Wednesday 12 August 2015

LANTAI BANGUNAN RUNTUH DI SELAYANG AWAL PAGI TADI ... TIGA PARAH DUA CEDERA RINGAN.



Tiga parah, dua lagi cedera apabila struktur lantai bangunan kedai serbaguna yang sedang dalam pembinaan runtuh di Selayang Prima, di sini, awal pagi tadi.

Dalam kejadian 4.45 pagi itu, semua lima mangsa lelaki berjaya dikeluarkan oleh pekerja binaan sebelum pasukan Bomba dan Penyelamat Sungai Buloh tiba di tempat kejadian kira-kira 15 minit kemudian.

Lima mangsa lelaki berjaya dikeluarkan oleh pekerja binaan sebelum bomba tiba. Semua mangsa dibawa ke Hospital Selayang dengan tiga parah manakala dua lagi cedera ringan.

13 comments:

  1. mp gombak mana???

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS SELANGOR SINDIR PEMIMPIN GENG HAPRAK BARU!!!

      PAS Selangor menyambut baik tindakan Ketua Pemuda PAS Shah Alam bersama 12 ajk Pemuda PAS Shah Alam meletak jawatan dengan menganggap ianya langkah berani berbanding pemimpin lain yang masih bersembunyi di sebalik jawatan dalam parti itu.

      Setiausaha PAS Selangor berkata, pihaknya akan mengarahkan Pemuda PAS Negeri untuk mengadakan perbincangan segera bagi mengisi kekosongan semua jawatan tersebut.
      “Susulan pengisytiharan peletakan jawatan beberapa AJK Pemuda PAS Shah Alam, kami menghormati pendirian mereka kerana perlembagaan parti membenarkan mereka berbuat demikian. Itu hak mereka, kita tahu arah tuju mereka.
      “Kita ucap syabas. Itu lebih baik dan lebih berani berbanding mereka yang lantang bersama gerakan Harapan Baru tetapi masih bersembunyi di sebalik jawatan PAS.
      "PAS Selangor akan meminta Pemuda PAS Selangor untuk mengisi kekosongan yang ada, menurut ketetapan perlembagaan parti,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.
      13 AJK Pemuda PAS Shah Alam hari ini mengumumkan pengunduran dari jawatan berkuat kuasa semalam susulan suasana politik semasa di samping penolakan terhadap dasar kepimpinan parti itu.
      “Nasihat kita kepada ahli PAS agar terus beristiqamah bersama parti yang telah menjadi parti Islam terbesar di Malaysia.
      “PAS Selangor mengesahkan hanya dua Adun Pas di Selangor yang telah mengisytiharkan diri bersama Gerakan Harapan Baru dan kita menyerahkan nasib mereka kepada Pas Pusat,” katanya.
      Dalam erti kata lainnya, tindakan tersebut membuktikan bahawa mereka Jauh Lebih Bermaruah jika nak dibandingkan dengan pemimpin - pemimpin Geng Haprak Baru tu sendiri.

      Mereka yang menjadi pemimpin tertinggi dalam Geng Haprak Baru macam Si Mat Sabu, Mujahid Rawa, Hatta Ramli bahkan Ahli Parlimen Shah Alam tu sendiri pun Kecut Buah Kerandut nak ambik tindakan tersebut sebab Malu dengan Bayang - Bayang mereka sendiri!!!

      Delete
  2. Mp gombak keje jaga lantai ye.kahkahkahjah.otak singkat btoi. Bak kata najib,bloger bangang. Kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. no blogger pasma bihon sop

      Delete
    2. Sia2 Berjuang Bila Ketua Umum Sendiri Pertahan Nepotisme dan Kezaliman Dari Mati

      Tulang Badak (TB) rasa sia2 perjuangan Tulang Badak dalam PKR sejak umur 18 tahun apabila Ketua Umum sendiri berjuang untuk daulah keluarga Rasa mcm segala pengorbanan Tulang Badak selama ni mcm tiada makna dan tiada nilai. Rasa sia2 segala pengorbanan yang telah dilakukan oleh arwah bapa Tulang Badak yang bertungkus lumus membantu membina Keadilan Negeri Sembilan setelah Anwar ditendang dari UMNO dulu..

      Kami berhimpun dan berkempen sampai2 kadang2 kami terlanjur sampai ke Padang Besar, Perlis. Sekali tu punya semangat kami berkonvoi dari Sermban ke Rembau, terbabas sampai ke Pasir Mas Kelantan.

      Punya Komited tak tau dah nak sampai sempadan Siam. Penat jerih nak bunuh Kronsima, Nepotisme dan Korupsi tiba2 Ketua Umum sendiri pegi buat kerja tolong benda keji. Ketua Umum PKR sendiri bertungkus lumus memastikan kelangsungan dan jangkahayat Nepotism lebih panjang.

      TULANG BADAK (TB) MURTABAK WAVES
      SEKRETARIAT PASNE
      (PENYOKONG PKR ANTI SEMANGAT NEPOTISM)

      Delete
  3. Mentang2 mangsa bukan kaum mereka, DAP tak melawat pun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Appppaaa plak selagi Mursidol Am GHB dari Bukit Bendera kata jgn tolong dan jangan ambil tau, Lim Hanipa dan Lim Koled Samad akan nganga sampai langau masuk mulut

      Delete
    2. BEKAS KP PAS MELAKA JAUH LEBIH BERMARUAH DARI GENG MAT SABU!!!

