KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 5 November 2015

EDISI KANTOI!!!! ..... RUPA-RUPANYA KERETA MEWAH YANG DIJAJA PARA PEMBENCI PAS DAN PENGHINA ULAMA ADALAH KONONNYA MILIK TMB KELANTAN SEBENARNYA KEPUNYAAN ORANG LAIN


Kereta mewah jenama Porshe Panamera nombor pendaftaran DCS 1 yang dijaja dimedia sosial oleh pembenci PAS dan penghina ulama kononnya kepunyaan dan milik Timbalan Menteri Besar Kelantan adalah kepunyaan seorang kontraktor yang mendaftarkan kereta berkenaan atas nama Nukima Sdn Bhd beralamat di N0: 3155 Taman Muafakat, Jalan Hospital, 15200 Kota Bharu, Kelantan.

Punyalah hina dan jijik kaki fitnah membuat fitnah dan menipu hanya disebabkan mau menjatuhkan imej dan integrti pemimpin PAS sanggup lakukan apa sahaja.

FITNAH DENGAN PEMBENCI PAS DAN PENGHINA ULAMA TIDAK BOLEH DIPISAHKAN UMPAMA ISI DENGAN KUKU.

35 comments:

  1. Kah kah kah .......... oooooooiiiiij walaun dan balaci Dap mmg terbukti hang pa kaki pemfitnah segala2nya kerana survival politik ............ semoga blogger spt mountdweeller, greenboc, alhusyeen, cipan, yong, mso, libang libu, malaysia waves, bloglist, addin, kedah la ni, cenangau dll diberi petunjuk utk menghentikan fitnah2 atau mmg mereka memilih utk menempah 'tempat khas' di akhirat kelak !

    ReplyDelete
    Replies
    1. woit walaun...apa kau ingat asal kritik pas mesti sokong dap ke? pigidah bodo...dap tu parti babi, kamipun tak sokong...pas pula parti hanjing sbb ketua suke menyalak...oooooooo mcm salak babi dalam bukit aritu...

      Delete
    2. Salam semua,

      Ternyatalah PAN IMAYAM KUALI akan melakukan apa jua fitnah demi untuk memburuk burukkan orang Islam. Mungkin DAP lah Maulana sebenar PAN Imayam.

      Kalau dah balaci tu balaci jugak la. Tak kisah DAP tu parti racist

      Delete
    3. Kepada pascai....

      kamu semua tak payahlah ribut2 mencarut dalam ni nak pertahankan Pas..

      buang karan jer...

      bukankah tuang (pontent) presideng pas dah isytiharkan sekarang ni pas dah jadi penasehat umno/bn.

      dengan jawatang baru ni pas tidak akan bertanding pada pru14 lawan umno lagi.

      dengan otomatiknya pas jadi kuat (walau pun hanya ada 14 daripada 222 kerusi parlimen).

      paru14 akan datang pas hanya perlu kerja untuk pertahankan 14 kerusi saja. yang lain2 tu serah pada umno.

      jadi pas tak payah buang duit untuk bayar cai pasang bendera pas. kerja cai pas nanti ialah pasang bendera dacing pulak. Umno sangat perlukan kepakaran cai pas untuk panjat batang nibong pasang berndera dacing. umno kan banyak duit...!!!!

      untuk mengesahkan keputusang tuang (ponteng) presideng jadi penasehat umno, dia dah diclare tak akan sokong undi tak percaya kepada najib di parlimen.

      nik abudo pula perkuatkan lagi kenyataan tuang (ponteng) presideng dengan menokok pas akan berkecuali daripada menolak usul belanjawan nanti.

      jadi pascai bolehlah berehat dan boleh cari kerja lain. kerja pacak bendera pas dah tamat dah...

      Delete
    4. FITNAH DENGAN PEMBENCI PAS DAN PENGHINA ULAMA TIDAK BOLEH DIPISAHKAN UMPAMA TAHI DENGAN TANGKI NAJIS.

      Semakin banyaka kita membaca dan mendengar fitnah dan penghinaan ke atas parti Islam dan ulama oleh anjing-anjing kurap buruk kepala parti Kuali Imayam PutuMayam dan DAPig , kita merasa semakin benci terhadap parti Kuali Imayam PutuMayam dan DAPig .

