Wednesday 19 August 2015

PEMANDANGAN MESYUARAT UMNO BAHAGIAN SIK 2015 YANG CUKUP HAMBAR




Mesyuarat UMNO Bahagian Sik dirasmikan oleh Ahli Majlis Tertinggi UMNO merangkap Menteri Pelajaran Dato' Seri Mahzir Khalid di Dewan Institut Kemahiran MARA Sik pada 14hb Ogos lalu.

Datuk Seri Mahdzir Khalid menasihatkan anggota-anggota parti supaya menghindari perkara yang boleh membawa kepada perpecahan dalaman parti.

Beliau berkata sekiranya mereka mahu mengkritik atau menegur pemimpin, ia perlu dibuat mengikut platform yang betul.

"Contohnya, ketua cawangan dan ketua bahagian, ada platform bagi ketua cawangan nyatakan sesuatu kepada ketua bahagian...boleh berjumpa secara peribadi atau luahkan dalam mesyuarat melalui ucapan penangguhan," katanya pada sidang media selepas merasmikan Mesyuarat UMNO Bahagian Sik di sini, hari ini.

Beliau mengulas laporan sebuah portal berhubung isu seorang anggota UMNO yang didakwa ditaja pihak tertentu untuk mengkritik kepimpinan Presiden parti dan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak menggunakan perkataan kesat.

Mahdzir berkata sebarang bentuk teguran atau kritikan yang bertujuan menghina pemimpin tidak wajar dilakukan oleh anggota UMNO terutamanya yang bertujuan untuk mengaibkan dan memalukan.

"...jika ada usaha untuk sengaja menjatuhkan seseorang, pada saya itu sangat tidak baik. Bukan sahaja orang yang bercakap, tetapi orang yang menaja, jika betul dakwaan itu, ia sangat tidak baik untuk sebuah perjuangan," katanya.

49 comments:

  1. Amacam gang GHB tolong pi Meeting Umnos Sik Dan Umno Sik pi majlis makan GHB. Sebab 2/function ni hambar.

    KipiDAP

    ReplyDelete
    Replies
    1. GHB Amonet pimpinan Mat Sabu d Loser perlu menggunakan formula ‘SMPPSS’ iaitu perlu ada Harapan Baru dan berusaha ‘Siang, Malam, Pagi, Petang, Subuh dan Senja’.

      Ptuiiiiiiiii la GHB Amonet

      Delete
    2. Tak lama lagi gang2 GHB ni masuk umno. Sebab brapa lama Built Penang nak bagi fulus. Orang melayu Dan India dah boikot GHB

      Maka GHB boleh mula attend meeting Umno

      Delete
    3. Bukit Penang sound Azmin, Hangpa tau apa Saari Sungib, Hasnul akan cakap............ Kalau Buki Penang cakap, betu lal tu dan kita sokong. Janji Bukit Penang yg kata. DAP kan Morsidol Am GHB. Tak kisah la bukit penang tu musyrikin atau mukminin

      Delete
  2. Hahaha!!! Inilah berita yang paling lawak kita dengar setakat hari ini. Dengar katanya, Geng Haprak Baru yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu dah tukar nama. Diorang tak nak guna GHB lagi.

    Kalau dulu, diorang nak jadi 'Harapan Baru' kepada rakyat. Tapi kali ini, dari sumber yang dilaporkan, Geng Haprak Baru tu akan menggunakan nama "Parti Amanah Rakyat" atau AMANAH.
    KUALA LUMPUR - Parti Amanah Rakyat atau “Amanah” dijangka menjadi nama rasmi parti Islam baharu yang ditunggu-tunggu, ditubuhkan daripada kumpulan serpihan pemimpin PAS dan ahli badan bukan kerajaan Islam.

    Dijangka dilancarkan pada Hari Kemerdekaan, menurut sumber, parti yang berteraskan Islam itu akan menggunakan warna Gerakan Harapan Baru (GHB) sekarang iaitu oren sebagai warna tema partinya.

    Nama dan logonya akan dihantar ke Pendaftar Pertubuhan (RoS) tidak lama lagi sebelum dilancarkan secara rasmi pada 31 Ogos.


    Keputusan mengenai nama, logo dan warna parti itu dimuktamadkan pada mesyuarat di Shah Alam semalam yang dihadiri pemimpin-pemimpin Gerakan Harapan Baru (GHB), yang merupakan sebahagian daripada ahli Parlimen dan pemimpin politik PAS yang paling menonjol.
    Itu yang buat kita rasa geli bulu ketiak. Sebab Geng Haprak Baru pimpinan Si Mat Sabu tu ingat, dengan menukar nama kepada 'Amanah' tu boleh buat sifat diorang pun berubah juga.

