KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 15 November 2015

ALVIN TAN MATI DI TEMBAK??????



Blogger kontroversi, Alvin Tan yang kini menetap di Amerika Syarikat dikatakan telah mati akibat ditembak.

Berita itu tersebar selepas beberapa laman blog menyiarkan gambar Alvin dengan kesan luka pada pipi sebelah kiri dipercayai akibat kesan daripada tembakan.


Bagaimanapun, setakat ini belum ada pihak yang tampil membuat pengesahan mengenai perkara itu.


Berdasarkan maklumat yang disiarkan di blog-blog berkenaan, punca Alvin ditembak adalah ekoran tindakannya yang melampau baru-baru ini apabila menggunakan beberapa helaian al-Quran untuk mengelap najis hingga menimbulkaan kemarahan.


Antara blog yang menyiarkan insiden kematian Alvin itu ialah babab.net, informasi-viral.blogspot.com,tawaurians.com, koleksigambarvideo.com, pingje.org dan blogmazer.com.

45 comments:

  1. Bohong jer tu....kjaan mesia mma ade bran nak wat kerja mcm tu......citer ni bohong....mcm citer aljuboori bohong 4cm ketumbuhan buah pinggang pasal jamban cangkung.....bohong semua tuhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak minta kesian aje tu. Bukannya betul.
      Dia memang kaki penipu.

      Delete
    2. Bukan alvin tu..tgok hidung pun mcm lain je

      Delete
    3. semuga jubor anak isteri anda galang ganti fitnah anda amiin

      Delete
    4. zionis cia fbi mossad lindungi syaitan tu... menyebar kunun dh mati

      anyway doakn syaitan tu dpt bala cash dr yg punya Qalamullah yg dihinanya

      amiiinnn

      Delete
  2. Itu petanda budak biol ni akan mati tak lama lagi.sama spt akan matinya hujah puak liberal sekularisma yg tdk senang dgn islam.apa motifnya mempertikaikan jakim yg memberi kebaikan pd org islam hingga memutar belitkan perlembagaan negara.dikatakan islam adalah agama rasmi negara ini maka perkara tentang kebaikan islam spt jakim n hudud bukan akan menjadi masalah atau persoalan.jika kapir harbi mengunakan undang undang ini utk melemahkan islam kita patut guna kan utk menguatkan islam.bkn semuanya perlu dibangkang itu lah rasionalnya pas berbanding puak puak sekularisme liberal ini.puak puak ini membawa pemikiran songsang yg membahaya kan ummat yg kurang nilai keimanan.kononnya memperjuangkan kebebasan berfikir mereka.islam bkn melarang sebarang bentuk pemikiran.namun pemikiran yg tdk berlandaskan keimanan blh membawa kpd kesesatan.oleh krn itu ulamak n guru agama aliran biasa adalah sentiasa relevan sepanjang zaman.mereka membawa ajaran suci nabi tanpa terpengaruh dgn pemikiran yg menyimpang.pemikiran yg keliru ini sgt merbahaya krn digemari oleh org muda dgn jiwa yg berontak.padahal semangat yg tdk selari dgn islam yg suci ini sgt mudah utk digunakan oleh pihak yg suka mengambil kesempatan.tanpa sedar mereka sebenarnya sedang berjuang mengikut aliran yg salah.jika shamsiah fakeh yg beragama bleh terpengaruh dgn dakyah komunis bagaimana org muda dgn keimanan yg nipis tdk terpengaruh dgn corak pemikiran yg songsang ini.istiqamahlah sampai kemenangan.walaupun nampak sukar kita telah berada pd jln yg benar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu jadi islam pun kerana dipaksa. Ada yg seronok dgn islam dan ada yg derita. Jika nak buat hudud kenalah bagi melayu yg tak suka islam cari agama lain.

      Yg dapat banyak faedah dari islam di malaysia ni hanyalah golongan ustaz2. Tak peliklah kalau ustaz2 sanggup lakukan apa saja utk menjaga agama yg memberikan mereka makan.

