KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 2 July 2015

JANGAN KELIRU ... INI BUKAN SENARIO PEMILIHAN PKR TETAPI PERGADUHAN DI CHOW KIT WARGA PAKISTAN BELASAH BUDAK MELAYU.


Nanti ada yang sangka ini suasana pemilihan PKR tahun lepas .... sebenarnya adalah suatu pemandangan suatu pergaduhan dimana seorang warga Pakistan dikatakan telah membelasah seorang budak Melayu di Chow Kit, Kuala Lumpur awal pagi tadi yang dikatakan berpunca dari masalah uirus niaga antara kedua mereka.

Syjur Alhamdulillah dengan tindakan pantas pihak polis telah berjaya mengawal keadaan dari merebak.

Kes itu kini dalam siasatan pihak polis.

32 comments:

  1. Warga Pakistan ramai yg ada kad pengenalan dikeluarkan di Sabah. Tolong siasat. Bila mereka dah ada ic, lagi BESAR punya kepala mereka. Mereka sanggup buat apa sahaja termasuk apa yg anda baca bahkan ada yg larikan isteri orang Melayu. SOALAN: BOLEHTAK DIBUAT SURUHANJAYA SIASAT KES KAD PENGENALAN WARGA PAKISTAN dan rampas kad pengenalan mereka? INI semua kerja BN !

    ReplyDelete
    Replies
    1. BAGI MUKA LG KT PENDATANG...KLU AKU DA LAMA BUAT PMBERSIHAN DAH..MENATANG NI KNA TIBAI BLIK JA..KLU X PUN JMPA JA BANGLA PUKUL..JUMPA JA PUKUL./.BAGI DEPA TAKUT NK KLUAR..

      Delete
    2. Mana ada melayu meniaga lagi area chow kit? Ni berita separuh masak dari omakkau..chow kit dah xde melayu. Aceh, cina & pendatang je yg lepak chow kit. Orang kampung boleh la kau tipu

      Delete
  2. Warga Pakistan tu adalah Ketua PKR Ranting Chow Kit.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak la.
      Ahli umngook tu
      Tu pasal perangai umngook rebut tapak niaga dia ikut

      Delete
    2. Tak apa...
      UG tiada halangan pun
      Sama2 cari makan

      Delete
    3. Pegawai pendaftaran yg buat ic palsu tu orang pkr...biasa le cari duit lebih...
      Tak apa..yg kena hamun pun umno bukan pkr...

      Delete
  3. Sham tm ni memang haramjadah. Orang cakap perkara benar dia msin2 pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. awak la yg haram jadah andah ank pakistan.
      awk yg undi bn bg ic kt pakistan. bodo tolol mcm ulamak cai.

      Delete
    2. mak andah kena entot dgn pakistan ikut jubur itu psl dia mrh org kondem pakistan ank songsang.

      Delete
    3. Klu tuang presdeng jaga kat chokit tentu pegaduhan tu tak berlaku

      Delete
    4. 2332 dan 2344 tu org islam ker?
      bahasa mcm kapir uganda aje

      Delete
    5. Hahaha....melayu tu org islam ker?
      Kalau islam berpuasa melayu puasa ke??
      Komen mcm kapir mesti melayu kafir ni.

      Delete
    6. 12.17 orang utan sepilok. Ni mesti anak haram ni

      Delete
  4. mesti budak kahlid dibalasah dengan budak azmin bangla 40ribu bangla ini, sebab itu omak kah marah dengan azmin itu, . Cepat panggil ketua cabang Chow Kit aku yakin pasti orangnya pondan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bangla dan paki yg niaga ada ic tu budak2 umngook la. Part time dia niaga kapet. Badak suka duduk atas kapet

      Delete
    2. betul itu sepatutnya ketua cabang Chow Kit azwan ali campur tangan pergaduhan ini baru dapat selesaikan masalah

      Delete
    3. Hehehe nanti diva AA blh bawak geng pondan tua dia kat chow kit melambak...
      Kompom mencecet pakistan lari lintang pukang..hehehe..

