KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 2 July 2015

LELAKI MENGAMUK SAMBIL MENGHAYUNKAN PARANG KEPADA KAKITANGAN KEMENTERIAN KESIHATAN SEBAB MELAKUKAN FOGGING TANPA NOTIS



Beberapa orang anggota dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) diacu parang oleh seorang lelaki ketika melakukan semburan asap untuk membasmi nyamuk aedes.

Kejadian berlaku di Flat Desa Baiduri Farlim, Paya Terubong,Ayer Itam, Pulau Pinang kira-kira jam 6.45 petang pada Rabu.

Difahamkan, kakitangan KKM dari Pejabat Kesihatan Daerah Timur Laut itu telah didatangi seorang lelaki yang tidak membenarkan pihak berkenaan melakukan semburan berkenaan.

Lelaki itu dikatakan naik angin selepas mendakwa tidak ada sebarang notis dikeluarkan.

“Kalau terjadi apa-apa kepada anak saya kamu semua mahu tanggungjawab ka? bagitau la, mau tanggungjawab ka?,” kata lelaki itu.

Kakitangan KKM berkenaan cuba menenangkan lelaki berkenaan walaupun ketika itu dia kelihatan mengacu dan menghayun parang.

Berdasarkan keterangan, penduduk telah diberikan notis oleh KKM pada pagi hari kejadian berhubung langkah yang hendak diambil.

Insiden tersebut yang telah dirakam menerusi video telah dimuat naik ke laman Facebook dan Youtube serta menjadi viral di internet.


9 comments:

  1. Kahkahkah keling pundek minum todi keliru nak sokong dap/mic/pasmacha

    ReplyDelete
  2. Nie kes mabuk nie...haha..smua tengok pown tada goyang..

    ReplyDelete
  3. Kesian dia nak beli todi takde duit lepas tu nak pau bini duit tak bagi tengah stress2 tu tiba bau asap fogging lagilah bertambah bengang terus ambil parang tumpul atuk dia punya yang selalu atuk dia buat tebas rumput, gunakan parang karat nak warning jabatan kesihatan. --sekian berita yang ditaja khas oleh Jack Daniels --

    ReplyDelete
  4. "Menghayunkan parang" itu memang niat orang tu.macam mana pula kalau fitnah pil kuda? Adakah dia betul2 maksudkan ada jebon, barua umpama "haramjadah" betulkah ada haramjadah dalam pelda? Apakah terima penyata hutang rm beratus ribu tu haramjadah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau pun minum todi ke?

      Delete
    2. anney...hanga makan pil kuda ka cakap kencang sangat...
      hang pun adik beradik jebon yg mabok todi dan hayun parang kontot konon nak gempaq...
      huh sehelai bulu roma pun tak pacak...

      Delete
  5. batu banyak busar atas dia punya kepala

    ReplyDelete
  6. mintak2 dia mampooooos kena demam denggi sebelum hari raya ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. raya apanya dia hindu paria telan ayaq ketum...
      jenis ni raya tak raya sama saja..
      ubat dia..lastik kepala sebiji batu.. baru angkat sembah meniarap di kaki.

      Delete