KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 23 November 2014

CUBA TEKA SIAPAKAH YANG DIBERI PENGHORMATAN KHAS BERUCAP DI HADAPAN RIBUAN MANUSIA DI PERHIMPUNAN JAMAAT ISLAMI DI LAHORE, PAKISTAN HARI INI??? ... BELIAU PRESIDEN PARTI APA???


Demi berlaku adil diberikan sedikit petunjuk ..  1)  Seorang ulamak yang disegani  2) Memimpin Parti Islam terbesar di Malaysia
   3) Naib Ketua Kesatuan Ulama Sedunia  ( anak Malaysia pertama yang memegang jawatan tersebut )

Siapakah pemimpin ini?????  .. Selamat meneka.

39 comments:

  1. Anom 20:04 kamu keturunan dari mana? Jangan marah cuma nak tanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 20.04 dia punya comment talk payah baca bang,lni species ada bau asap/ api.

      Delete
    2. Anon 21:18, Tan Sri Khalid Jokowi dok buat apa la ni.....

      Delete
  2. najib ler tuuuu

    ReplyDelete
  3. budak bahalol ini cakap baca skrip saja kerana rakyat tahu kualiti otak nya ZERO.

    bahalol.

    ReplyDelete
  4. JOMBACA QURAN
    Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani


    2.[26]
    Sesungguhnya Allah tidak malu membuat perbandingan apa sahaja, (seperti) nyamuk hingga ke suatu yang lebih daripadanya (kerana perbuatan itu ada hikmatnya), iaitu kalau orang-orang yang beriman maka mereka akan mengetahui bahawa perbandingan itu benar dari Tuhan mereka; dan kalau orang-orang kafir pula maka mereka akan berkata: “Apakah maksud Allah membuat perbandingan dengan ini?” (Jawabnya):
    Tuhan akan menjadikan banyak orang sesat dengan sebab perbandingan itu, dan akan menjadikan banyak orang mendapat petunjuk dengan sebabnya; dan Tuhan tidak akan menjadikan sesat dengan sebab perbandingan itu melainkan orang-orang yang fasik;

    ReplyDelete
  5. Bercakap di lahore ada kelas ke ?? org bercakap di NY ke London atau BB ke baru ada kelas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bercakap di belakang Seipol lagi klas.

      Delete
    2. presiden umno dh cakap di PBB NY kpd beberapa kerat perwakilan ja takat tu ja kualitinya

      Delete
  6. Terkenal di luar sebab jawatan tetapi tetap pecacai dapig... buat apa ye ? Jika hebat di luar, seharus nya begitu hebat di sini ! Umpama Tok2 Guru dahulu, Inggeris pun tidak berani menyanggah !

    Sayang seribu kali sayang....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku setuju tok-tok guru dulu inggeris pun tak berani menyanggah kerana mereka berpegang teguh kepada ajaran islam dan tidak jual maruah tidak jual bangsa tidak jual negara apatah lagi agama....tapi inggeris beli orang2 yang boleh jual maruah bangsa menjadi talibarut penjajah konon ulama dan pejuang penentang british....penjajah tetap meninggalkan warisnya hingga kini.....sayang 1000x sayang

      Delete
  7. Yang datang ramai2 tu nk dengar orang lain berucap. YB Marang cuma tumpang sekaki. Jangan dok perasan.

    ReplyDelete
  8. Sheikh Hadi Awang Al Rusila

    ReplyDelete
  9. Ramai komen kat sini mulut puaka

    ReplyDelete
  10. Bukan puaka tapi haramjadah

    ReplyDelete
  11. Itu Hj hadi Awang cakap bahasa Terengganu,semua yang datang tak faham,atau dia berhasa arab lagi mereka tak faham mekainkan hj hadi bertutur urdud,Tapi kalau Khalid Ibrahim lagi ramai orang datang

    ReplyDelete
  12. Bee end babi..tipu org mlayu

    ReplyDelete
  13. aikkkk...sihat plak lebai ni? elok je berucap sampai ke Lahore.. Barua betul. idup2 dia tipu kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh caye ke dia pernah mimpi berjumpa Rasulullah saw? Entah2....ermm..ermm.

      Delete
  14. Yang komen kurang ajar semuanya dari syaitan cucu cicit iblis. Itulah padahnya terlampau banyak makan dari sumber haram.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Disebabkan Naib Presiden Ulama' Sedunia pertahankan TSKI boneka UMNO tu sampai rakyat selangor hilang RM2.6 Juta tu sumber halal ke bhai? Macam Ale Uto la.... Sanggup gadai agama...