    Hakikatnya, perangai Haramjadah puak - puak tetap takkan berubah jugak. Setakat guna je nama 'Amanah' tapi diorang 'Tak Amanah' pun dalam menjalankan tugas yang diberikan oleh rakyat.

    Jika betul Geng Haprak Baru yang diketuai oleh Si Mat Sabu tu 'Amanah', sudah pasti diorang takkan menjadi 'Pengkhianat' kepada perjuangan PAS dan tetap beristiqomah dengannya.

    Kalau betul pemimpin - pemimpin Geng Haprak Baru macam Khalid Samad, Mujahid Rawa, Hatta Ramli, Dr. Dzul atau pun Siti Mariah tu 'Amanah', dah lama dah diorang letak jawatan.

    Tapi sehingga ke hari ini, bila didesak supaya diorang melepaskan jawatan sebagai Wakil Rakyat, sama ada ADUN atau pun Ahli Parlimen, sekor pun diantara mereka tak Berani nak buat.

    Jadi, bagaimana mungkin Geng Haprak Baru tu boleh mendabik dada dan menggelarkan diri diorang sebagai "Amanah" jika yang menjadi keutamaan diorang hanya setakat menjaga kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri je! Bukannya diorang AMANAH nak menjalankan tugas!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau meeting umno dah teruk macam tu, mesuarat GHB/Amoneh lagi usang. Masa Mat Sabu berucap, Hanipa, Hatta, Kak Siti Mariah, Nizar akan terlopong dengar. Orang lain tak mai.

      Komen yg lari topic kat bawah ni:

      Orang PKR pakai seluar jeans faded - Kaler biru muda
      Orang PAS pakai seluar jeans hijau gelap
      Orang BN pakai seluar jeans biru tua
      Orang GHB/Amoneh pakai jeans warna oren -Bangla style

      Delete
    2. Pusingan Fitnah Pertama macai GHB/ Amoneh

      Meloyawaves torak Greenpork
      Greenpork torak Addingdong,
      Addingdong torak Hogdweller
      Hogdweller torak Meloyawaves

      Pusingan Fitnah Kedua

      Meloyawaves torak Greenpork
      Greenpork torak Addingdong,
      Addingdong torak Hogdweller
      Hogdweller torak Meloyawaves

      Pusingan Fitnah PKetiga

      Meloyawaves torak Greenpork
      Greenpork torak Addingdong,
      Addingdong torak Hogdweller
      Hogdweller torak Meloyawaves

      Pusingan Fitnah Pertama

      Meloyawaves torak Greenpork
      Greenpork torak Addingdong,
      Addingdong torak Hogdweller
      Hogdweller torak Meloyawaves

      Padan bodooooooooooooo depa ni sindri torak sindri percaya. Pi register jadi ahli umno SIk lah

      Delete
  3. Khalid persoal tujuan Azmin tubuhkan DEIG yang bebas audit

    SHAH ALAM: Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim hari ini mempersoalkan kewajaran kerajaan negeri mewujudkan sebuah entiti pelaburan baru di bawah Menteri Besar Incorporated (MBI).

    Bekas Menteri Besar itu mendakwa, Darul Ehsan Investment Group (DEIG) akan menimbulkan lagi masalah urustadbir, termasuk ketidaktelusan dalam hal kewangan, memandangkan ia bebas dari diaudit.

    "Sebelum ini MBI ditadbirkan sebelum 2008 di bawah Kumpulan Darul Ehsan Berhad KDEB, bukan KDEB yang di atas MBI... Sebelum ini tidak ada pengurusan yang jelas tentang urus tadbir MBI, oleh sebab itu saya betulkan semula supaya MBI menjadi entiti khas terus kepada kerajaan dan terus dalam Dewan maknanya tidak lagi 'intermediary' (perantara).

    "Dengan cara ada entiti ini (DEIG) saya percaya kontrak yang berlaku di bawah ini akan tidak dapat dipantau oleh DUN secara terus... Itu pengalaman saya dapat," ujarnya ketika mengajukan soalan kepada Azmin sejurus menerangkan penubuhan DEIG.

