KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 6 July 2015

EDISI PASCA MUKTAMAR PAS KE-61 .... KOLEKSI FOTO ISTIQAMAH DALAM PERJUANGAN BERSAMA DATO' SERI PRESIDEN PAS DI PUSAT TARBIYAH ISLAMIYAH KELANTAN (PUTIK) HARI INI.


Pandang, fikir, nilai dan hadam akhirnya pasak padu dalam minda dan jiwa .... adakah benar sepertimana yang dilaungkan oleh beberapa bekas pemimpin PAS yang ditolak oleh perwakilan kini merajuk sebab rasa kecewa sampai dikatakan nak tubuh parti berkulitkan Islam ahlinya terbuka kepada semua kaum dan agama betapa ahli PAS yang masih bersama-sama dengan PAS kini tinggal 70%?????

Orang yang kecewa lazimnya akan mengeluarkan kenyataan yang cukup mengecewakan, adalah benar tepat dan sahih.

30 comments:

  1. dap pun ada buat majlis istiqomah....makan setalam lelaki dan pompuan...baguih betui...aliran islam tuan guru sifu besar lim...harap2 lain kali wanita dap dgn skirt boleh join sekali...dpt 2 nikmat...nikmat berbuka perut dan mata....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus nya islam yg ko tunjukan..

      Delete
  2. Ini kawasan kubu terkuat tapi kenapa atas kosong aje.

    ReplyDelete
  3. Bagus la penyokong PAS masih ramai.

    Saya tumpang gembira cemburu jauh sekali.

    Persoalannya sekarang bila PAS Parti Insan Suci Siku dan Lutut ni nak keluar PR.

    DAP dan PKR kan tolak HUDUD, jadi tak sesuai untuk dibuat kawan.

    MIC MCA GERAKAN lebih2 lagi UMNO sudah menanti dengan sabar.

    Mereka pon tak sabar2 nak bawa dan sokong RUU HUDUD PAS.

    So, apa lagi PAS tunggu.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn ikut pas...xleh mkn setalam lelaki dan pompuan...x terbuka

      Delete
    2. mari kita sokong Pas. Siapa masuk Pas boleh menTolol dan memBaruakan org. hukumnya dibolehkan.
      kita ikut tuan guru suci ahli nujum.

      Delete
    3. sham tm - bodo piang

      Delete
  4. Lepas ni nk tengok teresa kok...lim kit siang dan guan eng makan satu talam brrsama mat sabu..mujahit..hanpia medin dan nizar berlauk babi ok gak kannn....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ni bangang jangkit maslan ke

      Delete
    2. Tunjukan lah nilai2 keislaman dalam tulisan.. ko merosakan islam... begini kah bentuk dakwah pas?

      Delete
    3. Dah ada makan jantan n betina purdah 1 talam....tunggu laik babi 1 talam pulak..puak ug petnah kafir org lain....puak ni lagi haramjadah ...puiiii....

      Delete
  5. PAS perlu pandai..bijak dan cerdik...utk dihormati. Kebolehan menghafal...dan mengeluarkanya kembali telah lama diamalkan dlm peperiksaan dinasti / maharaja cina....bukan bermakna tak baik, namun cari dan kejarlah yg terbaik.

    ReplyDelete
  6. sebenarnya ada perbezaan. geng ulamak mmg disukai oleh kebanyakkan ahli PAS...cuma utk menang PAS bukan hanya perlukan ahli PAS tetapi oleh "pengundi pilihanraya". disukai oleh ahli PAS bukan bermakna disukai oleh pengundi pilihanraya. takkan 37 tahun Mat Sabu dlm PAS tu dia duduk goyang kaki je...dan terimbau kata2 Husam Musa yg mahu melihat TGHA jd PM Malaysia...

    ReplyDelete
  7. kesian omakkau blogger ug nk back up hadi..pas kembali ke zaman parti jaga surau jaga aurat je...tuan pesideng kaki uturn mbawa pas ke zaman gelap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kao pulak jaga Nepal. Berullag TUC kata hang jebon bodoh.

