KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 7 July 2015

ISU AIR SELANGOR PUTRAJAYA .... DULU BUKAN MAIN BERLAGAK TAMATKAN PERJANJIAN ... SEKARANG TERHEGEH-HEGEH NAK MUTAMADKAN PERJANJIAN DENGAN SEGERA.



Dulu bukan main lagi nak tunjuk hero di kalangan para penyokongnya ... hebohkan kepada satu dunia perjanjian air Selangor/Putrajaya yang ditanda tangani semasa zaman Khalid Ibrahim jadi Menteri Besar ditamatkan.

Nah!!! ... bila sudah tahu kesan dari sifat ego tidak bertempatnya maka hari ini terhegeh-hegeh minta perjanjian air dimuktamadkan dengan segera.

Dulu dijadikan modal kempen nak menjatuhkan Khalid Ibrahim dari kerusi MB dan berjanji perjanjian air akan ditamatkan .... sekarang apa sudah jadi weh!!!!!!

Menteri Besar Selangor, Mohamed Azmin Ali mendakwa mempunyai bukti bahawa Kerajaan Persekutuan sengaja melengahkan perjanjian penstrukturan semula industri air di negeri itu.


Katanya, Kerajaan Persekutuan merupakan pihak yang seharusnya dipersalahkan diatas kelewatan perjanjian tersebut sehingga memberi kesan kepada rakyat di negeri itu.


“Kerajaan Persekutuan berdolak dalik dan sengaja melengahkan perjanjian air tersebut,” tegasnya ketika ditemui di Parlimen pada Selasa.


Azmin memberi amaran isu itu tidak diselesaikan dengan kadar segera, beliau akan mendedahkan kepada umum perbuatan tidak bertanggungjawab Kerajaan Persekutuan.


“Saya amat kecewa kerana pihak Kementerian Tenaga, Teknologi Hijau dan Air (KeTTHA) sering menukar pendirian mereka.


“Saya tidak mahu merumitkan suasana, kerana pendirian kerajaan negeri mahu memuktamadkan perjanjian ini secepat mungkin,” katanya.

30 comments:

  1. OK ni pon tak tahu kebenda tentang perjanjian air Selangor sebenarya.

    Dia cuma bloger upahan sahaja fakta kutip tepi jalan.

    Teruskan Azmin, biarkan salakan dan lolongan itu.

    Putrajaya matlamat kita.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah Azmin.
      Teruskan usaha supays rskyat selangor tidak lagi menghadapi masalah air.

      Biarkan anjing betina itu terus menyalak kerana bukit tak akan runtuh. Biar UG yang runtuh.

      Delete
    2. Azmin oh Azmin awak dimana , rakyat Selangor dah kehausan dan engko masih asyik dengan aiskrim.

      Delete
    3. Semakin lama Azmin jadi MB Selangor,maka semakin tebal karak daki rakyat Selangor dan semakin hancinglah penyokong PKR kerana tak cukup air untuk membersihkan diri setelah buang air kecil.

      Delete
    4. Alahai MB jamban,kenapalah engko asyik bermimpi disiang hari, kami dah kian menderita kerana mu.

      Delete
    5. Truskan kerjamu wahai MB Azmin,rakyat Selangor suka pada aroma hancing dan aroma babi.

      Delete
  2. woiii azmin..!!!

    Ko tak kesian ker..?

    Omak ni dah meroyan rindukan kau....tolongla wassap / sms / call bagi ilang rindu dendam dia....

    hahaha....mampuih la Omak.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omak cuma nak aiskrim Khalid jerrrr. Khalid nye 12 inchi .

      Delete
  3. Ok la tu.pasai tabung derma lebuhraya pasikulutoot tu apa khabar.omak kau tak nak ulaskah?

    ReplyDelete
  4. MB pembohong yang paling bangang yang Selangor pernah dapat. Lopas DSN karam. kita kebumikan si ASSmin 'aiskerim' Ali ni pulak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Engkau Kebumikan emak engkau sendiri la

      Delete
    2. MB aiskrim tetap dihati penyokong PKR walaupun berbau hancing.

