Monday 3 August 2015

VIDEO AZALINA NYANYI LAGU UMNO DAN BN BUDAK BAIK

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Dato' Seri Azalina Othman Said yang baru dilantik menyandang jawatan itu di dalam kabinet baru kelihatan berjoget, menari dan menyanyi bersama pengunjung yang datang di satu Majlis Rumah Terbuka Aidilfritri baru-baru ini.

Beliau yang juga merupakan Ahli Parlimen Pengerang, Johor berpakaian baju kurung, menyanyikan lagu 'UMNO budak baik, BN budak baik' lirik yang diubah suai dari lagu 'Baek' ciptaan penyanyi rap terkenal tanahair Joe Flizzow dari kumpulan Too Phat.


21 comments:

  1. Lim Mat Sabu tengok. tetliur. Boley kaaa abang Lim Mat masuk meminang. Juru risik gang GHB la, Lim Hatta, Lim Hanipa dgn Lim Kolid

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ni dna babi kot?

      Delete
    2. BODOH TAK BOLEH DIAJAR PUNYA BLOGGER INI PUN NAK DIJADI KAN ISU.

      Delete
  2. Dia ni dulu ada kes ni...100 ribu ada dalam kereta org buangan paklah...jenis sampah macam ni yg najib suka...kabibet sampah...

    ReplyDelete
  3. Siapa yang sokong LGBT sekarang ni,najib peliwat tuya atau jeff penternak babi ada logo halal dari jakim..ngeh3

    ReplyDelete
  4. betina macam ini ke yg dijadikan pemimpin kpd rakyat yg cerdik2..
    meleysia tak maju kerana rakyat ramai cerdik profesional..tapi pemimpin tak cerdik, bodoh..hidup dan halatuju hanyalah hiburan...
    yg ada hanya logo2 dan kata2 retorik macam bedak gincu sahaja... tindakan yellek..kosong..
    semua ini boleh melingkup negara..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 10 kali lebeh baik dari Mat Sabu dan Mahfuz.

      Delete
    2. sejote kali lebih baik drp tuang guru sushi kaki lebong telang pil kude

      Delete
  5. Kebodohan Mahathir terbesar adalah melantik si bodoh penipu menjadi pm

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib baik mahathir tidak melantik penjubur tua kaki kelentong jadi pm..ngeh3

      Delete
  6. yg lain tolong jgn bg komen.

    kita tunggu ulasan dari ulamak suci dulu.

    ReplyDelete
  7. "Tak tahu lah aku apa nak jadi!!!. Malaysia dah terok dirusakkan oleh Jibmah" kata Abg Jak .

    "Yang kau sibuk2 tu ambenda, kain pelikat kau pakai tu, mcm tu jugak, tak bertukar!!! " kata Pak Zahid.

    "Ya lah duit cukai rokok aku dia ambik, haram jadah betul " merungutnya Pak Jak

    ReplyDelete
  8. Omakkau kan ske ug.hahahahaha

    ReplyDelete
  9. [PANAS] Tengku Sri Paduka Raja Isytihar Keluar PAS

    Yang Amat Mulia Tengku Sri Paduka Raja Tengku Ibrahim Ibnu Almarhum Sultan Ismail Nasharuddin Shah telah membuat pengumuman menarik diri daripada menjadi ahli Parti islam SeMalaysia (PAS) bermula dari 29 Julai 2015.

    Di dalam satu KENYATAAN AKHBAR yang dikeluarkan yang ditandatangani oleh Tengku Ibrahim sendiri, beliau melahirkan rasa dukacita di atas pergolakan politik yang berlaku dalam PAS.

    Menurutnya, beliau merasakan hala tuju perjuangan parti tidak lagi kondusif untuknya terus berada dalam parti PAS walaupun sebagai ahli biasa.

    Mengikut hematnya perjuangan dan hala tuju PAS masakini sudah jauh terpesong dari tujuan asal bila mana PAS dan parti-parti bersekutu di dalam Pakatan Rakyat telah melangkah ke hadapan untuk menyaingi UMNO/BN bagi menempuh Pilihan Raya ke 14 yang akan datang ini.

    "Saya tidak nampak bagaimana PAS jika bersendirian dapat memperjuangkan hasrat murni untuk mengambil alih Putrajaya dari UMNO/BN," tambahnya.

    Beliau berkata, umum tahu BN pada hari ini adalah parti yang lemah termasuk dengan pergolakan politik UMNO masa kini yang bergelombang dengan permasalahan dalaman parti seperti yang berlaku pada hari ini. Begitu juga parti gerakan MIC dan MCA tidak sekuat dan gah seperti dahulu. lnilah sepatutnya peluang yang keemasan bagi Pakatan Rakyat untuk memperkemaskan "Rumah Tangga" masing-masing bagi tujuan mengambil-alih kerajaan dari BN.

    Beliau meminta supaya dihentikan pergaduhan dan pertelingkahan sesama sendiri.

