KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 22 November 2015

PENUBUHAN PAN TERNYATA BERJAYA MELUMPUHKAN PAS SELANGOR .... SEMBANG SANTAI BERSAMA PENGARAH STRATEGIK PAN DI SAUJANA UTAMA SEBAGAI BUKTI KUKUH PADUNYA.


Memang betul cakap Setiausaha Agung PAN Sdr Annuar Tahir bahawa kini PAS Selangor sudah lumpuh ... memang benar kenyataan Timbalan PAN Sdr Salahuddin Ayub betapa kini sudah ada yang dengki iri hati dengan penerimaan rakyat secara hebat kepada PAN sehingga kini sudah melebehi 50,000 ahli dan kini sedang bertungkus lumus berhempas pulas memproses lagi 100,000 permohonan baru ... tidak cukup kakitangan untuk melakukan tugas ini ... sasaran 100,000 ahli sehingga hujung tahun ini bukan sahaja akan tercapai malahan akan melebehi sasaran dan jangkaan.

Jumaat malam kelmari suatu program PAN bersama-sama dengan Pengarah Strategiknya berlangsung di Saujana Utama, Sungai Buloh, Selangor Darul Ehsan.

Lihat dari sambutan ... bolehlah dijaja seluruh dunia oleh para pemimpin dan pengikutnya betapa dengan PAN bersendirian sahaja sudah mampu menang bergaya di Selangor ... PAN sudah boleh dari sekarang mencari calonnya untuk menjadi MB Selangor selepas PRU ke-14 nanti.

Manakan tidak ... sambutan pecah panggung ... belum pernah dalam sejarah sembang santai anjuran mana-mana parti sama ada pemerintah atau pembangkang mendapat sambutan sebegini hebat dan hangat.

Tahniah PAN atas kejayaan luar biasa ini.

19 comments:

  1. Ahli PAN Imayam lagi ramai dari penduduk Asia tenggara. Itulah kenyataan macai PAN Imayam

    ReplyDelete
    Replies
    1. KEBANGANGAN DING AYANG TERSERLAH:

      "Sambil memuat naik beberapa keping gambar, Zaharudin berkata, disebeabkan Datuk Husam Musa tidak muncul seperti dirancangnya pada hari ini, dia menganggap kenyataan bekas exco kanan Kelantan itu mengenai "penyelewengan" sebagai "fitnah"."

      TAKKAN LER DING AYANG TAK TAU HUSAM TENGAH BUAT RAWATAN KAT CHINA. TAK KANG DAH TAU ORG ADA KOT CHINA, LU MAU TUNGGU LAGI KAT TEMPAT LU...LEPAS TU LU CAKAP TAK DATANG LU ANGGAP APA HUSAM CAKAP SEBAGAI FITNAH???? OIIII DENG AYANG.....KALU LU MAU BUKTI...LU TOLONG BAGI HUSAM 1 MINGGU LAGI. TUNGGU DIA BALIK. ISLAM ITU SENTIASA BAGI PELUANG. ISLAM TU BUKAN MACAM LU AMALKAN. IKUT SUKA LU PUNYA TIME. IKUT SUKA LU PUNYA TEMPAT.. WEII BHAIIII...KALU LU ADA TELO, LU TUNGGU HUSAM BALIK CHINA. KALU LU ADA TELO LA... TAPI GUA RASA LU MEMANG TAK ADA TELO CAM PAK MENTUA LU BHAII..HAHAHA

      Delete
    2. Sejak TGNA meninggal dunia, byk betul benda2 pelik dilakukan oleh pemimpin dan ahli pas. Aku risau betul kelantan pun akan terlepas dari tangan pas.

      Delete
    3. Anonymous21 November 2015 at 22:32

      menantu dan mertua sama2 bangang. sorang hanya berani suruh husam bersumpah taklik sorang2 dan sekoq lg berani ajak debat bila tahu husam x dak dlm negara...kah3, gilo ko apo nih...walaun totap akan walak cium kentut dua beranak tuh walau nampak bodoh piang..pascai mmg bangang dulu, kini dan bilo2 juo...hudud bilo nok bontang, jgn u turn laie sobab kes mahkamah solosai. duit guru yik bila nak byr balik, kesian kat dia orang. hudoh sungguh perangai geng ostad.