      Delete
    2. Golongan kapitalis sejak dulu cemburu dgn islam. Mereka boleh jual apa sahaja. Tetapi mereka gagal jual islam kerana islam dilindungi oleh alim ulamak. Maka alim ulamak dimusuhi dan difitnah oleh puak2 kapitalis tersebut.

      Delete
    3. Alvin Babi adalah seekor babi yang suka makan tahi. Maka tidak hairanlah penyokong-penyokong Alvin Babi bersifat seperti babi. Oink...oink...oink....oink !

      The low-life Alvin and his piggish supporters are a piece of SHIT !

      Delete
    4. Anon 11:36 adalah makhluk bodoh sebab tidak pernah baca sejarah. Fakta sejarah menyatakan orang Melayu memeluk Islam secara sukarela dan aman.

      Sebenarnya Anon 11:36 menjadi manusia kerana dipaksa dan hidupnya menderita kerana menjadi manusia.

      Jika Anon 11:36 tidak sanggup menjadi manusia, dicadangkan Anon 11:36 menjadi beruk atau kera sahaja sebab buah-buahan hutan hanya menguntungkan kaum beruk dan kera sahaja.

      Delete
    5. Orang melayu diislamkan tanpa rela (paksa) oleh perlembagaan hingga ke hari ini adalah adalah fakta...
      Tak semua melayu sukakan islam juga fakta... setiap tahun beratus melayu mohon tukar agama... Cuma 1136 tu tak tahu bahawa melayu sebenarnya boleh murtad

      Delete
    6. masih bodoh nk ckp pasal hudud.

      umat islam xtolak hudud... pasug umnu dn hadi yg permainkn hudud

      Delete
    7. Apa benda yang kau sibuk hal agama org lain? Cina = babi

      Delete
  3. Hahaha....yg buat pasti yg beragama islam sebab islam yg beliau hina. Dan kini belaku serangan di france juga dari penganas yg beragama islam!! Inilah ajaran sesat yg merosakkan ajaran islam itu sdr. Agama islam semakin dibenci oleh dunia bukan kerana agamanya tetapi ajarannya di putarbelitkan bagi satu kepercayaan sesat karut berani mati demi islam tetapi jadi penganas pengkianat perosak dll. Apakah beragama islam tidak merasa malu hina keji kejam jahat dll bila byk yg terjadi berkaitan dgn agama islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 11:29 adalah makhluk yang paling bodoh dalam dunia sebab membuat andaian bodoh untuk menghina Islam dan orang Islam sedangkan tiada bukti yang jelas orang Islam yang melakukan keganasan di Paris.

      Sebenarnya Anon 11:29 adalah penganas pengkianat perosak dll yang suka menfitnah orang Islam dan agama Islam.

      Agen-agen Mossad Israel selalu menggunakan passport palsu dan passort curi untuk melakukan keganasan supaya orang yang jahil menuduh orang Islam sebagai pengganas.

      Kalau setakat mengatakan ISIS mengaku melakukan serangan di Paris, agen Mossad dalam tandas pun boleh buat panggilan palsu mendakwa ISIS membuat serangan ke atas Paris.

      ISIS ditubuhkan, dilatih dan disokong oleh kerajaan US, Israel dan NATO maka semua keganasan ISIS mewakili kehendak rejim US, Israel dan NATO bukan Islam.

      Delete
    2. selamanya apabila umat islam ditindas akan ada segolongan islam bergadai nyawa mempertàhankàn islam kecuali munafik dan kafir harbi yg akan bersekongkol dengan penjajah demi perut dan bawah perut. orang islam akan hormat pada orang lain yang tahu menghormati islam.

      Delete
    3. Hahaha....terbukti ada melayu. Islam tidak berani mengaku yg penganas ada beragama islam bukannya hanya bangsa dan agama lain shj jahat tetapi yg beragama islam juga begitu. IsIs bukan beragama islam ke??? Negara dunia semua kata penganas islam yg lakukan! Adakah. Pihak france amerika dan lain2 negara sengaja mengaitkan islam atau mrk yg beragama islam tidak mahu mengaku wujudnya kejahatan dlm islam.

