KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 7 July 2015

INI APA KES????? .... WANG ZAKAT SELANGOR DISALURKAN MELALUI KETUA-KETUA AMK CABANG.



Mohon penjelasan dan respon mengenai arahan tertentu dibawah ini .... jika benar ia merupakan suatu perkara yang amat serius apabila wang zakat disalurkan melalui Ketua-ketua AMK Cabang dalam negeri Selangor.

Jangan kita berkokok nyaring jantan tentang penyelewengan  pihak lawan kalau diri sendiri tiada jauh bezanya.

Jika diam membisu beerti apa yang ditohmahkan ini adalah benar dan setuju.


Salam semua,

Berikut ialah maklumat terbaru berkaitan program Majlis Penyerahan Eidul Fitr.


1. Atas arahan Darul Ehsan Investment Group, wang zakat tidak lagi disalurkan melalui Pemadam. Sebaliknya ia disalurkan secara terus kepada sekretariat sebagai wakalah. Sekretariat akan menyalurkan terus kepada Ketua-Ketua AMK Cabang.


2. Namun begitu, OKP masih dalam senarai pemberian asnaf. Sdr Zafril dan Sdr Farhan tetap dilibatkan dalam sekretariat.


3. Justeru tuan-tuan di minta emelkan maklumat berkaitan program seperti tarikh, masa dan tempat; dan juga senarai asnaf dan OKP kepada Sdr Daing.


4. Wang pengurusan hanya akan diberikan kepada Cabang yang telah menghantar maklumat-maklumat tersebut. Wang itu akan diberikan pada hari Khamis ini. Sementara, wang zakat akan diserahkan pada hari majlis diadakan.


5. Bagi banner pula, satu master format banner akan diemelkan kepada tuan-tuan pada hari esok. Tuan-tuan diminta mengekalkan format master banner itu dan boleh menambah bagi gambar Ketua AMK dan maklumat program.


6. Sebarang persoalan boleh merujuk kepada saya, Sdr Ammar, Sdr Daing dan Sdr Saifuddin.


Sekian, terima kasih.


Ahmad Azri Zainal Nor

Ketua Staf Sekretariat.

30 comments:

  1. Kah kah kah puak2 walaun ni baru perintah selangor dah buat onar kalau perintah malaysia pendek kata saling tak tumpah big brother depa umno ........... almaklum depa ni kembar siam keluar dari lubang taik yg sama !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena report kat Paduka Sultan ni....wang zakat bawah pengawasan MAIS....lanun dah mula mengganas....

      Delete
  2. PKR bawah clan Segam-Boot telah mendajjalkan wang zakat jika ia benar.

    Maka G18 dan PASMADAP akan mengatakan ia adalah patut dan bagus??????

    Mana Khalid Samad, mana Phahrolradzi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Macam suweiiiiiiii saja la

    Kita tentang kezaliman yg terjadi dekat 1MDB dan kita tentang penyelewengan wang zakat oleh junta Nepotism taik hanjing.

    Kalau korang Paoooooo duit zakat, mari kita doa bulan ramadhan ni untuk kemamposan G!8+PASMADAP+DAP+Clan Segam-boot

    Jeff Ulu Bernam
    Reformist yg Originel

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu komen org gila ni jgn baca. skip terus je. komennya sama. saja. klu hr ni dia mkn taik smpi bila2 pon dia ttp cari taik jg.

      Delete
    2. Terbaikkkk jeff..
      komen ko yg di tunggu-tunggu...
      anon 00:09 taik hanjing penjilat segamboot clan pg mampos..

      Delete
  3. Wang zakat kalau bagi kat pusat zakat jawabnya diorang simpan je.

    Kalau bagi pon hujung-hujung kuku je.

    Bagus la wang zakat dibelanjakan tak kira la sapa yang tolong salurkan.

    Oh ye lupa, sepatutnya Abg Khalid yang uruskan baru la OK happy.

    Azmin ni selalu sakitkan hati OK, tak baik tau.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PKR bawah clan Segam-Boot telah mendajjalkan wang zakat jika ia benar.

      Maka G18 dan PASMADAP akan mengatakan ia adalah patut dan bagus??????

      Mana Khalid Samad, mana Phahrolradzi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Macam suweiiiiiiii saja la

      Kita tentang kezaliman yg terjadi dekat 1MDB dan kita tentang penyelewengan wang zakat oleh junta Nepotism taik hanjing.

      Kalau korang Paoooooo duit zakat, mari kita doa bulan ramadhan ni untuk kemamposan G!8+PASMADAP+DAP+Clan Segam-boot

      Jeff Ulu Bernam
      Reformist yg Originel

      Delete
    2. Bijak betol azmin. Kalu bagi kat pusat zakat susah betol org miskin nak memohon, pusing2 sana puising2 sini. Kalu bagi kat ketua cabang senang, boleh bagi terus kpd org miskin di kawasan masing2. Nampak org miskin aje terus bagi. Tak perlu banyak sangat ngok ngek ngok ngek......

