KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 24 November 2015

EDISI KEMBANG TEKAK .... TIKUS SEDANG MENJAMAH LEBIHAN NASI DARI PINGGAN DIGUNAKAN UNTUK MENCEDUK NASI ... KEJADIAN DIRAKAM DI RESTORAN AZHAR MAJU DATARAN SENAWANG, SEREMBAN, NEGERI SEMBILAN.



24/11/2015 Restoran Azhar Maju,Dataran Senawang.jam 6 ptg..semasa saya minum teh datang 3 ekor tikus memakan lebihan nasi d pinggan,pinggan tu d gunakan utk menceduk nasi...perghhh kombang tokok den.

Begitulah apa yang tertulis pada laman sosial Facebook mengenai kejadian tikus sedang menjamah nasi lebihan dari pinggan yang digunakan untuk menceduk nasi disebuah restoran mamak di Senawang Seremban.

Mohon pihak berwajib ambil tindakan segera memandangkan kejadian rakyat yang kena sakit kencing tikus kini sedang berleluasa.

Dengar khabarnya restoran ini memang terkenal dengan pengotornya untuk sekian lama.

19 comments:

  1. Kalau tinus itu kencing, orang yang makan nasi selepas itu semua akan dijangkiti penyakit leptospirosis dan, lepas itu, semua akan mati!

    ReplyDelete
  2. Aduh buat lah rajin mkn kat rumah.restoren biasa byk tikus.sedang mkn tikus berlari lari.harap perhatikan kedai yg bersih n terima kasih krn kongsi informasi.biar restoran yg kotor ini kena sebelum ada org mati kena kencing tikus.sila pihak berkuasa buat sport chek.buat rajin sikit slum ada kes.jgn nak tunggu org mati dulu baru nak buat sibuk.jgn mkn gaji buta sila buat kerja anda.chek ok bukan cek.cek itu yg diluluskan syarikat nfc utk beli kondo.lembu lembu sudah terlepas sekarang.boleh bg cek kelulusan lg utk beli kondo yg seterusnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa pulak melalut sampai ke NFC, lembu, kondo. Komen ikut tajuk laa.
      Ni budak dari kelas pemulihan sekolah mana ni bodoh nak mampus.

      Delete
  3. Mari jadi kan tikus sebagai industri..daging tikus..sodap buat burger...tikus malaysia..ini macam(thump up)...besar dari kuching..gebu dari arnab...dan cute dari penguin...tikus..bagus untuk industri daging.....majulah azhar untuk tikus negara.

    ReplyDelete
  4. Ainina kata najib pun kuat kencing.....kah kah kah

    ReplyDelete
  5. Biarla tikus mkn.asyik2 umno je makan pastu pan dan dap disalahkan.kahkahkahkah

    ReplyDelete
  6. Tikus buat kerja jijik direstoren .keluarga lim juga buat kerja jijik dipulau pinang n selangor.rupanya byk dappun tak suka keluarga lim yg gila kuasa.tp yg terlebih suka tentulah pembantu mereka badut lori pan imayam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu sakit la brader...mental tak laras...mesti lu mancing di lopak air ni kan..dah tu kalau orang tegur ada ikan ke dak..mesti lu marah orang tukan...tau dah...mai sini aku peluk..biar damai hatimu....hehehehe...

      Delete
    2. Kah kah kah barua Dap detected ............ sentuh Dap je terus meroyan ! Ada barua Dap kata pencemaran yg berlaku di perairan Penang adalah kerana pembalakan di Kelantan bukan kerana penambakan laut ........... sewel betul barua Dap ni !

      Delete
    3. Ayoyo ! ....... ini mcm kalu mesti PAN imayam punya stories ....... mcm tamil punya filem ....... satu kali dusyum ...... ribu2 ada tumbang , juta2 kilometer ada terbang ! Ayoyo kadawali !

      Delete
    4. Mula dah tunjuk otak mental

      Delete
    5. Modula oblanggata25 November 2015 at 09:52

      Kakkakakakakak...orang gila detected....lupa makan 1 lagi ubat...biasa 7 biji...termakan 6....terus kira batu bata dataran merdeka...kakkaaka...kencian..ubat warna kuning habis ke....bangun..pi klinik..takut melarat tu..

      Delete
  7. jangan #omakkau jadi tikus politik udah ler.....memecahbelahkan pengundi islam ajer.... hidup PAN!

    ReplyDelete
  8. Ibarat tikus membaiki labu adalah peribahasa yg sesuai utk pan imayam pandirkutty.kononnya nak perjuangkan islam tp lebih merosakkan sbb walak dap.kononnya nak selamatkan pakatan rakyat tp lebih memusnahkan krn taksub keluarga lim.habislah korang jd badut lori cina bukit.you will become a nowhereman krn harapkan ihsan cina bukit.perahu yg nak kejuram tak dpt nak diselamatkan lg.keep hanging you will dead not long.nobody will help anymore you betray your own people for the couvinis.kamu yg mengharapkan nikmat yg cepat.you will get nothing.kamu boleh bertepuk tgn melihat kampung kamu hampir tergadai tp kami akan tetap pertahankannya
    You can day anything but nobody will hear you anymore.you will get an erly punishment
    Say your pray n stop been ungrreatful or you will end like firaun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen tikus baiiki labu

      Delete
    2. Hadi kalu diminta lawan candat sotong dgn husam pun belum tentu dia berani.

      Terima kasih.

      Delete
  9. Perkara Ni perlu dibahaskan secara terbuka. Biar din Ayam uruskan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din kalau diminta lawan candat sotong dgn husam belum tentu dia berani. Kalau candat sorang2 sambil selfie dia berani la

      Delete
  10. Pan inayam .. barua dapigs detected..08.25.. 08.33.. 08.36.. pan inayam barua dapigs yg sakit jiwa..

    ReplyDelete