KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 4 July 2015

BIAR GAMBAR BERBICARA .... TUDUHAN NAJIB BETAPA TUN MAHATHIR DALANG DISEBALIK SERANGAN WSJ DAN SARAWAK REPORT TERHADAP DIRINYA BERASAS SAMA SEKALI.



Tidak ada lagi yang yang lebih jelas daripada ini siapakah dalang sebenar di belakang serangan oleh Sarawak Report.

Politikus UMNO yang juga bekas pemimpin peringkat Bahagian yang sebelum ini diisytiharkan muflis Datuk Khairuddin Abu Hassan dan sejak kebelakangan ini menjadi  penyokong terkuat Tun Mahathir, dikhabarkan minggu lepas telah terbangi ke London minggu untuk bertemu Pn Claire Brown, pemilik Sarawak Report.

Sebagai warga muflis yang secara automatik tidak dibenarkan keluar negara, sudah pasti menimbulkan tanda tanya dari mana beliau mampu untuk membebaskan dirinya sebagai warga bankrap sehingga boleh melakukan perjalanan ke luar negara lagi.

Mungkin kenyataan WSJ, Ken Brown yang berkata dalam satu wawancara bahawa mereka mendapat dokumen mereka dari sumber yang tidak dikenali yang boleh dipercayai dengan mendakwa RM2.6bilion telah dimasukkan dalam akuan persendirian milik Najib sambil berkata memiliki beberapa dokumen baharu bakal dibongkar dalam artikel beliau seterusnya.

Disini jelas sangkaan dan tuduhan Najib tepat dan berasas dalam satu kenyataan hari ini yang berkata beliau percaya bahawa Tun M adalah dalang sebenar di belakang semua serangan media asing baru-baru ini terhadap dirinya.

Walaupun tidak konklusif, namun foto ini sebanyak sedikit mencuit minda untuk menerima sebagai salah satu pentunjuk jelas dan berfakta betapa kata-kata Najib awal hari ini mempunyai asas yang kukuh.

Sebagai PM dan mengawal serta mempunyai akses perisikan domestik, secara logik ikut hukum akal sudah  pasti dia mempunyai bukti yang cukup untuk mengatakan siapa yang menjadi dalang serangan dengan menggunakan media asing.  Yang menyedihkan ada rakyat Malaysia sanggup berkomplot dengan media asing  yang kita sentiasa mencurigai dan tahu agenda tersembunyi mereka  selama ini.

Peliknya Tun Mahathir pernah suatu ketika dahulu ketika Anwar Ibrahim menggunakan media asing untuk menyerang kepimpinannya menasihati rakyat agar sentiasa berhati-hari dan ada sifat curiga segala bentuk bantuan yang mau diberikan oleh media-media asing ini. Kini beliau kelihatan sudah menjilat balik kahak pekat hijaunya itu .. sanggup menjilat demi memuaskan agenda balas dendam kesumatnya.

Amaran dan peringatan Tun Mahathir  tidak mungkin dapat rakyat melupakan begitu sahaja.

Harus diingatkan ... bantuan media asing biasanya datang dengan harga yang tinggi kepada negara kita.

38 comments:

  1. Hari-hari akhir biawak jib dan badak mah sudah semakin hampir. Kah! Kah! Kah! Habis beg birkin dan cincin! Kah! Kah! Kah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. penghapusan pelesit-pelesit dalam umno sudah pun bermula!

      Delete
    2. Mahathir & anwar dua2 anak haram

      Delete
    3. Najib & rosmah pun apa kurangnya lagi haramjadah

      Delete
    4. Abdul Nahib B Razak dan Rosmah Bt Mansor ialah bapa angkat kpd Anon 0033hrs. Uni adalah kerana Anon 0033 dijumpai di tepi parit di Putrajaya dipercayai dibuang disitu. Anon 0033 adalah merupakan anak luar nikah ataupun ANAK HARAM JADAH atau BASTARD

      HAHAHAA

      Delete
    5. Gambar tu dah jelaskan kaitan mahathir dgn sarawak report. Dulu mahathir fitnah "tingkat 4" masa zaman paklah. Skrg buat lagi keje yg sama. Buat keje yg sama 2x, org dah x pecaya dah apa mahathir ckp..betapa ramai org2 tua disekeliling mahathir yg gila harta hasut mahathir sebarkan fitnah. Kepala besarnya tun daim. Zam mamak & kadir jasin jadik macai. Ini perangai mamak yg sbnr...ketua segala mamak dah jadi penyebar fitnah. Padahal mahathirlah punca segala2 masalah kt malaysia ni. Rasuah, kronisme, proksi, penyelewengan...

