KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 22 November 2014

MISI BANTU MANGSA BANJIR TERENGGANU ... UNIT AMAL MALAYSIA BANTU BERSIHKAN RUMAH MANGSA TIDAK KIRA ANUTAN POLITIK.



"Selesai dah tugasan hr ini. Rumah terakhir drpd 11 buah rumah yg grup aku berjaya cuci.. alhamdulillah. Kami akan kembali lagi esok utk tugasan seterusnye yg d arahkan. Selamat beramal krn Allah kpd semua anggota amal".

Ini baru betul dan tepat ... tidak banyak cerita terus turun padang buat kerja kebajikan .. bukannya nak mesyuarat dulu dengan penaung dan penasihat ... lepas itu buat keputusan sekadar hantar pasukan meninjau untuk dapatkan butiran, kemudian sekadar menjadi tukang agihan barang-barang keperluan ala-ala kadar.

Tahniah Unit Amal Malaysia .. Seluruh rakyat Malaysia tabik hormat kagum dengan keikhlasan kalian dalam mencurahkan bakti khidmat tanpa perlu diheboh-hebohkan  .. bertindak pantas dan cekap bukannya bertindak macam siput walaupun nama kumpulan adalah PANTAS.

4 comments:

  1. Tak payah nak kaji2 macam sesetengah anak buah jokovi ali nak buat turr...
    Unit Amal memang terbaik!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zahid pun respect unit amal ni ...

      Delete
  2. PANTAS dah sampai maner sekarang?
    Dah sampai kuale tengganu ker belum??
    Nginap kat hotel maner malam nih?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sampai dh lama dh, ronda2 pekan kuala terengganu pekena keropok leko, dh keletihan sangat lepak kt hotel ni, esok je lh, tengah hari sikit ye sbb takut x cukup tido nnti cepat letih, kita org bertolak balik dlm pukul 2.00 ptg esok ...k, selamat ...memang pantas betul....hihihi

      Delete