KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 21 November 2015

JUMPA PUTERI SULTAN SULU ... NURUL IZZAH KELIHATAN SENDIRIAN MENEPIS SERANGAN ... HANYA LATHEEFA KOYA SAHAJA TAMPIL MEMPERATAHANKAN BELIAU PEMIMPIN-PEMIMPIN YANG MENGAMBIL SIKAP SAMA ADA MENDIAMKAN DIRI ATAU MENJAUHKAN DIRI.



Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar dikatakan sendirian selepas pertemuannya dengan waris kesultanan Sulu, Jacel Kiram, dikecam banyak pihak.

Meskipun dikritik hebat, kepimpinan tertinggi parti itu, tidak membuat sebarang kenyataan jelas mengenai pendiriannya.

Cuma, Setiausaha Agung PKR Rafizi Ramli awal-awal lagi menegaskan beliau tidak tahu menahu mengenai pertemuan yang kononnya diaturkan oleh oleh pihak berkuasa Filipina seperti didakwa oleh Nurul Izzah.

“Saya tak tahu apa-apa mengenai perkara itu, Saya tidak ada di sana. Saya bukannya suami dia,” ujar Rafizi yang juga Ahli Parlimen Pandan, katanya dipetik daripada BNBBC.

Sokongan lantang kepada Nurul Izzah hanya datang dari Latheefa Koya yang mempertahankan pertemuaan Ahli Parlimen PKR Lembah Pantai itu dengan Jacel.

Menurut BNBBC, Latheefa melenting dengan kenyataan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Azalina Othman Said bahawa Nurul Izzah patut dirujuk ke Jawatankuasa Hak dan Kebebasan Parlimen ekoran pertemuannya yang dianggap menyinggung perasaan rakyat negara ini.

Selain dia, Ahli Parlimen Batu, Tian Chua dikatakan turut sama dengan pertemuan bersama Jacel tidak memberi kenyataannya berhubung perkara itu.

53 comments:

  1. Pas dah mula risau temberang makin terdedah.. Hadi n konco2nya semakin kecut telur.. Syabas Dato Husam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha....memanglah pas takut dgn bayangannya,kalau tak takut buat apa ceramahan tak henti2 apa tujuannya kalau dah dikatakan oleh byk pihak pas masih kuat gagah perkasa tak takut pan apalg dap cina babi perbagai bahasa kotor!! Inikah ajaran islam pas boleh msk syurga kononnya kalau sokong pas dan bersama2 pas. Sebab tu sy rasa hairan kenapa agama dan bangsa dicampur adukkan dan sebab ini malaysia jadi negara islam memang pelik. Nurul jumpa org pun salah nak dipertikalkan kaitnya penganas kononnya, malah rakyat pula yg marah!! Ya ke??? Sy tak marah pun!!! Inilah politik kebudak2 kan cuba cari salah org utk tutup slh sdr. Patutlah negara skrg penuh dgn masalah apalg tak sudah2 nak korek duit dari rakyat dgn perbagai cara naik itu ini mcm2 apa nak jadi pada negara yg hisap darah bagi kesenangan mrk2 yg berkaitan. Tetapi rakyat masih tak bersatu percaya segala muslihat!! Adakah rakyat malaysia terlalu bodoh atau hanya segelintir bloger yg cuba putarbelitkan fakta dgn perbagai cara dlm sesawang!!! Contoh!! Omak kau salah satunya.

      Delete
    2. Entah ler....
      Ajak debat tapi tak beran nak bgtau masa.
      Ajak debat time org rgh berubat.
      Ajak debat kat mesia time org kat china..

      Apa punya telo daaa....

      Delete
    3. Pas kaki temberang.
      Temberang aje bole la..

      Delete
    4. Kalo dah penakut tuh mcam2 alasan bodoh bagi...tempat, masa dan tarikh dah ditetapkan sejak 28 okt lagi...bila tiba waktu debat dia gi china pulak..alasan berubat..poraclt penakut, alang2 kat sana ubatla sekali hati ko yg busuk tuh..