      Delete
    4. Amanat Hj Hadi versi 2015

      Kami BEKERJASAMA dgn umno bukan kerana dia umno,kami BEKERJASAMA dgn umno kerana umno masih lagi MENGAMALKAN undang-undang penjajah.
      oleh itu wajarlah ahli-ahli PAS mentauladi rakan2 sesama melayu islam dalam umno/perkasa ,supaya Cina DAP kafir dapat di hapuskan.Amanah berkawan dgn Cina DAP KAFIR,mereka adalah PENGKHIANAT melayu dan islam.......musuh utama PAS adalah PAN.

      Delete
    5. Gejala budaya samseng semakin menjadi-jadi di dalam PAS dan lebih memalukan ia dilakukan oleh kumpulan yang mendakwa diri mereka pro-ulama dan bergelar "ustaz". Semasa di Muktamar PAS yang lalu sudah ada unsur samseng di dalam PAS, sekumpulan "50 gagak hitam" yang meninggalkan dewan semasa Timbalan presiden berucap dan ada kumpulan yang memboo semasa AJK PAS Pusat Hanipa Maidin berucap. Apakah ini akhlak Islam yang ditonjolkan oleh kumpulan yang mendabik dada menyatakan kononnya mereka pro-ulama, pro-MSU, pro Presiden? 

      Selepas daripada tindakan keluar muktamar dan mengeboo ucapan penangguhan seorang AJK PAS Pusat, mereka sekali lagi membuat kacau dengan sekumpulan pemuda kononnya pro-ulamak berbadan besar yang telah mengepung Safwan Anang, Pengarah Eksekutif LENSA berhampiran bangunan pejabat PAS. Safwan bukan saja dikepung malah beliau diugut akan dipukul. 

      Kemudian, kereta Mohd Hatta diserang dan dibakar, Dr.Dzulkefly Ahmad ditumbuk di waktu subuh hari.

      Delete
    6. Ambo ore kelate..ambo yakin PAS akan kaloh dalam pru nanti..ambo pun ore pas..selagi hadi jd presiden..jgn harap pas nok menang di kelate..dio perintoh trganu pun sepenggal jah..

      Delete
    7. PAS BUAT SPEKULASI, PAN TERUS PANAS PUNGGUNG!!!

      Nah!!! Lepas ni kita tengok pulak apa komen yang akan dibuat oleh Si Khalid Samad tu selaku Pengarah Komunikasi parti Pengkhianat yang dipimpin oleh Mat Sabu mengenai spekulasi ni.

      Jika sebelum ini, Si Khalid Samad tu dilihat hanya sekadar membidas kenyataan yang dibuat oleh pemimpin PAS. Tindakan yang dia lakukan hanya ibarat 'Membalun Janda Lama' je.

      Entah kenapa yang Si Khalid Samad tu meroyan sangat tak tentu arah dengan pemimpin PAS tu pun, kita sendiri tak pasti. Walhal, dia bukannya ada sebarang kaitan dah dengan puak - puak PAS tu.

      Hari ni, PAS terus mencetuskan spekulasi apabila Setiausaha Agungnya menyatakan parti itu sedang berunding dengan parti lain dalam mendepani Pilihan Raya Umum ke-14, PRU-14 akan datang.

      Malah, Takiyuddin juga turut enggan mengumumkan parti yang sedang dirunding sama ada dari kerajaan mahupun pembangkang dan sengaja membiarkan perkara itu menjadi tanda tanya.
      "Tidak semestinya kita tidak ada rakan kongsi. Kita mungkin ada rakan kongsi baru. Siapa? Tunggu dan lihat. Kalau bukan parti, mungkin individu yang akan sertai kita. Itu terbuka untuk spekulasi.
      "Masih dalam rundingan. Semestinya daripada parti lain. Baik kami simpan untuk pengumuman seterusnya," katanya di lobi Parlimen di sini, hari ini.
      Dalam pada masa yang sama, Takiyuddin juga turut membidas Parti Amanah Negara dengan menasihatkan agar parti itu meberi fokus kepada usaha mengukuhkan parti mereka terlebih dahulu.
      "Buatlah kerja sendiri. Kamu uruskan ahli parti kamu, kami uruskan parti kami. Jangan bising lah.
      "Kukuhkan parti kamu dulu. Kami ada cara kami iaitu lebih baik bekerjasama dengan musuh berbanding dengan bekas rakan seperjuangan. Bekas rakan seperjuangan tahu rahsia kamu," katanya.
      Itu yang sepatutnya dilakukan oleh puak - puak dari kalangan Pengkhianat seperti Si Khalid Samad tu sendiri. Yang dia sibuk sangat nak mempersoalkan pendirian dan keputusan orang lain sampai tahap macam orang kena sampuk dek setan tu siapa suruh!!!