      Delete
    2. Anon 4:53 mabuk pil kuda ye.nt ambil lg pil kuda dr tuan pesideng pil kuda.kaykahkah

      Delete
  8. biarkn pas hadi terjun dgn labu2nya..omakkau plak kaki bodek ug.khkahkahkah

    ReplyDelete
  9. Lim GE bagi habuan makan setalam, rokok sebatang, derma kat masjid rm 2.00 dah lentok tunduk dan kata cina ba..i ni baik boleh buat kawan dunia akhirat...
    tak sedar cina2 ni ada agenda yg tersembunyi utk mesia....
    punggung mat sabun and geng dah kena cakok pancing cina sepet keturunan kom..is... kesian tengok macam pokka mata terbeliak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko kawan dgn cina MCA, Gerakkan, lagi banyak babi yg ko makan..hehheheheheh yg ko kawan dgn ramai group china dan group christian dekat sabah serawak lagi hebat munafiknya ko...ko lagi kena cucuk punggong dgn salib..hehe..pastu ko pergi join MIC ada tokkong besar dekat batu cave..Mana lebih baik DAP ada melayu ada ustaz, dgn ko/parti pas ada siew lek yg melantak amoi kat hotel tu!!ada pairin kitingan yg ada beribu2 salib kat sabah tu, dan geng2 palaneveil tokkong emas besar batu cave..Cermin-cermin la muka tu sikit.

      Delete
    2. hahahahahaha.....kata kat orang,rupanya taik penuh kat punggong...amek kau kena sebijik dan bakal ada lagi.......muahhahahahahaha....

      Delete
    3. Wei...sudah..sudah...dua-dua sama je....kentut sama busuk...taik sama melekit kat jubor...Anon 08:36 ko rasa best ke melayu Islam sama melayu Islam meleis spesis ko berpecah? Sebab mengaku konon lebih Islamik lah IS jahanam bunuh sesama Islam yang lain...sebab suka mengadu domba lah golongan Arab-Islam berpecah belah sesama sendiri...jadi balik macam zaman jahiliyyah...lagi ko nak tepuk tangan? Best? Seronok bila melayu kutuk melayu? Seronok? Teruskannn...teruskan dengan ketahian politik jamban. Tahniah dan syabas! Aku sebagai macai politik lalang amat suka spesis ko ni - DirtyPolitician-

      Delete
    4. Lagi satu...aku benci BN dulu kini dan selamanya...tapi aku lebih benci Pakatan Rakyat yang dah tipu dan hampakan harapan rakyat...lain kali jangan guna nama "Rakyat" demi survival politik, sedangkan sikap masing-masing penuh ketahian abadi...Rakyat merana sebab BN makin menindas...sebab apa? Sebab Pembangkang di Malaysia ni merupakan Pembangkang PALING LEMAH dalam dunia, kalah Zimbabwe dan Uganda!! So komen penutup aku : Fuck Off & Go to hell BN & Pakatan Rokyat! Semua sama yang penuh ketahian! -DirtyPolitician-

      Delete
  10. segala golongan yang paling terlaknat akan merasa sakit hati yang teramat sangat bila islam berada di atas.., tetapi merekalah yang paling melompat keseronokan bila mendapat faedah, manafaat dan keuntungan bila perlaksanaan hukum islam yang menguntungkan mereka, namun golongan yang terlaknat ini memang paling takut dengan sebarang hukuman atau apa saja bentung undang-undang sebab mereka terhalang untuk berbuat sesuka hati melebihi perangai haiwan samada hukuman perundangan sekular (civil) lebih-lebih lagi hukuman yang berpandukan syariat Allah, sebab dah biasa dan sebati dengan amalan-amalan yang dilaknat pasal tu takut kalau hukum hudud dilaksanakan.,.. Kalau golongan Kafir (samada kafir harbi atau kafir zimmi) dah tentu mereka tak akan menyokong perlaksanaan hukum Allah dimuka bumi ini. Cuma adakah golongan-golongan yang mengaku mereka islam tapi masih mahu bersekongkol dengan golongan kafir-kafir terlaknat tu.. ? Nauzubillah .., Ya Allah, Kau hancur dan binasakanlah seluruh penentang perlaksanaan perintah mu bersama sekutu, pembantu, penyokong serta pembela mereka Ya Allah ...Amin Ya Rabbal Alamin