      Delete
    4. Tiada org kata agama islam yg di perkatakan adalah si penganut agama islam yg jahat putarbelitkan ajarannya,ini semuanya ada kebenaran hanya ada pihak yg tidak bersetuju dan sebab inilah terjadinya perpecahan dlm pas yg telah wujud 50 thn, namun masih pergunakan islam bagi melindungi kepercayaan kekuasaannya tetapi perpecahan tetap belaku bukan islam dikianati seperti apa yg diperkatakan sebaliknya kerana ada pihak pergunakan islam sebagai pengikat kepercayaan sepenuhnya pada pengikut agar menjadi hamba!! Namun kenapa ada pihak tidak bersetuju!! Maka usah mengagung2 kan islam yg sememangnya telahpun teragung sebaliknya penganut pengikut itu sdr yg harus berubah menghormati menerima perubahan perluaskan pemikiran yg sempit dimana dunia ini begitu luas utk dipelajari bukannya hidup dlm bawah tempurung..

      Delete
    5. Anon 14:07 adalah racist yang amat hina lagi terkutuk kerana dia menghina dan menfitnah agama Islam dan orang Islam. Kecil-kecil tak mahu mampus, sudah besar sibuk fitnah orang Islam.

      Tindakan ISIS adalah bertentangan dengan ajaran Islam yang melarang pembunuhan orang awam. Ini bererti ISIS tidak mewakili Islam dan orang Islam.

      Sebenarnya ISIS melakukan kejahatan mengikut perintah rejim US, Israel dan NATO untuk melemahkan negara umat Islam. Bukti:

      US Department of Defense Admits US, Turkey, NATO Supporting ISIS and al-Qaeda
      http://www.globalresearch.ca/us-department-of-defense-admits-supporting-isis-buffer-zones-in-syria/5451809

      Delete
    6. Siapa kata orang awam yang mati? Yg mati tu orang yang mengundi ahli politik France yang buat tindakan serang Isis dan bunuh orang awam..in law itu dipanggil jointly and severally liable...tu Yg Isis marah...ini kira kes balas dendam...macam adik ko mati kena bunuh. .ko happy dan bergembira buat party dengan bandboys dan tak hendak balas dendam ...apa punya adik beradik la ..ini bab ugama Islam..ini hukum balasan...nyawa dibalas nyawa...usah lah kata ini merosak Islam..beratus2 ribu orang islam kena bunuh oleh Yahudi dan Eropah. ..ada ko kesah?

      Delete
    7. Tak payah tulis pjg2....cina = babi

      Delete
    8. hahaha.....memang tak usah berkata pjg2 sebab dgn pemikiran yg sempit tidak mampu menerima umatnya melakukan kejahatan sebaliknya melindungi agar mrk pengikutnya adalah baik2 belaka dari bangsa lain apalg agama lain dan begitu mudah mengafirkan org lain .

      Delete
  4. Kalau benar dia mati, biarkanlah. Kalau masih hidup ternyata dia dlm keadaan tidak tenteram, biarkanlah. Dia yg buat diri sendiri susah. Dah merempat pun, padan muka.

    ReplyDelete
  5. walaun memang bodoh sombong sebab tu mati2 kenai tipu dgn macai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaun mmg bodoh. sekarang cina babi tp dekat pru cina darling (berbeza sungguh pendekatan almarhum tg nik aziz kpd non muslim...hadi? ha ha ha dui)

      Delete
  6. Kesian.. Bkn stakat AHLI pas . OMAK ko pun kena kencing.... DAH tak tau nak bezakan yg mana btl n salah.

    ReplyDelete
  7. Jihad ekonomi ,

    Jihad ekonomi nak tolong umat Melayu atau nak tolong peniaga Melayu tamak nak cepat kaya?

    Gula, masa Robert Kouk murah 20 sen lepas Syed Bukhari ambil alih mahal 20 sen.

    Charger smartphone kereta, melayu jual RM 10 ke 15, DIY jual RM 3 KE 7. Begitu juga cable, casing dan lain-lain.

    Belon berbentuk superhero dibuat daripada bahan senipis plastik sampah , Melayu jual RM 5. Kat eco kedai 2 ringgit belon lebih tebal dan berkualiti hanya RM 2 shj.

