Monday 24 November 2014

JIJIK! Cuci Kuali Roti Canai Dengan Mop Lantai Restoran Ali Maju Setiawangsa.

10 comments:

  1. 2.[36]
    Setelah itu maka Syaitan menggelincirkan mereka berdua dari syurga itu dan menyebabkan mereka dikeluarkan dari nikmat yang mereka telah berada di dalamnya dan Kami berfirman: “Turunlah kamu! Sebahagian dari kamu menjadi musuh kepada sebahagian yang lain dan bagi kamu semua disediakan tempat kediaman di bumi, serta mendapat kesenangan hingga ke suatu masa (mati)”.

    AL QURAN

    ReplyDelete
  2. dh ambl tindakan & tu bukan kuali roti canai

    Yang Benar;
    Anwar Majubo

    ReplyDelete
    Replies
    1. semoga mak kau dan kakak atau isteri kau kena rogol

      Delete
  3. Itu roti NAJIB---roti takde telor

    Yang Benar
    Badak Rosmah

    ReplyDelete
  4. ROSMAH MANSOR JKK25 November 2014 at 00:37

    Kah kah kah

    ReplyDelete
  5. Ale Uto la TSKI dan Omak Ko, buat muka sedih pulak.... RM200K tak dpt bising setaman tapi RM2.6 juta dikebas diam pulak. Memang betul la, MAJORITI JANDA mesti ketagih BATANG....Aci bet la...

    ReplyDelete
  6. Anon 1.56.
    Ini mesti antara pwnjilat jubor anwar atau penjual ais krim azmin ali. Sebab tu mulut busok. Mau taik dan daki batang azmin.

    ReplyDelete
  7. Katak li dan ngo-ngo yang demo makan dalam jamban, boleh lah demo makan kat restaurant ini. Sokong ma! Begitu juga ahli MCA, Gelakan, PPP, PAP baru kat penang boleh makan kat sana sambil panggil pekerja demo cara mop kuali roti canai. Itu pasal tukang masak mesti olang Malaysia, baru boleh tolong jaga kebersihan.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...