      Macai, balaci dan barua parti Kuali Imayam PutuMayam dan DAPig adalah seperti anjing menyalak bukit, bukit tak runtuh , anjing pula sawan babi...kah...kah...kah....kah...kah....kah....

      Delete
    5. Haiya itu olang DAPig sudah ilang sendiri punya telor takut mau bahas sama kanda. Sendiri gatal cakap, sendiri lawanlah ! Bikin malu sifu penang mali dan moyang Tongsan saja ! Sikalang olang DAPig mau minta tolong sama PKKR lawan itu kanda ! Haiya manyak malu OOOO ! Parti Kuali Immayam PutuMayam dan sifu DAPig mana mau letak muka ? Kah...kah....kah....kah...kah....

      Delete
  2. rover bukan fitnah tau sbb nik amar mengaku beli tp dgn harga murah (ye ke?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rover 2nd hand berapa sangat bro. Beli ambik HP. Fitnah tu limit2 la bro.

      Harga kalu RM180,000, HP 9 tahun rates 5% baru bayar RM1500 sebulan. Rumah dah habis bayar, anak dah semua lepas masuk U, mampu sangatlah kalau gaji R8,0000 sebulan (Gaji Manager Bank tu)

      Bak mai sini PAN IMAYAM, aku kasi ROVER kao punya kening

      FOOK YOU

      Delete
    2. LGE pun pakai kereta gomen Penang Merc S Class tak bising pun.

      Aku lupa pulak, PAN Imayam kan balaci budak suruhan DAP.

      Kalau kat hotel tu bukan pekerja hotel macam chef ka, bell boy ka, waiter ka............... tapi buruh kontrak pekerja asing yg dok basuh tingkap. PAN Imayam macam tu la.

      PAN Imayam LUV DAP Forever kah kah kah

      Delete
  3. Depa peduli apa pasal dosa fitnah ......... minta ampun dgn tuan galu LKS dan LGE atau makan taik imam syiah depa ....... segala2nya beres ! Nak tahu lebih lanjut pi tengok kat blog ustazcyber !

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAN Imayam nama sebenarnya adalan PANdusta

      Delete
  4. Ulamak pas ni pun bukan betul sangat semuanya ulamak gila duit dan harta dunia cakap lain buat lain.piraaaaah serban jer yinggi tapi kuat menipu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekor lg gila fitnah...

      Delete
    2. Zamani mesti macai PAN Imayam ni. Yg suci hanyalah DAP.

      Delete
  5. TMB ni bukan ada sebijik je kereta mewah,ada beberapa biji lagi tp harakah lapor 1 je..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wau fitnah lagi. KipiDAP dan DongiDAP kah kah kah wahai PANdusta

      Delete
    2. Klu dh jenis suka buat fitnah...fitnah dah cam candu....ngehhhhhh

      Delete
  6. DAPigs AMAL POLITIK ANGKUH!!!

    Pengendali laman portal Malaysia-Today, Raja Petra Kamaruddin berkata stail politik angkuh DAPigs, hanya memberi dua pilihan, ikut telunjuk atau diserang dengan label pengkhianat.

    Raja Petra membuat kesimpulan itu berdasarkan pengalamannya berurusan dengan DAP ketika memimpin MCLM (Malaysian Civil Liberties Movement) pada 2010 serta tindakannya menyokong Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim dan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang menentang ‘Langkah Kajang’ pada 2014.

    Beliau berkata langkah pertama yang DAP lakukan adalah membahagikan satu kumpulan kepada dua kelompok, iaitu satu kumpulan baik dan satu lagi kumpulan jahat.

    Pihak yang menyokongnya dianggap kumpulan baik dan disanjung sebagai ‘perwira’ manakala pihak yang menentangnya dilabelnya sebagai kumpulan jahat yang mesti ditentang atau dibunuh.
    “Dan jika kita tidak menyokong rancangan DAP ini maka kita adalah pengkhianat. Hanya jika kita menyokong rancangan DAP kita akan (disanjung) sebagai perwira.
    “Inilah cara bagaimana politik baru Malaysia (Gerakan Harapan Baru) dirancang. Ia mesti mengikut telunjuk DAP atau bukan. Dan jika kita tidak bersetuju (dengan cara DAP), kita mesti diserang atau dibunuh.
    “Dan sejak saya tidak bersetuju dengan apa yang mereka (DAP) lakukan bermakna saya adalah pengkhianat. Pengkhianat kepada apa? Pengkhianat kepada negara atau pengkhianat kepada DAP ?,” dedah Raja Petra dalam satu artikel bertajuk “DAP adalah satu ancaman terhadap keharmonian kaum”
    Raja Petra berkata kes ini paling ketara dapat dilihat dalam kes ‘Langkah Kajang’, di mana Khalid dan Hadi dilabel sebagai ‘pengkhianat’ kerana menentang perancangan DAP. Justeru itu, Khalid dan Hadi telah diserang habis-habisan oleh parti Cina itu.