    Khalid menambah penubuhan DEIG menyerupai syarikat pelaburan 1Malaysia Development Berhad (1MDB) yang juga menggunakan perantara, sekaligus operasinya tidak dapat dipantau.

    Selain Khalid, turut mempertikai DEIG ketika sidang dewan tadi adalah Yeo Bee Yin dan Lau Weng San daripada DAP dan Sulaiman Razak daripada Barisan Nasional (BN).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukit Penang sound Azmin, Hangpa tau apa Saari Sungib, Hasnul akan cakap............ Kalau Buki Penang cakap, betu lal tu dan kita sokong. Janji Bukit Penang yg kata. DAP kan Morsidol Am GHB. Tak kisah la bukit penang tu musyrikin atau mukminin

      Delete
    2. BUKAN SETAKAT TUNDUK, MENJILAT PUN DIORANG SANGGUP!!!

      Alahai!!! Takkan la setakat itu je yang mampu dilakukan oleh Geng Haprak Baru yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu. Setakat tunduk dan patuh pada DAPigs,

      adi, Geng Haprak Baru yang diketuai oleh Si Mat Sabu ni mesti kena buat lebih dari itu. Mungkin sampai tahap Cium Bontot atau pun Jilat Tapak Kaki puak - puak DAPigs tu diorang perlu lakukan.

      Lagi pun, dah berapa banyak duit dan dana kewangan DAPigs salurkan kepada diorang. Maka tak heran la kalau Geng Haprak Baru tu sanggup buat apa saja demi menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. Setakat, tunduk dan patuh je, dah biasa sangat!!!
      SHAH ALAM: Bekas Naib Presiden PAS, Datuk Nakhaie Ahmad tidak menolak kemungkinan Gerakan Harapan Baru (GHB) akan mengikut telunjuk DAP, sekiranya bergabung dalam pakatan pembangkang kelak.

      Nakhaie berkata, GHB tidak akan tampil lebih islamik daripada PAS meskipun ia diterajui beberapa bekas pemimpin parti itu. Justeru, Nakhaie menjangkakan GHB akan berdepan dengan cabaran setiap kali mahu bertegas bersabit sesuatu isu, membabitkan DAP.

      "(Dipengaruhi DAP) Kemungkinan itu ada sebab semuanya akan menjadi liberal. Saya ingat, GHB, DAP akan bersatu dengan pendekatan yang lebih liberal, Islam yang agak liberal. PKR juga liberal.

      "Sebab mereka terdiri daripada kalangan profesional menengah yang mana mesej mereka tidak sampai ke bawah," katanya kepada Antarapos, hari ini.

      GHB kini memerlukan sokongan DAP agar parti politik yang bakal mereka asaskan sedikit waktu nanti dapat diterima rakyat.

      Penasihat DAP, Lim Kit Siang juga sebelum ini mengakui perbincangan diadakan bersama GHB dan PKR bagi membentuk gabungan pembangkang yang baru menerusi Pakatan Rakyat 2.0.

      Bukan itu sahaja, Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim juga memberi bayangan bahawa partinya akan menjalinkan kerjasama dengan GHB dengan menggunakan hujah mahu membentuk permuafakatan politik yang lebih kukuh.

      Pimpinan PAS pula tidak henti-henti menempelak tindakan kumpulan progresif PAS yang membentuk pertubuhan ini yang dianggap sebagai serangan kepada parti itu dan pemimpinnya selepas kalah dalam pemilihan baru-baru ini.

      Delete
  4. Hambar...?????minta maaf ya... Derang dah isi borang masok parti amanat sushi kerana percaya kepada tuang jepung mampu bentang hudud dari negara jepung dengan bantuan jin otromen haruang jin.Lepas ni dijangkakan tuang jepung akan membentang hudud dari america pulak doh.terpaksa tuko nama jadi Parti april fool @ label fool.janji tahan kena label oleh tuang jepung

    ReplyDelete
    Replies
    1. GHB suka fitnah dn buat cerita palsu dn sebar. Tsk selamat mcm ni. Turun bala sebab niat tk baik. Kata bjuang utk rakyat tpi bila bkuasa dpt kerusi siang mlm politik kutuk sana sini.

