KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 5 July 2015

IFTAR RAMADHAN BERSAMA PRESIDEN PAS PETANG TADI DI DEWAN UNISEL TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN ... DEWAN HAMBAR DAN SUNYI??????


Tarikh 5hb Julai 2015 jam 4.30 petang .... Lokasi:- Dewan UNISEL Seksyen 7, Shah Alam, Selangor.

Acara: Majlis Iftar Ramadhan bersama Dato' Seri Presiden PAS Tuan Guru Dato' Seri Hj Abdul Hadi Awang bersama ahli-ahli PAS Selangor.

Sambutan: - Lihat dengan mata kepala sendiri .. tidak perlu ulas sebab gambar-gambar tidak menipu  mampu memberi gambaran sebenar.

46 comments:

  1. dan ahli2 pas shj yg hadir. pas bakal jadi parti kera sumbang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhhh panas....aduihhhh...panas....cepat mat sabu...baca sesuatu...lks...baca....tlg...aku panas.....

      Delete
    2. kata 70% akar umbi dh boring dgn ulamak????

      Delete
    3. jenis sakit otak macam kera kena belacang..22.15

      Delete
    4. Hj Hadi datang Selangor? Buat apa. Kat Tgganu dah dapat tawan ke? Atau kat Selangor ada banyak masyukk...

      Delete
  2. Semua tu ulamak2 ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap serban je besar. tapi tak ada sumbangan pada masyaratakat. serupa sampah pada masyarakat.

      Delete
    2. salah satu sampah ialah ko.

      Delete
    3. Anon 22.40 bkn je sampah.. tp bangkai..

      Delete
    4. Teresa kok, dgn Hannah dah sumbang kurma okla tu....,biarlah diaorang nak kutuk aurat ke takpa asalkan dapat kurma ....

      Delete
  3. Uiiiiioiiii ramainya.

    PAS dah cukup kuat sekarang.

    Bagus la kalau macam tu.

    Harap PRU14 nanti PAS boleh perintah Malaysia dan laksana hikum Hudud.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup...kami nak bebas...rapat2 dgn awek muda...terbuka...nampak betis nampak peha....mmmmm.....gerammmmm...dgn pas susah...semua tertutup...ajaran apa pas bwk ni...ishhhh...pesta beer xleh...nak murtad xleh...boring...boring...hidup dap

      Delete
    2. heheheheh..bos ko..berkawan dengan kaki betina (siew lek) melantak kat hotel, takpa pulak,,,idup ameno..mca/mic, parti christian sabah,serawak..

      Delete
  4. Kenapa semua tua2 belaka?
    Yang muda2 pergi mana?
    Yang muda2 takut nak datang ker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hati dah buta...mata pun dh buta...summun bukmun umyun fahum la yarjiun....

      Delete
    2. Ini cukup bulan yg muda² pegi shopping beli baju raya untuk anak².. pasal tu yg tua² je yg ramai lg pun org tua² tak shopping anak² yg muda belikan.
      Nak tanya anon 22:25 dah shopping ke utk anak² kau.. knp belum lg kau tunggu boucer raya dari dap ke.. klu dah jadi pecacai, pecacai jua lah selamanya.
      peca

      Delete
  5. Apa2 majlis yg di sokong AMENO pasti berjalan

    ReplyDelete
    Replies
    1. aukkk...aukkk...auwwwwwwww

      Delete
  6. kehadiran diwajibkan dan direkodkan. siapa yg tidak wala' dikira derhaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi. boleh jatuh kafir kalau tak mai.

      Delete
    2. hidup sehari klu x buat fitnah x seronok...tu yg takut sgt kt hudud tu

      Delete
  7. yang datang tu semuanya yang kolot2 belaka. takat baca doa makan je tau. bila tanya 1mdb tu apa? ternganga2 terkebil2. gst tu apa? lum cite apa hala tuju negara utk semua. lagila lalat makin berderu masuk mulut. pas is past.