      Delete
  5. Waah sudah lebih ini ! Bangsa asing besar kepala ?

    ReplyDelete
  6. Jangan risau 1.5 juta bangla nak masuk lagi support belasah melayu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.....melayu tak boleh bantu kemajuan negara hanya pandai melaung hidup melayu jd boneka shj. Bagi gaji nak byk kerja nak senang jadi bawa msk bangla kerja rajin bangunkan apa sj dlm malaysia sebagai buruh dll ,kalau harap melayu malaysia sampai bilapun tak maju2.

      Delete
    2. Bangsa sabah lagi celaka...mcm 12.25

      Delete
  7. Lima puluh tahun lagi nanti 2070 , PM orang nya Pakistan

    TPM orang Rohingya

    Mat Kampau pulak orang Bangla

    Orang Orang Melayu semua sudah ke India dan Nepal.....

    Apa apa pon boleh jadi bila Penguasa Jual Bangsa Agama dan Negara

    ReplyDelete
  8. Bila umno dibenarkan memmerintah... habis tanah dan hak pribumi digadaikan. Kerana nak menang undi hak kerakyatan diberi mudah kpd pendatang asing.
    Jangan menuding jari kpd sesiapa. Anda yg salah kerana memilih BN !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila DAP PKR dibenarkan memmerintah... habis tanah dan hak pribumi digadaikan. Kerana nak menang undi hak bumiputera dihapuskan...warga cine PRG TAIWAN di beri kerakyatan.. Jangan menuding jari kpd sesiapa. Anda yg salah kerana memilih DAP!!!l lihat lah 11 bln memerintah perak...geran tanah 999 tahun nk diberi kan pd cine...tu bukan nk gadai kn tanah ke???

      Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ

      Delete
    2. Genting Highlands ko tahu ke berapa tahun pajakan oleh umno/bn kepada cina? PR ke yang jual singapura ke cina? PR ke yang jual pulau batu putih ke cina singapore? PR ke yang mengkayakan seorang dua melayu bertaraf jutawan sedang yang lain merempat melalui DEB yang gagal? PR ke yang bagi kerakyatan kepada berjuta pendatang sekarang ni yang melimpah mengancam kedudukan penduduk tempatan.....semuanya hasil dari kerja jahat umno/bn untuk terus berkuasa....kuman diseberang laut nampak pulak gajah depan mata boleh buat2 tak nampak!!!!!

      Delete
    3. 11:01 Anwar salah seorang buat dasar DEB gagal dengan bagi saham pada keluarga,penagih dadah dan kroni jangan lupa itu. Pr sudah tak lagi pr parti sampah masyarakat

      Delete
  9. Ni suma poyo haaktuuuiiiiih. .....

    ReplyDelete
  10. Siapa yang bagi ic kat pakistan ni,dah tentu Kerajaan Zimbabwe.ngeh3

    ReplyDelete
  11. ic senang sangat nak beli kat Sabah suatu masa dahulu.. ini bukan soal politik tapi rakyat Sabah sendiri yang khianat dengan Tanah air Malaysia. korupsi sangan tinggi di Sabah kerana sebahagian dari cara hidup manusia bergelar pengkhianat.. saya kecewa bila melihat kejahilan bangsa Sabah sendiri kerana memandang sepi perkara sebegini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa tu atuk kau pakai cawat lagi

      Delete
  12. Apa masalahnya kalo bangsa2 ni semua,kita semua ni manusia,rezeki d dunia ni luas,usaha la sendiri jgn complain bangsa2 org,mau pun melayu atau pakistan atau apa bangsa sekalipun kita semua sama,siapa berusaha dia akan dapat ...fikiran kena buka bukan kasi malu bangsa sendiri,melayu muda lupa..

    ReplyDelete