      Delete
    2. Pusingan Fitnah Pertama macai GHB/ Amoneh

      Meloyawaves torak Greenpork
      Greenpork torak Addingdong,
      Addingdong torak Hogdweller
      Hogdweller torak Meloyawaves

      Pusingan Fitnah Kedua

      Meloyawaves torak Greenpork
      Greenpork torak Addingdong,
      Addingdong torak Hogdweller
      Hogdweller torak Meloyawaves

      Pusingan Fitnah PKetiga

      Meloyawaves torak Greenpork
      Greenpork torak Addingdong,
      Addingdong torak Hogdweller
      Hogdweller torak Meloyawaves

      Pusingan Fitnah Pertama

      Meloyawaves torak Greenpork
      Greenpork torak Addingdong,
      Addingdong torak Hogdweller
      Hogdweller torak Meloyawaves

      Padan bodooooooooooooo depa ni sindri torak sindri percaya. Pi register jadi ahli umno SIk lah

      Delete
  5. Depa mesyuarat pukui 11, hampa pi tangkap gambaq pukui 7 pagi buat apa. mmg x dak orang la. nak menipupun biaq betui...

    jeff ulu terbenam
    ori ka palsu ka aku punya pasai laa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mesuarat GHB ka, mesyuarat umno sik atau mesyuarat Kipidap???

      Delete
    2. Jeff, your junior is a fake?

      Delete
    3. Wuiiiii Memang benar fake.

      Jeff Ulu Bernam orang Keadilan. Melawan anasir2 nepotism dalam parti. Sekali baca dia punya ayat aku dah tau ini bukan Jeff

      Aku kenal lama Jeff. Kami dulu belajar kat MPSI, Tanjung Malim

      Jesse Labu
      N9ers

      Delete
    4. Jesse Labu, kamu faham ke apa makna bila Anon 12:57 kata " Jeff your junior is a fake ? " Aku rasa kamu x faham.

      Delete
  6. untuk pengetahuan omakkau semasa gambar ini diambil kami sedang makan di ruang belakang dewan sebab itulah kerusi banyak kosong.
    lain kali buat kaji selidik lebih terperinci sebelum membuat laporan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mesuarat GHB ka, mesyuarat umno sik atau mesyuarat Kipidap???

      Delete
    2. Betul Anon 10:54 masa gambor nie diambik aku dan kawan2 tengah kencing kat tandas. Apalah omak kau, lain kali kalu nak ambek gambor tunggu lah kami abeh kencing...

      Delete
  7. NIK ABDUH KECEWA DIFITNAH PORTAL PRO GHB DAN PRO KAJANG MOVE!!


    Haduyai!!! Apa la LAHANAT gang2 GHB dan Kajang Move. Dua anak TGNA difitnah.

    Semalam, Ketua Pemuda PAS mendakwa bahawa segelintir media pro-pembangkang telah memutar belit kenyataannya konon dia telah menghasut orang ramai supaya menyertai demonstrasi jalanan bagi melumpuhkan kerajaan pada 29 Ogos ini.

    Nik Abduh turut menegaskan, beliau tidak pernah mengarahkan ahli Pemuda PAS di seluruh negara menyertai perhimpunan haram tersebut seperti yang dilaporkan media berkenaan.
    “Beberapa media memetik kenyataan saya secara salah mengenai Bersih 4.0 bahawa konon saya menggalakkan ahli dan Pemuda PAS untuk menyertai perhimpunan itu.

    “Kenyataan salah itu pastinya bertentangan dengan kenyataan PAS sebelum ini, sedangkan saya secara jelas menekankan bahawa sikap Pemuda PAS adalah selari dengan pendirian asal parti,” katanya dalam satu kenyataan media hari ini.

    Nik Mohamad Abduh berkata, Pemuda PAS mendukung matlamat dan aspirasi PAS Pusat yang menuntut hak demokrasi dan pilihan raya yang bersih tetapi tidak pernah mengarahkan ahlinya menyertai Bersih 4.0.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pusingan Fitnah Pertama macai GHB/ Amoneh

      Meloyawaves torak Greenpork
      Greenpork torak Addingdong,
      Addingdong torak Hogdweller
      Hogdweller torak Meloyawaves

      Pusingan Fitnah Kedua

      Meloyawaves torak Greenpork
      Greenpork torak Addingdong,
      Addingdong torak Hogdweller
      Hogdweller torak Meloyawaves

      Pusingan Fitnah PKetiga

      Meloyawaves torak Greenpork
      Greenpork torak Addingdong,
      Addingdong torak Hogdweller
      Hogdweller torak Meloyawaves

      Pusingan Fitnah Pertama

      Meloyawaves torak Greenpork
      Greenpork torak Addingdong,
      Addingdong torak Hogdweller
      Hogdweller torak Meloyawaves