      Delete
  2. KENAPA NAK TANGGUNG LAHANAT BANGSA PON ???????

    KHINZIR PON BUSOK , INI KAN BANGKAI HIDUP.....

    BODOH LAH RAKYAT KITA !!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau sorang je khinzir

      Delete
  3. Mursidul Am pon tak percaya Najib curi duit rakyat.

    OK pon sama tak percaya.

    Pengabungan UMNO PAS sudah semakin hampir.

    Nak ucap selamat maju jaya je la.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  4. Saman lah, tentu boleh dapat 42Billion...........kenapa PM ni dangkal sangat, pendekar pendeko bugis!

    ReplyDelete
  5. Orang dari kem Najib memanggil DALANG. Penyokong TDM pula memanggil "whistle blower". Cara Omak melapurkan isu ini pulak boleh disifatkan sebagai percubaan untuk "blowjob" TSKI sorry....I mean Najib.....

    ReplyDelete
  6. Kangar: Puluhan peniaga bertempiaran lari apabila ribut menerbangkan beberapa gerai makanan di Bazar Ramadan Kangar berhampiran Bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK), di sini, semalam.

    Dalam kejadian kira-kira jam 4.20 petang itu, keadaan di kawasan terbabit hujan lebat sebelum tiba-tiba berlaku ribut.

    Peniaga nasi ayam Azri Muhaimin, 25, berkata, ketika kejadian dia sedang sibuk menyediakan makanan untuk dijual kepada pengunjung yang datang ke bazar itu.

    “Ketika itu hujan lebat dan tidak semena-mena saya ternampak beberapa payung gerai berterbangan ditiup angin.

    “Situasi itu juga menyebabkan beberapa pengunjung dan peniaga bertempiaran lari menyelamatkan diri. Mujurlah tiada yang cedera dalam kejadian itu,” katanya.

    Pengunjung bazar Jalil Mat Shah, 35, pula berkata, ketika kejadian dia sedang sibuk membeli-belah juadah berbuka puasa.

    “Kejadian berlaku kira-kira tiga hingga lima minit dan habis segala juadah yang dijual jatuh ke tanah manakala gerai makanan pula rosak,” katanya.

    Beberapa peniaga yang tidak terjejas bagaimanapun masih meneruskan operasi perniagaan mereka seperti biasa.

    ReplyDelete
  7. Kalau di zimvabwe benda spt ini biasa
    Org yg beri maklumat akan didakwa.

    ReplyDelete
  8. hahaha,,,,,,wang berkuasa wang juga kianat wang juga muslihat ,selagi wang tiada yg benar tiada yg bohong hanya yg bijak kuasai wang!!
    malaysia kini harapkan cina harap pelabur luar kalau tidak negara bangkrup!! tapi apa bangsa peribumi mampu buat??? hanya hina menghina mengutuk tak tentu pasal apa bangsa peribumi mampu bantu selamat ekonomi negara selain hanya pandai boros berlagak bijak tetapi kosong utk bantu negara sebab tulah GST shj rakyat mampu bantu .

