KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 3 August 2015

EDISI CAKAP BANYAK TIDAK GUNA BIAR GAMBAR BERBICARA .... ANAK-ANAK MUDA TETAP ISTIQAMAH BERSAMA-SAMA PAS.



Ribuan hadir malam tadi 2hb Ogos 2015 bagi menjayakan PIHAK 4.0 di Padang Blok E Desa Pandan Wilayah Persekutuan. Ceramah disampaikan oleh YB Dato' Seri Tuan Guru Hj Abdul Hadi Awang Presiden PAS, Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man Timbalan Presiden PAS, Dato' Dr Mahfodz Mohamad Ketua Dewan Ulamak PAS Malaysia, Tuan Haji Mohd Nor Mohamad Bendahari PAS Pusat dan Hj Ahmad Amzad Hashim AJK Jabatan Penerangan PAS Pusat.


Jelas betapa kelompok besar yang hadir ialah anak-anak muda .. kelompok penentu dalam PRU ke-14 nanti ... walau di fitnah, dicaci, dimaki hamun, dilabel macam-macam seperti parti tok lebai kampong, jumud, mundur serta pengkhianatan dari beberapa wakil rakyat PAS yang tumpas dan kecewa, namun anak-anak muda yang berfikiran waras tetap beristiqamah dengan perjuangan PAS ... tetap yakin dan percaya kepada kepimpinan ulama dari kepimpinan mendabik dada kononnya progresif dan inklusif

67 comments:

  1. Anak muda bangang ada dimana mana. Tak perlu heran

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huh! Hebat tak Geng Haprak Baru pimpinan Si Mat Sabu ni? Punya hebat sampai duit pun boleh turun dari langit. Kira terlebih Qasyaf puak - puak Geng Haprak Baru Si Mat Sabu ni rupanya.

      Tapi persoalannya, jika duit diorang ni tak turun dari langit, dari mana pulak datangnya? Takkan pulak diorang ada duit sebanyak itu sampai mampu untuk diorang buat program besar - besaran?

      Nak harapkan duit Haram hasil elaun dan juga gaji wakil rakyat yang ikut serta menyokong Geng Haprak Baru Mat Sabu tu berapa sangat yang diorang ada. Lagi pun takkan diorang nak bagi semua duit elaun diorang tu?

      Apabila ditanya soal modal untuk siri pilihanraya kecil; Mursyidul Am Sebenar GHB (Sungai Buloh) yakinkan supaya mereka jangan risau. Kalau setakat 11 kawasan Parlimen; 17 DUN; rasanya modal yang ada sudah cukup.

      Modal ini akan turut dibantu oleh satu arahan khas kepada Azmin dari Sungai Buloh. Bajet tertentu Kerajaan Negeri Selangor akan digunapakai.

      GHB akan mempunyai modal yang cukup, apabila kemampuan kewangan DAP dan PKR membantu parti baru tersebut. Buat masa sekarang, invois bulanan Abang Mat Sabu sahaja sekitar RM20 ribu sebulan. Belum masuk buat open house dan turun ke negeri-negeri. Ini semua rezeki bulan Syawal.
      Nah! Sekarang kita tengok la sama ada Geng Haprak Baru pimpinan Si Mat Sabu tu sanggup atau tidak untuk menuruti segala titah perintah yang dibuat oleh Si KIng Nepotism Matang Mareiiii. Sanggup ke diorang nak lepaskan jawatan? Kalau setakat bercakap je, baik tak payah!!!

      Delete
    2. Hj Hadi seru pemuda PASIKU supaya menjauhi demonstrasi. Hadi lupa hasil dr demonstrasi Dr Mahathir tumbang...ISA di hapuskan..BERSIH digeruni... Ini lah wajah Hj Hadi yg semakin sayangkan UMNO.

      Delete
    3. DULU MASA BELUM PECAH BILA HADI DATANG ADALAH 5 KILOMETER JALAN JEM.