    Menuurutnya lagi, strategi yang dimainkan PAS tempohari tidak mencerminkan kematangan ke arah memperkuatkan parti beserta kerjasama dengan kawan-kawan lain di dalam Pakatan Rakyat.

    Rakyat dapat melihat bagaimana ahli-ahli Profesional PAS dalam Pakatan Rakyat berhujah begitu lantang di dalam Parlimen bagi memperkatakan satu-satu isu yang dibangkitkan di Parlimen. Mereka yang berpengalaman dan memperolehi kelantangan berhujah mengkagumkan rakyat jelata sekalian. Malangnya mereka telah disingkir di dalam Muktamar PAS yang baru Ialu. lni amat mendukacitakan ramai pihak.

    Beliau juga merasa pucuk pimpinan parti PAS tidak mempunyai hala tuju yang jitu dan keazaman untuk memperkuatkan parti selepas muktamar tersebut. Katanya, dengan tersingkir nya ahli-ahli professional PAS ini telah melemahkan parti ditambah pula dengan kucar kacir di antara para ulamak dan para professional yang disingkir ini.

    "Sayang seribu kali sayang peluang yang terbentang dihadapan kita tidak dapat kita gunakan untuk memperkuatkan gabungan kita dalam Pakatan Rakyat," katanya melalui kenyataan media tersebut.

    "Pargolakan dalam politik parti-parti lawan tidak kita ambil kira untuk kita memperkuatkan kerjasama kita di dalam parti Pakatan Rakyat," "Sebagai seorang islam benar saya sokong perjuangan ulamak dalam PAS tapi dari segi politiknya kita mesti cari jalan bagi kita bekerjasama dan berdamping sesama kita unutk memperkuatkan jentera Pakatan Rakyat bagi menempuh Pilihan Raya Umum ke 14 akan datang.," katanya.

    Beliau yakin dan percaya bahawa perjuangan PAS tidak akan kemana-mana jika mahu berjuang bersendirian.

    "Jika ini tujuan dan matlamat baru oleh PAS, maka perjuangan PAS akan terus ke belakang seperti perjuangan lama yang lampau," tambahnya lagi.

    Mengakhiri kenyataan medianya, beliau menyatakan,

    "Melalui kenyataan ini juga saya ingin berundur (letak jawatan) dari menjadi ahli PAS mulai dari tarikh surat ini dan saya berdoa kehadrat Allah swt supaya diberi hidayah petunjuk kepada pemimpin-pemimpin tertinggi PAS ke arah kegemilangan Islam serta politik tanah air untuk masa depan Islam dan rakyat Malaysia keseluruhan nya."

    Untuk rekod, Tengku Ibrahim merupakan anak ketiga Sultan Ismail Nasiruddin Shah ibni al Marhim Sultan Zainal Abidin dan pernah menjadi Pengerusi Perhubungan Parti Melayu Semangat 46 dan menang dalam Pilihanraya Umum kelapan pada 1990 serta menjadi Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Tanggol selama sepenggal

    ReplyDelete
  10. Mengkritik Najib Sama Seperti Mengkritik Umat Islam Malaysia

    PETALING JAYA: Serangan dan tuduhan yang dilakukan media Barat terhadap Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak bukan setakat UMNO dan Barisan Nasional (BN) tetapi terhadap seluruh umat Islam di negara ini.

    Ia ditegaskan Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Seri Mohd Sharkar Shamsudin.
    Katanya, strategi itu digunakan memandangkan UMNO mempunyai 89 kerusi Parlimen berbanding Pas yang hanya 21 kerusi.

    “Jadi untuk kucar-kacirkan negara, mereka mesti lumpuhkan UMNO dengan menyerang pemimpin UMNO yang mana sebelum ini mereka membuat serangan di peringkat dalam negara tetapi tidak berjaya,” katanya yang dipetik daripada Sinar Harian.

    Beliau yang juga Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri Pahang berkata, serangan bertubi-tubi terhadap Najib adalah perancangan rapi dan agenda besar pihak tertentu bagi menjatuhkan pemimpin-pemimpin Islam seperti yang berlaku di beberapa negara Arab.


    “Kita kena ingat dalam jangka masa panjang bagaimana Arab Spring menyebabkan negara-negara terbabit lumpuh dan tidak stabil hingga ke hari ini,” katanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bijak2 hamno.kahkahkah

      Delete
    2. bior betul...datuk apo tadi, datuk zakar? mak oi datuk ni le yang omak kao paling suko...lebih2 lae kalau khaldi punyo

      Delete
  11. Perasan kesian sudah ditelanjang bulatkan si budak umno. Perompak duit rakyat lagi mau cerita budak baik. Umno Perompak Baik Punya...yeyeye Umno Perompak Baik Punya..lalalala...ayuh kita rap...yoyoyoyo....Rakyat Kena Tipu..yoyoyo Rakyat Kena Kencing...yoyoyo

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...