    ReplyDelete
  9. Tak payah ubah isu pasal Khairudin & Tun.
    Bukankah Khairuddin pengistiharan muflisnya sudah ditarik balik? So tiada isu dia hendak terbang kemana2 pun.
    Soalan skrg betul ka acc Najib tu wujud?
    Betul ka Najib ada dpt fund dari 3 syarikat yg tersebut?
    Bank Negara & Pihak Bank yg terbabit kena memberi kenyataan Akhbar secepat mungkin.
    Sudan terlampau lama isu 1mdb berlarutan.
    Klu kes syarikat2 biasa sekejap ja kena beku.
    50k punya transaction pun dh nk kena tunjuk sebab.
    Maknanya Bank Negara tidak telus & double standard dlm urusan transaksi Wang.
    Rakyat semakin bengang.. Mata tak merah mata bila tengok duit berjuta2 main2 lambung sana sini tapi tak tahu mana pergi...
    Najib terlampau bnyk isu dari pembelian scorpene lagi (itu pun belum selesai lagi)... Najib kena tampil beri penjelasan n penafian tegas. Bukan persalahkn org lain.
    Salahkah jika org menegur anda sedang memakai seluar yg koyak dipunggung?
    Buat lah sesuatu yg rakyat yakin Pahlawan Bugis tidak bersalah.
    Langsung tak nmpk btng hidung kt TV.
    *nk jwb mcm mana.. Jenis Najis Muhallazah pun tak boleh nk jwb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HARI NI KAU TUDUH LAIN, BESOK KAU TUDUH LAIN, LUSA KAU TUDUH LAIN...TAKDE KEJE JADI PM ASYIK NAK KENA JWB TUDUHAN YG BELUM TENTU HUJUNG PANGKAL. KALAU TAK JWB KAU CKP MCM2. BANYAK LAGI TUGAS PM KENA BUAT. CUBA KAU ATTACK PULAK LIM GUAN ENG...HARI2 KENAKAN DIA..MAU MENTAL ANAK CINA BUKIT TU. ZAMAN TUN JADI PM, KAU TANYA KAU BOLEH KENA TAHAN ISA. TU BELUM LG TUDUH TUN..SILAP2 KEWARGANEGARAAN KAU DILUCUTKAN.

      Delete
    2. Apa yg najib buat & sebok Sgt?
      Punahsihat keliling pinggang..
      Aku lagi suka zaman Tun. Takde provokasi kaum.
      Under Najib melayu mkn hati berulam jantung dgn pelbagai provokasi tentang agama Islam & bangsa melayu.
      Papan iklan servcorp dkt bukit bintang buat iklan raya babi paki baju melayu n songkok Sapa nk jwb?????
      Nak harap Najib??.. Sendiri kena tuduh pun buat bodoh ja. Owh maaf dia bnyk lagi Kerja nk buat dari layan benda2 mcm ni.....
      Tun bukan bangunkn Malaysia dimata dunia.. Tapi berjaya pelihara keharmonian kaum..
      Najib?? Lantak la korang nk melalak ke apa.. Janji aku dapat sokongan n undi org Cina... Puihhhh!!

      Delete
    3. Zaman Tun yg start punaisihat2 ni...punaisihat agama, punaisihat sains la, punaisihat segala2nya...kau ingat Tun bagus sgt? Dulu tak jadi provokasi sbb tun kukubesi. Zaman skrg kau nk suruh diorang ditahan di bwh akta hasutan? Bicara saman nanti hakim gerenti suruh kerajaan byr ratus ribu saman. Tun mmg tak tunjuk kemewahan tapi tun jugak lah yg menyebabkan hanya segelintir individu kt msia ni jadi kaya hasil monopoli & hubungan dgn dia. Billionaire...bkn kaya sikit2. Bila sesetengah individu jadi maha kaya, diorang x peduli nasib rakyat. Lagi rakus adalah. Tun lantang bersuara pun sbb kepentingan individu maha kaya ni terancam. Mastermindnya...tun daim. Gajah sama gajah bergaduh...kita tak payah masuk campur. Tgk & kaji puncanya...klu kau pecaya 100% apa tun ckp, mmg kau bodoh la.

      Delete
  10. Tak kira lah siapa dalang. Kita nak tau samaada dakwaan itu benar atau tidak. Jawapannya benar kerana Najib adalah penyangak terbesar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 3.03...aku heran. Bukti blum keluar ko dh terus kata dakwaan benar. Ok takpe la. Ko pun aku tak kenal. Tp aku bole ckp ko ni mmg ank takde bapak. Fair n square kan??

      Delete
    2. eh....bukan azamin ka?

      Delete
  11. nk komen, komen je la dgn fakta.
    tak perlu sumpah seranah main mak bapak bagai.
    masing2 pon ada mak bapak. klu kita tidak suka org lain pon tidak suka juga.

    ReplyDelete
  12. Barita terkini.....anwar dizalimi sebab kjaan bagi jamban cangkung....tapi di ceruk tok kun kebanyakkan penduduk melepas tepi parit bendang jer....baru baru ini .mereka tuntut MP Wan Azizah sediakan jamban cangkung......sekian terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa kaitannya dgn anwar..mmg ko anak babi...