      SEKARANG 2/8/15 CUMA DALAM 6OO ORANG AJE DATANG....
      ITU PUN DATANG SEBAB KAKI DAH KENA IKAT BAIAH

      Delete
    4. Hadi tercirit ker...?

      kalu tak kenapa yang di sebelah tu menutup hidung.....?

      Kalu tengok kpd bahasa badan, memang macam tercirit...paling koman pun terkentut.....

      Delete
    5. FU YO RAMAI NYA PASTI UMNO AKAN GOYANG..........

      Delete
  2. 1 khemah 500 org,4 khemah adalah dalam 20,000 org itulah sifir UG..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaaaa Mat Sabu cakap kottttttt

      Delete
    2. Alahai!!! Takkan la setakat itu je yang mampu dilakukan oleh Geng Haprak Baru yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu. Setakat tunduk dan patuh pada DAPigs, King Nepotisme Matang Marei sudah lama bikin.

      Sejak wujudnya Pakatan Rakyat tu sebelum ini, bukan ke Anuar Beraheem laki bini seringkali dilihat menjadi Pak Angguk Saja kepada puak - puak Roket tu sehingga tahap dasar perjuangan reformasipun sendiri pun sanggup diabaikan. Dan ini membawa pemecatan TSKI sebab de facto terkena penyakit nepotism

      Jadi, Geng Haprak Baru yang diketuai oleh Si Mat Sabu ni mesti kena buat lebih dari itu. Mungkin sampai tahap Cium Bontot atau pun Jilat Tapak Kaki atau kulum roket penang tperlu lakukan.

      Lagi pun, dah berapa banyak duit dan dana kewangan Gang Bukit Bendera salurkan kepada diorang. Maka tak heran la kalau Geng Haprak Baru tu sanggup buat apa saja demi menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. Setakat, tunduk dan patuh je, dah biasa sangat!!!

      Yummm Yummmm GHB kulum roket penang. Jgn kulum roket ada rambut cukuplah. Wauuuu GHB macam bohsia politik kamu ni yeaaa

      Delete
    3. KAMI TAK MENYAMUN DUIT RAKYAT UNTUK PERIBADI.KAMI PANGKAH JER BULAN PADA HARI MENGUNDI.

      Delete
    4. PENYOKONG UG TU...

      Delete
  3. yg bangang tu yg menentang ulama'..sesat di dunia apatah lg diakhirat, ikut DAPig la kamu.dh jahil sombong pula.ckp perjuang islam secara progresif,dh kena tangkap khalwat apa ke hell.diperangkap apa nyer kalu sampai masuk bilik pompuan,dh tahu bukn muhrim,yg hang pi masuk apa pasai...GHB - Grup Haru Biru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulamak spt Nik Aziz harus disanjung. Tp ulamak yg BARUA kan org lain dilaknat Islam.

      Delete
    2. Berbuih mulut ghb...kene sawan ke? Skjp ghb skjp parti kita sekejap islam progresif...dap.henyak islam pasal jakim xleh nk kata apa2...henyak psl.seat couple ...diam membuta...camni nk pertahan islam...nama allah pun xleh pertahan...balikw klu diasak...tggu kami di puttajaya...belum ke sana pun dh kene cucuk hidung

      Delete
    3. KENAPA TENGOK MUKA DIAORANG SEMUA MASAM AJE?
      TAK CUKUP TIDO KOT?

      Delete
  4. Ada caci maki lagi tak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulamak caci maki mungkin dah serik. Akibat dpd mulut celupar...PAS jd porak peranda.

      Delete
    2. TIN MILO SUDAH EDAR KAH?

      Delete
  5. Najib berkata, beliau sendiri turut berasa "tertipu" apabila kira-kira 30,000 orang hadir pada satu programnya di Selangor pada pilihan raya umum yang lalu.

