Friday 7 August 2015

KOLEKSI GAMBAR KG MELANGKAP BARU, KOTA BELUD SABAH DILANDA BANJIR LUMPUR


Kg Melangkap Baru, Kota Belud, Sabah dilanda banjir lumpur hari ini ... setakat ini tiada kemalangan jiwa dilaporkan .... jumlah kerosakan belum diketahui lagi.

3 comments:

  1. takziah kota belud...lps ni minta en salleh huloq sikit upah menjilat yg dia baru terima tuh.

    ReplyDelete
  2. Amboi besarnya isu. Tentu kerugian melebihi 2.6 billion.

    ReplyDelete
  3. Kota Belud adalah salah satu kubu terkuat UMNO di Sabah. Kawasan ini masih perlu pembangunan dan di kira masih terkebelakang. Masih banyak jalan raya masih belum terturap dan bekalan air bersih juga kurang. Masyarakat di sana menderita tapi MP Kota Belud, Datuk Rahman Dahlan sibuk menjilat bontot Najib. Wakil rakyatnya, Datuk Salleh Keruak baru menerima hadiah terbesar sebagai Menteri penuh dan juga senator. Mereka mereka berdua kini Menteri penuh persekutuan tetapi tugas utama mereka membodek dan mempertahan Najib yang penuh dengan masalah. Sebagai rakyat Sabah, kami merasa sangat malu kerana kadang kala statement mereka berdua bersifat bodoh dan dangal. Kamu juga malu kerana merendahkan maruah Sabah hanya kerana kududukan pangat. Semua rakyat Malaysia tahu bahawa Sabah adalah Negeri terkaya tetapi penduduknya adalah termiskin dalam Malaysia. Apa yang UMNO buat selama ini. Lain Kali kalau dua orang Menteri yang bertaraf Ahmad Maslan mengeluarkan statement membodek Najib, tanya mereka adakah sumbangan mereka membangunkan Kota Belud. Walaupun Sabah di anggap fixed deposit UMNO/BN, sebenarnya mereka tak sekuat kalau tiada bantu warga asing atau PTI yang di beri kerakyatan di Sabah supaya mengundi Sabah dan BN. Majoriti penduduk asal atau peribumi Sabah bukan pengundi UMNO/BN. Oleh itu untuk menguburkan UMNO/BN, pembersihan rakyat asing hendaklah di lakukan. Ingat, tiada pendatang rakyat asing tiada UMNO/BN. Bukti pemerintahan mereka di Sabah membuat rakyat sentiasa miskin dan berharap sokongan kerajaan.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...