    ReplyDelete
    Replies
    1. indahnya akhlak org yg taksub pd dap....

      Delete
    2. boss ko taksub dgn MCA takpa...parti2 christian kat sabah/serawak tak perr...pigiihhhhhhhhh..islam konon...bila duit/kuasa punya hal..islam di pijak2 .

      Delete
    3. Ok lah tu tau baca doa makan sekurang²nya ada juga sebot nama Allah bukan macam kau doa dan niat apa pun tak tau bejobor tak penah mandi wajib setiasa kotor sebab tu hati kau kotor dan busuk... jadilah kau pecacai selamanya.....

      Delete
  8. Ahli PAS shah Alam ada 3,500 orang, yg datang punya ramainya ,siap berjemput lagi,yg datang kira2 5,500 orng....wowwwwwww

    ReplyDelete
    Replies
    1. no wonder kau join dap...wowwwww

      Delete
    2. no wonder la Haji hadi & harun jin, terima pelawaan siew Lek...hehehheh,Towkey ko, penyokong penyamun, tokkey ko dapat mkn sedap2, dapat kereta mahal2, kerja..ko mengeboooooo ajerr..apo koo dapek jeng heh..

      Delete
  9. Bertambah lah ahli ajaran sesat ayoh ping marang

    Apa kata jais?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak laksana hudud ajaran sesat? biar betoi? fatwa tuan guru sifu besar lks ke?

      Delete
    2. ini fatwa hudud ulamak su ko la!! bangang nak mampoooos..asyik kena tipu jerrr

      Delete
  10. Sakit hati bermakna jiwa dah rosak. Tiada penghayatan ramadhan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengok semorang macam tak ceria je. kena paksa apa.

      Delete
  11. Hang perasan lbih la omakkau...memang x dak sense of politik...sama dgn tgha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. omak kau ni dah out of tune.

      Delete
    2. oh yes dyana...m almost there...uhhhh skit lagi

      Delete
  12. alhamdulillah da bole berjuang sendirian.. Hadikan selalu ceramahnya ramai tapi trengganu menang ke kalah? Kedah menang ke kalah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah..dap x anti islam walaupun xnak hudud...lega
      alhamdulillah dap x anti islam walaupun xnak tertutup betis dan peha
      alhamdulillah pd tuhan atas anugerah tuan guru lks

      Delete
    2. dtg terpaksa . lps tu ada mkn tu je yg pentingnya.

      Delete
  13. paling kurang parking kereta 5 km ni.
    habis la G18 kena tapau dgn Pas kali ni.

    ReplyDelete
  14. Dewan unisel tu muat 600 kerusi je.. bongok lah kau omk

    ReplyDelete
  15. Kehadiran adalah wajib! . Arahan pihak atasan untuk mengelakkan malu kepada tuan presiden sama seperti aktiviti amno.

    ReplyDelete
  16. Omakkau..dah jelas PAS kini dah jadi macam UMNO. Angkut orang untuk tunjukkan ianya masih dapat sokongan. Tektik lama. Buat pulak kat Unisel. Senang boleh arah pelajar untuk turut serta. Bagi nampak ramai...dahlah omakkau..orang kampung semua dah tahu. Inikan tektik UMNO. Satu nasihat untuk para pencinta Hj Hadi..lain kali buat majlis kat stadium sebelum perlawanan akhir Piala Malaysia. Lepas tu claim semua penonton yang hadir adalah pencinta Hj Hadi..baru ada standard !

    ReplyDelete
  17. omak kau dulu mak kalid beghaim,kini dah jadi omak hj doradi

    ReplyDelete
  18. omak, dah salin kulit PAS pulak ke? TSKI hang buang kat mana?

    ReplyDelete
  19. Dah kira berapa baris kerusi, sebaris berapa orang dan dicampur yang duduk atas tikar ada la lebihkurang setengah juta penyokong. Habis Selangor disapu bersih PAS kali ni.....

    ReplyDelete