KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 23 November 2014

TUNGGU PEMBENTANGAN BELANJAWAN SELANGOR 2015 ESOK "PEMBANGUNAN BERKUALITI ... RAKYAT DI PEDULI" .. DI KATAKAN TERHEBAT DAN TERBAIK DALAM SEJARAH SELANGOR SEJAK MERDEKA.


"Pembangunan Berkualiti... Rakyat Di Peduli..."Itulah Tema Belanjawan 2015 Selangor Yang Bakal Di Bentangkan Oleh Dato' Menteri Besar Selangor YAB Azmin Ali esok pagi.

Mendapat risikan dan maklumat betapa belanjawan yang bakal dibentangkan esok adalah yang terbaik, terhebat dan paling menyeluruh dalam sejarah negeri Selangor sejak merdeka.

Tiada cacat celanya .. dianggap paling sempurna .. rakyat akan terpukau terpesona terngaga melopong apabila mendengarnya nanti.

Rakaman gambar di atas adalah semakan akhir teks ucapan Belanjawan Selangor 2015...

Enggan guna istilah bajet sebaliknya menggunakan ayat belanjawan sebab itu lebih kemelayuan dan tepat khabarnya.

Rakyat Dipeduli, Pimpinan Diberkati, Selangor Dirahmati, Kasih Sayang Kepada Dato' MB Tersimpul Rapi, Tidak Rugi Jokowi Di Jadikan Inspirasi, Rakyat Selangor Nak Apa Lagi, Rakyat Selangor Amat Bertuah Dapat MB Macam Azmin Ali.

11 comments:

  1. Tuan Haji Azmin Jokowi Ali ni merupakan salah seorang pengasas PKR... TSKI tu sapa? Setakat pegang jawatan Group CEO Sime Darby ja, tu jawatan lantikan dari Mahathir saja... nak pegang jawatan tu mesti kena bodek, bukan on merit.... so, apa yang hebatnya... Tu pun TSKI ada hati nak perkecilkan Anwar. Mahathir pun takut kat Anwar. Setakat TSKI tu Mahathir kentut prup prap prup prap ja... Muhasabah la diri tu TSKI dan omak ko...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mahathir x pnh takut dgn anwar. mahathir btindak rasional. anwar tu yang batu api antara pas dgn umno. g tengok balik la ape anwar kate kpd pas ketika dahulu dan sekarang. anwar banyak kalah saman dgn mahathir tapi mahathir x riak pn. anwar dah kalah bayar ciput je...prapp prupp prapp

      Delete
    2. Mahathir takotttt anwar...lawak lawak...yaallah takoottt gerunnnye tahap jubo...ahakss...lawan sepol pun kalah kah kah....lawan dak gagap pun tewas adooiii cermin muka dulu bila buat tuduhan....takoooottt....

      Delete
  2. Udah2la tu OmakKau...

    ReplyDelete
  3. Gua...rakyat selangor...BN bukan...PR pun bukan...dimata gua..tiada cacat celanya TSKI...jangan nanti Belanjawan cun melecun macam BN tapi tiris sini..tiris sana...hidden agenda yg lebih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tski tu ok.. tapi sblm ni die jadi boneka daripada anwar. sebab tu dia kata dia mb ke anwar mb. sebab itu jugak semasa pru13 ramai pengundi memilih pas. kita nak pemimpin yang adil dan bijaksana untuk menguruskan negeri ni psl aku pun orang selangor. sebab itu juga aku kata sebelum ni siapa yang ikut anwar tu bodoh. tski sebelum ni pun dulu banyak mbantu ekonomi selangor. siapa yang bangang tu boleh g tengok latar belakang tski. anwar sumbang apa? sumbang haram

      Delete
    2. Anon 01:22, tanpa Anwar boleh dapat Selangor ke? Jangan gebang macam Ale Uto sangat.... Ko nak bandingkan TSKI dgn Anwar? Hahaha Baik ko pi bandingkan Hassan Malek KPDNKK dgn Barrack Obama.... Macam sial la ko Anon....

      Delete
    3. anon 02.10 di selangor tanpa anwar pun boleh jatuh kepada parti pas. ko tu gebang kepala kote asal? kepala kote ko x ada?

      Delete
    4. PR dan anwar jangan perasan hebat di selangor. PR menang di selangor sbb rakyat selangor benci BN.

      Delete
  4. Yang pasti belanjawan kali ni peruntukan untuk Bloger TALAM DUA MUKA Omak Kau tiada.

    Maka lepas ni makin meracau lah jadinya.

    ReplyDelete
  5. wow terbaik dpd omak kau ! bg macai pkr depa tak dpt terima org bandingkan Tski dgn anwar sbb anwar bertaraf sheikh mgkn juga maksum.Sbb tu segala tuduhan kat dia tak dpt diterima macai pkr. Tapi aku nengok kelakuan macai pkr yg suka buat fitnah, maki hamun dan sex maniac ni menyebabkan imej anwar terjejas sbb org akan kaitkan dgn pepatah bapa borek anak rintik. Mgkn juga nilah yg menyebabkan org ramai makin meminggirkan anwar dan percaya dgn pertuduhan terhadap dia sbb imej keterlaluan macai pkr. Oleh itu sedarlah macai2 pkr tolong jaga imej dan jgn buat sesuatu yg merugikan pemimpin kamu. Kamu sepatutnya membantu menarik sokongan kepada anwar dgn cara benar bukan tabur fitnah dan maki hamun org lain utk menaikkan sokongan kpd anwar kerana ia sebenarnya lebih merugikan dpd menguntungkan. Rakyat sekarang dah bijak dpt beza baik buruk apa yg kamu sebarkan sebagaimana rakyat tahu propaganda BN. Jadi jgn gunakan taktik sama spt Umno krn ini akan meyebabkan rakyat tahu PKR = UMNO sbb PKR adalah serpihan UMNO dan perjuangan mrk adalah semata2 krn merebut kuasa pemerintahan tanpa peduli apa cara sekalipun hatta jika perlu pijak kepala org lain buat masa kini dan mgkn juga kepala rakyat pada masa akan datang !

    ReplyDelete