      Delete
  15. aku sokong pendapat hang.depa ni tak kenal Tok Guru Haji Hadi yang faseh bercakap Arab dan majority orang Pakistan adalah pandai bahasa arab.

    ReplyDelete
  16. Semuga tak bawa pil kuda ke Lahore.

    ReplyDelete
  17. Betul anom 22:23 Pakistan dia boleh pergi. Nk meeting dengan DAP/PKR dia kata tak sihat. Bagi yg taksub apa dia buat semua betul walaq kunun.

    ReplyDelete
  18. Di akhir zaman ni memang ramai manusia yg memandang rendah dn menghina ulamak, mulut senang amat mengeluarkan cercaan, makian dn sbgnye. Takut2 hati mereka ini dh dihitamkn oleh Allah begitu lh lagaknye, perasan besar diri, terasa alim dn mulia sangat dr org lain, angkuh dn bongkak. Semasa Allah masih memberi kesihatan, rezeki dn kelapangan dlm hidup ni beringatlh, kalau dh ditariknye balik barulh tau. Semoga Allah memberi hidayahnye kpd manusia mcm ni atau kalau mereka ni masih angkuh semoga Allah berikn pula azab yg pedih samada di dunia atau di akhirat nnti....amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. 23:45 ko ni ade masalah nafsu syahwat ke? atau dh sewel mcm yg merayau rayau sambil tunjuk batangnye bila jumpa pompuan dn berkata Aci bet la ...harap2 ko akan jd lh mcm tu biar padan muka ko ...hahaha

      Delete
    2. Habis tu Hadi Bawang nikah 2 tu maknanya ada masalah nafsu syahwat ke? Macam Ale Uto betul Anon 00:09 ni...

      Delete
    3. Jgn ko terperanjat satu hari nanti ale uto yg ko suka sangat sebut barulang kali tu akan tumbuh kt dahi ko ...kah kah kah

      Delete
  19. Kah kah kah president parti paspispus yg kena kencing dgn DAPig..

    ReplyDelete
  20. Betapa celakanya mulut mulut pencacai Azmin dan pencacai umno Kat atas ni .bila Azmin najib kena carut tau pulak ko orang marah ye...

    ReplyDelete
  21. Semoga Allah melaknat kamu smua yg menghina dan mmpersenda ulama..Allah maha mngetahui atas tiap sesuatu lg maha berkuasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga Allah melaknat juga ulama penipu...ulama bengis dan ulamak ponteng kerja makan gaji buta

      Delete
  22. Ulama yg baik biasanya akan mensatukan umat. Ulamak yg jahat akan suka lihat umat berpecah belah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulama yang baik wajib memecahbelah umat manusia iaitu memisahkan antara iman dan kufur,antara fahaman islam dengan fahaman nasinalisme,,antara yang maaruf dengan yang mungkar..ulamak yang jahat pula menyatukan iman dengan munafiq..menyatukan nasionalis dengan daulah islamiyyah.. ..menyatukan amalan mungkar dengan amalan maaruf ...keh keh keh

      Delete
  23. anon 07.54 24November 2014. cer tulis ulama mana yg sdra maksudkan. jgn beri secara umum. takut tersalah tuduh nanti

    ReplyDelete
  24. Setelah tamatnya Langkah Kajang.....ternyata dengan jelas kepada semua rakyat Malaysia...yang beriman atau tidak....siapa diantara mereka yang betul2 hendakkan hudud, yang benci golongan2 yang mempersendakan Islam samada dengan beer, dengan anjing, dengan SIS atau pun dengan transgender.

    Sekarang terpulang lah kepada iman masing2 utk memilih kerana Allah memberi anda kuasa memilih. Adakah anda memilih parti Allah atau anda memilih parti Syaithon.

    ReplyDelete
  25. Wahh Caya lahh Haji Hadi !! Respect- Walaupun kami penyokong UMNO tapii kami sokong perjuangan PAS, PKR dan DAP- Bersama sama kita untuk negara- Semoga Malaysia tetap aman damai bersama rakyat bersatu-
    Peace no War

    ReplyDelete
  26. TGHH ni cakap dalam Inggeris pakai text atau guna bahasa Al Quran? Dah tentulah guna bahasa Al Quran. Taklah macam samdol cakap Melayu campur Inggeris yang macam selalunya!!!!

    ReplyDelete
  27. Susah sgt ke nak puji orang.bukannya pakai duit pun.

    ReplyDelete