KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 24 November 2014

SIAPA CAKAP CERAMAH PASMA TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN???? .. GAMBAR-GAMBAR INI AKAN MENCERITAKAN SEGALA-SEGALANYA.


Ceramah PasMa ini diadakan di Dewan Pendang Lake Resort, Sungai Petani, Kedah,  semalam 23hb November mulai jam 9.00 malam.

Tajuk Himpunan ialah:- WACANA PENGUKUHAN PAKATAN RAKYAT MENGHADAPI PRU 14.

Pencaramah ulung ialah Presiden PasMa sendiri yang juga
ADUN Pengkalan Kundor Datuk Phahrolrazi Zawawi anak kelahiran Kedah yang juga negeri kelahiran PasMa.

Selamat melihat, berfikir dan menilai.

Untuk makluman kesemua rakaman gambar ini dirakam diwaku puncak apabila kesemua penceramah utama dan penting sudah berada dalam dewan.

38 comments:

  1. Peergh punye la ramai klu semut lalu dah kena pijak2 pasal oramg berhimpit2 dlm.dewan.....pru ke 14 nih ada peluang tubuh kerajaan. ..ahakssss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nurul izzah pun tak pergi. Mungkin lagi best layan sesi touch d hanjing kut

      Delete
    2. Kalo macai umngok bkn saje touch,mkan babi pn dibolehkn.cadbury utk org bongok umngok menipu siang mlm.

      Delete
  2. ANWAR IBRAHIM PUN TAK DATANG DENGAR CERAMAH PASMA??

    KALAU ANWAR IBRAHIM DATANG DENGAR CERAMAH PASMA MESTI RAMAI YG DATANG.


    ReplyDelete
    Replies
    1. Nurul izzah pun tak pergi. Mungkin lagi best layan sesi touch d hanjing kut

      Delete
    2. Kalo macai umngok bkn saje touch,mkan babi pn dibolehkn.cadbury utk org bongok umngok menipu siang mlm.

      Delete
  3. 2.[32]
    Malaikat itu menjawab: “Maha suci Engkau (Ya Allah)! Kami tidak mempunyai pengetahuan selain dari apa yang Engkau ajarkan kepada kami; sesungguhnya Engkau jualah yang Maha Mengetahui, lagi Maha Bijaksana”.

    AL QURAN

    ReplyDelete
  4. Yg penting TGHH kena letak jawatan. Kalau Presiden taik penyakit...meetingpun tak leh datang...baik tak payah.
    Luaq negara boleh pergi...dlm negara memonteng.
    Patutpun sepenggal saja jd MB kat T'gganu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nurul izzah pun tak pergi. Mungkin lagi best layan sesi touch d hanjing kut

      Delete
    2. Kesiannya kau ni .kalau bukan mabuk,mesti meroyan,kalau bukan meroyan mesti ,kurang akal,kalau kurang akal mesti mamai kalau bukan mamai dah tentu gila ,tapi bila boli menulis tentang nurizzah rasa tenagn sikit kot,teruskan menulis tentang Nurulizzah semoga kau terus jadi gila babi

      Delete
    3. Kalo macai umngok bkn saje touch, mkan babi pn dibolehkan.cadbury utk org bongok umngok menipu siang mlm.

      Delete
  5. Pa kena mengena tghh ngan pasma dlm nih???..spesis masa kecik korek jubo sendiri pastu jilat tgn..hahaha..bebal...bila kata bodoh marah...baek hg pi gantung diri la..tkpon terjun gaung bagi mamposs...

    ReplyDelete
  6. Tak malu pada pengundi ka dlm senyap2 boleh nak belot dan nak gabung dgn umno.
    pengundi teruk2 kat bawah buat kerja nak bagi menang..tiba2 bila dpt kuasa senang2 nak belot nak gabung dgn umno. Mmg pemimpin cilaka. Kalau berani istihar diri tu pada pengundi yg diri tu teringin nak bergabung dgn umno. Biar ajar sikit pemimpin yg mcm ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tk habis2 gila kau ni,sampai mampus pas tk akan bergabong dengan umno,bukankah pkr itu sendiri berketurunan umno?patutlh sama2 jahatjahat pun

      Delete
    2. butuh hang la....
      hang tau mana depa nak gabung dng umno.....
      kalau pasma nak tikam belakang boleh jadi....awat hang ingat pkr dan dap tu bagus sangat ka... cina tak bodoh la oi..hang saja yg bahlol dok caya dng dap tu...

      Delete
  7. Jangan pandang rendah inilah nyamuk nyamuk yg bakal bawa demam denggi kepada pas.

    ReplyDelete
  8. Ssshh...admin tolong jangan masuk berita macam ni. Nanti kholid Somad marah. Lagi kuat dia melalak-lalak nanti.

    jokowi Selangor apa jabaq...dengarq ceghita semua duit yang TSKI kumpui-kumpui buat belanja taon depan. Mungkin rasa Selangoq rasa nak terlephaih kut.

    ReplyDelete
  9. Tghh...berundur la....
    nnt tambah parah PAS
    terima lah kenyataan yg zaman keagungan Tghh udh berakhir.
    Serahkan pada yg lebih muda dan bertenaga dan yg mempunyai idea terkini.

