KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 22 November 2015

PAS BUKAN PELAHAP JAWATAN DAN KEMARUK KUASA ...... PAS BERHENTIKAN BAKI 783 JKKK PULAU PINANG.



PAS Pulau Pinang memberhentikan 783 ahlinya daripada menganggotai Ahli Jawatankuasa dan Keselamatan Komuniti (JKKK).

Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang, Fauzi Mohd Yusof berkata, arahan itu dikeluarkan berkuatkuasa serta merta, lapor Utusan Malaysia.

Tindakan itu diambil selepas kerajaan Pulau Pinang pimpinan Setiausaha Agung DAP Sdr Lim Guan Eng memecat 300 JKKK di Kepala Batas kerana enggan menyertai Pakatan Harapan.

Susulan itu, Ketua Penerangan PAS negeri, Mohd Yusni Mat Piah mencabar kerajaan negeri memecat baki 783 ahli PAS yang menanggotai JKKK di seluruh negeri itu.

PAS telah umumkan menjadi pembangkang di Pulau Pinang kerana parti itu bukan sebahagian daripada kerajaan negeri Pakatan Harapan.

21 comments:

  1. Kalaub xpelahap.sukarela letak jwtn la slps putus dgn dap..xjoin plak tu..kena pecat baru kata letak jwtn pulak.kahkahkahkah.... Kalau btl pelahap, sila ltk jwtn diselangor pula.. Kompom xletak. Kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah...barua syaiton guang end meroyan...

      Guang end keto lutut...bukan PAS je musuh dap, adun pkr pun x sebulu dgn corak pemerintahan syaiton giang end yh rasis...

      Kompom undi melayu islam tiada lg utk dap pd pru14...insy sya Allah

      Delete
    2. Selangor ko suruh la MB pecat yb amanah lompat 2ekor nk byk cekadak ko...jgn sombong spesis yg di lupakan...

      Delete
    3. Selangor ko suruh la MB pecat yb amanah lompat 2ekor nk byk cekadak ko...jgn sombong spesis yg di lupakan...

      Delete
    4. Kou ni bangang nak mampuih. Elok otak kau kek kopalo poie lotak pulak kek jubo. Dahlah bangang pandir pulak tu. Samo yo macam mat sabu.

      Delete
    5. Inilah anon PANdikutty imayam cangkul kuali tayar traktor yang segala pandangan dan cadangan ditolak mentah mentah oleh azmin ali dan siap disound oleh pkr selangor lagi. Ahli ahli PAN belaan tokong besar pulau pinang dan Dapig yang setaraf dengan anjing2 belaan mereka di kondo dan rumah mewah dan babi2 di kandang seluruh pulau pinang bolehlah mula merebut habuan jawatan jkkk yang sedang ditabur oleh tokong besar. Ambik jgn tak ambik Pan pan pan pandikutty poodachit!

      Delete
  2. Daripada menaggung aib dipecat eloklah letak jawatang. Sayonara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aiya kami aaa itu ali ali PAN imayam maa sudah tidak saba mau makan babi panggang busat sama itu tokong besar pulau pinang..itu ali ali pas suma bodo sebab tadak mau jadi tukang lap najis tokong,suda kena chin chow banyak lugi maa..takpa takpa kami ali ali pan sanggup jadi itu anjing suruhan aiyaa silap jkkkkkk tokong besar pulau pinang...yamsenggggg!!!!


      Ah lee pan
      Pan dai tipuu
      Pak pandir

      Jkkkkklmn penang aka PAN lovers

      Delete
  3. Betul..pas bkn parti gila duit n kuasa..mmnuhkan tabung milo..pnjat tiang pokok pasang poster tak kena bayar..duit sendiri lg kluar..ikhlas brjuang..pas tak kebulur plahap n gila kuasa n jwtn mcm pan imayam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abang, bapa borek anak pun rintik.bagai anjing dan babi, berpisah dengan dap tiada.
      Tengoklah siapa kepala mereka, pelahap duit lembaga air pulau pinang rm15k sebulan dan sekarang jadi presiden jebon jebon belaan tokong besar pulau pinang.....oii jebon banyak jawatan anjing suruhan opp jkkk yang kosong kat pulau pinang itu apalagi ahli PAN imayam pandikutty cangkul kuali selfie amoi pergilah rebutttt!!!! Wooffff.

      Delete
  4. Kah kah kat penang ado nnpk tolo pas berani lawan tokong...itu pasal dah tak masyukk duit lam poket baru nk lawan....kat sgork pas masih masyukk projek lam poket jadi hanjing pkr oun hanjing la labuuu....moral of story PAS ni selagi masyukk rela jadi hanjing....hukum isle campak lam longkang ....dah la ego bodon bebal nak mampos org PAS nih...puiiii.....FUCK U PAS...!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanya azmin ali sama pkr selangor ok tak kalau semua exco dan ahli pas keluar dari kerajaan selangor; jangan lupa tanya azmin dia nak jadi mb lagi ke lepas pru ke14 dalam dap dan sebahagian orang pkr memang tak mahukan dia hehehe. Over confidentlah macai pan imayam cangkul kuali tayar traktor, dah pergi rebut jawatan jkkk di pulau pinang dan dapatkan keredhaan tokong besar pulau pinang. Rejeki bukan setakat di selangor aja bang oiii. Wooffff!!!

      Delete
  5. Suruh tarik diri x mau... Padan muka kena arah berenti... Buat malu je... Org dah paham no 'Gila jawatan'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bang nasi lemak tetek dua, sambal sama kacang kasi letak kat atas sekali, kacang mesti kat tengah tengah ok.

      Delete
  6. Beristighfarlah kamu. Malulah kamu kalau anak2 kamu baca komen yg merpsakkan bangsa srndiri dgn sebab kebodohan kamu sendiri.

    ReplyDelete
  7. Komen anon 18.10 mmg jilake..dah trbiasa mcm tu kot kat rmh..tkpe maafkan lah dia..org kurg cerdik..kurg pndidikan brgkali

    ReplyDelete
  8. Jgn sombong lah prOdaP pemakan taik dap.
    Hang semua yg gila nak kan jkkk tu, baru sari dah sanggup terima, senang cerita semua nak free dah lah yb nya pencuri kerusi.. Jenis muka dok malu..

    ReplyDelete
  9. Jgn sombong lah prOdaP pemakan taik dap.
    Hang semua yg gila nak kan jkkk tu, baru sari dah sanggup terima, senang cerita semua nak free dah lah yb nya pencuri kerusi.. Jenis muka dok malu..

    ReplyDelete
  10. Syukur berambus juga akhirnya. Puak xde hala tuju.

    ReplyDelete
  11. Sila ambil perhatian serius ... mulai sekarang mana-mana komen yang tidak ada kena mengena dengan artikel akan dipadamkan termasuklah komen maki hamun, melucah dan geng-geng togel termasuk komen yang sama berulang kali ditempel.... Omak menjemput kepada semua penjenguk blog ini kita berhujah secara bertamadun dan berhemah .... kita bertukar-tukar pendapat demi mencari titik persamaan dan kebenaran ... Harap maklum.

    ReplyDelete
  12. nape nak paksj ahli pas letak jawatan.biarla mereka dalam kerajaan.supaya mereka dapat berkhidmat dgn masyarakat.nape dulu masj bru putus dgn dap tak keluar arahan mcm ni.tp bila hang kena pecat tetiba suruh semua ahli letak jawatan.

    ReplyDelete