      Padan bodooooooooooooo depa ni sindri torak sindri percaya. Pi register jadi ahli umno SIk lah

      Delete
    2. Bodohnya macai hamno diatas.komen mcm org mabuk pil kuda hadi.kahkahah

      Delete
    3. Beduh cakaran kucing kurap ni tak faham soalan itulah bagi jawapan yang berbeda dan bertabur. Tak kan pemberita salah lapor, ini lagi satu badut pak lebai yang tak pakai otak. Ingat cakaran dia tu cakaran maut? tapi cakaran membodohkan diri sendiri. Makan gaji buta saja jadi ahli parlimen tanpa memberi sumbangan positif kepada rakyat dan negara. PRU14 boleh buka zoo sudah.

      Delete
  8. Sejak bila nik cakar rimau sokong bersih,siang mlm dok jilat najis ada la.ngeh3

    ReplyDelete
  9. Ha ha ha teruskan ok.umno dah jd parti komidi.siap ada zahid komidi lg.

    ReplyDelete
  10. Walaun Walaun PASUG sudah mengila tahap gaban 3.0 kerana tak dapat tempias derma RM2.6 billion dari Pokjib. Orang lain dapat juta juta tapi mereka kering gusi dapat habuk dan asap.

    Ha ha ha, pakai topeng agama tapi ramai rakyat tahu di belakang tibai balak, tibai derma, tibai jawatan dan tibai kontrak..

    Janganlah kamu berselindung Hadi Octopus, Aron Jean Lewis, Tar Anaconda Snake, Tontowi Siku Lutut, Bedu cakaran kucing jamban, Doremar mat balak dan lain lain lagi, Muka muka ini muntah rakyat bila mereka mengeluarkan kenyataan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tepat dan jitu. Walaun mesti kena sawan lepas ni.

      Delete
  11. Cer tanya hadi,mst die kata "ikut suka ati aku la nk dtg ke xnak".kahkahkahkahkah

    ReplyDelete
  12. Mat maslan dpt rm2j,shahrir dpt rm1j.yg x dpt tu meroyan la mcm omakkau tu.harap gg je mancung tp muka x tahu malu..ngeh3

    ReplyDelete
  13. Yannei dei thamby cit cit poooraaah !........... kami dari parti Ameena Curry sanggup menjadi macai dan balaci Dap. Oleh itu restu dpd tuan guru LKS dan LGE sangat kami cari2 dan kami sanggup membuat fitnah dan tohmahan demi survival politik kami dan sekiranya kami disaman kami akan pohon maaf utk selesaikan masalah sbgmana yg dilakukan oleh mentor kami Saifuddin Nasution.......Dusyum ! Dusyum ! PKR Parti Kelentong Rakyat = GHB Geng Hipokrit Barua

    ReplyDelete
  14. Selagi pas dipimpin oleh dua ekor kerbau yang benama haji hardik dan haron jin selagi itulah pas bertambah melingkup. Tinggal yang bodoh bodoh saja yang masih tunggu. Pergi melingkuplah hardik da jin oi. Ptuih.

    ReplyDelete
  15. Hasnul GHB fitnah TSKI tak solat. Weiiii Hasnul Al Finati Akhirul Zaman, minta 4 saksi. Nama ja dulu JIM tapi perangai huduh dengan fitnah.

    Wahai hasnul, adakah waktu kamu pi usrah dulu kamu simpan walkman bawah kepiah sambil dengar lagu Hot Chocalate - You Sexy Thing. Aku tanya bukan fitnah. Sebab Kao tuduh orang tak solat tanpa bukti. Mai sini tunjuk Naqib Usrah kao dulu. Kalau Saari Sungib baik tak payah

    Walaupun aku jahil ugama, benda2 basic macam jgn fitnah aku paham.

    Amacam YB (Yang Bahlol) Hasnul, baik kao pi keluar tabligh 7 hari. Moga2 hati busuk kao tu jadi jernih. Lepas tu kao tarbiah plak member hang tu Saari Sungib

    Jeff Ulu Bernam
    Keadilan Reform

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku yg Keadilan ni, tak pernah pi usrah. Kadang2 keluar tabligh tau mana hak mana bathil.

      Ni Hasnul gang JIM /IKRAM/ IRC. Tuduh TSKI tak solat. Baguihhh ka akhlak. Silap2 Rani Kulup dgn Ibrahim Ali jauh lagi suci dari korang.