    ReplyDelete
  11. Tak payah layang geng kecewa. Mereka tau melalak jer. Masa duk dalam PAS haritu pun, melalak jer lebih. Isi macam tin kosong. Patut kena buang pun.

    http://bankami.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Carlos,

      Aku setuju pendapat ko. Melayu tahi spesis kejar jawatan mana pernah insaf pun...selagi namanya ahli politik, takde lain yang difikirkan melainkan nak jawatan...aku rasa mat selekeh yg suka merempit tepi jalan tatkala umat Islam berjemaah di surau dan masjid2 mengerjakan solat sunat tarawikh lebih mulia dari pemimpin politik yang solatnya tunggang terbalik tapi dalam hati 24 jam fikir pasal jawatan dan kroni...sial...tahi!

      Delete
  12. Semalam beli sebuah katil bujang disebuah kedai di Cheras. Setelah berbual dengan tuan punya kedai ia melontarkan satu soalan cepu emas yang aku tak boleh jawab secara spontan. "Haji, apa hal itu PAS kasi buang Mat Sabu?". Aii Bang Mat ni sampaikan tokey perabut pun tahu hal dia. Biar betul!!

    ReplyDelete
  13. PAS Kelantan perlu jugak pastikan beberapa isu seperti air bersih, lebuhraya ke Gua Musang dan juga kediaman mangsa banjir diselesaikan sebelum 2016 nanti.
    PAS dah memerintah dari 1990.
    Kalau alasan tak cukup duit jugak yang menjadi modal, kutipan zakat ratusan juta setahun itu sepatutnya digunakan semaksimum mungkin untuk selesaikan masalah kediaman mangsa banjir Kuala Kerai 2014 lalu.
    Amat memalukan bagi Kelantan dengan jumlah anak Kelantan di Lembah Kelang mencecah 800 ribu orang tentu ramai yang membayar zakat di Kelantan sendiri.
    Jumlah ini sahaja dah boleh sekurang kurangnya selesaikan isu rumah di Kuala Kerai.
    Tak perlu lagi menuding jari kepada kerajaan pusat aka UMNO yang memang pun akan pastikan sabotaj untuk PAS kalah dalam pilihanraya.
    Jadi bila PAS Kelantan asyik minta sedekah dengan UMNO di Putrajaya bererti PAS tidak mampu menangani isu ini.
    Sepatutnya inilah peluang untuk PAS buktikan mereka mampu.
    Tabung Derma Lebuhraya Gua Musang pun senyap tanpa ada sebarang berita dan ulasan.
    Susah untuk lihat PAS boleh menang di Kelantan PRU14 pasca Nik Aziz dengan pendekatan mereka sekarang ini.

    ReplyDelete
  14. Susah untuk lihat PAS boleh menang di Kelantan PRU14 pasca Nik Aziz dengan pendekatan mereka sekarang ini. Mungkin BETUL....behati hati lah...

    Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ

    ReplyDelete
  15. buatlah apa pun, PAS dh tk relevan

    memanglah pengikut masih ada, parti JATI pun ada pengikut, geng budak punk makan sisa pun ada pengikut, geng hippies tk mandi pun ada pengikut.

    bukan ramai yg kita nk, tp ramai dan berkualiti

    PAS FOR ULL (ulamak sahaja tau, omak tk layak masuk PAS)

    ReplyDelete