      Delete
    3. Kalau situasi kekurangan air berterusan,negeri Selangor layak dapat gelaran baru iaitu negeri paling hancing di Malaysia. Tahniah parti PKR keranamu Selangor kian membusuk.

      Delete
  5. Anon 1915

    Apa yg Azmin dahbuat. Khalid dulu bagus sangat ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya bagus. Tak tau ke? Teruk tahap bangang kamu ni ya. Ishk Ishk ishk

      Delete
    2. Khalid tu tsk bagus mana pun.
      Dia klu adun aje boke la

      Delete
    3. Dengan adanya Khalid masalah air di Selangor hampir menemui jalan penyelesaian,tetapi apabila MB aiskrim naik, masalah air kembali menghantuai rakyat Selangor.

      Delete
  6. Kah kah kah ramai macai pkr dan balaci Dap meroyan pabila MB depa u-turn ......... mmg pkr parti u-turn !

    ReplyDelete
  7. Dah terbukti DAMACAI PAS yg suka buat u turn.

    ReplyDelete
  8. Jangan ALIH ISU NASIONAL.....PM berterima kasih kat "ULAMA" Pas sebab sebijik macam kepala dia !

    ReplyDelete
  9. Ko kawan dgn cina MCA, Gerakkan, lagi banyak babi yg ko makan..hehheheheheh yg ko kawan dgn ramai group china dan group christian dekat sabah serawak lagi hebat munafiknya ko...ko lagi kena cucuk punggong dgn salib..hehe..pastu ko pergi join MIC ada tokkong besar dekat batu cave..Mana lebih baik DAP ada melayu ada ustaz, dgn ko/parti pas ada siew lek yg melantak amoi kat hotel tu!!ada pairin kitingan yg ada beribu2 salib kat sabah tu, dan geng2 palaneveil tokkong emas besar batu cave.. Macai umngok memang bongok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu yg cai pkr ,dap,pkr dok rebutkan..bangang punya pakatan sial

      Delete
  10. khald ooo khalid dimana kau syg

    kau pinanglah cepat omak ni.. aman sikit jiwa dia.

    lepas dia dpt kau, barulah senyap mcm umi hafilda yg meroyan nk kawin

    bila dh kawin dh dapat ..... terus umi senyap tk peduli dh kt anwar

    omak pun sama la..... cinta itu buta.. hati

    ReplyDelete
  11. semua posting yg bela khalid gila2 adalah dr omak sendiri

    beginilah parahnya bila pompuan angau

    cuma bila omak nk tukar baju PKR tu... gunalah baju gambar khalid

    mcm tkde pendirian je omak ni

    ReplyDelete
  12. Sudahlah Omakkau, kenapa benci sangat dengan Azmin ni. Ketara sangatlah cara tulisan awak.

    ReplyDelete
  13. Hancing,hancing,hancing dan aroma babi adalah kegemeran penyokong PKR dan rakyat Selangor yang menyokong PR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni gila apa tkde hujah jgn tulis la low mentality

      Delete
  14. Bagus sangat masa khalid gagap tu sampai air pun kena catu..ngeh3

    ReplyDelete
  15. Hahaha.......omak kau teruskan kecaman pada azmin ali membodek2 kan khalid tetapi yg hairan kenapa pkr tidak ambil tindakan??? Hancur pkr disebabkan omak kau musuh dlm daging melaga2kan dan macai umno ambil peluang meroyan2 omak kau pula berasa megah hinggakan makin rancak mengapi2kan semoga berjaya hasrat tercapai.

    ReplyDelete
  16. Nampaknya statement mahadhir melayu mudah lupa boleh tukar ke rakyat selangor mudah lupa...tengok la apa azmin dah buat bila mula2 jadi mb...dia terjun longkang..dia basuh pinggan dan dia juga yg k.i.v perjanjian air dengan pusat...
    untungnya azmin sbb wak-wak kat selangor saberr orangnya...bau hancing pun ok..angkut air satu exercise...
    Selangor Darul Hancing

    ReplyDelete