    "Saya fikir, oh, tengoklah betapa ramai yang keluar, orang-orang ini akan mengundi kita. Tetapi, mereka tidak mengundi kita," katanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok.dr.dtg 600 tp declare 70%...hahahahaha

      Delete
    2. bUDAK2 BELUM BALIGH AJE YG RAMAI...

      Delete
  6. GHB akan mempunyai modal yang cukup, apabila kemampuan kewangan DAP dan PKR membantu parti baru tersebut. Buat masa sekarang, invois bulanan Abang Mat Sabu sahaja sekitar RM20 ribu sebulan. Belum masuk buat open house dan turun ke negeri-negeri. Ini semua rezeki bulan Syawal.
    Nah! Sekarang kita tengok la sama ada Geng Haprak Baru pimpinan Si Mat Sabu tu sanggup atau tidak untuk menuruti segala titah perintah yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu. Sanggup ke diorang nak lepaskan jawatan? Kalau setakat bercakap je, baik tak payah!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geng Hadi Barua dah ada cukup modal ke utk PRU 14 nnt. Dana dr DAP Penang tentu tak dapat. Harapkan dana dr PKR Selangor. Iti pun klu Azmin izinkan.

      Delete
    2. Setakat dana dari US baik xyah...akhirnya israhell pun ketim kene bela...klu x dana xXmasuk

      Delete
    3. HEBAT....PANDAI BETUL JURU KAMERA.
      ORANG YANG SAMA. AMBIK DARI ANGLE YANG BERLAINAN.

      Delete
  7. tengok betul2. kira betul2, tak kan omak nak pakai formula rais yatim jugak. agak2 sampai tak 1,000 org? saje tanye sbb yg ceramah tu tuang guru dan ketua alamak tuh...ngeh3.
    dap babi
    nuar sg buloh
    umno d best...pok jib number 1

    jeff ulu baby

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syok ke jadi macai GHB. Upah semangkok bihon sop Pasmacha

      Delete
    2. Syiokkk bang....bkn senang nk dpt jilat dap...biar islam dihina janji kemyang...lagi byk fitnah lagi byk masukkkkk

      Delete
    3. PEHHH.....CIUM TANGANG TUANG PRESDENG TURRR....

      TANGANG MAK BAPAK HARANG NAK CIUNG.

      Delete
  8. Natang....ilmu kira kira tak panda....mu kira guano gok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yela 600 dtg tp ngaku 70%...bapokla natang

      Delete
  9. Ulasan khas untuk omak kau

    APABILA BLOGGER KECEWA LEKEHKAN ANAK-ANAK MUDA
    MAKA, blogger Omak Kau pun mengulas di sini, himpunan anjuran anak-anak muda semalam tidak mendapat sambutan disebabkan tiada penglibatan Pemuda Pas. Ertinya, selama ini semua demo yang berjaya hanya kerana ada penglibatan Pemuda Pas? Demo HINDAR pun tiada penglibatan Pemuda Pas gamaknya sebab itu hambar walaupun kemudahan selesa diberi untuk demo itu.

    Blogger ini sejak terpelantingnya TSKI, beliau banyak menulis tentang Azmin. Apa jua yang beliau tulis semuanya tentang Azmin. Andainya bukan Azmin yang menjadi MB Selangor dan Azizah menjadi MB Selangor, tidak mustahil Azizah pun dia hentam. Maklumlah, hanya TSKI saja yang terbaik baginya. Oleh kerana hatinya yang terlalu derita dek kerana TSKI tidak menjadi MB Selangor, maka tidak hairanlah beliau setiap hari meroyan.





