Amanah dah Tolak berkali kali tak nak Kelantan. Tapi rakyat yang nak sapu pas. Apa boleh buat.....

    ReplyDelete
  21. Pas dulu org ramai hadir ceramah,,sekarang kurang sikit. Okay,,kita terima kenyataan tersebut. Jika begitu halnya, apa akan jadi pada pan selepas ini? La ni pun,,ceramah pan,,penceramah hampir sama banyak dgn para hadirin!...org kena laknat ni, mcmtu la resamnya,, tak sado diri....

    ReplyDelete
    Replies
    1. dgn sedikit sabar...pekung PAN pasti akan terbongkar, rakyat akan meludah geng PAN, PAS akan menjadi parti islam terbesar di msia....sekarang pun sedikit demi sedikit dah terbuka niat jahat parti PAN ni...

      Delete
  22. Org melayu hanya pilih 2 parti shj dlm pru 14 iaitu Pas dan Umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pilih Amanah..aku melayu islam..

      Delete
  23. Pemimpin sendiri keluar Dari pas, pemimpin yang Ada pun hentam pas secara terbuka, Ahli parti keluar Dari pas, penyokong lari Dan pada masa yang sama hentam pas kat blog. Dah jelas kemusnahan yang pas sendiri lalkukan. Sedar lah kerana masih belum terlambat. Kita bukan Nya tak de pilihan lain. Hanya pas ke yang islam. Waktu solat Kita sama2 perbetulkan saf

    ReplyDelete
    Replies
    1. Engko yg busuk hati berbau seperti tahi lks dan anaknya lge je yg kata pas musnah. Pas dah bersih drpd pengkhianat seperti mat sabu syiah dan geng. Org bila kepanasan kena laknat ni,,fikiran pun dah melelong. Hussam dulu. Apa yg hang buat? Masa hang ada pun,,gaji dah tertunggak. Hiak ptuihh. Pan,,Kalo korang dah bodoh tu,,jgn ingat org lain bodoh mcm korang jugak.

      Delete
    2. hadi tu lbh syiah... baik sgt dgn iran dn syg kt hezbosyaitan

      hadi dh mcm ayatollat syiah maksum tkblh ditegur.

      klu pas perintah negara jd huru hara mcm timur tengah sbb syiah pas campur balaci khawarij akn bunuh org yg dianggap prngkhianat

      khianat Allah Rasul saw dgn tipu hudud tkpe

      pas berjuang utk HUDDUUUUUUIIIIT

      Delete
  24. Kita Ada beberapa pilihan untuk next PRU:
    1) BN (umno mic Mca) - 2.6 billion
    2) pas (menang tak boleh perintah)
    3) Harapan - putrajaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dap pegang jawatan utama, pkr dan pan menteri kesihatan , menteri tanpa portfolio dan se waktu dgn nya?

      Delete
  25. Omak....Memang pas tak relevant di selangor. Kenapa?

    ReplyDelete
  26. Anon 9:52 perasan......kesian bye2 after ge14

    ReplyDelete
  27. Omakkau jgn yakin sangat kat kelantan pun belum tentu dapat bertahan,balak kena rembat,duit yik kena cilok,mangsa banjir terbiar..

    Nampak sangat Hadi tahu gosok telo dari buat kerja..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni satu lagi...masalah kat Ktan dibwh kuasa MB mat yaakob la, naper TGHH kena jawap lak..kencing tak lawas ekk

      Delete
  28. setakat seribu lebih boleh menang piliharaya ke? kementot betul otak omak gg mancung...aci kerat gigi omak le kalau pas masih boleh menang serdang/bangi pru akan datang, lebih2 lagi kalau lawan 3 penjuru...gerenti pas bungkus terus.
    Duit potongan guru2 YIK bila nak bayar kpd bank, koperasi, kwsp dll....zalim oii.
    Mangsa banjir dlm khemah bila nak tolong, dah nak banjir pulak nih...
    Hudud bila nak bentang, jgn u-turn pulak tuang presideng

    ReplyDelete
  29. Apalah masalah korang ni.. buat program ceramah semarak hijau pun nak masuk isu karut marut.. persepsi buruk terhadap Ulamak kian merebak dan terus dimainkan musuh Islam..

    Banyak ungkapan sedang digunakan secara bersama oleh cybertroper PAN dan DAP serta UMNO dalam memastikan imej ulamak dunia ini dilihat amat teruk sedangkan beliau tidak pernah buat apa keslahan syarak yang besar sekalipun membawa ajaran yang tidak baik.. malah kata2 banyak nasihat tapi di salah tafsir secara sengaja oleh mereka yg amat membenci Islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cakap besar, melabel dan memfitnah sesama jemaah, tibai duit guru yik, jual balak, u-turn pasal hudud...tu semua salah tau!

      Delete
    2. Langgar sumpah baiah, khianat parti, memfitnah TGHH pasal hudud, fitnah pasal penasihat umno, caci maki TGHH dan PAS, berjanji takkan sokong hudud di parlimen etc2 tu tak salah dan tak khianat islam ker? berdosa besar tuh...

      Delete
  30. Pas Kelantan tibai balak KAW2 SBB DAH tau next PRU akan TUMBANG

    ReplyDelete
    Replies
    1. betullah.... pasug nk kerajaan campuran dgn umnu dikelntn...

      sbb lagi snang curi balak dn boleh brlajar dr umnu cr nk selamat dr undang2

      Delete
    2. Buktikan..kalo tak dpt bukti, fitnah namanya...pedih dosa fitnah ni.

      Delete
  31. Anon 1303 tkg tilik brpandukan jin dap dn pan.ramalan tngok kt mka mat sabu.kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg pakar jin harungding pasug

      jgnlah perli dia guna nama mat sabu

      Delete
    2. Sam DOL betul ko ni DOL...mana UG nyer..dah dkt 5thn belum ada lagi...porah penipu tul lah si sam DOL ni

      Delete
    3. 18.10 sgt dunggu

      UG telah berjaya disekat oleh 2 adun pas selangor dn srkrang dibongkar oleh khalid samad dn lain2.

      tk berjaya bkn bermakna takde. syukr srlngor dpt disrlamatkn dpd UG

      yg tkde bukti ialah babi dlm bukit... org gila je yg kt babi ada dlm bukit

      kita xmau pemimpin gila.... hancur negara

      Delete
  32. Malam ni aku pun kena kecaramah PAS kat serdang .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada paksaan ker ke ceramah tu? buat bodoh jer dan tak payah gi ...dan tak payah komen bodoh kat cni...bodoh betul

      Delete
    2. mari ramai2 pegi ceramah pas... bio hj misai kontot perasan dia kuat

      lg pun lps pru14 tkde dh ceramah pas... pas dh jd penasihat najib... tk perlu ceramah dh

      jom kita lepak2 tgk lakunan hj misai kontot jual temberang

      Delete
  33. Bbb kawasan Umno. Yg buat pas menang, undi bukan melayu.

    ReplyDelete
  34. Bbb kawasan Umno. Yg buat pas menang, undi bukan melayu.

    ReplyDelete