KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 4 July 2015

MEREKA YANG BERTERUSAN MENYERANG NAJIB PERLU BERSEDIA MENANGGUNG RISIKO PERBUATAN MEREKA.



Mereka yang berterusan menyerang Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak perlu bersedia dengan untuk menanggung kesan perbuatan mereka.

Amaran itu diberikan beliau di laman NajibRazak.com.

“Taktik itu tidak berhati perut -dalam beberapa kes membabitkan jenayah- untuk menggulingkan kerajaan akan gagal. Di mana sewajarnya mereka akan berdepan dengan tindakan undang-undang sepenuhnya,” tegas Najib.

Katanya lagi, amat memalukan banyak tuduhan palsu dibuat atas kepentingan peribadi dibuat ketika Malaysia mendapat peluang yang pada tahun ini di mana ia menjadi Pengerusi ASEAN selain status negara maju yang bakal dicapai dalam masa beberapa tahun lagi.

Najib berkata, serangan demi serangan tidak berasas terhadap dirinya dan keluarga bermula apabila beliau enggan melaksanakan permintaan peribadi bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad.

“Dalam tuduhan terbaharu kononnya saya mengambil dana awam untuk kepentingan peribadi, saya percaya Tun, yang bekerjasama dengan warga asing termasuk dengan blog serangan politik yang hilang kredibilitinya, Sarawak Report berada di sebalik penipuan terkini,” katanya

Beliau menjelaskan, pihak yang membuat tuduhan itu tidak pernah memberikan apa juga bukti selain menggunakan dokumen yang didakwa bocor dan penyiasat yang tidak dinamakan.

Katanya, tiada satu pun sumber dokumen itu pernah ditunjukkan malah dokumen berkenaan tidak pernah diberikan untuk pengesahan oleh pihak berkuasa.

“Saya ingin menegaskan bahawa saya tidak pernah mengambil dana awam untuk kepentingan peribadi sebagaimana yang didakwa oleh musuh politik.

“Sama ada daripada 1Malaysia Development Berhad (1MDB), SRC International atau mana-mana entiti sebagaimana yang telah disahkan oleh syarikat berkenaan,” perincinya.

21 comments:

  1. mahathir banyak jasa kat Malaysia. bukan macam anuar braheeeeeeeeem yg gila nepotism Anak beranak

    ReplyDelete
    Replies
    1. khalid berahim lg byk jasa, azmin apa ada

      Delete
    2. anwar tkde jasa atau kau yg bodoh taksub umnu, tknk mengkaji.

      tidor lagi baik la

      sehingga saat ini tidak ada satu pun kes penyelewengan duit rakyat oleh anwar.

      anwar pemimpin hampir bersih. tu sebeb dicipta fitnah liwat yg kot2 pemimpin umnu yg lain tak terlibat. so boleh dikhaskan utk fitnah anwar seorg saja.

      jenayah lain semua umnu pun buat.

      Delete
    3. org suci bersih tak kan masok penjara kerana menjubur.

      Delete
    4. Kalau bodoh jangan komen buat menyemak jer

      Delete
  2. waduuh waduuuh

    bimbang juga mahathir masuk lokap kena debik dgn polis najib....
    lebam pulak mata org tua tu... mcm anwar dulu

    tapi tolong jgn telanjangkan mahdey dlm lokap.... he is too old for tht

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah tua dah tu...nyanyok sikit dah kot...

      Delete
  3. Majoriti rakyat semakin risau negara menuju kebankrapan ekonomi, inflasi, hutang meningkat, kos sara hidup tinggi, menyalahgunakan dana awam, keborosan dan kekayaan luar biasa pemimpin, nilai ringgit yang menjunam, kuasa beli yang menurun, cukai sana sini, kebanjiran pendatang dan banyak lagi............MEREKA SIBUK DENGAN ANWAR .........otak letak dimana???? boleh tak jadi waras walau seminit

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang rendah IQ penyokong umnu dn khalid.

      anwar dh ke dalam, apa lagi tk puashati nk sebut2 nama anwar.

      mereka lupa bala semua ni mungkin disebabkan balasan Allah berpunca kezaliman ke atas anwar.

      Delete
    2. Biarakn mereka terus menghina Anwar semoga segala pahalanya dapat kepada anwar dan dosa Anwar akan menimpa bala kepadanya.

      Delete
    3. Kalau sheikh aljuburi tak buat keje jijik jubur menjubur dah lama dia jadi pm...kesian. Masok penjara bermacam penyakit yg menimpa dirinya akibat perbuatannya sendiri yg kuat mengelentong...pembalasan dari Allah pda org munafik yg mengaku konon dirinya adalah anugerah tuhan..anugerah tuhan palsu...hehehe

      Delete
  4. Hahaha.......harimau mula mengaung tak mampu bersabar benar bohong tuhan yg tahu begitu juga penghasut penghina akan terima balasan tak kira apa agama sekalipun!! Agama tidak dapat dijadikan org itu kebal ,tiba masa mampus juga.
    Selagi itu manusia mrk tidak akan berpuasa hati merasa cukup baik yg kaya ataupun miskin. Hanya mrk yg beriman tak kira bangsa atau agama tiada kedudukan siapa tinggi siapa rendah hanya manusia tamak gila kuasa pangkat dan darjat shj akan agung2 kan bangsa dan agamanya malah terutama diri mrk sdr.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu pun sama saja...manusia kan. Kalau lu tahu ini semua mainan dunia..rilex la bro. Biarkan..biarkan. Asal lu tahu mana tujumu mana asalmu..sudah kuat buat lu jumpa tokey lu. Semua nafas pasti berhenti. Mati penamat hidup dunia. Mau tau ada ka lagi hidup...Lu tanya sama lu punya tokey la. Apa jawapan lu hadam sudah. Tapi apapun..selamat hidup di dunia yang berwarna warni ini.

      Delete
  5. Yang selamat ialah Omak kau,khalid ibarahim dan fakeh.

    ReplyDelete
  6. Kan senang.....jangan aniaya orang....tak baik....kalau betul tuduhan palsu....saman ...bawa court....Yang buat tuduhan tu....street jurnol....the edge dan news dari Australia....rakyat malaysia dapat berita dari situ....kalau palsu saman mereka.....Kalau Mahathir fitnah....saman dia....Kita ada undang,2.....

    ReplyDelete
  7. Pencuri bila penah nak ngaku mencuri. Itupun tak leh nak pikirker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu...mcm bapak kau kaki curi seluar dalam..mn dia nk mengaku

      Delete
    2. Orang bodoh punya statement, berapa dapat?

      Delete
  8. Selalunya diam membisu sepatah haram tak bercakap. Dah lama baru nak cakap. Tapi kali ini pantas dan cepat tindak balasnya. Apa maksudnya ya?

    ReplyDelete
  9. saman aje..jangan tak saman..
    tapi berapa lama daa...tak saman2 juga..
    lu apa takut ada duit juta2.. tak cukup lu punya wang..bini lu punya pun boleh pakai dia punya wang.
    bukan apa..nak tengok mahdir berdiri dlm kandang..
    atau sama bini lu berdiri dlm kandang...

    ReplyDelete