    ReplyDelete
  10. pastu jangan puak ulamsemak PAS/MSU gusar dan risau pasai PASMA ni....

    ni habis2 duk label melabel... sial betul...

    ulama tak kucing itu macam.....

    ReplyDelete
  11. Pasma ni ape ke bende lh, pengeruh keadaan lg ade .... melayu islam mcm ni ke ....

    ReplyDelete
  12. Jgn pandang rendah.tgkla kemampuannya nt.

    ReplyDelete
  13. Tumpang Tanya PASMA tu apa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak angkat dap

      Delete
    2. ertinya demam selsema...
      iaitu org yg demam dan sakit dlm pas..

      Delete
  14. Kalau dah tiada sambutan buat apa halang ahli dari menyertai NGOtersebut? Ini bloger biji kelentit pelacur punya posting...... (Omakkau) Kamu ini sebagai blogger, tapi kamu tak rajin membaca kah? Kamu jangan selindung dengan baju PR tu.......Amat jarang jumpa betina blogger yang sebodoh kamu ni (kamu dah pecah rekod Malaya).

    ReplyDelete
  15. Omaka kau bukan bodoh tapi sejak khaldi ibrahim kena tendang dia meroyan habis,semua peminpin Pkr dia hentam.pakai baju PKR kerana baju PATI tajaan Kkhaldi masih belum siap.Sekarang dia tunggu kot2 ada juga habuan pempsan 2.3juta tu,

    ReplyDelete
  16. Kita akan pastikan BARUA yg mahu ber UG dgn umno direhatkan....
    MMg BARUA pemimpin yg diangkat penyokong dan senyap2 nak ber UG dgn umno.
    TGHH....apa yg kau dah buat pada PAS hah????

    ReplyDelete
  17. Tu dia tgk peribadi macai PKR kalu komen mcm2 keluar ! imej mcm nilah yg terpalit kat presiden depa dgn imej negatif khususnya berkaitan sexual abuse .Bagi tau kat geng anwarinas + pasma + jebon tak payah tunggu nak rampas kuasa dlm pas sbb peluang mgkn tipis. Pakat2 seberang masuk MIC sbb parti tersebut sdg bermasalah dan pakat2 calit 3 line kat dahi pas tu desak presiden letak jawatan dan ambil alih kepimpinan gabung dgn PKR utk mengukuhkan kekuatan PR. Cara mcm ni lg bijak ........win win.

    ReplyDelete
  18. Setahu aku org suka berurusan secara senyap2 dlm gelap ialah golongan sex maniac dan juga peliwat ..........minta dijauhkan perbuatan sebegini bg semua org !

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan tu je17.49 byk duit rkyt dsonglp dlm gelp tup tup esk tgok lembu dh tdr dlm kondo.yg ln buat rumh juta juta. kita mamou tgok je dn dudk mcm rumh merpati pulhn tingkt. btl tk kwn 17.49

      Delete
    2. bukan tu je17.49 byk duit rkyt dsonglp dlm gelp tup tup esk tgok lembu dh tdr dlm kondo.yg ln buat rumh juta juta. kita mamou tgok je dn dudk mcm rumh merpati pulhn tingkt. btl tk kwn 17.49

      Delete
  19. Kenapa majlis tatatertib PAS tak ambil tindakkan pada Pak Aji Hadi yg nak ber UG dgn UMNO. Bukankah Pak Aji ni dah memperbodohkan pengundinya.
    Bukankah Pak Aji ni dah menipu pengundinya
    Bukan kah Pak Aji ni dah mengkhianati pengundinya.

    Patut majlis disiplin PAS gantung keahlian Pak Aji ni. sbb ia lebih BARUA dari barua....

    ReplyDelete
    Replies
    1. balon pungkoq dengan keluar pakatan.....
      mana lebih barua.....
      bawa 4 saksi naik mahkamah..jangan lupa tilam sekali....kalau tak mahu ,sila rehat di Sungai Buluh.
      lepas tu ambil Guan Eng jadi tuan...barulah melayu jadi maju..sebab kena tipu dengan cina..

      Delete
  20. Ha ha ha puak2 parti yg berketuakan peliwat ni ni meroyan sakan

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau mengikut akuan bersumpah PI Bala, ketua parti yg meliwat altantuya tu adalah ketua parti kerisssshh (sebut Quraish)

      Delete
  21. Kesian tengok orang jual ubat tak laku. Macam mana nak laku ubat pun diambil dari pembuat keris. Pembuat keris mana pandai buat ubat.!!!!

    ReplyDelete
  22. kesimpulannya pembuat keris = pakar kelentong rakyat (PKR)

    ReplyDelete
  23. Pasma !!!!
    pa benda .....
    ulat bulu kot...
    berucap pun tersangkut2.. ada hati nak jadi
    ketua....
    Ooooo.... patut laaa tak nampak orang nampak kerusi saja.....ramai sungguh..
    buang masa... baik tengok cerita katon lagi best..

    ReplyDelete