      Delete
    5. Anon16.09 ada penyakit gila babi atau kafirun atau munafikun atau anak haram jakun yg sentiasa mengaitkan pas dgn perkara yg tiada berkaitan. Mmg kau celaka babi haram jadah kafir lahanat musuh islam

      Delete
  2. Anonymus 16:09..
    Ape yg ko merepek ni....geng kuali imayam tudung saji cap roket ke geng keris cap dacing??

    ReplyDelete
    Replies
    1. keris cap dacing dh tkujud

      yg ada keris cap serban senget

      design baru

      Delete
    2. Pak mentua pondang, anak menantu pondang. Berani main tembak jauh2.

      Delete
    3. oit sudah tukar ka...! setahu aku yg pondan adalah Husang, dulu kata ok utk debat kat KUIZM, last minit telur masuk lam perut...takut, mulalah caci maki org mcm firaun bagai..hahahaha...bongok penakut

      Delete
    4. Din ayam saja pilih tarikh time husam tgh buat rawatan di china. Boleh tak ko suruh din ayam tukar tarikh sabtu depan? Ada berani ker din?

      Delete
    5. Pak montuo anak monantu, samo yo satu spesis. Spesis ponakut. Cakap bosar, hati kocik. Phuiiii

      Delete
    6. Anon 18.04, tarikh, tempat dan masa telah ditetapkan sejak 28 ok lagi..ada margin dkt 1 bln...tak payah beralasan lagi la Husam..mengaku jer ko takut tembelang ko pecah...tak ada telor..khak phouih!!!

      Delete
  3. apa masalah jumpa puteri sulu

    najib jumpa setanyahu siap salam ok je pasug umnu xkt apapun

    geng umnu pasug ni memang cukup takut berdepan dgn penentang mereka samada debat seminar forum dialog dll

    semua dibatal saat akhir dgn seribu alasan dungu

    dijemput semua hadir ke majlis perkahwinan politik bapak tiri kami hj hadi dgn hj najib pada 16-18 dis2015 diputrajaya dlm majlis multaqa serantau

    pernikahan akan dijalankn secara mutaah oleh imam syiah quraish syihab dr indonesia

    semuga kehadiran datuk datin tn pn akn menyerikan lg majlis kami itu.

    selamat pengantin baru bunting pelamin kpd kedua2 pasangan penyu itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salah tetap salah, tak kira Najib ato Izzah...apatah lagi jumpa, peluk, dan pgg banner bebaskan anwar lagi...itu pengkhianat dan pemberontak sulu tuh..nak jual negara ker puak2 PKR nih..

      Delete
    2. Salah tetsp salah. Apakah kita redo bila saudara seislam kita di palestin disembelih oleh zionist yahudi? Patutnya kita ludah muka pemimpin zionist yg bunuh sedara kita di palestin tu.

      Delete
    3. Setuju benor dgn Anon 18:34, tak kira siapa salah tetap salah...tp izzah ni bodoh, siap berposing lps tuh letak dlm facebook..bangga dpt bergambar dgn puteri pemberontak sulu

      Delete
  4. Omakkau xda isu ke.kahkahkah. Atau terlalu sibuk mcm hadi.kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha..omakkau bukan xda isu, cuma faktanya Izzah jumpa anak pemberontak sulu..yg serang sabah la, adakah izzah dalang disebalik serangan kat sabah dulu tuh? Nampak si Izzah ni mcm baik tapi...entahlah kuasa punya pasal sanggup jual negara, hati mayak busuk punya politician..sial

      Delete
    2. Adakah sspa2 yg salam dgn pm israel menjadi dalang dlm penyembelihan sedara kita di palestin?

      Delete
  5. Omak tak ada gambar pelancaran Amanah kawasan Pokok Sena ker?

    Omak misti nangis punya.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow ramaiyer penyokong PAN kat pokok sena...tp yg hantar borang 391 jer...tah betul ke idak, entah2 borang tu sendiri isi...kah2

      Delete
    2. Yg sedang tunggu borabg 5 ribu tak cerita?

      Delete
    3. Ada ker citer pasal 5K tunggu borang? ko ni biar betul labi!