      Delete
    8. Boto2 kek nogori koling tu banyak ahli imayam sampai takdo gumah pun ado. Dulu den ponah poi sanun ado yo nampak kolibat mat sabu.

      Delete
    9. Pas boleh bertahan memerintah kelantan bukan sebab ahli pas semata2 tetapi lebih pada ajaran islam dan seruannya mengawal perasaan rakyat kelantan walaupun hidup susah asal agama dipertahan tidak menjauhi ajarannya malah rakyatnya majoriti melayu. Namun zaman melayu fikiran dulu akan berakhir bila pergi meninggalkan dunia dan yg muda muncul akan mengubah segalanya, jadi pan terwujud agar tidak beralih arah pada umno yg akan merampas kelantan satu hari nanti. Perubahan perlu kebajikan rakyatnya perlu penambah baikkan juga perlu agar kelantan tidak terus hidup kemiskinan jauh ditinggalkan oleh negeri maju dlm malaysia.

      Delete
  2. Sudah ramai rupanya ahli PAS yang terkena penyakit mental semenjak penubuhan AMANAH.

    Buktinya, lihat saja di media-media sosial seperti facebook, whatsapps, twitter, instagram dan sebaagainya, perhatikan bahasa yang digunakan oleh ahli-ahli PAS yang dikatakan "wala" dan istiqamah"... mereka tidak segan silu memparkan akhlak-akhlak keji dan buruk seperti mencaci-maki malah mencarut.. Dah bertunang dengan Umno, bila nak bernikah? Jangan berZina ,nanti takut dapat anak haram.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 0953......'Edah belum habis lagi beb..

      Delete
    2. 0953 sudah pergi jumpa doktor dan periksa tahap kemutan anus? Jika lulus boleh pergi jumpa pr istana segambut, jangan lupa sebut password mokhtar. Istana segambut amat memerlukan pemuda seperti anda untuk diseludup ke dalam penjara sungai buloh untuk dijadikan pelepas gian bakal pm ke 7 kita. Dengan kemacaian dan penghambaan abadi anda kepada bakal pm ke 7 dan tokong besar pulau pinang maka masa depan anda dijamin cerah setelah ph memenangi pru ke 14. Kemacaian adalah tangga kejayaan.

      Delete
  3. Kenapa pas jd pembabgkang dipulau pinang sbb dap sama zalim dgn umno.eh geng geng katak meroyan sebut selangor lg.mb selangor tak sebingung ketua menteri pulau pinang.tambak laut musnahkan hidupan marin n kerja nelayan melayu.nak halau nelayan melayu la tu boleh pangil cina doll duduk situ.geng mat sabu tepuk tepuk tgn macam badut duduk atas lori.apa punya sakit mental kumpulan ni.dap buat geng sendiri menangispun buat dek saja.mari kita sama sama buat dek dgn kump mereka ni.nampak sgt penjilat dap.

