KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 27 November 2014

CAMERON HIGHLANDS DI LANDA BANJIR KILAT LAGI!!!!!


Cameron Highlands dilanda banjir kilat sebentar tadi apabila hujan turun dengan lebatnya selama lebih kurang 1 jam sahaja.

Nampaknya sinonim banjir dengan Cameron Highlands sudah sebati abadi ... sedang terfikir apa pula alasan MB Pahang dan Ahli Parlimen Cameron Highlands merangkap Presiden MIC G. Palanivel kali ini ...

Adakah pendatang tanpa izin akan dijadikan modal lagi sekali?

24 comments:

  1. Bukan salsh prnfatang izin...iji salah binatang menteri besar dan krooni.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan tau nak salahkan surat kaler kuning aje
      awak tu menteri

      Delete
  2. Mana najib? Mana muyidin? Mana _kepala bananivel? Mana KJ? Mana rosmah badak? Semua tgh tgk lobang bontot saifool ke? Mana askar n polis? Kata nak menetap kat cameroon- Turun dan tolong mangsa banjir laaa-ini semua salah hassan malek-

    ReplyDelete
  3. Manusia yg menjahanam kn bumi ini dengan tangan2 mereka...x bersyukur kpd nikmat anugerah Allah tu lh jdnye ...duit dn kemewahan dunia punya pasal lh ni ... yg terlibat x rasa bersalah ke?...kufur nikmat gitu..sedarlah ...insaflah ....

    ReplyDelete
  4. Kalau terjadi kat kelantan, hari2 kuar TV/paper ..3 tahun cerita pun tak habih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya...lah...inilah akibat durjana Allah tunjukkan di Cameron Highland

      Delete
    2. Oittt...cameron highlands tu bukan kat kelantan ker?
      Aku ingatkan kat kelantan tempat nik aziz tu

      Delete
  5. Kita Rakyat Malaysia mempunyai kuasa memilih sesiapa sahaja untuk memegang amanah mentadbir negara dan mengurus harta hasil buminya. Ayuh Rakyat Malaysia. PRU 14 nanti, kita kuburkan pemimpin kolusi dan korupsi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cakap aje lebih, buatnya tidak.
      Bagi kain pelikat sekeping, berduyun2 pangkah biru karat!

      Delete
  6. PRU 14. Vote For Change. We can do it !!

    ReplyDelete
  7. Aku berdoa semoga semua pemimpin kolusi dn korupsi di msia ini menerima balasan yg setimpal di muka bumi ini juga ...amin... ayuh kita selamatkn msia negara kita yg tercinta ini....pru 14 kita ajar belukang2 ini cukup2 biar padan muka dia org...hidup rakyat msia..

    ReplyDelete
  8. 2.[58] (samb)
    dan (mintalah ampun dengan) berkata: ‘ Ya Allah ampunilah dosa kami ‘; supaya kami ampunkan kesalahan-kesalahan kamu, dan Kami akan tambah pula pahala orang-orang yang berbuat baik”.
    AL QURAN

    ReplyDelete
  9. hahaha.....
    harta bumi cameron highland di rompak oleh kroni2 tetapi rakyat menjadi mangsa kehancuran bumi comeron highland namun tiada siapa nak bertanggungjawap ini ke yg kita nak harap kan pagar makan padi. rakyat di susahkan mrk senang2 ketawa dgn wang yg mrk dapat masih juga tak insaf.......!
    rakyat malaysia terlalu bodoh utk melindungi kehidupan mrk dgn hak yg ada tak diguna sebaik2nya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang Pas buat, bior la orang Pas selesaikan...
      tu kan negeri nik aziz
      kui kui kui

      Delete
  10. Camaron Highland dah jadi rope camaron kat Afrika. Bumi nya hancor angkara pemimpin2 rakus bawah UMNO/BN. Allah dah jadikan secantik cantik muka bumi di camaron highland tapi ada pula manusia haramjadah buat kerja haramjadah dan sekarang bumi camaron highland dah jadi rope haramjadah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu pasai...manjakan sangat bangla2 nih

      Delete
  11. Alaa sikit je banjir tu-per ada hal-releks la kat dewan dulu-nanti dah surut basuhla umah-kami ahli2 umno lebih pentingkan mesyuarat di pwtc-lepas selesai kami dan presiden umno kami akan melawat kawasan-sokong la kami ahli umno yg benar2 prihatin pada rakyat-tv3 akan sediakan tabungg banjir dipusat2 umno kawasan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahmed Nawas Banglani27 November 2014 at 22:50

      elehhhh....banjir sikit pom nak bising satu donia.
      Manja sangat la org cemren hailend ni..
      relax la...dua minggu lagi kering la banjir turrr

      Delete
  12. siapakah sebenarnya di belakang bangla2 yang meneroka hutan secara haramjadah di cameron highland itu? Mengapakan menteri tak boleh nak bercakap banyak dalam isu ini?Adakah di belakang bangla2 itu ada dajal2 bertopeng manusia yang maha menakutkan??

    ReplyDelete
  13. Pelik betol kat Malaysia ni.
    Kawasan gunong pun boleh banjir.
    Parti apa yang memerintah ni haaa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pelek aieh, apa pulak pelek, jaman dulu parti Nabi Noh masa tu banjir lagi besar habis gunung tengelam

      Delete
  14. Kenapa bising bising kan kitaorang sedang sibuk merangka pelan pembangunan untuk orang melayu dan penduduk malaysia di PWTC sekarang ni. Kan orang kampung ada suruh lah mereka selamatkan. Kitaorang sedang sibuk nie. Bila dah pulih nanti kitaorang datang bawak hadiah untuk kauorang tau.....

    ReplyDelete