Monday 6 July 2015

PENYERANG HARIMAU MUDA CEDERA PARAH DAN SEPUPUNYA MENINGGAL DUNIA DALAM KEMALANGAN JALANRAYA



Penyerang pasukan bola sepak negara yang juga permain skuad Liga Perdana Sabah, Rozaimi Abdul Rahman mengalami cedera parah selepas kereta Honda Civic dinaikinya bersama sepupunya telah terbabas dan merempuh pokok di Batu 3.5 Jalan Tuaran Lama, Kota Kinabalu.

Kejadian dikatakan berlaku pada pukul 1.30 petang tadi, Rozaimi menaiki kereta yang dipandu oleh sepupunya Awangku Mohd Farris Mahamud, 21, yang turut mengalami cedera parah.

Pegawai Hubungan Awam Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) Sabah, Mohd Affendy K Ramin mengesahkan kejadian ini di mana pihaknya menerima panggilan berhubung kejadian itu pada jam 1.34 tengah hari sebelum menghantar sepasukan anggota bersama jentera ke lokasi.

"Bomba tiba di lokasi pada jam 1.46 tengah hari dan mengambil masa beberapa minit untuk mengeluarkan kedua-dua mangsa lalu dihantar ke hospital dengan ambulans," katanya dipetik Harian Metro.

Sementara itu, Penolong Pengurus Pasukan Sabah Rahman Zakaria ketika dihubungi mengesahkan Rozaimi terbabit dalam kemalangan dan kini masih menerima rawatan lanjut.

Beliau, telah dikejar ke Hospital Queen Elizabeth dan dirawat di unit rawatan rapi(ICU).

Rozaimi kini masih belum sedarkan diri manakala sepupunya Mohd Faris telah disahkan meninggal dunuia sebentar tadi.

3 comments:

  1. Hati hati dijalan raya.

    ReplyDelete
  2. Dari Dia kita datang, dari Dia jugalah kita kembali.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  3. Haram jadah punya Ibu Madina..puada2 pun promote ekor...moga kamu mati accident..setan...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...