KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 25 November 2014

PIC OF THE DAY ... ANGGOTA POLIS SELAMATKAN ANAK KUCING YANG SESAT DITENGAH JALANRAYA.


8 comments:

  1. Ni pun nk kecoh klu tngkp peragut x pe jgak

    ReplyDelete
  2. ROSMAH MANSOR JKK25 November 2014 at 16:38

    Pasal perangai kau macam setan... tak pernah buat kerja kebajikan... kah kah kah

    ReplyDelete
  3. Syabas polis- tak semua polis yg teruk pun- diaorg pun manusia biasa gak- cuma diaorg diberi tanggungjawab kuatkuasa undang2- semoga diberkati

    ReplyDelete
  4. Setiap perbuatan baik akan dibalas kebaikan begitu juga sebaliknya semoga abg polis ini dirahmati allah diberi ganjaran pahala

    ReplyDelete
  5. 2.[43]
    Dan dirikanlah kamu akan sembahyang dan keluarkanlah zakat, dan rukuklah kamu semua (berjemaah) bersama-sama orang-orang yangkuk.
    AL QURAN

    ReplyDelete
  6. Omakkau syg sgt dgn pulis kan..lama da wak perati..

    ReplyDelete
  7. polis pun manusia sebagai khalifah muka di bumi...
    kucing pun binatang nak hidup di muka bumi...
    tapi pelik kenapa kerap tengok bangkai kucing di langgar di lebuh raya...
    kat flyover pun ader... ader yg buang kucing atau terlepas dr kenderaan?

    ReplyDelete