    Ini Komen Gua -

    Itu sebab PANdusta tak angkat muka dgn DAP, ialah DAP bagi mereka lebih suci dari Imam Malik, Imam Syafie, Imam Ibn Hambal dan Imam Hanafi. Itu sebab PANdusta tanpa segan silu menfitnah kaum muslimin di Malaysia ini. Kalau korang nak kenal dgn Pengkhianat Agama dan Bangsa maka PANdusta adalah jenis macam ini. Abdullah bin Ubay silap2 angkat bendera putih sebab ngeri dgn pengkhianatan PANdusta

    ReplyDelete
  7. belaci-belaci dan macai-macai yang anti pas, anti dap dan anti pkr SEMUANYA makan upah umno ...... buat fitnah, dapat duit.....buat fitnah dapat duit .... haram ooooooo duit tu ..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jangan bagi kat ibu bapa makan atau anak bini makan .....kau orang makan sendiri je .............!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 14:07 Pencinta Abadi PAN Imayam, kononnya mewaklil semua pembangkang. kah kah kah. Tabur fitnah lagi.

      Tulang Loser dah dapat elaun ka????????? Aku fahamlah Blog Loserwaves tu tak laku manusia Papua New Guinea pun tak nak baca. Kah kah kah

      Delete
    2. 14:07 bodo natang anak anjing nih

      Delete
  8. apa yang susah sangat Omak kau.kalau orang dah tuduh tuan yang dituduh terus aje nafikan dengan ukti dan kalu bolih samn aje ,kan Pas bersma BN gerenti bolih menanga sama.apa takut .ni Oamk kau dah jadi bodog dungu,takda isu lain ke ,rosak teruk perangai betina siam ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodo natang anak anjing nih

      Delete
  9. Buat apa kontraktor buat di rumah TMB?... gaya kereta bukan kontraktor cikai....kalau urusan kerja kenapa tak dibuat di pejabat saja.... kenapa mesti di rumah.... tapi bersangka baik TMB nak renovate rumah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tetamu datang Rumah lantak dianla nak pakai helicopter ka became ka!!!

      No issue but issue. Irulah PAN Imayam Karitelo

      Delete
    2. tu kontraktor jual gergaji mesin ... nk tebang balak

      utk rakyat buat mancis masa banjir nnti sbb letrik terputus masa tu

      Delete
  10. SEBENARNYA BUKAN ORANG TAK TAHU KERETA TU SAPE PUNYA CUMAE KENAPE JUMPA DIA DIRUMAH...NAK BAGI DERME KE...HIHIHIHI..INI MENIMBULKAN SANGSI RAKYAT...MAKLUMLAH RAKYAT TAK MAKSUM...

    ReplyDelete
  11. Apapun selagi pas dpimpin walaun2 undi teman pasti kpd PAN

    ReplyDelete
  12. Insyallah pas hilang 3 undi pru 14 di dun bangi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salah yg kao sayang DAP racist kah kah lah

      Delete
  13. Pengeritik PAS ni dah macam pengeritik amnoperono. Minta wartamaya keluarkan beloger tu . kalau boleh sekarang..kerana permusnah umat dan tiada intergerity let.

    ReplyDelete
  14. pasug memang penipu

    tolak pas... pas sudah hancur

    hujahlh bodoh mcmanapun... pas dh tk relevan

    ReplyDelete
  15. ulamak adalah org yg gementar hati takut bila disebut nama allah....

    bukan org yg digelar ust dan gementar hatinya tk sabar2 kemaruk nk curi balak

    kereta tu milik dap saja parking kt rumah ulamak so call tu utk fitnah ulamak so call tu

    jahat sungguh dap ni kan kan

    ReplyDelete
  16. Mana berita ceramah Dan kehadiran? Kereta Ni Perkara kecik JE. Sya, Cuba Cari mana pergi Nik abduh?

    ReplyDelete