Thursday 20 November 2014

SURAT AKUAN BERSUMPAH KONONNYA ADUN SERI ANDALAS TARIK BALIK SOKONGAN KEPADA KAK WAN ADALAH PALSU?????


Surat Akuan Bersumpah Seri Andalas YB Dr Xavier Jayakumar mengisahkan betapa beliau telah menarik balik sokongan kepada Datuk Seri Wan Azizah Ismail (Kak Wan) sebagai Dato' Menteri Besar Selangor dipercayai palsu (fake) berdasarkan kepada bahan bukti yang dikirimkan kepada Omak Kau untuk diteliti.

Yang paling jelas ialah tanda tangan Dr Xavier Jayakumar amat jauh berbeza antara surat akuan bersumpah itu dengan contoh yang dikirimkan.

Jadi Omak kau membuat kesimpulan bahawa Surat Akuan Bersumpah yang tersebar luas dan laju di alam maya itu adalah palsu dan direkasaya ataupun diedit sebegitu rupa sehingga boleh mengelirukan masyarakat yang melihat.

Omak kau terpaksa mendedahkan ini atas konsep dan prinsip berkata benar walaupun pahit.

KEBENARAN ITU PAHIT ... KEADILAN ITU PERIT ... PERJUANGAN ITU SAKIT


5 comments:

  1. Syabas , berkatalah benar walaupun pahit !

    ReplyDelete
  2. Yg mana satu betul ni. Hanya YB Dr Xavier yg boleh mengesahkannya. Harap YB Dr Xavier nyatakan yg benar supaya PKR tidak menjadi bahan cacian.

    ReplyDelete
  3. Ternyata omakau pro kebenaran. .salute!!

    ReplyDelete
  4. Biasalah nama pun umno.. harap2 pemerintah fikirlah Mcmna nak wujudkan peluang pekerjaan utk rakyaat yg makin terhimpit bukan menabur fitnah dulu kini dan selamanya.. jaga harta rakyaat bukan perah harta rakyaat... utk temolok kaum kerabat.. ingatlah neraka itu adalah benar..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...