    Tulisan terbarunya dia meroyan pula apabila anak-anak muda berdemo. Beliau mungkin berfikir bahawa demo itu semestinya mencapai ratusan ribu. Jika tidak, demo itu gagal kerana tiada Pemuda Pas. Lojik atau tidak, himpunan anjuran Pas sendiri seperti HINDAR pun tidak jauh bezanya dengan demo anjuran budak-budak muda ini, masakan Pemuda Pas gagal menjadikan himpunan HINDAR itu demo terbesar? Jika demo anjuran parti sendiri pun mereka gagal, apakah lojik untuk menyatakan demo semalam itu juga gagal kerana tiada Pemuda Pas?




    Beliau kena tahu bahawa walau sepuluh orang pun yang hadir tetapi tujuannya untuk melawan rejim, itu sudah cukup untuk kita tabik apa yang mereka lakukan. Sudahlah kita tidak menyokong semangat anak-anak muda ini, kita pula memperlecehkannya. Perbuatan kita itu sebiji seperti amno. Sebelum TSKI ini dipecat, tidak pernah kita dengar beliau memperlekehkan demo walaupun kita tahu sahak gagap ini bukan orang yang suka bersusah berdemo ini. Boleh dibilang sahak gagap hadir demo. Dapat dua kali hadir pun sudah dikira kuat.

    Begitulah beliau menunjukkan kekecewaannya yang amat sangat semenjak terpelantingnya Sahak gagap. Partinya sendiri pun sudah tidak memperdulikannya. Kepada siapa beliau ingin mengadu?

    Tahniah kepada anak-anak muda dari berbagai kaum yang turun semalam di hadapan Sogo. Ramai yang ditahan. Mereka ternyata lebih berani dari para penyokong Muhyidin yang berterusan menyerah diri kepada rejim zalim walaupun bos mereka turut menjadi mangsa kezaliman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bahlulnya ni tempat komen, bukan tempat tulis novel. Cuba lagi dgn ayat pendek dan kurang membosankan

      Delete
    2. Kene sawan ni....dap dh kasi warning ni..ana ahli? No ahli no pay...

      Delete
    3. Omak kau ni sebenarnya dah kempunan glamor.

      Masa Khalid jadi MB, pantang ada peluang Omak akan menghimpit Khalid untuk dirakam gambar.. Selalunya dimajlis-majlis rasmilah.

      Ada satu gambar tu...oleh kerana terlalu rindu akan Khalid, Omak Kau membelai poster gambar Kalid saja untuk melepaskan gian.

      Sekarang oleh kerana Khalid bukan lagi MB maka tiadalah lagi majlis-majlis rasmi dan tiadalah lagi peluang Omak Kau berposing disisi Khalid dan tertutuplah peluang untuk bergelamor.

      Sebab itulah Omak Kau sakit hati sangat dengan Azmin.

      #aku ada simpan beberapa keping gambar Omak lentok dengan Khalid.

      Delete
    4. Khalid punya 12 inci panjang, 3 inci tebal. Itu pasal lah OmakKau setia benar hehehe.... walaupun blog Omak kau ni dah jadi blog sampah boring2 boleh gak layan... tapi memang tak boleh percaya 100% lagi dahhhh. Sama macam ulamak PAS hehehe

