KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 3 November 2015

PEREMPUAN AMOK ALA-ALA KAK LONG KIKI KINI TAKUT AKAN KESELAMATAN DIRINYA.



Seorang wanita yang videonya tersebar selepas mengamuk dengan memukul sebuah kenderaan lain menggunakan kunci stereng mengakui dia kini bimbang terhadap keselamatan diri dan keluarganya.

Wanita berkenaan yang hanya mahu dikenali sebagai Shasha, 35, berkata, ketakutan yang menyelubungi dirinya itu ialah apabila pemilik kereta yang dikemekkannya itu telah mengancam untuk mencarinya di tempat kerja.

Menceritakan tentang kejadian yang berlaku pada 28 Oktober lalu, Shasha menegaskan, dia bertindak memukul kereta lelaki yang tidak dikenali itu kerana mahu mempertahankan diri.

Katanya, lelaki itu yang menaiki kereta jenis Toyota Camry telah meletakkan kenderaannya di tempat letak kenderaan yang telah dikhaskan untuknya.

“Lelaki itu telah mengambil tempat letak kereta saya. Apabila saya suruh dia pergi ke petak letak kereta yang lain dia tidak mahu berbuat demikian,” katanya.

Menceritakan semula kejadian itu, Shasha berkata, dia sengaja letakkan keretanya menghalang Toyota Camry kerana geram dengan perbuatan lelaki berkenaan yang meletak kenderaan ditempat yang dikhaskan untuknya.

“Lelaki itu yang berada di dalam Toyota Camry telah menggerakkan keretanya dan melanggar kereta saya. Sedang saya bercakap di telefon lelaki itu kemudian telah mengambil kunci kereta saya,” katanya, lapor The Star Online.

Dia mendakwa lelaki terbabit juga telah memukul ayahnya berusia 67 tahun yang ketika itu ada bersama dengannya.

Disebabkan hilang kesabaran dengan sikap lelaki itu, dia kemudian telah bertindak mengambil kunci stereng dan memukul kenderaan lelaki itu beberapa kali sehingga kemek.

Perlakuannya itu telah dirakam oleh lelaki terbabit yang kemudian menyebarkannya di media sosial.

Dia tahu tujuan sebenar lelaki itu merakam gambar iaitu dengan niat mahu menunjukkan dia adalah pelaku sebenar punca kejadian berlaku.

“Video ini membuatkan saya kelihatan seperti seorang wanita gila. Saya melakukan iu adalah bagi melindungi keluarga saya dan harta saya.”

Ketua Polis Selangor Datuk Abdul Samah Mat mengesahkan polis telah menjalankan siasatan terhadap kes berkenaan.


30 comments:

  1. Pempuan ni mungking geng pas.
    Sbb tu ganas kat cina dap

    ReplyDelete
  2. Jgn2 anak pompuan incik hadi bin abu yg tinggal di marang

    ReplyDelete
  3. Pemandu camry tu cina DAP ke? Kalau betul mmg samseng lah.

    ReplyDelete
  4. Anon 13.15.. keturunan lap bontot berak cina DAP.. lpstu x bsuh tangan trs mkn.. tu yg bodoh 7 keturunan.. tu blm siap cium punkoq cina DAP.. bersih ke x.. de bau ke x lg.. uhuhuhu.. sian.. keturunan cmni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perempuan pas agaknya.

      Delete
  5. Anwar adalah tahanan politik dan patut dibebaskan segera. Ini seperti dituntut oleh PBB. Jahat dan kejam sungguh umno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. PDRM memang pembunuh. Yang bunuh Altantuya juga dari PDRM! Kejam dan tak berhati perut langsung anggota PDRM!

      Delete
  6. anjing betina bn! muka pun macam binatang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bapak keling mak dia cina. Takde kena mengena dgn bn. Dap kl maybe.

      Delete
    2. 13:30 natang bodo

      Delete
  7. Mari kita sebarkan segala kezaliman babi bn ke serata dunia! biar fsb, mossad, cia, fbi, secret service datang dan hapuskan babi bn nie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodo natang anak anjing gila nih

      Delete
  8. KITA PATUT MENUNTUT KEMERDEKAAN DARI UMNO DAN BN! TIADA BN DAN UMNO MASALAH PUN HILANG!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kau mampus awal lagi cepat masalah selesai.

      Delete
  9. MERDEKAKAN NEGARA INI DARI UMNO DAN BN!

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO ADALAH PENJAJAH HARAM JADAH SERTA BANGSAT!

      Delete
    2. Kalau kau mampus awal lagi cepat masalah selesai

      Delete
  10. Pasal parking nak mengamuk mcm ni? Bapak muka mcm keling....ni bukan melayu. Ni chindian...

    ReplyDelete
  11. anony 13:42, jangan salah sangka, UMNO bersikap baik kat kita (PAS). Dah banyak RM yg jatuh atas riba kita, peduli apa tentang hasrat nak teguhkan Islam, kita perlu jaga perut dulu....Kami (PAS) akan menjadi parti komponen BN selepas PRU14 nanti dan sah Hj Hadi akan dilantik jadi TPM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga doa kau dimakbulkan. Dan PAN akan dikuburkan di perkuburan kawan baik mereka sama ada jirat cina, kubur Kristian atau kubur hindu.
      Kalau semua tak nak terima, bakar je.

      Delete
  12. Marah umno konon, hadi sayang najiblah. PAS lagi tak boleh harap, nak nasihat bn, hadi dah tak ketahuan dah. Ulamak pas pun sanggup buat apa pun utk wang, money is king macam najib juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemimpin Parti Kuali dah susah hati. Dulu declare ahli ramai, Pas dah lumpuh..
      Kalau dah kuat, buat apa susah2 nak marah hadi nak join sapa pun...

      Nampak sangat kote kecik telur je besar.

      Muahaha.. Muahaha.. Muahaha

      Delete
    2. Oiii kengjawan, ada sapa2 sini marah hadi join umbo ker?

      Tak ado kan.
      Suko memang ramai la.
      Pan lagi suko pas join umno.
      Tak payah nak pikir 3 penjuru....

      Delete
  13. Hahaha... ..berani lepas tu takut nampak sgt nak di perihatinkan. Namun siapa salah sebenarnya ??? Perempuan semakin berani dan garang tiada lagi wanita lembut menampakkan wanita itu wanita.

    ReplyDelete
  14. Orang ngomong fasal lain kok dibicara hal politik juga. Bodoh amat kayak gitu. Kok bodoh ya orang sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iyaak..memang bodoh orang sini yg dinamai parti kuali pakk...layak dicangkuli kepalanya

      Delete
    2. Anwar adalah ahli politik yg dipenjarakan sebab meliwat. Kalau tak bersalah buat apa susah2 lari ke kedutaan Turki minta perlindungan konon.
      Lepas tu elok je buat ceramah tempat terbuka. Tak ada org bunuh punnn...

      Tapi kannn..org bodoh mcm kau mmg senang diperbodohkan. Dahlah bodoh keturunan, sombong pulak.

      Delete
    3. Berapa kali nuar sudah liwat bontot mak lu?
      7 kali?

      Delete
    4. 16:03 bukan ke mak kau yg kena dulu? Kau malu nak repot kan? Kau juga yg cakap.

      Delete
    5. 16:03 suka dijubur oleh sipenjubur tua..ngeh3

      Delete