    ReplyDelete
  4. X lama lg PAN ni aakn bungkus la...akan lingkup..perjuangan yg penuh dgn ftnah...dr pmmpin2 hngga la kpd caipan2....buktinya..x ada satu pn yg fakta tertera dlm post ni..skadar utk sedapkan hati sndri..syok sndri..nk lepaskn dendam..
    rasa x puas hati kpd Pas..trutama apabila melihat kpd kebangkitan dan sambutan kpd Pas...dan Dap sndri berusaha dan tetap akan mnghalang prlaksanaan hukum Islam wlpn sblm ni berkali2 diberi penerangan dan dakwah kpd pmmpin Dap..sbb tujuan utama Dap ni x lain x bkn mmng mmrntah negara ini samada scara langsung atau melalui proksi mrk...dgn kata lain melalui barua2 mrk..dgn sistem pmrintahn sekular dan sosialis sptmndlksanakn di Singapura dan China...yg mnjd kiblat mrk di mana ppmpn2 Singapura dn China mrupakn ahli kluarga pmmpin kapir Dap ni...apa yg mat sabu suka sgt dgn kapir2 Dap ni pn x tau la..sdgkn khabarnya timb.presiden Pan x brp suka dn stuju dgn pmmpn kapir Dap ni...mngkn x kekal lama juga Pan ini...tunggu masa berpecah sesama sndri...klau dah pengkhianat...x ada apa yg boleh diharapkn...mrk sibuk dgn Pas...kononnya nk brgabung dgn umno..tp shngga skrg Pas ttp dgn prjuangn scara solonya..ttp akn lwn umno ...Pan..Dap..hnya msih brtahalul siyasi dgn PKR..caipan akn trus beratib mroyan mndendangkn ug..ug..ug..sdgkn mrk lupa Pan trus mnerus diperbodohkn..dpralatkn..hya utk kpntngn politik Dap..yg mnghrpkn sokongn undi drp org2 melayu..mncipta plbg isu fitnah kpd Pas spaya org melayu mninggalkn perjuangan Islam yg dibawa Pas..sebaliknya lebih rela melihat org melayu islam brsama parti2 yg sekular dn sosialis samada dr umno..Pan atau PKR..dr zmn almrhum ustaz fadhil nor lg...almrhum mmng x stuju dgn Dap ni..wlpn ditubuhkn Barisan Alternatif dn Angkatan Perpaduan Ummah...jgk x kekal lama...disbbkn tndakan dn prancangn politik Dap yg mmng akan berusaha spya Islam tidak didaulatkn di negara ini..mngherankan caipan Pan lbih percayakan kapir Dap ini...sdgkn mrk ni pn sama saja cara perjuangn politik mrk dgn umno...memastikn Islam tidak akan mnjadi dasar perlembagaan negara ini..di mana alquran hadis qias dn ijmak ulama sbg sumber rujukn..
    Dalang sebenarnya yg memecah belah dn menghuruharakn Pas dgn mendapat restu drp Dap telah pun disingkir dan tersingkir...tinggal bbrp org lg yg msih mnjd duri dlm daging...cuba merosakkn Pas dr dalam..Insha Allah...mrk juga akan trsingkir dgn sndrinya dr Pas...sesungguh perancangan Allah lebih hebat drp prancangan mrk...
    hasad dengki di dalam diri mereka setelah nyata kepada mereka kebenaran." (Surah al-Baqarah ayat: 109).Firman-Nya lagi yang bermaksud: "Dan orang-orang Yahudi dan Nasrani selama-lamanya tidak akan redha kepada kamu sehinggalah kamu mengikut agama mereka." (Surah al-Baqarah ayat 120). s....klau dh brskongkol dgn kapir Dap yg terang2 menentang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harapan rakyat yg rasional berprinsip dgn minda terbuka yakin dgn gabungan pas +pkr utk mentadbir negara. Dgn pakej yg mantap gabungan pas pkr mampu mengkembalikan kegemilangan negara dgn kekukuhan ekonomi berasaskan konsep islam. Bagi kebanyakan rakyat,dap pan umno bn sama saja dasarnya lebih kpd kepentingan mereka sendiri daripada memertabatkan rakyat.

      Delete
  5. Pan parti tak berstrategi dasar perjuangan tak jelas. Apa yg rakyat nampak pan lebih gimik luaran utk promosi mempopularkan parti. Ramai yg mengatkan pan hya proksi dap utk menentang pas dan perlaksanaan islam khususnya hudud di kelantan. Dari hasil tinjauan majoriti org melayu memehak kpd pas dan menaruh keyakinan utk pas memerintah.

    ReplyDelete
  6. Aik..muka2 dlm gambar tuh macam geng yg nergambar kat kelana jaya dan shah Alam waktu sertai Harapan baru dulu tuh...penyokong kitar semula ni..saja nak meramaikan majlis..aparaa

    ReplyDelete