KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 25 November 2014

Himpunan Pertahan Akta Hasutan 1948 mendapat sambutan amat hebat sehinggakan sesak dengan kehadiran penyokong-penyokong dari alam ghaib termasuk makhluk-makhluk halus dan bunian.

6 comments:

  1. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUU HAAAAAAAAAAAAAA HEEEEEEEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...

    Zumba Zumba Zumba

    ReplyDelete
    Replies
    1. NGO2 ni pro umno dn malambangkn jugak sambutan org ramai terhadap umno, ahli2 umno pun x nk hadir, ape jd ini mcm? ... org ramai dh tau akta hasutan digunakan utk parti lawan umno demi menjaga periuk nasi pemimpin2 umno bukan untuk keamanan dn keselamatan negara..ini lh akibatnye kepimpinan yg x boleh dikritik langsung takut tergugat ketuanannye ...padan lh muka puak ni dn jugak penyokong2nye yg dh cukup diperbodohkn tu .... ya be da be du...

      Delete
  2. 2.[40]
    Wahai Bani Israil (yahudi)! Kenangkanlah kamu akan segala nikmat yang telah Kuberikan kepada kamu, dan sempurnakanlah perjanjian (kamu) denganKu, supaya Aku sempurnakan perjanjianKu dengan kamu; dan kepada Akulah sahaja hendaklah kamu merasa gerun takut, (bukan kepada sesuatu yang lain).
    AL QURAN

    ReplyDelete
  3. Berapa ramai ayahanda2 dan abg Long datang ni? Kan penganjur dah bgi air kotak yoes kat sorang satu- baju hitam pun dah dibagi- mungkin awal sgt kot-budak2 pun lepak kat kedai mesin dan tmpt dangdut lagi-salah timing ni- rasanya pasukan silat mamak pun ada beratur tu-cuma dalam invisible mode-org biasa2 tak nampak-

    ReplyDelete
  4. Kesian!! Dahlah bodoh pemalas pulak tu. Bagi duaposen pun jadi buat demo!! Lepas tu duduk dikedai kopi cakap bedegar-degar. Silap-silap kerja pun takde. Harapkan bini bagi mentedaghah. Bila banyak duit sikit mulalah nak tambah bini. kesian Melayu asek kena tipuje turun menurun!!!

    ReplyDelete