      Delete
  6. Klu tuan2 & puan2 rajin merujuk hj google, tuan2 dan puan2 boleh jumpa gambar hadi dgn najib, hadi dgn brahim perkasa malah najis dgn jo lo.

    Harap maklum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa masalah yer Hj Hadi jumpa Najib...dia tu PM malaysia, Hj Hadi ahli parlimen..bodohnyer dah2 pergi belajar lagi..sel otak tak bercantum lagi ni

      Delete
    2. Tanya sikit boleh?
      Knapa org paspispus makin lama makin bangang yer?

      Delete
    3. Ada sapa2 kata salah ker?

      Delete
    4. Tak salah nak erat hubungan dgn jo lo.
      Win win situation.

      Delete
    5. Kenapa penyokong PAN semakin bodoh dan bingai...objektifnya satu jer nak memusnahkan perjuangan menegakkan hukum islam

      Delete
    6. Perjuangan pas hanya utk UG.
      Hudud hanya setakat hantar bil.
      Dah hantar bil kira dah berjaya.

      Delete
    7. Perjuangan utama pahpihpuh ialah menjaga balak, cikgu yik dan mangsa banjir. Dan..... UG.

      Delete
  7. Tak ada salah apa2 pun, cuma nak eratkan lagi hubungan silatur-rahim antara ketua lanun dg proxy-nya di sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak erat hubungan dgn zionist jugak....

      Delete
    2. Jumpa pm.
      Eratkan hubungan silatur rahim.
      Pada masa yg sama dpt eratkan hubungan UG

      Delete
    3. Sejak bila jd kesalahan jumpa PM? Ni satu lagi fitnah UG..mana buktinya..konsensus national aper citer ek? Nak KN dgn pemberontak sulu plak ker?

      Delete
    4. Sejak bila UG?
      Purak2 tidak tahu pulak mangkok neh...
      Sebijik mcm hadimaru....

      Delete
    5. Anon 18.56, Puak PAN ni bila org mintak bukti UG..mulalah meroyan..bagila bukti kata PAS nak UG ni..ker korang lebong jer...ato ko ni jenis mangkok hayun!!

      Delete
  8. PAS hanya tinggal sejarah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAN akan tinggal sejarah soon..very soon

      Delete
    2. Bila pas gabung umno, tiada lagi pas.

      Delete
    3. Pas dah tak ada telo.
      Kesian mangsa mamali.

      Delete
    4. PAS akan bergabung dgn Umno?...dah dkt 5thn tunggu...tak ada pun..mana bukti? udah2 la nak membodohkan org..rakyat dah nampak geng PAN ni pembohong dan pemfitnah...jawab la korang kat akhirat nnt ato korang tak percaya pada hari pembalasan..huh?

      Delete
    5. Pas sudah berUG.
      Tinggsl satu step utk bergabung.
      Klu nazri ok, suma jadi kot

      Delete
  9. Komen ikut tajuk la bongok!...jgn lari tajuk...kalau lari tajuk...hang pi lari jauh-jauh! Jgn duk kacau sini!

    ReplyDelete
  10. muka bau burit ada angan jadi perdana menteri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hadi ker bang?

      Delete
    2. Kaki ponteng parlimen boleh jadi pm kot?
      Tutup dewan kang....

      Delete
    3. Mat Sabu ker bang..bau b_rit amoi...haiya manyak syok oo, ini ipoh mali..

      Delete
    4. Apaaa???..muka mat sabu bau burit??..patut ler mukanya buruk dan hodoh langsung takde nur..rupa2nya bau burit..baru aku tau..astagafirullahalazim.

      Delete
  11. Pan kuali..bangang..khianat brpisah tiada..jkkk pun tak layak sbenarnya sibuk nak ptrajaya..loser

    ReplyDelete
  12. pas parti syaitan pemecah belah umat

    ketua pas pro syiah

    balaci pas otal khawarij

    binasa negara jika pas berkuasa

    ReplyDelete
  13. Husam musa bilo hari dobat dah dokek lansung tolo eah sakit dan hilang. Sobab itu dio poei cino nak bogubek. Husam musa ni tomberang yo lobih. Pipit dio dah tak mau togak laei.....

    ReplyDelete