      Delete
  10. . Saya masih ingat ketika mula-mula bertemu Tok Guru Nik Aziz, beliau berkata kepada saya, “Bala, kalau kamu mahu harta dan kekayaan, pergilah kepada MIC. Tapi kalau mahu bersama kebenaran, marilah kepada kami.” Maka saya memilih kekal bersama PAS ke hari ini kerana PAS memperjuangkan Islam dan berada di pihak yang benar. 2. Berada di dalam PAS, saya telah banyak belajar tentang Islam. Saya boleh datang ke masjid. Kalau saya dalam MIC, pastinya Umno tak akan ajak saya ke masjid dan saya tidak akan faham kebaikan Islam. Tapi apabila saya bersama PAS, saya diajak ke masjid, saya belajar dengan para ulamak dan saya dapak mengenali Islam dan hukum Islam dengan lebih baik. 3. Saya belajar Islam dari pimpinan PAS. Saya belajar syahadah. Bahkan saya sudah bermimpi bertemu dengan Nabi Muhammad (SAW). Bukan sekali. Sudah berkali-kali. Dan Dato’ Tuan beritahu kepada saya, ya benar awak bertemu Nabi Muhammad kerana nabi Muhammad tidak mengira bangsa. 4. Di dalam PAS lah saya belajar mengenali hukum Hudud dan saya dapati ia adalah hukum yang benar. Sepatutnya apabila Lim Guan Eng memfitnah Presiden PAS dan hukum Hudud, semua pimpinan PAS hendaklah perjelaskan kepada Cina itu hal yang sebenar dan terangkan kepada dia kebaikan hukum Hudud. Malangnya ada yang mempertahankan Guan Eng dan menghentam Presiden PAS. Saya memilih untuk menyokong Hudud kerana inilah ajaran yang betul sedangkan dia (Guan Eng) tidak betul. 5. Lapan tahun lalu ketika mula menyertai PAS, ketua kami yang banyak memberikan bimbingan dan tunjuk ajar ialah saudara Dr Mujahid. Apabila Pak Lah perkenalkan Islam Hadhari, Mujahid dengan tegas berkata, Islam hanya satu sahaja tiada yang lain. Islam Hadhari bukan dari Islam. Islam adalah Islam. Tapi malangnya hari ini saya lihat Dr Mujahid membawa Islam baru yang diberi nama Islam Progresif. 6. Tokoh yang bertanggungjawab memperkenalkan PAS kepada saya ialah Dr Hamzah. Saya terhutang budi dengannya hinggakan saya sebut namanya dalam ucapan saya di Muktamar Pusat lalu sebagai ucapan terima kasih saya kepadanya yang telah membawa saya ke dalam PAS. Tetapi hari ini Dr Hamzah sudah jadi orang No 1 dalam Harapan Baru. Bahkan dia menelefon saya untuk mengajak saya keluar dari PAS dan menyertai Harapan Baru. Saya jawab, doktor yang perkenalkan PAS kepada saya hingga akhirnya saya temui kebenaran. Bila saya sudah berada di jalan yang benar ini, tiba-tiba doktor mahu ajak saya ke jalan yang sesat? Saya tiada sebarang kepentinganpun dalam PAS. Doktor sudah 3 kali diberi penghormatan oleh PAS untuk bertanding dalam pilihanraya. Saya tidak pernahpun bertanding. Dan saya tidak pernahpun minta dengan PAS untuk bertanding. Bahkan saya tidak ada masalahpun jika tidak dipilih menjadi calun. Cukuplah bagi saya berada di atas jalan yang benar bersama dengan para ulamak. 7. Adakah mereka yang tidak faham ini perlu mengikuti kuliah dari saya untuk faham perjuangan Islam? Eloknya buat kuliah subuh la...

    Kah kah kah malulah macai Pkr dan balaci Dap khususnya greenboc , tulang besi dan alhusyeen ............ Bala seorang bukan Islam lebih memahami perjuangan Islam serta istiqamah dgn perjuangan dan lebih memahami serta menghayati pesanan TGNA ..................... malulah wei GHB yg jadi barua DAP !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi bila Bala tanya ayat mana dlm Quran boleh menghina org lain, ulama siku lutut x dpt jawab ngeh3

      Delete
    2. Dalam ajaran Islam...menghina dan merendah2 org lain adalah perbuatan biadap. Itulah perbuatan BIADAP Hadi lakukan. Beribu orang jd saksi bila Hadi menghina pemimpin PAS yg sanggup masuk penjara kerana PAS.

      Delete
    3. Tapi bila dap hina islam..
      Diam membisu..

      Cer hima dap...melalak cam org sawan

      Delete
    4. Bebel panjang2 ahahaha.. Bala tuh keling mabuk mana lak? wakakakaka
      Macam SIAL jer wakakakakakak. Citer porno lagi bagus laa bangang macam Hadi jugak wakakakaka. FUCK YOU PAS !