      Delete
  13. Blogger: RAKYAT MALAYSIA SEKARANG NAK TAHU KEBENARAN DUIT MASUK AKAUN NAJIB BUKANNYA NAK TAHU SIAPA DALANG? Yang penting, adakah berlaku unsur2 mencuri (dari siasatan HISTORY OF FUND) duit rakyat atau tidak. Kita tidak mahu tahu siapa yg beritahu, itu tak penting. Macam polis tangkap orang naik motor curi, mestilah polis nak periksa motor. Betulkah orang ini naik motosikal curi BUKAN nak periksa dia ada lesen motor ke tidak? Napalah BLOGGER bertambah BANGANG selepas muktamar PAS lalu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko tu yg BANGANG. org nk carik sapa yg bikin fitnah.

      Delete
    2. Ko yang BANGANG TAHAP OTAK KAT LUTUT.
      Buktikan dulu tuduhan tu fitnah..
      Suruh Peguam Negara + Bank Negara + Bank Telibat sahkan yg tuduhan itu tak berasas.
      Baru la cari siapa yg fitnah....
      Org report kereta hilang siasatlah dulu mcm mana n dkt mana hilang, sapa curi
      Ni belom siasat dah nk salahkn org yg report kereta hilang.
      Utk 10:41 yg rasa cerdik Sgt tu. Minta Najib buktikan tuduhan semua tu tak berasas. Minta dia keluar Dari kelambu. Smash balik tuduhan yg dikatakan konspirasi politik.
      Baru la lps tu sama2 cari siapa yg tabur fitnah.

      Delete
  14. Di Malaysia al-Islamiah,
    kalau kamu pembangkang atau bukan orang BN, maka kamu akan didakwa dengan bukti samar-samar dan kamu bersalah sehingga dibuktikan tidak bersalah.
    Kalau kamu orang BN, kamu dianggap tidak bersalah sehinga dibuktikan bersalah walaupun bukti dah kukuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana ko belajar ni bangang???

      Delete
    2. Sekolah Rendah Kebangsaan Kiaramas..
      Najib mesti igt smpi bila2 sekolah Ni..
      *contoh najis Muhallazah pun budak sekolah rendah tolong jwbkn

      Delete
  15. Yang pasti dibawah najib negara dah tunggang langgang sarat dengan pelbagai isu dan skandal ditambah dengan menteri2 yang hanya menjaga periuk sendiri, kita negara contoh konon sampai terpalit skandal begini masih 'kebal' tidak beraninya parlimen, kabinet, sprm, polis, atm, ag, agong dll nak bertindak sebabnya telah didesign begitu SYMP....tiada kuasa pengimbang/badan lain yang boleh mengawal kuasa pm.....nasib la labu.....hadamkanlah malaysia masih aman walaupun cirit nak hidup kena kencing dengan pemerintah

    ReplyDelete
  16. Provokasi rasis sana sini..
    Terbaru Babi Pakai Songkok ucap selamat hari raya di papan iklan servecorp.
    Kena mereka terlampau berani mencabar sensitiviti agama n kaum.
    Apa tindakan kerajaan @ Najib dlm isu ini?
    Diam juga mcm dia kena tuduh WSJ?
    Kepimpinan sekarang terlampau lemah DLM. Menjaga keharmonian Negara yg berbilang bangsa n agama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Babi x pakai songkok tinggi umno je yg pakai..kah kah KAH

      Delete
  17. Gambar lama nih.. korang dh abih idea ka nk tulih.,, kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gmbr lama atau baru wa tak tau..
      Boleh refer dkt blog Ni.. Jgn nk gelak ja.. Pi la tengok. Jgn otak lembam mcm ah jib gor

      http://khairulryezal.blogspot.com/2015/07/cina-dap-bukit-bintang-semakin-kurang.html?m=1

      Delete
  18. Jangan kira siapa dibelakang.....tapi yang penting kebenaran.....kalau tak benar....ambil tindakan mahkamah......jangan tunjuk orang itu dan tuduh orang tsk tentu hala

    ReplyDelete
  19. Mcm bodoh..hidup Tun M..love Tun M..najib sila benti jd Pm mkin hari mkin menyampah aku tgk muka ko kt dlm tv..

    ReplyDelete
  20. Mcm bodoh..hidup Tun M..love Tun M..najib sila benti jd Pm mkin hari mkin menyampah aku tgk muka ko kt dlm tv..

    ReplyDelete