      Heh! Siapa sangka. Rupanya mereka yang duduk dibawah pun mampu untuk membuat pemimpin tertinggi macam Si Mat Sabu atau Si Khalid Samad tu hilang kemaluan secara terang - terangan.

      Mana tidaknya. Selama hari ini, orang seperti Si Mat Sabu, Khalid Samad, Hatta Ramli, Mujahid Rawa dan seangkatan dengannya telah dicabar untuk keluar dari parti secara terhormat.

      Ianya ekoran tindakan mereka yang membuat keputusan untuk menjadi Pengkhianat kepada parti dan menubuhkan Geng Haprak Baru bagi menggantikan PAS dalam Pakatan Haramjadah tu.

      Tapi malangnya, pemimpin - pemimpin seperti mereka jelas tidak mempunyai keberanian untuk mengambil tindakan sedemikian. Kecut Buah Kerandut masing - masing bila sebut suruh keluar dari parti.

      Macam - macam alasan yang diorang berikan kepada rakyat dan ahli akar umbi hanya semata - mata untuk menutup kemaluan mereka yang sudah sekian lama terdedah kepada khalayak ramai tu.

      Namun, semua alasan itu tidak mampu untuk menafikan bahawa mereka jenis manusia yang memang BACUL untuk mengambil tindakan yang sewajarnya. Diorang sebaliknya lebih sanggup menjadi manusia MUNAFIK!

      Jadi, itu yang membuatkan pemimpin seperti Si May Sabu dan rakan - rakannya yang lain hilang kemaluan apabila Bekas Ketua Pemuda PAS Melaka ni memalukan mereka secara terbuka.

      Dia sanggup mengambil tindakan yang jauh lebih bermaruah dari orang seperti Si Mat Sabu atau Si Khalid Samad tu dengan mengisytiharkan dirinya keluar dari PAS secara terbuka.

      Delete
  4. Saifuddin Nasution bila nak masuk GHB. Jawatan Sec Gen kao tu Rafizi dah klepet tahun lepas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bangunan Selayang Sudah runtuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Roket mari berhajat meruntuhkan PAS

      Lepas tu mereka akan meruntuhkan PKR

      PAS ada melaun nama Mat Sabu, PKR pun ada melaun nama Aziz Bari

      Delete
  5. Baca2 pendokong GHB, korang wajar patuh arahan Mursidol Am Bukit Bendera

    KIT SIANG MAHU PARTI ISLAM YANG BOLEH DICUCUK HIDUNG!!!
    Hebat tak wayang Opera Cina yang dimainkan oleh Si Apek Kit Siang ni? Depan orang Melayu, sibuk dia buat dakwaan KONONnya dia mahukan sebuah parti Islam bagi menggantikan PAS.

    Kenyataan Si Apek Kit Siang tu dikeluarkan sewaktu dia turut serta merasmikan Geng Haprak Baru tu di Pontian, Johor baru - baru ini. Kononnya Si Apek Kit Siang tu kata, ia untuk orang Islam di Malaysia ni.
    “Kita perlukan parti Islam yang baru, yang boleh menyatukan orang Islam dan seterusnya menyatukan rakyat Malaysia,” kata Kit Siang.
    Persoalannya, parti Islam bagaimana yang didambakan oleh Si Punah-Sihat DAPigs tu? Adakah dia hanya mahu parti Islam yang boleh menurut segala perintah dan arahan dari DAPigs?

    Hakikatnya semua orang sedar bahawa Si Apek Kit Siang tu hanya mahukan sebuah parti Politik yang mempergunakan Islam untuk memperdayakan orang Melayu demi kepentingan dirinya sendiri.

    Si Apek Kit Siang tu sendiri cuba nak menyembunyikan agenda subversif yang selama ini disemai oleh puak - puak DAPigs tu bagi merampas pemerintahan Negara dengan mempergunakan orang lain.

    Jika kita lihat, sejak dari dulu lagi Si Apek Kit Siang ni memang tegar menentang perlaksanaan Hukum Hudud yang mahu dilaksanakan oleh PAS dan membantah penubuhan Negara Islam.

    Pendirian Si Apek Kit Siang tu tak pernah berubah walaupun sebelum ini parti dibawah pemerintahan anak dia tu pernah bergabung dengan PAS untuk membentuk Pakatan Haramjadah tu.

    Namun disebabkan PAS tetap bertegas dengan keputusan untuk melaksanakan Hukum Hudud di Kelantan membuatkan Si Apek Kit Siang tu meroyan tak tentu arah macam orang Hilang Akal.

    ReplyDelete
  6. Ini semua Dapig punya pasal. Bangunan runtuh, ringgit jatuh, ekonomi merudum, pelabur asing lari, gst, harga barang naik dan mcm mcm lai.

    Sial DAP ni..........Sila mampus ahli y sokong DAP lagi. Tenkiu Omak pasal tak sokong Dap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yey2 wa setuju sama lu. kalu mahu lg baik jawatan pi em kita kasi sama aaron dean yg x pernah mng pilihanraya...

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...