      Delete
  11. Pasno ug bertindak dngan cara Pas mengurangkan undi kepada pakatan rakyat (dah mapuh) modai agama mana kala umngok menambah undi dengan modai bangsa.Sorang kluk klek kluk klek dan sorang lagi terus kekal berkuasa.

    ReplyDelete
  12. Aku x sabar tunggu pilihanraya..nak tengok sorang demi sorang puak serban ni menangis kehilangan deposit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku setuju. Kawasan yg ramai pengundi bukan Melayu..PAS pasti tumbang. Di Temerloh..Nasarudin sikulutut dijangka tumbang ditangan umno.

      Delete
  13. Kenapa takde ulasan dr naib2 presiden ttg najib. Dah wala dgn tuang presiden ke. Pakat2 sokong najib

    ReplyDelete
  14. KOTA BHARU - Tindakan Kerajaan Kelantan menangguhkan pelaksanaan HUDUD di negeri itu, yang dirancang pada awal 1990an, kerana khuatir sejarah diisytiharkan darurat 1978 akan berulang.

    Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Islam, Pendidikan dan Dakwah, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah berkata, atas pengalaman itu Kelantan mengambil langkah yang berhati-hati dalam melaksanakan sebarang undang-undang.

    “Berdasarkan pengalaman (Pas Kelantan), Kita bimbang kalau teruskan usaha ini (laksana HUDUD) mungkin tindakan-tindakan yang tidak baik akan berlaku yang akan menjejaskan keseluruhan usaha kita untuk memperjuangkan Islam,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.

    Orang ni lah yang sama telah mengistiharkan perang dengan UMNO jika tidak menyokong HUDUD selewatnya bulan Oktober ini.

    Dan orang yang sama juga minta HUDUD ditangguhkan dengan alasan yang lucu.

    Jika dah tahu takut darurat, mengapa berlagak seolah-olah beriya-iya benar mahukan HUDUD dilaksana di Kelantan.

    Jelas tak siapa yang munafik dan bermain-main dalam isu HUDUD ini..????

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas dan umngo tidak dapat dipisahkan.

      Pas
      - hendak melaksanakan hudud tapi undang2 hudud ada percanggahan dengan perlembagaan negara.

      Umngok
      - perlembagaan umngok membolehkan presiden punyai akaun untuk penderma masukkan duit.Adakah perlembagaan parti umgok ini tidak bercanggah dengan undang2 berkaitan kewangan yang sedia ada dalam negara.

      Delete
    2. Inilah wajah PAS sebenar. Bertopeng Islam dan hudud utk kepentingan peribadi.

      Delete
    3. wahhh...sekarang Pas lebih pintar dari Umnoo. Selalunya Umno yang tipu Pas, tapi kali ini Umno pula yg kena tipu oleh Pas.

      Ketua pembangkang DUN Kelantan dari Umno menangis berguling2 sokong hudud yang di bawa oleh Pas...alih-alih sekarang Pas dah tak nak buat hudud pulak.

      Penipu juga rupanya Pas ni ya?



      Delete
  15. Tengok balik tarikh brita hairan yg ko bace tu.. tahun 2012 punya statement. Skg qaul jadid la wei.. out dated btul la geng gaharu ni.. hahaha!!

    ReplyDelete
  16. Kita dah tahap kemunafikan hadi pil kuda berada pada tahap tertinggi.mutut siang malam cakap pasal hudud bila time bentang kat parlimen dia lari g jepun..ngeh3

    ReplyDelete
  17. Makan sushi kat jepun lg sedap-kate hadi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepas ni TGHH akan berangkat ke Bangladesh, Palau, dan Tunisia... ni sebab semua negara ni ada bulat kat tengah tengah bendera dia orang.. dia buka boleh tengok benda benda bulat.

