KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 21 November 2014

POLIS MELEPASKAN TIGA DAS TEMBAKAN KEARAH KERETA YANG DIPANDU WARGA AFRIKA KERANA REMPUH SEKATAN.



Padah melarikan diri daripada sekatan polis, dua lelaki warga Afrika ditahan di tempat letak kereta sebuah pusat beli-belah di Kepong, malam tadi.

Dalam kejadian kira-kira jam 7 malam Khamis itu, dua suspek berkenaan cuba melarikan diri menggunakan kereta jenis Myvi berwarna putih, selepas polis cuba menahannya.

Jurucakap polis berkata, suspek enggan memberhentikan kenderaan dan memaksa polis melepaskan tiga das tembakan ke arah kereta suspek.

Akibat tembakan itu, katanya, suspek hilang kawalan lalu terbabas, sebelum melanggar beberapa kenderaan lain.

“Suspek yang memandu kereta cuba melarikan diri, tetapi berjaya ditahan, sementara rakannya kelihatan terkejut di dalam kereta.

“Kedua-dua suspek dibawa ke Balai Polis Kepong untuk siasatan,” katanya.

Menurutnya, pasukan forensik polis menjalankan siasatan di kawasan kejadian dan identiti kedua-dua suspek masih belum dikenal pasti.

12 comments:

  1. Kulit hitam rempuh polis dah di tahan...kes bang non rempuh jubo sepol bila nak settel ....? Tunggu sapa offer lebih ke....babi tul...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cara kau ckp betul2 cam kau tengok dgn mata dan kepala kau sendiri ya. Klau kau nak tau kenapa lambat sbab kau yg jadi saksi nampak jubo sepol kena rempoh tapi kau tak tampil kat mahkamah. Skrg mahkamah bingung nak wat keputusan sbab sapee abdulah merapu kat mahkamah dan hujah yg langsung tidak dpt dikaitan yg jubo sepol kena rempuh.

      Delete
    2. Air ale utoh bersepah lam jubo sepol ko nk campak kemana.....cofee boy pakai baju brioni....puuiii

      Delete
  2. Klu kat luar mahkamah terpekik terlolong ada saksi alibi....sampai dah abis kes satu alibi tak ditunjukkan...rempuh jubo suka bila kantoi suma orang disalahkan...jubo ooo jubo

    ReplyDelete
  3. Malaysia negara aman. Pak itam bukan saja boleh jual dadah, tibai ****t melayu road block polis pun mereka rempoh!!. Segala puji bagi Allah!!

    ReplyDelete
  4. cuba kta fikr sjenk. dmlysia rmi pndtg asing plbgai ngara dtg dn bkerja dplbgi sektor. tetpi sdr tk kaum negro ni dtg drp ngara trmiskin brbnding dri ln2 negara pkja asing yg dtg kemalysia. prnh kh anda liht puak ngro ni bkrja dsektor prtanian.pmbenaan.restoran.kilng. Mereka ni kta x tau apa pkerjaan sbnr dtg kmlysia yg kta dgr smua krja jenayh yg dlakukn. olh itu sudh dpi msanya krjaan mgkji scara serius puak negro ni dgempur habis habisn klur dr negra kita krna tdk mnguntungkn ekonomi ngara mlysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puak afrika ni masuk ribu2 orang guna visa pelajar terutama di ipts...tetapi disebaliknya mereka juga dalang dadah antarabangsa scam dan macam2 lagi penipuan dan jenayah global....entah betul atau tidak mereka pelajar atau jadikan negara kita transit kerajaan tidak menapis kemasukan african

      Delete
  5. Apakah dgn tulisan anda..anda akan terlepas dr hukuman Allah iaitu "qazaf"jgn menuduh bg org islam lelaki atau perempuan klu kita tidak ada 4 saksi...firman Allah....jgn banyakkn soalan kita dihadapan Allah diakhirat nnti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jubo kau sedang kepanasan di bakar api neraka jahanam kerana mempertahanankan penjubo yg di laknat.

      Delete
  6. Ramai nk daftar jd ahli neraka kt atas ni ...kihkihkih .... kelayakan pun dh lebih dr cukup kihkihkih .....

    ReplyDelete
  7. Kaki jubo dan pejuang bersama jubo daftar dulu...ahakss...

    ReplyDelete
  8. Apa tembak kete-tembak kepala laa-kes budak aminurashid per citer? Bertubi2 tembak kete budak tu sampaii hancur-ingat rakyat dah luper ker? wat de fak

    ReplyDelete