KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 24 November 2014

PIC OF THE DAY PEMBENTANGAN BELANJAWAN 2015 SELANGOR ... AZMIN PERGI JUMPA TSKI DAN MENGHULURKAN SALAM.


Azmin Ali bersikap berjiwa besar dengan rasa rendah diri pergi ketempat duduk mantan Menteri Besar Selangor, TSKI dan menghulurkan salam.

Peliknya peringkat bawahan masih lagi bercakaran .. para penyokong TSKI menghulurkan ranting zaitun tanda salam pendamaian demi parti untuk maju kehadapan tetapi diludah dengan ejekan kononnya sudah tidak mempunyai pendirian dan prinsip membuat pusingan bulatan 360 darjah sebagai anggota parti yang sudah hilang maruah.

Jelas sudah betapa para penyokong dan pendakap Azmin Ali bertindak liar lebih sudu dari kuah lebih tepatnya lebih kentut dari taik.

14 comments:

  1. 2.[33]
    Allah berfirman: “Wahai Adam! Terangkanlah nama benda-benda ini semua kepada mereka”. Maka setelah Nabi Adam menerangkan nama benda-benda itu kepada mereka, Allah berfirman: “Bukankah Aku telah katakan kepada kamu, bahawasanya Aku mengetahui segala rahsia langit dan bumi, dan Aku mengetahui apa yang kamu nyatakan dan apa yang kamu sembunyikan?”.

    AL QURAN

    ReplyDelete
  2. aikkk...kahkahkah...ko tu yg lebeh sudu dari kuah.. org nak move forward tapi ko yg sibuk nak gak bekap khalid. Ko tengok sendiri..bkn nak puji pun azmin tapi yg pegi dan hulur tangan kat khalid adalah azmin. Dari sudut mana ko kata korang yg hulur ranting zaitun tanda pendamaian?. kahkahkah...teruk dah penyakit ko ni tau tak?. Ko ingat seme org suka kat azmin dan ko ingat seme org suka jugak kat khalid?.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale Uto la TSKI dan Omak Ko, buat muka sedih pulak.... RM200K tak dpt bising setaman tapi RM2.6 juta dikebas diam pulak. Memang betul la, MAJORITI JANDA mesti ketagih BATANG....Aci bet la...

      Delete
  3. kadang2 penyokong ni yang lebih sudu dari kuah....mana2 penyokong pon sama...dok pi kutuk sana kutuk sini....posting dok perli2....pa barang....x puas ati isi borang UMNO abis cerita...pastu kutuk puas2

    ReplyDelete
  4. kadang2 aku cukup meluat dengan omakkau ni....x abis2 dengan azmin jokowi...kot ya pon pemuja TSKI jgn la sampai camtu....Diorang OK omakkau yg lebih2...perangai cam budak2

    ReplyDelete
  5. ntah2 dia syok MB kot

    ReplyDelete
  6. Aku da ckap omak kau ayak naik kepLa.
    .teringin pula nk tgk wajah omak kau...bole la mukanya wat modal melancap mlm ni...ary ujan ni

    ReplyDelete
  7. Omakkau yg mcm taik beria2 bekap khalid.ptuihhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salah tuu...rakyat selangor tanpa parti yg backup khalid...

      Delete
  8. Tghh tak ada sama ka....ha4
    kalau ada..halau saja keluar...

    .

    ReplyDelete
  9. Geng Azmin yang pecahkan kepala orang tu ko lupa ke...nak back up berok betulah macai Azmin nih...

    ReplyDelete
  10. Pembentangan bajet yang pertama dan terakakhir assmin....lebih sudu dari ice cream....ahakss

    ReplyDelete
  11. 19:35 aku setuju...Azmin akan jadi mb pintu belakang paling singkat! Heh heh heh...

    ReplyDelete
  12. SALAM ADA MAKNA TU. AMACAM OMAK KAU ?

    ReplyDelete