      Delete
  4. Dah tu nak kena serah melalui khalid gagap ke,Kerajaan UG belum wujud lagi pun berangan la mampos puak UG tu..ngeh3

    ReplyDelete
  5. Pada semua jangan buat main dengan wang zakat beb......wang tu amanah allah untuk orang yg ada haknya....pada kuncu2 anwar ibrahim krna ingat wang zakat untuk yg berhak saja....tunggu bala tuhan kalau wang zakat diurus secara x betul...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Segam-boot clan mana peduli wang apa pon...asal masyukkkk..kasi hantam lumat..
      belakang depan sama bro...

      Delete
  6. Hj Hadi suka sgt kat Azmin kan.....pe komen hadi? kikiki

    ReplyDelete
  7. Penipu sungguh tok guru hj Najib... U turn saman wsj

    Ada lagi satu tok guru sesat... Yg samakan liwat dgn rasuah....

    Ayoh Ping Marang mahu wsj kemuka 4 saksi kes rasuah pecah amanah mencuri terhadap tok guru Najib...

    Tok guru ayoh Ping samakan rasuah dan liwat dlm siri ceramah ajaran sesatnya...

    Apa nk jadi dgn semua tok haji tok haji di Malaysia ni...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni sekor lagi jenis yakin dgr dan taat pd tok guru sifu besar lks....kt masjid makan setalam xper...luar masjid...

      Delete
  8. Kenapa busuk hati sangat OK. Wang zakat tu hendak disalurkan melalui sesiapa pun tak ada salahnya ngok. Yang penting ianya mesti sampai kepada asnaf yang layak menerima zakar. Jika nak disalurkan melalui bekas MB abang Khalid Brahim pun boleh...maselahnya takut dibuat bayaran perkhidmatan yang melampau kepada ejen-ejen yang dilantik seperti Faekah Husin pulak.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geng tolak islam tolak hudud nak bagi zakat???
      Pikir sendiri le apa dorang akan buat dgn wang zakat tu...

      Delete
    2. Adakah mereka telah memenuhi syarat seorang yg 'adil' utk memegang amanah zakat??? Hukum islam pun campak ke longkang.. xpayah le nak berpolitik dgn wang zakat tu...bala besar menanti jika salah urus...

      Delete
    3. pasal klu bg kat pusat zakat susah sgt nak sampai kat org mesekin. Pusing2 nak dapat bukan main susah. Kalu bagi kat ketua cawangan senang sikit sbb ketua cwgn tahu kat mana ada org mesekin kat kawasan mereka. Pagi dapat nama, petang boleh bagi duit. Tak perlu nak simpan2 ambik bunga....

      Delete
  9. tuan guru khalifah almaksumi LGE dan LKS merestui puak2 macai dan balaci utk berbuat apa saja dan dijanjikan keampunan tanpa had melalui penebusan dosa .......... tiada apa2 yg perlu dtakutkan serta dikhuatiri krn ganjaran syurga lah buat semua macai dan balaci ..............oleh itu ayuh berpestalah , berlgbtlah, murtadlah dsbnya !

    ReplyDelete
  10. Kita kena wala kepada ularmak.bila ularmak kata tak lojik hukumnya harus diikut, mana lojik wang zakat siang ari kena kebas.Kalau nak tuduh pun kena kemukakan 4 orang saksi.Jangan pandai buat statement yang berunsur fitnah saja, susah nak buktikan fitnah dimahkamah ikut ajaran ayoh ping.

    ReplyDelete
  11. Nak balik kampong tapi takde duit.
    nama tiada dlm senarai asnaf.
    Tak mahu ikut nasihat pakar motivasi agar jangan balik kampung. Pening..serabut kusut. Jangan putus asa!

    Nah
    3464
    3447
    Nombor ramalan ini mungkin meriangkan raya anda.

    ReplyDelete
  12. orang yg paling layak untuk membahagi zakat ialah imam2 masjid kerana imam lebih mendekati anak2 keriah dibawahnya bukan melalui orang lain seperti diamalkan oleh pemerintah sekular sekarang kerana ia lebih bersifat mementingkan politik dari kepentingan islam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi ko sokong gak pkr bapak sekular tu kannn...siap berpelok lg dgn dap..hehehe
      Syeikh tlg jgn jadi munafik ok....

      Delete
    2. Bagi kat imam?
      Imam dah tua la
      tak mampu nak jalan jauh..
      Takut dia bagi kat anak buah surau dia aje.

      Delete
    3. pentingkan duit la
      bukan pentingkan orang2 bawah dia

      Delete
  13. Dap...musuh agama bangsa dan negara yg nyata..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi tak ada la pulak dengar dap masuk duit kat akaun ketua sendiri

      Delete
  14. UMNO...no.1 public enemy for malaysian

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak elok ko cakap mcm tu
      Tuang presdeng kan bagi sokongan kuat

      Delete