      Weiiiiiiiiii Hasnul, Saari Sungip, Dr Maria, Koled Samad, Hanipa dan sejenis dengannya. Kamu cakap petik orang2 alim2. Tapi cakap fitnah sahaja.

      Itu aku cakap, jangan hisap ROKET. Asap Exhaust roket boleh menyebabkan hati jadi hitam macam Kiwi kasut

      Jeff Ulu Bernam
      Keadilan Reform

      Delete
    2. Anon 13:33 jangan jual fitnah. Jangan clone nama aku dan memburukkan parti pas. Aku sentiasa menyokong umno demi persaudaraan. Kau jangan buat hal. Bila las tarikh kau kena terajang haa?

      Jeff Ulu Bernam
      Keadilan Reformis

      Delete
  16. Dari dulu aku x minat pas....nk melingkup lantak piii la....yg aku punya musuh satu saja aljubooori....dan baka2 haramjadah aljuboori bukan saja pengkhianat bangsa tapi penghancur iman dan islam dengan pluralisme ...liberalism. ...lgbt...dan perosak ekonomi malaysia .....anjing yahudi

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeyyyyyyy...anjing yahudi mcm apco dari timur tengah, nanti diye kasi derma 2,600,000,000.00 henget! yang kau dapat hanyalah 2 butir kosong yang last tuh...ngeh3

      Delete
    2. Aku ahli pas menyokong perjuangan pas dan umno. Kita berpakat untuk lupuskan Dap, Pkr dan Ghb. Umno dan pas akan membentuk kuasa baru mentadbir negara secara kerjasama. Mereka yang menentang umno adalah menentang Pas. Aku ahli pas Ulu Bernam Timur menyokong Najib terus kekal sebagai PM.

      Delete
  17. Evoulusi pencacai anwar aljubor dalam PAS

    Anwarinas > erdogan > pasma > gerakan harapan baru > parti amanah > sayap melayu DAP

    Sekian terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pusingan Fitnah Pertama macai GHB/ Amoneh

      Meloyawaves torak Greenpork
      Greenpork torak Addingdong,
      Addingdong torak Hogdweller
      Hogdweller torak Meloyawaves

      Pusingan Fitnah Kedua

      Meloyawaves torak Greenpork
      Greenpork torak Addingdong,
      Addingdong torak Hogdweller
      Hogdweller torak Meloyawaves

      Pusingan Fitnah PKetiga

      Meloyawaves torak Greenpork
      Greenpork torak Addingdong,
      Addingdong torak Hogdweller
      Hogdweller torak Meloyawaves

      Pusingan Fitnah Pertama

      Meloyawaves torak Greenpork
      Greenpork torak Addingdong,
      Addingdong torak Hogdweller
      Hogdweller torak Meloyawaves

      Padan bodooooooooooooo depa ni sindri torak sindri percaya. Pi register jadi ahli umno SIk lah

      Delete
  18. Dalam politik, musuh kepada musuh boleh jadi sahabat dan sahabat kepada musuh boleh jadi musuh keh keh keh

    ReplyDelete
  19. ye la tu....yang pelingkup duit negara bukan musuh pulak...sudah la ghb jalan terus, kalau boleh jangan sebut langsung tntang pas lagi..bukankah ngoko orang semua sudah dinyahkan dari pas...

    ReplyDelete
  20. Selaku ahli pas, aku walak mengikut presiden untuk menyokong pm Najib dikekalkan demi kesejahteraan bangsa. Tiada umno dan pas maka tiadalah melayu dan islam. Harapkan Abang Non dan Ghb/ Dapigs, negara akan mundur 360 darjah.

    Jeff Ulu Bernam
    Keadilan Reform.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeff Clone DAP lover detected

      Delete
  21. 1543. anon DAP clone jeff lover detected...ngeh3

    ReplyDelete
  22. Aku bersama sama tuan president dan mursyidul am dan akan tetap akan walak kepada mereka selaku pewaris nabi untuk mempertahankan najib walaupun tak disukai oleh tuan ibrahim. Kalau tak kepada mereka sebagai pewaris nabi siapa lagi.

    ReplyDelete
  23. Dalam FB YB Datuk Mohd Tajudin Abdullah ada lebih dari 160 keping gambar2 sepanjang mesyuarat perwakilan berlangsung

    ReplyDelete
  24. saya tidak mahu percaya post di blog tapi TPM sendiri percaya kepada blogger dimana maklumat 20 ahli MP UMNO belot diperoleh melalui blog..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...