KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 25 November 2014

TERJAHAN AZMIN BAKAL MENYAKSIKAN BN HILANG BANYAK KERUSI KATA DAP



'Terjah' Azmin akan saksikan BN hilang kerusi, kata DAP

   
Ng Suee Lin (DAP - Sekinchan) berkata kejayaan pendekatan Menteri Besar Selangor Mohamad Azmin Ali yang kerap 'terjah' atau melakukan lawatan mengejut akan dapat disaksikan apabila semakin ramai calon BN yang bakal tewas pada pilhan raya umum akan datang.

Oleh itu, katanya, beliau berharap usaha Azmin itu akan berterusan dan disertai oleh exco dan juga ADUN yang perlu kerap turun ke padang dan meninjau masalah rakyat.


ULASAN OMAK KAU:-

Ini perli ke atau bersungguh ni?

Kalau sungguh bagai di kata elok benarlah, sebab lepas ini bolehlah semua jentera parti dalam gagasan Pakatan Rakyat tutup kedai goyang kaki.

Tidak perlulah lagi buat ceramah road show pusing satu Malaysia seperti dulu lagi sebagai cara berkempen nak tawan minda dan jiwa rakyat supaya sokong Pakatan Rakyat ... cukup sahaja Azmin Ali buat terjahan turun longkang gali sambil mencuci seorang diri pakai baju batik sambil yang lain kerja hanya memerhatikan sahaja.

Nak ambil hati pesawah hanya sekadar turun kebendang mereka lakukan stunt sikit dengan buat semburan racun serangga perosak tanaman.

Nak pikat hati ibu bapa kanak-kanak sekolah ajak Daroyah Alwi sembur Ridsect dalam bas sekolah.

Sampai begini sekali tahap pemikiran Timbalan Speaker DUN Selangor tak jadi ni ... ingatkan ADUN-ADUN DAP mempunyai pendirian yang jitu, tegas dan berprinsip .. tak tahulah pula sejak kebelakangan ini sudah berubah menjadi tukang ampu bodek melangit jenis cakap merapu.


KEBENARAN ITU PAHIT .. KEADILAN ITU PERIT ... PERJUANGAN ITU SAKIT... RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH .. PEMIMPIN YANG BONGKAK, DENDAM KESUMAT, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DI TOLAK.

30 comments:

  1. Orang klau dah hati busuk, samakan org lain hati busuk jugak. Omakkau dah panas bontot sbab semua berita tentang Azmin yg ditulis diblog dia, berniat memerli. Tiba2 ada org lain memuji, hati yg dah sedia busuk bersangka buruk org pun cam dia memerli Azmin jugak. Omakkau ni berumur makin menebal karat dihati. Patut makin tua makin jadi baik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak duit turun nampaknya...
      Boleh sampai ke rakyat ker tidok?
      hih hih

      Delete
    2. Dap memang pandai memuji.
      Puji ada makna.....

      Delete
    3. Pujian, ada udang di sebalik mi

      Delete
    4. Masakan tidak...
      "Ada lori ada bas"

      Delete
    5. Sekurang2nya omakkau x buat roadshow jaja fitnah..mana bukti azmin kata nak bongkar psl tski? Mana?

      Delete
  2. MB terjah.
    PRU14 dia pulak kena terjah.
    Sbb giler glamer!

    ReplyDelete
  3. Menghabisnye pandei. Menyimpannye idok.....
    hih hih

    ReplyDelete
  4. Aku rasa azmin ni x sampai mana pun ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sampai 2018 aje kot

      Delete
    2. habis duit simpanan tu, duduk lerr kat opis

      Delete
    3. Orang skang berjimat belanja, awak pulak kuat belanja
      Time susah karang nak korek mana?
      Nak hutang macam yang satu lagi tur ker?
      hih hih

      Delete
    4. Ng Suee Lin tak pi tengok kat Penang ke,kot KMenterinya terjun longkang jugak atau kutip sampah ke. Mana tau .

      Delete
  5. KATA ORANG TUA2:
    Pujian umpama manisan gula dan madu. Di belakangnya tersembunyi segala macam penyakit.
    Kritikan pula pahit bak jadam. Di sebaliknya terkandung ubat yang maha kaya.

    (Tapi anak buah azmin suka yang manis2)

    ReplyDelete
  6. Jika tidak berada-ada, masakan tempua bersarang rendah!
    hih hih

    ReplyDelete
  7. Satu untuk engkau, dua untuk aku
    Dua untuk engkau, empat untuk aku
    hih hih

    ReplyDelete
  8. Pandai dap ni masuk jarum

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengok mat sabunnn.......hanyut...berbuihhhhhh

      Delete
  9. sapa pandai bodek dia dapat lebih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selangor banyak projek
      Selangor negeri paling kayo

      Kipas kenalah laju-laju

      Delete
  10. Jangan harap la kilang judi kat sg way nak nak tutup.....

    ReplyDelete
  11. Dap x boleh pakai, ampu lebih dia duduk goyang kaki ....

    ReplyDelete
  12. Dap tau kelemahan melayu yg suka diampu, so jack lh cukup2, kalau taraf mb dia org pakai jack lori lh ....hehehe

    ReplyDelete
  13. wah dh mcm blog macai?? tahniah omak jd duri dlm daging., busuk... xmau msuk cnie dh. bye

    ReplyDelete
  14. Pegi mampos la kau..pegi la masuk blog papagomo..

    ReplyDelete
  15. DAPig parti rasis..percaya la

    ReplyDelete
  16. 2.[48] (samb)
    dan tidak diterima syafaat daripadanya, dan tidak pula diambil daripadanya sebarang tebusan; dan mereka (yang bersalah itu) tidak akan diberi sebarang pertolongan.
    AL QURAN

    ReplyDelete
  17. Memang DAp suka sangat azmin masok longkang spray nyamok masok tong sampah.
    Hal urusan pentadbiran dan ekonomi serah kepada DAP. Biar cina yang bermaharajalela.
    akhirnya, melayu akan terus papa kedana. Cina semakin kaya.
    kalau benar jujor azmin patut terjah rumah urut ,pab dan prmis mesin kuda. Ada berani? Takut. Sebab itu semua milik cina. Dan pengusaha inilah yang mungkin menguasai DAP. Macam yahudi menguasai amerika.
    Pendek kata jika hari ini azmin terjah rumah urut dan tempat tempat maksiat
    Besok azmin menerima nasib sama seperti khlaid.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya benar akhir melayu jd kuli dap jd tuan besar sbb melayu x sedar2 diri asyik nk gaduh dn tamak haloba ...

      Delete
  18. terjahan yg menyebabkan dapig hilang jubo.hee

    ReplyDelete