    Jihad or jahat?

    #KEDEPAN ( KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian spm 5A < degree dan guru , 3A -4A diploma , 1A -2A sijil , 0A buruh , pembantu rumah dan pekerja am ) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya . Biar bodo buat kerja bodo , pandai buat kerja pandai.Heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. kedepan cina juai mahal tak kisah.hang ni mmg hàpraq.cina yg ramai niaga jual baràng cina pi tengok kat low yat.tu la orang nak sunatkan ko lari.

      Delete
    2. Anon 13:40 adalah racist yang bangsat yang suka menghina orang Melayu. Berdasarkan komen bangangnya , anon 13:40 adalah makhluk yang tidak berpelajaran dan sedang bekerja mengangkat tahi.

      Bukankah pembekal, pemborong dan peniaga mata sepet yang selama ini menaikan harga barangan untuk menindas orang Melayu dan peniaga Melayu? Bukankah pemimpin mata sepet yang merobohkan berpuluh-puluh kampung Melayu di P. Pinang? Bukankah geng mata sepet menyapu bersih tanah di Perak semasa roket berkuasa di Perak?

      Delete
    3. Anon 13:40 bodo dan vangang !

      Delete
    4. anon 14.49 lagi dungu

      bknkah umnu yg kenakn gst dn macam2 cukai. bukankh umnu menerintah yg gagal kawal harga barang

      bknkh umnu memerintah yg srbbkn melayu lemah ekonomi dn miskin

      buknkh umnu yg curi 42b dn 2.6b

      nk lawan ekonomi cina pun tk mampu.. dh tu salahkn cina

      melayu pengkhianat adalh umnu dan pasug

      Delete
    5. Borneo tak payah komen la..buang masa. Orang utan.

      Delete
  8. Husam sanggup sumpah talak isteri,buktikan hadi bekerjasama dengan umno..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sudahlah kau petik husam. husam tak layan pan pun.nampak sgt pelik kwn sendiripun tak dpt tarik.

      Delete
    2. syabas husam... hadi makin kecut telurnya... dh takut jwb gunakn fatwa khawarij halalkn darah org islam

      sudahlh hadi.... tidor lg baikla

      apalagi napa takut cagar isteri utk bela diri...

      yg dr mahfoz menyibuk bodek hadi napa. muka dhla mcm pelawak otak pun tahap mr bean je

      Delete
  9. Bezanya kerajaan umno itu diketahui byknya sumber dana spt derma tabung kebajikan dll utk kesenangan parti n kroninya.sedangkan kerajaan pas diketahui akan kesusahan kekurangan dana n tekanan dr kerajaan umno sendiri.oleh krn itu tentulah ada kesukaran dlm menguruskan negeri hingga terjadi hal hal yg kurang menyenangkan spt pembalakan n gaji cg yik.menyamakan dua kerajaan ini adalah sesuatu yg tdk adil n bermotif politik murahan n jahat.tu lge dgn kenyataan hasutan melampau yg mengatakan satu undi pas bermakna satu undi umno.apakah semua org perlu mengundi dap spt yg diinginkan dgn tertubuhmya pan.mimpi disiang hari la lge.penyokong pas tetap akan istiqamah pd dasar perjuangan hingga mng.tipu daya kamu hanya terkena pd org yg rosak pemikiran krn kuasa

    ReplyDelete
  10. damm alvin tan...the thing mess up into political thing and racist comment...just because of your false dead issue?..guys?

    ReplyDelete
  11. It could be him, faking his own death since facebook shut him down. Meaning he has lost his medium/place for provocating people which gave him flows of death threats, so that he could prolong his protection in the US. Feared being no longer protected by the US and get kicked out sooner or later back to the country, better fake death so people thought he was already dead and leave him alone.. rubbish and obvious.. haha.. bodoh palui..

    ATTN TO ANON 15/11 19:54
    This is an 'orang utan' from borneo typing the statement in ENGLISH using samsung galaxy S6. Ko ade ke?

    ReplyDelete