      Delete
  18. ambe nok rehat sebetor...nok gi jjepong makang sushi ikang metoh.

    tuang presideng

    ReplyDelete
  19. Wa mahu ucapkan salamat hali laya ! Sila latang rumah terbuka Dap ......... manyak hidangan spt babi goleng , babi pangang dll ........ semuanya ditonggeng halal kelana itu tuan galu LKS dan LGE kasi sembelih ......... lagi itu yam seng pun ade sama itu main majong pun ade . ....... kalau mahu lebih enjoy itu amoi Ipoh mali pun ade ......... jgn takut jgn segan itu dosa semua tuan galu LKS dan LGE boleh kasi ampun dan ada applovement dpd itu ulamak2 DAP punya ........ ini mcm punya balu butut2 Islam bukan itu macam tuan gulu haji hadi yg mahu hudud kasi susah sama melayu Islam mahu enjoy dan bikin kacau ekonomi olang cina mahu niaga itu judi , babi , yam seng sama itu amoi jual body maaa ........ kalau talak suka itu amoi , itu pondan pun wa ade boleh main montot maaa ..........haiya itu pasal wa suka sama PKR dan Halapan Balu punya macai .......... ini macam wa butut2 ada halapan niaga kasi untung sebab olang melayu Islam boleh jadi customer wa wa sangat suka sama halapan balu ..........ingat halapan balu aa ............ halapan balua .......balua punya olang aa ! ..... ini macam Dap manyak balua punya olang ..........mcm samat sait , Julhajmi yan tebalu plofesor Ajiz Mali ............Lai lai lai macai sama balaci masuk sama DAP maa ......... itu PKR mana ata nilai ekonomi looooo ........... hanya pandai kasi hantam duit Jakat looooo !

    ReplyDelete
  20. Kalau di kira semua dlm gambar tu dapatlah 1000. Kalau campur jin mungkin lebih 20 ribu yg hadir.

    ReplyDelete
  21. Apasal muka tontowi dalam gambar atas macam iblis ja aku tengok

    ReplyDelete
  22. 1000 campur 20,000 libu jadi libu libu banyak loo.
    Lu kila sama apa.... Itu menteli naji ka...ayoo

    ReplyDelete
  23. wah ok jugalah ramai takat tu

    boleh duduk selesa sikit

    unit amal pun tk penat kerja

    lebih aman dan harmoni

    cuma boleh tambah nasyid la... bagi hidup sikit majlis... atau yahanana ke

    sekarang agenda PAS pun hanya hudud saja, lain tkde dah, jebon pun dh tiada.

    itu pun hudud dah tangguh, nak tunggu ada jaminan PDRM takkan darurat baru hudud dilaksanakan. sekarang ni musim darurat, bahaya jika laksana hudud. komunis DAP kan berkeliaran merbahaya.

    polis dan SB pun tkperlu susah payah.

    ReplyDelete
  24. GHB - Geng Hambat Babi atau Geng Hurung Bangkai,

    agak-agak nama mana yg lebih sesuai?

    ReplyDelete
    Replies
    1. paling tiptop GHB = Geng Hadi Bangang

      ngeh3 jeff ulu baby

      Delete
    2. Terima kasih Anon16.09 sejuk perut ibu ko mengandongkan ko....

      Delete
  25. Astaghfirullahhalazim....
    Beristighfar la sekalian sahabat ku... Jangan diturut bisikan syaitan... Anjurkan pemimoin kita bermuzakarah... Cari titik perdamaian bukan persengketaan... Tidakkah sahabatku sekalian terasa kita sedang diapi2 kan?

    ReplyDelete
  26. Tunggu masa aje Pas nie nak rebah...anak muda yang datang tu nak dengar apa auta yang bakal diucapkan oleh pemimpin Pas...Jgn harap Pas boleh menang dalam PRU14 nanti...Selangor pun belum tentu boleh menang..

    ReplyDelete